Se indlæg|
skal man fortaelle hvad man ved
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 08/11-2005 18:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jeg valgte de 2 eksempler fordi det ene gav et positivt respons det andet gav en helvedes ballade, for ja jeg aabnede min mund i begge tilfaelde, for jeg hader af et godt hjerte hvis nogen bliver snydt / roevrendt og ikke mindst hvis det sker i karlighedens navn... En som siger betal for dine egne erfaringer, alle maa selv finde ud af det selv osv osv... Bliver aldrig min ven, saadan er det bare. Hvis hun den dag hun beslutter at gifte sig samtidig beslutter at det andet liv er slut.. Saa ikke et ondt ord her fra om hvad hun har lavet... Jeg får sgu helt lyst til at besøge dig le-si !! Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 08/11-2005 21:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
jeg havde skrebet noget lignene som cristian men det er åbenbart ikke kommet på og du har ret lesi man har få men trofaste venner ved at være ærlig en god lille prøve ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 09/11-2005 02:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
At tage til Thailand er jo ikke det samme som at tage i søndags-skole.
Hva´med faranger der sidder i hjemlandet og blære sig med, at nu skal de sq til Thailand og ha' noget på den dumme, så kommer de til Thailand og opføre sig mange gange dybt tåbelig og har ingen respekt over for kvinden/kvinderne, de trækker bare den ene tusind lap op efter den anden og tror at de er guds gave til kvinden. En dag bli'r de så ramt af Amor's pil og i visse tilfæde smager de så deres egen medicin ( det syntes jeg da er helt fint ) Det med at visse personer inkl mig selv ikke kan blive ven med le-si det tager jeg nu stille og roligt, hvis man altid skal være enig med sin ven så kalder jeg det nemlig ikke venskab, men røvslikkeri. Der er også skrevet, at hvis man er gammel nok til at ta' ud i verden osv, det kan jeg da kun tilslutte mig for hvis man ikke er parat til det skal man blive hjemme og nøjes med Søndags-skolen. Jeg kan glæde jer med, at dette er det sidste indlæg fra mig ang. det her med kærligheden.. Med venlig hilsen Suk................ ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 09/11-2005 10:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
16 gode venner, det er da ikke dårligt.
Redigeret af paulsenp d. 09/11-2005 13:13 Peter
|
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 10/11-2005 17:34
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hej Til Suk. at nu skal de sq til Thailand og ha' noget på den dumme, så kommer de til Thailand og opføre sig mange gange dybt tåbelig Jamen du har da fuldstaendig ret, der er ogsaa mange eksempler paa at manden er en torsk, men det var jo ikke lige emnet.. og har ingen respekt over for kvinden/kvinderne, de trækker bare den ene tusind lap op efter den anden og tror at de er guds gave til kvinden Jamen kvinderne har en vare de saelger, derfor er de jo i bordellet. Hvad manden tror om sig selv er nok ret lige gyldigt, da det er hans penge hun vil have... En dag bli'r de så ramt af Amor's pil og i visse tilfæde smager de så deres egen medicin ( det syntes jeg da er helt fint ) Ja men det ser vi saa forskellig paa, Jeg kan ikke se sammenlignings grundlaget.. Det foerste er ren koeb / salg af en vare.. det andet er et forhold... hvis man altid skal være enig med sin ven så kalder jeg det nemlig ikke venskab, men røvslikkeri. hmmm naa havde jeg formuleret mig saa daarlig. Det er jo venner fordi de toer loefte en finger hvis de syntes man traeder ved siden af eller man har set sig blind i et eller andet og saa er det nogen gange nemmere for udeforstaaende at se en evnt. fejl etc. Og man kan droefte forskellige meninger og stadig vaere venner. hmm ja og saa kommer det provokerende spoergsmaal.. Hvis nu du finder den hund du leder efter og bagefter erfarer at din bedste ven godt vidste at hunden var syg og slet ikke saa aegte som du havde betalt for.. Men han mente du var stor nok til selv at staa op, saa det var da dit problem at du blev snydt.. Eller din ven Mister Groen fra Dk kommer til Thailand og vil koebe et stykke jord for 500.000.. Du ved det har vaeret til salg for 250.000 de sidste 3 aar... Han skal betale 250.000 i laere penge... For han var stor nok til at flyve til Thailand. Han kunne bare vaere blevet hjemme i soendags skolen... Naar han finder ud af det, tror du saa selv han syntes du er en god ven... Ja ja det indledende var vedr. de kaere kvinder, men det er vel et spoergsmaal om at man hjaelper eller sig klar dig selv min ven. Le-si Ps. Alle som toer tage chancen er da velkommen til at kikke forbi og se hvad jeg roder med og drage nytte af de erfaringer jeg har gjort.. Saasom at fange gris.. ik os John ![]() Det kunne ogsaa ske jeg forbarmer mig og bager en frisk franskbroed. Redigeret af xxxx d. 10/11-2005 17:41 |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














