Se indlæg|
fodbold
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/07-2010 14:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Thaikurt1, jeg bruger 123bet, som er den eneste som jeg har fundet som endnu ikke er blokket, men det kommer sgu nok. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 11:56
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hæ hæ sjovt man skal høre sandheden fra børn, men fandt en god en på facebook ohvad fck betyder, og han har jo så evig ret. fucking cirkus kælinger. Og en her hvorfor kvinder ikke skulle spille fodbold ![]() http://www.youtub...r_embedded Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 11:58
|
huratho skrev: Hej Thaikurt1, jeg bruger 123bet, som er den eneste som jeg har fundet som endnu ikke er blokket, men det kommer sgu nok. Hilsen Hugo Du kan også bruge nordic bet og jeg mener også scandic bookmaker du kan bruge Hugo. Men kan du ikke bruge det det ene sted kan du måske på et andet sted, der er i hvert fald stor forkel på hvor i landet du befinder dig. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 14:39
|
Her Hugo dem kan du spille, ikke sikkert de går hjem, men hva f..... med alt det andet du plejer og spille kan det vel være ligeså godt ik![]() Fck - aab sikkert 1 den kan du måske spille med handicap 1 tal aab er intet værd, de var hamrende heldige mod lyngby og direkte elendige mod brøndby. Randers - fcn x Silkeborg - lyngby handicap 2 med 0 - 1 Tror godt brønby kan slå fc midjylland Og mandags kampen horsens - ob tvivlsomt 2 Alle de forslag er usikre undtaget fck som jeg tror er for gode imod aab desværre Hugo. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 31/07-2010 17:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Nåe Sony. Det var da godt jeg ikke lyttede til dit "gode" råd ![]() Nu mangler "bare" RDS - FCN som gerne skal blive et 1 tal og Silkeborg - Lyngby til et X, så er mine 3 hjemme. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 31/07-2010 17:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
heheh hvor mange penge har du vundet i dag sony...? ![]()
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 17:32
|
Ikke nogle på grund af et lorte hold ikke engang kunne slå aab, så i skylder mig 10 kr.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Kent27 |
Lagt på d. 31/07-2010 17:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 107 |
FCK kommer ikke i Champions League med sådan noget lort. Kunne lige hive en uafgjort hjem mod et elendigt AaB hold med en masser skader. Og så var det endda et TYNDT straffespark, FCK fik. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 18:02
|
Ja Kent kan kun give dig ret, også synd hvis de skulle komme i cl. de vil jo bare blive total til grin, mere end de er i forvejen.
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 31/07-2010 18:13
|
|
tror ikke i skal ligge så meget i den her kamp.. tror deres tanker var et andet sted.. hvor mange tænker på en kamp mod aab når der er en chl kval kamp lige rundt om hjørnet.. mit jule ønske i år er at vi kommer med, sikkert ikke så godt for resten af dansk fodbold, men skide godt for os..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 31/07-2010 18:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Efter lidt research på nettet, har jeg langt om længe fundet ud af hvad, der er så interessant ved fodbold ! ![]() [img]http://cdn.epltalk.com/wp-content/uploads/2008/09/soccer-players-kissing.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://argville.com/images/funny-pictures/soccer-fan.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://9gag.com/photo/4515_540.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af sabai sabai d. 31/07-2010 18:39 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 18:47
|
Den var god sabai de 2 øverste kunne være hr jensen og thaikurt hæ hæ
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 31/07-2010 19:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
sony skrev: Den var god sabai de 2 øverste kunne være hr jensen og thaikurt hæ hæ ![]() Sony .. så kan man jo regne ud, at du er "skabs"Liverpool fan ! ![]() [img]http://coedmagazine.files.wordpress.com/2008/10/gay_soccer_1.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://media1.break.com/dnet/media/2009/4/90%20Soccer%20Looks%20Gay.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.sportsrgay.com/wp-content/uploads/2010/05/soccer-is-so-gay.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/07-2010 19:02
|
Neeeeeeeej er du sindsyg jeg hader det hold Men er det ikke også det hold hr jensen holder med? Så det passer bedre på ham hæ hæ og den lille bombe du havde med før hæ hæ. Redigeret af sony d. 31/07-2010 19:05 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/08-2010 12:26
|
Se igen bliver de forgyldt af dommerne, der er ikke noget at sige til det hold bliver mester hvert år, enten får de det foræret af dommerne eller også får de pengene af dbu. Hold kæft hvor er det forfordeling skam jer dommere og dbu, lad det dog gå retfærdigt til http://ekstrablad...384361.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 01/08-2010 12:52
|
|
nååå lille pus da..
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/08-2010 12:58
|
b_j3ns3n skrev: nååå lille pus da.. ![]() Det kan du godt glemme alt om hr Jensen, jeg kysser kun kvinder ![]() Det da gået helt agurk for dig siden du er kommet hjem, har du været sammen med for mange ladyboys? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 01/08-2010 14:03
|
|
det nu ikke en kysse smiley.. men vis du vil ha et og det kan få dig bedre humør skal du nok få et hehenope ingen ladyboys.. det tror jeg ikke kæresten havde synes godt om
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/08-2010 14:07
|
b_j3ns3n skrev: det nu ikke en kysse smiley.. men vis du vil ha et og det kan få dig bedre humør skal du nok få et hehenope ingen ladyboys.. det tror jeg ikke kæresten havde synes godt om ![]() Jamen siden opføre sig sgu underlig i dag da jeg var inde og læse det første gang var der ingen smiley der stod bare noget med et kys til mig, derfor jeg var ved at blive nervøs for dig, troede fandme lige du var blevet til noget jeg ikke er
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 01/08-2010 15:14
|
|
ja ja den er god med dig.. siden fejler da intet i dag tror du ikke bare det er dit jyde net der kikser
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

hehe