Se indlæg
 Udskriv debat
Computer hjælp
Stampe
Hej Kurt !!

Har sendt dig en PM.
Håber at du kan bruge det
Surprise
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

Lung Yao
thaikurt1 skrev:
Nu er det galt med min pc igen, den gang har jeg ikke være pillefinger for en gang skyld.
.............................................
Vil så prøve det hvis det ikke virker så må jeg en tur til Pattaya på lørdag da jeg ikke vil i morgen da det er fredags marker og så er der ikke til kommer til at finde en ledig plads til min motorcykler.
.....................................................................

Måske skulle du alligevel skifte til Windows7, Angel, for det er åbenbart ikke "kun" PCen der er noget galt med. Kalenderen er der også noget galt med , for vores "gregoriansk" her siger at i morgen er det Torsdag d.23-12, also Lillejuleaften og ikke noget Fredagmarkeds dag Friends
Bortset fra det så må du have en god "varm" jul.
.
Redigeret af Lung Yao d. 22/12-2010 16:33
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

AL 48
thaikurt1 skrev:
Nu er det galt med min pc igen, den gang har jeg ikke være pillefinger for en gang skyld.

Da jeg fik ny Xp i min pc er det jo som altid her det er et kopi
selv og jeg havde fundet et program der gjorte den ægte Windows men det var så kun for et kort tid.

Da jeg åben min pc i dag fik jeg en besked hvor der stå at Windows Validation bliv henvise til Windows hjemmeside hvor man kan købe Windows 7 men da jeg ikke er vil skrifter fra XP til Windows 7 selv og mange skriver den er bedre en XP

Prøvet så at finde svar på indtrenette og fik på en website et tip op at man kan finde svar på you tube her fandt jeg så en masse små klip der forklare hvordan man gør.

Vil så prøve det hvis det ikke virker så må jeg en tur til Pattaya på lørdag da jeg ikke vil i morgen da det er fredags
marker og så er der ikke til kommer til at finde en ledig plads til min motorcykler.

Nu køre min pc fint og program Secunia PSI at min pc var 100 procent så er det surt at det så sker.

Jeg havde besøge af DK som havde en dansk XP med som jeg så brænde over på to dvd men kone har så være så søde at den skuffe hvor den ligge i skulle rydde op så nu kan jeg ikke finde dem og spørge kone hvor de to dvd er men få et svar at det ved jeg ikke.

Men der er jo ikke andre en at gøre at prøve om det kan lade sig gøre med hjælp fra you tube.

Er der andre der har en bedre ide bare ikke at jeg skal skrifte til Windows 7 da jeg helst vil forsætte med XP da jeg synes at det bedste Windows men det kommer nok af jeg har brugt det i så mange år efterhånden at den dag jeg skal skrifte Windows 7 ud med XP gruer jeg for.

Kurt: Hvis du lige sender mig en pers.mail, kan jeg sende dig en kode til XP professional.

BentBP
Hej igen Kurt , en kode til XP professional , nej det er snart JUL , så du får lige en masse her :
XMTJK-2W288-GJHRH-3V6KM-X64PW
BP7XY-D78FG-QX8Y7-W4X2J-P32PQ
TQ262-KXMRG-HFDV3-JCT24-Q2RDJ
QJDFK-2YW4Y-D8MR4-8CW6P-C7KMG
XKKVW-332YY-CMQ6G-GCQV6-GBKKM
F622Y-QM9T7-4J7QF-9W428-QFYKJ
MGDVC-DD6FC-JYT2H-HQMY4-FVGHD
DVXW6-7Y7Y8-FD9TX-9RY48-8XPV3
TV2YW-7CRJQ-W28Q4-TRR2C-J7296
QR6T2-HK32H-7XHG7-XYWD7-38Q66
WX9C9-9X26Y-CH3CK-KPXG4-QQ628
T872C-FKPVD-RQTRD-GKHXK-WTGWY
J2D9J-K7W3M-JMYHW-2HD63-W2V73
BD3GT-6KMKG-FR4D8-Q4RW8-YVXYJ
P7XDM-R3CRJ-XRJTF-84M8K-7RWGW
XJXG4-H4WV2-7PVTK-FVVGY-2BFM3
C7T8W-7TPYP-83DBK-CX8R6-V6QDY
XKR4K-RJ3QM-H4XGY-2RK3H-W44PY
RJYB9-GK3XB-HXH88-HFKQT-F6PVQ
DJ9R3-76JMJ-J7FD9-MT3BX-9XYXB
BHTJC-38X4R-M7Q3J-6WCTP-C2XFT
H9XJK-QCTPH-KHPC8-WG4XK-CFPJW
GT9XB-D6CQ8-8RQGV-6WMKK-X7TK8
B2Q2J-F3WYG-GG68F-DPJ24-663X8
CY3FH-7BF6H-KKC6D-GGHCT-2F7QY
GYDVR-YJHFC-DFVPT-GJF7J-KKPDM
Q98B4-CV4VX-4CHCW-6QD8Q-Q8MHY
GBHGG-YBYH6-8X4HT-BJX8X-BK4K8
CF7QY-R8D2F-MJJFY-QBFW3-P9BX8
VYKGP-7R3X7-J84FC-6B287-8CTXM
J692D-8YRX4-28CMV-8JBG3-QYTHT
B873F-RCPY4-49PWH-K9FHB-RG2J6
BY8XR-JYQW7-7PWGF-PD7BR-VK4KG
H8XVK-3JFC2-XY2CB-RG3R7-46XWD
GYY28-7CDR4-V4TGW-XTHRM-2CVMD
CKPRW-7P2V2-J47KM-VMP7C-2W3D3
QD7H6-TJY89-KK48X-6J4DR-TG4WY
J34WW-Y6JPF-BDV94-MWGG9-6VH28
DG74V-63WV6-WMP6R-X8X22-DY7CG
VHR8R-JTKFM-HDJHF-WBH6F-Q9V3J
GQDCX-T7DHM-WCTXD-GK8BX-BF973
WPKW7-27V6H-XG64R-CFC8R-KXHM8
CT48B-MDJ6K-8DFPR-K4J9J-T6Q3J
KPR86-FQCMC-F2JXR-WWHVK-HC9DB
DJW36-9D7FD-GJ8J8-9YM9K-G4B2G
De skulle virke , det var så min julegave til dig , ha ha Grin

