Se indlæg
 Udskriv debat
Bar i Thailand ?
jorn
Nu har der jo vaeret naevnt en masse "boeger" som man kan blive registeret i her i det forjaettede land!Shock

Gad vide om der findes en slags "indvandere skole" her i Bangkok? Det maa da vaere muligt at kunne faa en eller anden form for undervisning ud i det Thailandske system?SmileSmile

Naar man chekker priser paa diverse "sprogkurser" saa skulle man da tro at det kunne vaere en god forretningCool

Saa hvis der ikke allerede findes en "indvandere skole" saa var det maaske vaerd at overveje!WinkCoolGrin

Hvis i en- halvtime foer julefrokosten - beslutter jer for skabe en forening, saa var det maaske en god opgave for foreningen at lave en form indvandre kursus?

Nyd mad mad og drikke! selv om det er lidt tidligt, saa rigtig glaedelig Jul til jer alle!SmileSmile

“Music is the only language I whirly understand"
 
MisterM
jager skrev:
hvis du åbner denne bar herman, så lad os høre hvordan det kommer til at gå lige som vi høre lidt fra leif og finansgeniet MisterM

jager



Jeg ved at jorn, le-si og clyde har deres egne udlaegninger og forsoeger at skyde alt nedGrin Det er okGrin Misforstaaelser og hurtige udregninger skal straks op paa d-t-w og det er da ogsaa okGrin men i skal ikke forvente yderligere bemaerkninger fra min sideGrin
I kan leve i jeres thailandGrin Og jeg har det godt hvor jeg borGrin

Glaedelig Jul til alleGrin

Har ikke lyst til at deltage i julefrokost i BangkokSad
 
rolan
mister m
jeg har tænkt det mange gange men har ikke ville sige noget
men nu kommer det altså

DU OPFØRE DIG SOM ET BARN

og glædelig jul til dig også
 
MisterM
rolan skrev:
mister m
jeg har tænkt det mange gange men har ikke ville sige noget
men nu kommer det altså

DU OPFØRE DIG SOM ET BARN

og glædelig jul til dig også


Ja tak for bemaerkningen, men jeg gider ikke mereGrinSad
 
xxxx
Hejsa
Mister M

Det kan da godt vaere det kan virke stoedende at blive sagt imod, men du kan jo deltage praecis som alle vi andre.. Men naar du poster noget som ikke rigtig har hold i virkeligheden maa du nok forvente der kommer nogle kommentarer som ikke ligefrem er rosende...

Og Rolan har jo ret hver gang du bliver sagt i mod bliver du tvaer og vil ikke mere og sletter tidligere indlaeg. En skam det kunne ellers blive sjovt.Grin
Selvfoelgelig kan det blive for groft, men saa forsvar dig ( forsoeg paa det ) hvis det er muligt.. Det er et aabent forum og alle kan komme til orde.
Vi kan alle kvaje os.. og hva saa, det primaere maa vaere at vi er voksne nok til at kunne tale sammen alligevel.
Clyde og Rolan er et par gode eksempeler, jeg har tidligere vaeret efter dem ogsaa, men det betyder jo ikke vi ikke kan udveksle meninger mere.
I min verden er der ikke plads til at baere nag, for jeg mener at det er mig selv der taber ved det. Det betyder heller ikke jeg kan vaere venner med alle, for det er jo noget helt andet.. Men dem som kender mig ved ogsaa hvad jeg staar for..

Le-si
 
Spring til debat: