Se indlæg|
Bar i Thailand ?
|
|
| jorn |
Lagt på d. 28/11-2005 06:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Nu har der jo vaeret naevnt en masse "boeger" som man kan blive registeret i her i det forjaettede land!![]() Gad vide om der findes en slags "indvandere skole" her i Bangkok? Det maa da vaere muligt at kunne faa en eller anden form for undervisning ud i det Thailandske system? ![]() ![]() Naar man chekker priser paa diverse "sprogkurser" saa skulle man da tro at det kunne vaere en god forretning ![]() Saa hvis der ikke allerede findes en "indvandere skole" saa var det maaske vaerd at overveje! ![]() ![]() ![]() Hvis i en- halvtime foer julefrokosten - beslutter jer for skabe en forening, saa var det maaske en god opgave for foreningen at lave en form indvandre kursus? Nyd mad mad og drikke! selv om det er lidt tidligt, saa rigtig glaedelig Jul til jer alle! ![]() ![]() “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 28/11-2005 11:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
jager skrev: hvis du åbner denne bar herman, så lad os høre hvordan det kommer til at gå lige som vi høre lidt fra leif og finansgeniet MisterM jager Jeg ved at jorn, le-si og clyde har deres egne udlaegninger og forsoeger at skyde alt ned Det er ok Misforstaaelser og hurtige udregninger skal straks op paa d-t-w og det er da ogsaa ok men i skal ikke forvente yderligere bemaerkninger fra min side I kan leve i jeres thailand Og jeg har det godt hvor jeg bor![]() Glaedelig Jul til alle Har ikke lyst til at deltage i julefrokost i Bangkok ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 28/11-2005 11:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
mister m jeg har tænkt det mange gange men har ikke ville sige noget men nu kommer det altså DU OPFØRE DIG SOM ET BARN og glædelig jul til dig også |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 28/11-2005 11:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
rolan skrev: mister m jeg har tænkt det mange gange men har ikke ville sige noget men nu kommer det altså DU OPFØRE DIG SOM ET BARN og glædelig jul til dig også Ja tak for bemaerkningen, men jeg gider ikke mere ![]() ![]() |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 30/11-2005 08:53
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hejsa Mister M Det kan da godt vaere det kan virke stoedende at blive sagt imod, men du kan jo deltage praecis som alle vi andre.. Men naar du poster noget som ikke rigtig har hold i virkeligheden maa du nok forvente der kommer nogle kommentarer som ikke ligefrem er rosende... Og Rolan har jo ret hver gang du bliver sagt i mod bliver du tvaer og vil ikke mere og sletter tidligere indlaeg. En skam det kunne ellers blive sjovt. ![]() Selvfoelgelig kan det blive for groft, men saa forsvar dig ( forsoeg paa det ) hvis det er muligt.. Det er et aabent forum og alle kan komme til orde. Vi kan alle kvaje os.. og hva saa, det primaere maa vaere at vi er voksne nok til at kunne tale sammen alligevel. Clyde og Rolan er et par gode eksempeler, jeg har tidligere vaeret efter dem ogsaa, men det betyder jo ikke vi ikke kan udveksle meninger mere. I min verden er der ikke plads til at baere nag, for jeg mener at det er mig selv der taber ved det. Det betyder heller ikke jeg kan vaere venner med alle, for det er jo noget helt andet.. Men dem som kender mig ved ogsaa hvad jeg staar for.. Le-si |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















