Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor gifte sig med en thailandsk pige?
Payanak
Rigtigt mange farang-thai forhold er efter min opfattelse symbiose forhold, hvor hver af parterne har brug for noget den anden har.
En thaikvinde vil altid forvente(og kræve) en højere livsstil med en farang, sammenlignet med hvis hun havde en thai mand.

noisnabo
Payanak skrev:
Rigtigt mange farang-thai forhold er efter min opfattelse symbiose forhold, hvor hver af parterne har brug for noget den anden har.
En thaikvinde vil altid forvente(og kræve) en højere livsstil med en farang, sammenlignet med hvis hun havde en thai mand.

Og en mand fra vesten vil (næsten) altid forlange en yngre, slankere, smukkere kvinde, som giver ham mere spændende sex i Thailand, end der hvor han kom fra.

Plus at han meget ofte, langt fra altid, men meget ofte vil tage sig nogle friheder i forholdet, som han aldrig ville gøre i sit hjemland.

Som mange også gør i trafikken, spirituskørsel, og så videre.
Redigeret af noisnabo d. 27/05-2010 07:45

noisnabo
Peder1968 skrev:
Jeg er forholdsvis ny bruger her på siden. Har været passiv bruger i lang tid og derfor læst mange indlæg.
I lang tid har jeg overvejet løsningen med at finde en sød thailandsk pige på Internettet eller evt. i Thailand og få hende med til Danmark.

Internettet var måske løsningen for nogle år siden, men der foretages nu mindst lige så meget plat på nettet, som i bar livet. Mange af de piger som meldes til, kan ikke skrive engelsk, måske heller ikke tale det, så den der skriver gør det fordi hun er lovet/ garanteret et ret stort beløb for at formidle et forhold.

Thai kvinder er ikke smukkere end andre kvinder fra andre kulturer, hvis du tager et gennemsnit. Og så har thai kvinderne i gennemsnit verdens næst mindste bryster, så hvis den detalje er positiv for dig, så...

Thai kvinderne, den type som du vil må mulighed for at møde, kommer oftest fra landsbyer hvor mindst hvert andet hus er bygget for Farang penge, samme med biler, MCer, og så videre.
Redigeret af noisnabo d. 27/05-2010 07:53

Noisnabo, genial og sand iagtagelse :-}

Jeg tror engang jeg skal se Udon jeg har på fornemmelsen af det er som at gå i europa efterhånden med alle de hvide mennesker.

Rawirot
Noisnabo skrev:
Peder1968 skrev:
Jeg er forholdsvis ny bruger her på siden. Har været passiv bruger i lang tid og derfor læst mange indlæg.
I lang tid har jeg overvejet løsningen med at finde en sød thailandsk pige på Internettet eller evt. i Thailand og få hende med til Danmark.

Internettet var måske løsningen for nogle år siden, men der foretages nu mindst lige så meget plat på nettet, som i bar livet. Mange af de piger som meldes til, kan ikke skrive engelsk, måske heller ikke tale det, så den der skriver gør det fordi hun er lovet/ garanteret et ret stort beløb for at formidle et forhold.

Thai kvinder er ikke smukkere end andre kvinder fra andre kulturer, hvis du tager et gennemsnit. Og så har thai kvinderne i gennemsnit verdens næst mindste bryster, så hvis den detalje er positiv for dig, så...

Thai kvinderne, den type som du vil må mulighed for at møde, kommer oftest fra landsbyer hvor mindst hvert andet hus er bygget for Farang penge, samme med biler, MCer, og så videre.

Ses det som noget problem ? Pfft
Sun baby
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Payanak

Jeg kan forstaa at Isarn, har taget et kvantesprig opad i udviklingen af infrastrukturen, siden jeg sidst var en tur deroppe.
Eller tales der evt. om et helt saerligt sted, som undertegnede ikke er bekendt med. Jeg er modtagelig for den information.

Payanak
Noisnabo skrev:
Payanak skrev:

Og en mand fra vesten vil (næsten) altid forlange en yngre, slankere, smukkere kvinde, som giver ham mere spændende sex i Thailand, end der hvor han kom fra.

Plus at han meget ofte, langt fra altid, men meget ofte vil tage sig nogle friheder i forholdet, som han aldrig ville gøre i sit hjemland.

Som mange også gør i trafikken, spirituskørsel, og så videre.

Jeg giver dig ret!
Men der findes undtagelser jeg bl.a. har bemaerket under mit seneste ophold i Pattaya.
Her er det tydeligt at tendensen er, at finde den aeldste og ahem... mindst koenne kvinde fra nordoest.

Conrad
Hej,

Ja når man har bestemt sig for at bo i Thailand på sine ældre dage, så er det da dejligt at have en lokal kvinde at elske og også at leve sammen med.

Efter 8 år så gik det ikke længere med den første, så nu har jeg en anden samlever der er 25 år yngre end mig, den første var 31 år yngre. Jeg har prøvet at finde sammen med en jævnaldrende, som mange på DTW foreslår som det bedste, men det var umuligt, selv en kvinde, der kun var 10-15 år yngre kunne jeg ikke finde sammen med.

Men jeg er nu også lykkelig sammen med hende jeg har. Kiss kiss

Conrad

Peder1968
Det med alder har jeg også tænkt en del over.
Min holdning er bare hun er min. 24 år så skulle vi ikke få problemer med familiesammenføringen til Danmark samt der forhåbentligt heller ikke er så mange der vil kalde mig en gammel gris Smile

flyer
Hehe... nu behøver man jo ikke at være gammel for at være en gris!!!Grin
Ja nu har du fået en masse råd og kyndig vejledning udi øvelsen at finde en thaikvinde!!
Jeg skylder vist lige at sige om mit tidligere indlæg at jeg vist fik generaliseret lige lovligt medet hvad Pattaya og kærlighed angår, det var bestemt ikke for at støde nogen på manchetterne, håber dette kan godtages!!
God jagt Peder!!! og husk at følg dit hjerte men dog ikke være for naiv, selv om de er søde.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

jesperfrb
Søg og du skal finde!
Mit bedste råd er allerede givet, lær om Thailand og Thailanskkultur!!!!!!!!!!!!
Så ved du med dig selv om hun skal være fra Thailand, Brasilien, Tyskland eller Danmark, eller ???????.
Thai kvinder kan være lige så umulige som alle andre kvinder!Hello....
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Rawirot
Peder1968 skrev:
Det med alder har jeg også tænkt en del over.
Min holdning er bare hun er min. 24 år så skulle vi ikke få problemer med familiesammenføringen til Danmark samt der forhåbentligt heller ikke er så mange der vil kalde mig en gammel gris Smile

Kærligheden har ingen alder og og den "gamle gris " er mere misundelse fra andres side. Nyd du endelig kærligheden hvis du finder den der. Aldersforskellen kan der siges både for og imod. Kender en del som trives fint med 10 - 15 års aldersforskel.

Sun baby
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
jeg vil nu sige. at en på 30 frem for en på 20 har en Del mere livserfaring. generelt set er asiater umodne til en højere alder end i vesten, typisk fordi de ikke har haft den samme opvækst, med legetøj og de sjove ting. samtidigt er der det generelle informations niveau er lavere og selve interessen for at tilegene sig viden, er en tand lavere.

Peder1968
Personligt tror jeg det er mest kvinder der går op i det.
Min ex nævnte det altid hvis vi så et par hvor manden var meget ældre end kvinden.
Personligt mener jeg ikke kærlighed har så meget med alder at gøre...... Smile

keniko
Jens Ole skrev:
Hej Peder.

Der er selvfølgelig mange forskellige meninger om , hvordan du bedst kommer fra start med en thaikvinde.
Jay er kommet med nogle rigtige gode råd,bla at finde en på sin egen alder.
Mange siger"rejs derned og find ud af det" . Det er fint nok , og du vil HELT sikkert blive forelsket 200%.
Du kunne også prøve denne metode,som fungerede 100% for mig.
Jeg gik ind på www.thailovelinks... (datingside) og kiggede alle profiler ud,som kunne have min interesse.Derefter kontaktede jeg dem jeg havde udvalgt,for derefter at skrive
med dem i et stykke tid.Nu havde jeg dannet mig et billede om ,hvem der kunne gå i spænd med min personlighed,så de få udvalgte tilbage,begyndte jeg nu at chatte med over webcam.
Jeg har på intet tidspunkt lovet nogle af pigerne,at de var min store kærlighed , men blot forklaret dem , at jeg ledte efter en pige og måske skulle hun komme fra Thailand.
Efter ca 3 måneder havde jeg fundet hende som jeg følte mest for og chattede yderlige 2 måneder med hende inden jeg tog til Thailand for at besøge hende.
Ved at have "kendt" hende i næsten 5 måneder,skal jeg lige hilse og sige , at besøget var utroligt nemt og dejligt.
Dette mener jeg er fordelen fremfor bare at finde en på sin ferie,for først derefter finde ud af , at man nok ikke svingede på det personlige plan.
Dog skal du passe utroligt meget på,når du bruger datingsite,det er nok den største svindelsite af dem alle,men der er selvfølgelig også seriøse.
Dette er en måde at gøre det på,jeg siger ikke at det er det rigtige , men jeg har ALDRIG fortrudt.

Mvh
Jens Ole

Her har du din tråd Frank Udengren.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Suk
Payanak skrev:
Rigtigt mange farang-thai forhold er efter min opfattelse symbiose forhold, hvor hver af parterne har brug for noget den anden har..

Er det ikke det, der i visse tilfaelde kaldes kaerlighed ?
Redigeret af Suk d. 01/06-2010 05:23
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
Payanak
Suk skrev:
Payanak skrev:
Rigtigt mange farang-thai forhold er efter min opfattelse symbiose forhold, hvor hver af parterne har brug for noget den anden har..

Er det ikke det, der i visse tilfaelde kaldes kaerlighed ?

Jo hvis det er kærlighed de har brug for fra hinanden!

Big-Viking
Ja hvorfor.??? Altid dejligt med en snæver en.!!! JOKE..

keniko
Big-Viking skrev:
Ja hvorfor.??? Altid dejligt med en snæver en.!!! JOKE..

[img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002018E.gif[/img] is not a valid Image.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Big-Viking
No laughing. Endelig er en her seriøs.. LOL LOL

Spring til debat: