Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp til at finde kærligheden i Thailand
patirak
Robert Kronberg skrev:
dba skrev:
Kære Patriak
Mange tak for de gode råd du kom med
Jeg går bestemt ikke bevidst efter en barpige. Jeg mente bare, at hendes tidligere beskæftigelse betyder ikke noget i min vurdering, blot hun lægger det fuldstændig bag sig. Jeg ville faktisk være glad, hvis jeg kunne være med til at få pigen helt ud af sin fortid og gøre hende lykkelig. Men med de erfaringer du har, kan jeg se, at sagen ikke er så enkel.

Ellers ville jeg gerne finde en på en dating-side. Jeg er blevet medlem af 3 datingsider, men halvdelen af henvendelser er fra falske kvinder, eller nogle, der senere viser sig at de ikke kan engelsk, eller har børn, eller vil have børn eller andre ting, som jeg ikke er interesseret i. På trods af, at disse står i min profil.

Men er der nogle bestemte steder, hvor de almindelige thai-piger mødes for at komme i kontakt med vesterlændinge?? altså i Thailand

Hej dba,

Jeg er godt klar over, at du mener det godt, men jeg tror alligevel, at man skal passe på med at tro, at man "frelser" pigen, hvis man får hende ud af sin fortid. Problemet er, at det kan ramme en selv som en boomerang, hvis man tror, at man er ved at redde hende. Det er nemlig yderst sjældent, at pigen selv vil have den opfattelse, uagtet hun måske udtaler: "I not like work in bar".

Problemet er, hvis man tror, at man er i gang med at redde hende, så kan man blive blind over for en masse faresignaler. Og bliver man blind, så kan man ikke gribe ind, uanset hvordan der bør gribes ind.

Det siges, at en pige efter tre måneder i miljøet skifter virkelighedsopfattelse, men mange piger siger, at de lige er startet. Nogle piger er så dygtige, at de faktisk kan overbevise de fleste mænd.

Tror man på, hun lige er startet (pga. hendes stærke argumenter og andre udtryk, som fx at være genert, ikke at bede om penge eller hvad ved jeg), hvorimod hun har været i miljøet i måske fem år, så får man potentielt problemer, da man nu vitterligt tror, at man er ved at redde hende.

Hvis man møder en arbejdende pige, og man virkelige bliver glad for hende, så tror jeg dels at man skal forholde sig til, at hun er prostitueret (uagtet en dag eller 10 år), og dels at det faktisk er hendes arbejde og identitet.

Hilsen, Robert

Hej Robert,

Du har helt ret i, at man ikke absolut ikke skal gå i den tro at man kan "redde" pigen fra baren. Man skal for den sags skyld heller ikke gå ud fra at pigen automatisk vil "reddes" ud af baren.

Uden at påstå at jeg ved hvordan Thai'er tænker, så er det min personlige mening at vi danskere tænker meget forskellig fra Thailændere, når det f.eks. gælder prostitution og sexualitet generelt.

Jeg husker engang i starten af mit forhold til min kæreste, at jeg syntes at det var for meget at en af hendes veninder var på arbejde hver dag i baren. Jeg var sådan lidt "dansker forarget" over det og regnede med hendes tilkendegivelse. I stedet blev hun forvirret og jeg fik svaret..."But why??? - she is just working and trying to make money"... og så var det jeg tænkte... "Nå, ja - det er jo egentlig også rigtig - hun er jo bare hårdt-arbejdende..." Smile

Når jeg går rundt med eller er ude med min kæreste, så tænker jeg ofte på hvordan hun har det med at blive set sammen med en Farang som mig. Personligt er jeg ligeglad med hvad folk tænker om mig, men det kunne jo godt være, at hun synes det nogle gange er pinligt eller ligende at blive set med mig.

Da jeg engang spurgte hende, svarede hun noget ligende... "I do not understand?... Why should I be embarrassed?... You are my boyfriend and you are very good and nice to me... None of the others walking around here, have done anything good or nice to me - so why should I care what they think?...

Med hendes svar forstod jeg pludselig, at vores måde at tænke på var vidt forskellig og sådan har jeg oplevet det flere gange efterfølgende.

I sidste uge havde jeg en ligende oplevelse. Min kæreste og jeg var taget til midtbyen for at spille pool, da hun fik en opringning fra hendes frisør/negledame. Det skal lige siges, at min kærestes frisør er en vaskeægte ladyboy.

De to "piger" aftalte, så at vi skulle mødes og gå ud os spise sammen. Mens vi ventede på, at min kærestes ladyboy-frisør skulle troppe op, så fik hun i mellemtiden aftalt med to andre veninder, at de også skulle med. Så kort efter sad vi så på en restaurant - min kæreste og jeg, en ladyboy og to barpige veninder.

Da vi alle hyggede os, så tænkte jeg egentlig ikke selv nærmere over situationen - før jeg bemærkede et ægtepar (turister) ved bordet ved siden af os. Både manden og konen havde meget travlt med at glo og man kunne se, at deres hjerneceller arbejdede på fuld kraft, for at regne ud hvordan tingene hang sammen ved vores bord. De virkede på en gang lidt forargede - men var nok mere forvirrede...

Når jeg tænker på det her bagefter, så var det jo egentlig også en lidt skør situation. Der sad jeg med barpiger og en ladyboy - og det virkede faksisk helt naturligt. Noget jeg ikke ligefrem har prøvet i Danmark før og jeg tør slet ikke tænke på, hvor meget folk ville have gloet der...især i de mindre byer.

Nå, men det jeg vil fortælle med den historie er, at jeg er helt sikker på, at jeg var den eneste ved vores bord, der lagde mærke til og/eller brugte tid på at tænke på parret ved siden af. Ikke fordi jeg på nogen måde var flov over situationen, men fordi jeg egentlig godt kunne forstå at ægteparret var forvirret og gloede på os.

I forhold til f.eks. ladyboys, så har vi jo en helt andet syn på dem end Thailændere har. De bliver accepteret og på det område er Thailænderne langt mere åbne end vi er. Jeg vil også mene/tro, at de har et mere åbent - eller ihvertfald et ret anderledes syn på prostituerede end det vi har.

Når min kæreste taler om hendes fortid, så kunne hun for mig ligeså godt have talt om f.eks. hendes tidligere job som sælger i en butik eller noget ligende. Hun starter ikke med at græde, have ondt af sig selv eller andet... Som hun siger "I went to work, to make money and to take care of my son and I".

Thailændere tænker efter min mening mange gange ret simplet - gid man havde den evne.

AL 48
Igen ser man en der søger hjælp til at finde kærligheden,- men som ikke selv er en skid seriøs.
Han vil ikke oplyse om sin alder eller andet "privat", eller hvilken aldersgruppe han søger. - Hvem siger han ikke som 65årig er ude efter en på 20år? -(børnelokker)?
Og igen ser man at folk herinde er bedøvende ligeglade med trådstarterens spørgsmål, bare de kan få lov at fortælle i lange baner om dem selv.- I stedet for at besvare spørgsmål (#48), kommer der en masse lange "salmevers" om alle mulige egne oplevelser. - De kan også være morsomme at læse, men har jo ikke meget med hjælp til konkrete spørgsmål at gøre.
Hvis han som medlem af 3 datig-sider ikke oplyser mere end han gør her, så forstår jeg godt de manglende seriøse henvendelser, - manden er jo ikke selv seriøs.
At han ikke er seriøs kan jeg sige, fordi jeg allerede da han startede tråden, skrev en seriøs PB til ham. At han end ikke gad svare som tegn på modtagelse, siger mig nok om den seriøsitet fra hans side.
Atter en "vindbøjtel" der regner med at få det hele serveret på et sølvfad, uden at "udlevere" noget om sig selv.
Redigeret af AL 48 d. 16/09-2011 09:39

bk
Faktisk haft de samme tanker som AL48 beskriver.......
Underlig indgangsvinkel fra trådstarteren, og endnu mere underligt med den manglende info som i det store hele mere lyder som oplægget til endnu en journalistisk pre-fabrikeret story......

sune
Hvor er det dog dejligt at se, at intelligens niveauets stigende kurver på denne debat side..

KAN KUN GIVE DIG RET BKKick you

AL 48
bk skrev:
Faktisk haft de samme tanker som AL48 beskriver.......
Underlig indgangsvinkel fra trådstarteren, og endnu mere underligt med den manglende info som i det store hele mere lyder som oplægget til endnu en journalistisk pre-fabrikeret story......

Helt enig bk. - Når man ser at dba kun er ude efter oplysninger, uden at oplyse noget selv (heller ikke i sin profil),- så kunne man sagtens få fornemmelsen af at han evt. er "undercoverjournalist".
En noget "billig" mådeSad
Hej

patirak
AL 48 skrev:
Igen ser man en der søger hjælp til at finde kærligheden,- men som ikke selv er en skid seriøs.
Han vil ikke oplyse om sin alder eller andet "privat", eller hvilken aldersgruppe han søger. - Hvem siger han ikke som 65årig er ude efter en på 20år? -(børnelokker)?
Og igen ser man at folk herinde er bedøvende ligeglade med trådstarterens spørgsmål, bare de kan få lov at fortælle i lange baner om dem selv.- I stedet for at besvare spørgsmål (#48), kommer der en masse lange "salmevers" om alle mulige egne oplevelser. - De kan også være morsomme at læse, men har jo ikke meget med hjælp til konkrete spørgsmål at gøre.
Hvis han som medlem af 3 datig-sider ikke oplyser mere end han gør her, så forstår jeg godt de manglende seriøse henvendelser, - manden er jo ikke selv seriøs.
At han ikke er seriøs kan jeg sige, fordi jeg allerede da han startede tråden, skrev en seriøs PB til ham. At han end ikke gad svare som tegn på modtagelse, siger mig nok om den seriøsitet fra hans side.
Atter en "vindbøjtel" der regner med at få det hele serveret på et sølvfad, uden at "udlevere" noget om sig selv.

Hej AL 48,

Jeg vil ikke mene at folk herinde er ligeglade med trådstarterens spørgsmål - tværtimod. Indlæggene går bl.a. ud på at forklare ham på, at han ikke skal forvente at kunne "redde" piger eller at de vil reddes af ham.

Men jeg giver dig ret i at trådstarteren ikke virker seriøs, da han ikke melder tilbage på de spørgsmål der bliver stillet. Og du har også ret i at han ikke når langt, hverken på dating sites eller "on-location" i f.eks. Thailand, hvis han ikke er mere seriøs.

AL 48
Jamen patirak, jeg ville bare ikke give alle disse oplysninger samt mine erfaringer til en, der tilsyneladende spiller med fordækte kort. Vedrørende sådanne ting bør man vide lidt mere om spørgeren. Disse ting spurgte jeg også om i min PB til ham,- men ingen reaktion? - Derfor har jeg ikke siden oplyst noget til "hjælp", da jeg mener det også er lidt privat.
Vi kan jo alligevel ikke give ham "opskriften" på den store kærlighed,- og er han ikke mand for selv at forsøge at finde den, men forventer at andre hjælper ham,så finder han den aldrig.
Hej

AL 48 skrev:
Jamen patirak, jeg ville bare ikke give alle disse oplysninger samt mine erfaringer til en, der tilsyneladende spiller med fordækte kort. Vedrørende sådanne ting bør man vide lidt mere om spørgeren. Disse ting spurgte jeg også om i min PB til ham,- men ingen reaktion? - Derfor har jeg ikke siden oplyst noget til "hjælp", da jeg mener det også er lidt privat.
Vi kan jo alligevel ikke give ham "opskriften" på den store kærlighed,- og er han ikke mand for selv at forsøge at finde den, men forventer at andre hjælper ham,så finder han den aldrig.
Hej

Det kunne jo også være at manden læste mit svar i #7

Men nu har tråden været på ca. 15 timer og så plejer der at være rigelig med pber til selv at sortere. Men pas på ikke alle er seriøse, mange tager penge fra pigen i thailand, hvis de bliver presenteret for en farang.

Så det er en jungle hvor det er meget meget svært at sortere seriøse fra svindlerne.

Så Al 48 måske bliver der ingenting til mama san.

AL 48
yan skrev:
AL 48 skrev:
Hej

Det kunne jo også være at manden læste mit svar i #7

Men nu har tråden været på ca. 15 timer og så plejer der at være rigelig med pber til selv at sortere. Men pas på ikke alle er seriøse, mange tager penge fra pigen i thailand, hvis de bliver presenteret for en farang.

Så det er en jungle hvor det er meget meget svært at sortere seriøse fra svindlerne.

Så Al 48 måske bliver der ingenting til mama san.

Synd for dig,-men godt forsøgt.
For at imødegå folk som dig, så forklarede jeg ham alt om "mama-san",- og baggrunden for det, da jeg IKKE spiller med fordækte kort, men oplyser åbent og ærligt. - Også MIT forhold til "mama-san", som du jo åbenbart ikke forstår en skid af, og også hvorfor disse optræder meget i Isaan-området. ALT er forklaret for ham.

Rent undtagelsesvis kan jeg vise dig/jer den PB jeg sendte. Så kan du jo selv dømme om jeg skjuler noget.
Hej dba.
Du skriver, at du gerne vil have hjælp til at finde evt. en sød thaipige. Men nu skriver du ikke noget om din egen alder, statur osv., så det kan jo være lidt svært at gætte.
At finde en thaipige som ikke er "ødelagt" af turisme og som er god til engelsk, kan være rigtig svært, hvis man kommer derned,- og de fleste af dem på datingsider kan man stole lige så lidt på, som dem man finder i restaurationsmiljøet.
De fleste af dem der findes hvor der kommer turister, kommer fra de fattigere dele af Thailand (Isaan), som består af omkring 16 provinser. De kommer til turiststederne for at arbejde samt evt. finde sig en udlænding (farang) til mand. De fleste kan kun et meget middelmådigt engelsk, og er ikke til de mere dybsindige samtaler,- men de er mere end villige til at lære, hvis de finder den rette mand.
At finde en der ikke hjælper familien økonomisk, når hun har råd, er simpelthen utopi. Familien kommer frem for ALT. - Men man er jo selv herre over sin "gavmildhed".Min egen "kone" på 53år hjælper stadig sin gamle mor på 82, det er en del af deres natur og den eneste indtægt de gamle har,- der er jo ingen folkepension dernede. Til gengæld fungerer de gamle oftest som "barnepiger" hvor børnene fra enlige mødre bliver opfostret for at mødrene kan passe et arbejde og tjene penge.
Det er også meget svært at finde en der ikke har børn, og hvor hun derfor sender penge til familien for at få dem passet. De fleste prøver jo først at blive gift med en landsmand (naturligvis), når det ægteskab så er gået i stykker af den ene eller anden grund, så står moderen tilbage alene med børnene,- og manden daffer bare af. Børnepenge og hjælp fra eksmanden kan hun kigge i vejviseren efter. At finde en ny thai-mand er umuligt for hende, for hun betragtes som en "second hand", og ingen thai-mand vil gifte sig med hende.
De fleste piger/kvinder man møder i det sydlige kommer fra det nordlige (Isaan), og ved at rejse derned har de egentlig kun et mål,- at finde en der kan forsørge dem og deres barn/børn. Derfor er de mange gange bedøvende ligeglade med alder/udseende osv., de ser overvejende på om han kan blive en god forsørger.- Men deres loyalitet og såkaldte kærlighed kan man ikke betvivle.
Der hvor jeg bor når jeg er dernede (Nong Bua Lamphu - NaKlang) er der også en del som rejser sydpå for at finde sig en mand, der er også masser på dating-sites,- og naturligvis skriver og chatter de med andre for at finde den der er mest "hooked", og som de finder mest attraktiv. Det samme gør mænd jo. - De fleste af dem går på internetcafé, fordi de ikke selv har computer, og internettet er temmelig dyrt i området.
Andre går en anden vej, og søger hjælp hos en privat, som de kender godt og som de ved er reel og har forstand på engelsk og som ved hvordan man sætter en kontaktannonce på en site. De fleste aner ikke en hylende fis om hvordan en comp. bruges, og må have hjælp til alt.
Disse kvinder/piger betaler så hjælperen et beløb for annoncen, den første korrespondance osv.. Dette beløb betales mange gange af familien, så derfor har pigen også en gæld der, som skal tilbagebetales. Det er dog kun et lille beløb for os, men et stort beløb for en fattig pige/kvinde.
Disse hjælpere kaldes lidt flatterende "mama-san", og mange har meget imod dem. Men mange af dem hjælper kun fordi de er gode til engelsk, og har et vist kendskab til brug af computer, - samt har en rimelig god internetforbindelse, hvilket er en stor mangelvare i det nordlige.
Min "kone" (vi er ikke gift, men har nu levet sammen lykkeligt i 3½år) er en af disse "hjælpere". Hun holder pt pause i hjælpearbejdet, fordi det stjæler rigtig meget tid, - men hun har da stadig flere der venter på hjælp.
Hun er selv skolelærer, og har kun fritidsarbejdet for at hjælpe sine medsøstre. Hun er IKKE afhængig af indtægten fra fritidsarbejdet, men som hun selv siger:"Intet er gratis i Thailand".
Hvis du er interesseret i en kvinde/pige, som endnu ikke har været på "turiststederne", så kan du jo sende en PB eller skrive til: og jeg vil prøve at få et "udvalg" af hendes ventende kvinder.
På den måde kan du få kontakt til en der ikke lige sidder og chatter med 10 andre, men du må finde dig i at de ikke ligefrem er "verdensmestre" i engelsk, derfor hjælper min "kone" dem mange gange. - Men hende kan du også stole fuldt og fast på,- det gør jeg selv.
Men ellers ønsker jeg dig al mulig held og lykke.
Hav en god dag,- Anton

-Jeg mener selv, at det er en "sober" måde at forsøge at hjælpe manden på. Uden, som du prøver at gøre det til, at være noget "luskefis".
Hej
Redigeret af AL 48 d. 16/09-2011 13:12

@ Al 48

Hvis du er interesseret i en kvinde/pige, som endnu ikke har været på "turiststederne", så kan du jo sende en PB eller skrive til: og jeg vil prøve at få et "udvalg" af hendes ventende kvinder.
På den måde kan du få kontakt til en der ikke lige sidder og chatter med 10 andre, men du må finde dig i at de ikke ligefrem er "verdensmestre" i engelsk, derfor hjælper min "kone" dem mange gange. - Men hende kan du også stole fuldt og fast på,- det gør jeg selv.
Men ellers ønsker jeg dig al mulig held og lykke.
Hav en god dag,- Anton

-Jeg mener selv, at det er en "sober" måde at forsøge at hjælpe manden på. Uden, som du prøver at gøre det til, at være noget "luskefis".
Hej

Og så er et vel tilladt at trække på smilebåndet eller som jeg gør skrald griner.

Intet er gratis i Thailand, nej det kan siges.

Peder1968
Personligt synes heller ikke om metoden.
Men jeg forstår så ikke lige yan hvorfor du skrald griner?
Kan du ikke uddybe det?

Peder1968 skrev:
Kan du ikke uddybe det?

Nu er det meget svært for mig, at tage en hjælp til en fattig thai seriøs som giver denne thai en stor gæld, hvis det lykkes at se farangen.

At få det til at lyde som om det er ens gode hjerte der løber af med en er virkelig til at skraldgrine over, eller græde.

Nu kender jeg ikke til AL48 og konens forretning, så det er ikke et angreb på ham, men bare en generel betragtning,

at skaffe en fattig thai en gæld der skal betales tilbage er i mine øjne en dårlig hjælp.

Men det er jo nemmere den vej end forlange penge af farangen, som kommer til at betale senere, hvis noget lykkes, men her er det thaien der står med gælden, hvis det ikke lykkes,

Og den slags mener jeg ikke er særlig pænt overfor fattige mennesker der bare ønsker et bedre liv og ikke endnu mere fattigdom.

TG950
sune skrev:
Hvor er det dog dejligt at se, at intelligens niveauets stigende kurver på denne debat side..

KAN KUN GIVE DIG RET BKKick you

jamen du ligger jo også på toppen af inteligens skalaen, du bliver jo nok svær at nå så kom bare med flere guldkorn.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

AL 48
Peder1968 skrev:
Kan du ikke uddybe det?

Personligt brød jeg mig heller ikke rigtigt om det i starten, da "konen" spurgte om jeg havde noget imod det. Jeg var klar til at hjælpe gratis. Men da hun så forklarede mig, at det halve af Isaan så ville stå og have hjælp, ja så indså jeg at det var bedre på hendes facon.
yan skraldgriner fordi han ikke fatter en lyd.
Men for hans skyld kan jeg skære det ud i pap.
Alternativet til at betale 10.000baht og være hjemme i familieomgivelser (35.000 hvis der bliver bryllup) er, at kvinden bliver nødt til at låne penge af familien for at kunne komme sydpå til turiststederne, få usselt betalt job eller arbejde som barpige/go-go danser eller luder,- eller et mix af det hele, bo usselt og mange gange underlagt en alfons.- Der kommer hun også i gæld til familien.
Ja, naturligvis får hun gæld til familien, fordi det er som regel den nærmeste kvindelige del af familien der sponserer hendes besøg hos en "mama-san", og som er med til samtaler osv. og egentlig har det overordnede ord at skulle have sagt.- Pigens egne ønsker er ikke det eneste der tæller. Som enlig mor og uden arbejde er hun meget underlagt familiens ønsker, fordi det er dem der i realiteten forsørger hende.

Yan,- at du skraldgriner må jo bero på, at du ikke har en skid indsigt i det reelle liv.
Jeg er blevet kaldt alfons og det der var værre fordi jeg lever sammen med en "deltids mama-san", - men hun er trods alt ærlig, og nyder stor respekt for sin hjælp.- Så hvad du end griner af, så er vi bedøvende ligeglade.
Hvor mange tror du ikke har haft første kontakt med en "mama-san" på dating-siderne?- Uden at de selv var klar over det.
En af hendes gode veninder var hun også "mama-san" for. Veninden er nu lykkelig gift på 5.år med en nordmand (jeg kender ham også), og han aner heller ikke en skid om arangementet,- og får det heller aldrig at vide.
Så grin du bare videre.

AL48, jeg griner af dig fordi du tror, at nogen hopper på din historie om jeres store hjerte,

Og hjælp til de fattige thaier. vor herre bevare os.

Inden du og din mama san kom ind i billedet levede thaierne som det de er ude på landet, fattige.

At der så er en grådig mama san og hendes farang, der nu har givet dem håb om en anden tilværelse i det rige vesten.

Ja jeg ved ikke hvor mange der mener det er godt gået, jeg væmmes ved det.

Bare det at en af mine landsmænd er med til salg af fattige thaier giver mig kvalme.

Og alternativet til dig og konen er ikke en plads som ludder sydpå ved turiststederne, men bare at blive hjemme og leve det liv de kender til og ikke det blår du og konen stikker dem i øjnene.

Og glem alt om at alle thaier er vilde med faranger og giftemål, og de alle er enlige kvinder med børn som bedsteforældrerne skal passe.

Og det eneste en mama - san laver er at tjene penge på andres svaghed og uvidenhed.

Og min fantasi fejler ikke noget, så jeg ser for mig din mama san der sidder bag katederet i de ældste klasser og ser på pigerne, hendes kommende kunder, og med venstre arm lyftet som en enarmet tyveknægt og med dollertegn i øjnene.

Så jeg beklager at du mener jeg ikke fatter en skid.

rinpoche
En af hendes gode veninder var hun også "mama-san" for. Veninden er nu lykkelig gift på 5.år med en nordmand (jeg kender ham også), og han aner heller ikke en skid om arangementet,- og får det heller aldrig at vide.

Det ved han sikkert ikke.
Og alligevel har han betalt regningen.

Og hvad med de forhold der går skidt?
Føler i også et medansvar herfor?

Nu kan jeg jo ligesom forstå, at i bryster jer lidt af dette gode forhold det åbenbart er lykkedes at iværksætte med nordmanden.

Personligt har jeg den holdning ikke at forsøge at lege med menneskers skæbner.
I matcher personer i ikke ved noget som helst om, og tager uden at blinke penge herfor.

Jeg ville ikke røre det med en ildtang.

At finde en ny thai-mand er umuligt for hende, for hun betragtes som en "second hand", og ingen thai-mand vil gifte sig med hende.

Sludder og vrøvl. Jeg behøver ikke engang kigge længere end til min egen svigerfamilie.
Min svigerinde er gift for 2. gang med en thailænder med et barn med i bagagen fra tidligere ægteskab. (Svigerindens barn)
Redigeret af rinpoche d. 16/09-2011 18:39

chris70
Al48, sikke noget vrøvl du kommer med, 10.000 er mere en de kan tjene på et par år, ja jeg skal love for at i hjælper, dig og din kone, stakkels piger, i er for viderekomne og det er dig der altid prøver på at forsvare de stakkels piger her på DTW, det var da godt vi fandt ud af hvem du er, det næste bliver vel at åbne bordel i Danmark, nu i er igang med at suge penge ud af dem.

dba
Nu vil jeg sige, at nogle af jer skal slappe lidt af.
Jeg er hverken undercover et eller andet eller børnelokker.
Jeg har stillet det samme spg i dette forrum: filippinerne.dk
jeg har virkelig kunnet bruge nogle af de svar nogle af jer kom med. men jeg synes sproget og den nedladende måde nogle skriver kommentarer på gjord, at jeg mistede interessen her. Tonefaldet i filippinerne.dk er helt noget andet.
Og jeg er 46 og er ikke efter thailandske børn. Faktisk på de dating-sider jeg besøger, søger jeg helst piger over 30. Jeg er far til to og kan ikke fordrage pædofile.
Så i det her forrum er det ikke blot sproget, der er problemet. men også nu beskyldningerne.
Tak til jer, der kom med brugbare oplysninger jeg kunne bruge. Det var i hver fald en del af medlemerne, der gjord det.

jesperfrb
Kick you undskylder min internet forbindelse er langsom!Crying
Redigeret af jesperfrb d. 16/09-2011 21:32
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jesperfrb
Hvorfor skal alle tråde på DTW, bare kører helt af sporet?

Manden stillet et enklet spørgsmål!

Så svar da på det!

Hvordan spørgen finder sin kærlighed, kan da for jer andre
da ligegyldigt!

Nu går jeg selv udenfor tråden, og det undskylder jeg hermed for!

Til dba: kærligheden findes, der hvor du mindst søger den, men søg den!

Fandt min på et gadehjørne, hvor hun skule gå ud for at rygeFriends again
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: