Se indlæg|
Her lempes udlændingepolitikken
|
|
|
Lagt på d. 05/10-2011 17:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
NoiNarak og Yan Hold venligst jeres personlige uoverensstemmelser i PB eller mail fremover. Jeg har ingen uoverensstemmelser med NoiNarak, jeg svarer kun på hans indlæg i debatten. Jeg er ikke ansvarlig for, at manden føler sig forfulgt. Angriber han mig i debatten må det vel være tilladt at svare samme sted? For god ordens skyld vil jeg lige vise ALT andet end det du skriver og mener,er jo i dine øjne ævl-glæder mig stadig til at se et indlæg fra dig,hvor du er enig med folk og ikke bare brokker dig eller kritiserer alle andre. Men det bliver jo nok en dag med grønt snevejr i Thailand, vi får det at se. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 05/10-2011 18:09
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
yan skrev: Angriber han mig i debatten må det vel være tilladt at svare samme sted? Nej det er det ikke. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 05/10-2011 18:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
John skrev: yan skrev: Angriber han mig i debatten må det vel være tilladt at svare samme sted? Nej det er det ikke. Admin. Nå debat er altså slut når nogen bliver angrebet personlig. Hvorfor er tråden så ikke låst? Har jeg overtrådt nogen regel ved at svare på et personlig angreb? og hvilken? Jeg troede helt klart at debat var tilladt, at NoiNarak så bliver personlig, nå ja hvad så det er nok tilladt da der ingen løftet pegefinger kommer der. §11 - Ingen personangreb. Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren. NoiNarak skrev. ALT andet end det du skriver og mener,er jo i dine øjne ævl-glæder mig stadig til at se et indlæg fra dig,hvor du er enig med folk og ikke bare brokker dig eller kritiserer alle andre. Men det bliver jo nok en dag med grønt snevejr i Thailand, vi får det at se. Og manden har ikke været med i den debat der har kørt så jeg fatter intet Redigeret af d. 05/10-2011 18:38 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 05/10-2011 18:40
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
yan skrev: John skrev: yan skrev: Angriber han mig i debatten må det vel være tilladt at svare samme sted? Nej det er det ikke. Admin. Nå debat er altså slut når nogen bliver angrebet personlig. Hvorfor er tråden så ikke låst? Har jeg overtrådt nogen regel ved at svare på et personlig angreb? og hvilken? Jeg troede helt klart at debat var tilladt, at NoiNarak så bliver personlig, nå ja hvad så det er nok tilladt da der ingen løftet pegefinger kommer der. Det er netop essensen - debater gerne men gør det i en ordenlig tone og hold personangreb ude af debatten. Læs venligst reglementet, vi gider ikke personfnidder. Lad os nu komme tilbage til "Her lempes udlændingepolitikken" Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.