AL 48
Mange gange er de koder du finder i fil-delingsprogrammer på nettet for gamle og slettede.
Har selv prøvet det, hvor det gik ad H......... til. Og så havde man brugt en masse tid på det P..
Kurt:
Når du nu igen får lagt XP på comp., så sørg for at få registreret med brugelig licens-kode, ellers får du ikke de automatiske opdateringer fra Windows, og så har du alt det vrøvl som du åbenbart tit får.
Kontrollér bagefeter om du har SP1-SP2-SP3. SP3 kan det sommetider knibe med, men den kan du selv downloade på Windows downloadcenter.
Håber du kommer godt igang igen.
PS. Husker du at bruge diskfragmentering til oprydning og systemgendannelse en gang imellem?(findes under systemværktøjer).
Redigeret af AL 48 d. 22/12-2010 17:43

thaikurt1
Tak for hjælpe og gode råd

Hvor er det rart at vide der stadig er menneskerne
som hjælpe andre hvis de har et problemen.

Det der gør at man at sætte stor pris på
medlemmer af DTW.

Tak fordi at i havde tid til at hjælpe mig.

Tak for kode til XP.

Lung Yao du har ret noget galt med min Kalenderen

Nu vil jeg ønsker jer alle samme glædelig jul
Redigeret af thaikurt1 d. 23/12-2010 04:24
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt1
Lung Yao
Jeg har se på kalenderen og nu kan jeg godt se hvorfor det
er galt i sted for 2010 var det 2011 så jeg var et helt år frem.

At jeg ikke har lagt mærke til det Sleeping good
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

sony
Kurt du må sgu til og åbne din muldvarpe pung og invistere i et ægte program, det sgu ikke så slemt når du først er vant til det nye. Men vil altså foreslå at få det ægte i stedet for en kopi for så er du altid sikker på at få det opdaterret.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
sony

En fattig personiste har ikke råd til at købe nye programmer.
og så til den pris det koster her.

Jeg har det prinsipielt at jeg køber ikke programmer vis jeg kan hente dem på internette gratis her er alt det man skal bruge til pc.

Så er der jo Thepiratbay den har de gudskelov ikke fået lukke her.

Og hvis jeg køber nyt Windows, så bliver Windows 7 og det er jeg ikke indtressere i så længe det er mulig med XP.
hvad også længe om at skrifte fra 95 og så til den næste Windows.

Der er mange som stadig synes at XP er et godt program.

Her er det jo også mulig at købet programmer til 300 bath
de sidste nye kopi af Windows. osv
Redigeret af thaikurt1 d. 23/12-2010 09:58

thaikurt1
AL 48

Har hente TuneUp er ved at trimme pc så det er ok
vil så en systemgendannelse
.

TuneUp er et udmærker program.

AL 48
thaikurt1 skrev:
AL 48

Har hente TuneUp er ved at trimme pc så det er ok
vil så en systemgendannelse
.

TuneUp er et udmærker program.

Ja,-men kun ved at have originalt licensnr. kører den automatisk opdatering osv.
Derved slipper du for meget "vrøvl".
God Jul.

sony
thaikurt1 skrev:
sony

En fattig personiste har ikke råd til at købe nye programmer.
og så til den pris det koster her.

Jeg har det prinsipielt at jeg køber ikke programmer vis jeg kan hente dem på internette gratis her er alt det man skal bruge til pc.

Så er der jo Thepiratbay den har de gudskelov ikke fået lukke her.

Og hvis jeg køber nyt Windows, så bliver Windows 7 og det er jeg ikke indtressere i så længe det er mulig med XP.
hvad også længe om at skrifte fra 95 og så til den næste Windows.

Der er mange som stadig synes at XP er et godt program.

Her er det jo også mulig at købet programmer til 300 bath
de sidste nye kopi af Windows. osv

Hæ hæ gør lige som mig jeg købte og dowloadet et udemærket program til at rense ens registrering data hvis du ikke er tilfreds får man pengene tilbage inden 30 dage de 20 euro har jeg fået retur men programmet har jeg stadig
Redigeret af sony d. 23/12-2010 17:43
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
AL 48

Den var med da jeg hente programmet.

Har lige kørt automatisk opdatere uden problemer

Det samme har jeg gjort med XP også uden problemer.

AL 48
thaikurt1 skrev:
AL 48

Den var med da jeg hente programmet.

Har lige kørt automatisk opdatere uden problemer

Det samme har jeg gjort med XP også uden problemer.

Fint,-håber så bare det kører.

thaikurt1
Sony.
Den jeg bruge rense hele pc.

Jeg har en site hvor jeg kan hente programmer osv
fik i dag en mail hvor jeg kunne få gratis et program
det samme som jeg har hente.

Men det vise sig så da jeg kørt pc for fejl og skal så
havde det det at hjælpe mig skal man betale for det.

Den vise så dobbelt så mange fejl som den jeg har hente

Læse du pc world her kan man læse det nye inde for pc osv

thaikurt1
AL 48

Den køre som jeg vil havde det selv og det program jeg har før var 100 procent nu kun er 99 procent.

Jeg er den typer der vil havde en pc der skal køre 100 procent uden fejl på pc.

Så jeg bruge gerne et par time om dagen at ordet pc
når kone se thai tv. det gider jeg ikke at se på
så hele sidde ved pc.
Redigeret af thaikurt1 d. 23/12-2010 18:29

AL 48
thaikurt1 skrev:
Sony.
Den jeg bruge rense hele pc.

Jeg har en site hvor jeg kan hente programmer osv
fik i dag en mail hvor jeg kunne få gratis et program
det samme som jeg har hente.

Men det vise sig så da jeg kørt pc for fejl og skal så
havde det det at hjælpe mig skal man betale for det.

Den vise så dobbelt så mange fejl som den jeg har hente

Læse du pc world her kan man læse det nye inde for pc osv

Kurt:
Før du lægger styreprogram ind, regner jeg med, at du har formatteret rigtigt (slettet din harddisk,-husk at tage back-up først).- Hvis ikke kører styreprogrammet ikke rigtigt (XP).-Du kan IKKE bare lægge det ind over det gamle, altså køre programmet igen.
Ved at bruge fil-delingsprogram (thepiratebay.com), risikerer du også i høj grad at få alt muligt skidt med.
Derfor bruger jeg en anden comp. til dette. En comp. som er hurtig at formattere og lægge nyt styreprogram ind på (gl. stationær).
Hej

thaikurt1
AL 48
Jeg scan altid med mit virus program inden det bliver lagt ind
i en mappe.

Ja man kan være udheldig med så bliver det smidt i ud med det samme og der bliver køre en virus scan bagefter da jeg ikke er 100 procent sikke på mit virus program køre jeg en andre scan og det vise sig tit at den ikke har taget det hele mit virus program også selv om det er fra Microsoft.

Nej da jeg kun skulle bruge Licensen Keys det var også kun den jeg hente ikke styreprogram.
Redigeret af thaikurt1 d. 23/12-2010 18:59

moon
Angel En ting undre mig her i varmen Thaikurt og AL 48
hvorfor skriver i ikke PB til hinanden i skriver SKU da så godt sammen
GOD JUL HERFRA Bvdrrr
Mvh Moon
Violin

Trutidutten
Kurt...

Med dine nærmest grænseløse download's af skumle programmer/koder fra suspekte firmaer og diverse piratsider.... er du hermed kåret til årets nytårstorsk !Wink

Kurt .. ikke mange ting i denne verden er gratis !

Hackeren giver dig et program eller nogle koder, som er "bundet" med virus, bot's, trojaner osv. og du betaler ved at give ham fuld adgang/kontrol over din computer !

Glem alt ! om antivirus-programmer , online virus-scanninger, firewall osv.

Hovedparten af hackernes virus/trojaner er krypteret, og ukendte for de fleste antivirus firmaer, og opdages derfor ikke !

Kurt.. Der er mere virus/snavs i din computer , end der er i Pattayas natteliv !Grin

Kurt.. du er enhver hackers drøm... ja' en lækkerbidsken !

Glædelig Jul.Cheers
Redigeret af Trutidutten d. 23/12-2010 19:39
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue !

Spring til debat: