Se indlæg|
tyrkiet i eu
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 02/12-2005 11:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
rolan skrev: . . det er sku forfærdeligt vores land blir ødelagt og vi har sku ingen steder at tage hend Thailand måske? ![]()
Peter
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 02/12-2005 11:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
det der er det mest groteske er at de kommer herop for også at få det bedre hvorfor gør de så alt for at det skal være lige som der hvor de kom fra |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/12-2005 12:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja Rolan det fatter jeg heller ikke en pind af, men det er desværre nok rigtig hvad thaikurt skriver, vi har ikke en pind og skulle have sagt. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 02/12-2005 13:38
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Banlyst skrev: Jeg vil bare spørge om der er noget krænkende og blasfemiske i at have en tegning af Allah med åben mund nede i sin wc-kumme ? Så kan man jo effektivt fylde profetens mund med mere lort. He he, du spørger i et forkert forum, prøv at stille det samme spørgsmål her: http://hizb-ut-ta... John Redigeret af Webmaster d. 03/12-2005 20:24 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 02/12-2005 15:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Så er der blevet udlovet dusør for at dræbe de tegnere der står bag de latterlige tegninger.........Hva' fanden er det der sker....... ??????
Suk........ ![]() Det ender sq da snart med at man bliver myrdet, hvis man står og spiser en rød pølse..................... Redigeret af Suk Rak Ning d. 02/12-2005 19:40 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| AP7100 |
Lagt på d. 02/12-2005 16:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Hehe.... suk, den var altså god den der med de røde pølser ![]() ![]() Men ja.. det er trist at ordet ytringsfrihed kan have så mange forskellige definitioner afhængig af øjnene der ser...... Anyway....."det positve" er jo, at nu har PET noget at lave... http://nyhederne....id=3289162 Hygge ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 02/12-2005 17:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
Partiet sigter ligeledes efter at retlede menneskeheden, og at lede ummah i kamp mod kufr, dens systemer og tanker, indtil Islam omfatter hele kloden. jeg var inde og læse lidt men fik ondt i hovedet er taget fra deres hjemme side det var kun forsiden ![]() idet minste burde sådan nogen sendes hjem |
|
|
|
| high-tower |
Lagt på d. 03/12-2005 02:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 214 |
Jamen festen fortsætte skam i bedste stil. Som ham her fjolset som ikke engang forstår alvoren i en retssag. http://ekstrablad...eID=323844 Det viser jo desværre med al ønskelig tydelighed at manden hverken forstår eller respekterer det danske retsvæsen. Men herre gud, det giver vel også kun en 4-5 år, hvor han kan blive løsladt for "god opførsel" efter to. Sådan en klaphat skulle efter min mening først afsone sin straf og derefter lands forvises. Redigeret af Webmaster d. 03/12-2005 02:51 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/12-2005 03:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja, det er simpelthen sygt. Fandt i øvrigt lige ud af hvorfor Finn Rudaizky forlader Socialdemokratiet i København: Rudaizky, der har jødisk baggrund, går på grund af den nybagte borgerrepræsentant Sikandar Malik Siddique (S). Han har sået tvivl om, om al-Qaeda stod bag 11. september-angrebene, og gået til møde i Hizb-ut-Tahrir. »Ledelsen har ikke villet drøfte de ting. Jeg har aldrig været en politiker, som har spillet på religion, men det gør naturligvis indtryk, når en partifælle går til møde i en organisation, der deler løbesedler ud med opfordringer til at slå jøder ihjel«, siger Rudaizky. http://www.politi...eID=411174 En køn flok venstrefløjen efterhånden består af.... Redigeret af Webmaster d. 03/12-2005 03:14 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/12-2005 07:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Fjolset der ikke vile rejse sig op da det var en kvindelig dommer, ja det siger jo alt om hans syn på kvinder " hva vil han egentlig i DK "
Han skulle sq da bare sættes i isolation indtil han kunne finde ud af af rejse sig op og udvise respekt for retten !!!!!!!!! Hold kæft, hvor kan jeg blive harm, ja jeg får ligefrem racistiske tanker, og det er jeg bestemt ikke flov over.......... Suk............................ ![]() Redigeret af Suk Rak Ning d. 04/12-2005 08:02 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 04/12-2005 15:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Hej Suk Jeg kan kun give dig ret, man skulle ønske sig en gang imellem, at systemet virkede lidt ligesom det Thailandske, at nogen af de folk, der ryger ind bag tremmer, bliver der inde, eftersom papirarbejdet simpelthen forsvinder, tro mig det er sket mange gange, også kunne man ønske sig lidt "strammere" vilkår for dem der sidder inde, men det er en helt anden snak der ikke hører hjemme i denne tråd. Jeg vil sumere det op på denne måde, at hvis Tyrkiet og alle deres fordomme, kultur og religion (se bare hvordan de behandler Kurderne)kan komme i betraktning til at blive medlem i EU burde Thailand omgående sende en ansøgning. De ligger bedre til at kunne blive optaget. Dette er på trods af hvad der sker i Yala, Song Klaa, Patana, osv. Jeg er ikke Racist, dog mener jeg at Tykiet har LANG vej endnu, før de kan kalde sig et MODERNE VESTERLANDSK land..... Jeg vil håbe at alle de ting der er sket i lille danavang og den øvrige verden indefor de sidste par år kan medvirke til at Tykiet må stå udenfor og kigge ind et LANGT stykke tid endnu.... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.