Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
90 dage besoeg hos Immigrationen
taxidriver990
@ Conrad

Jeg er oprettet paa Thaivisa og bruger den en del.

Jeg blev mest nysgerrig da du naevnte at man maatte arbejde paa et marriage visa, intresant da man ikke maa paa et retirement ( ligger jo i ordet ) og jeg er ved at blive 50
Og saa er det jo altid rart at ikke skulle have penge staaende laast fast, naar det er bedre de kan arbejde

Der skulle vaere en skabelon over visa saa man let kunne se hvilket som passede ens aktuelle situation

Sunflower God weekend og tak for hjaelpen
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

baksida
med besøg.

Pensionist (ansøger skal være minimum 55 år)
•Udover ovennævnte generelle dokumenter vedlægges:
•Kopi af pensionsopgørelse, eller kopi af bankkonto, som bekræfter en månedlig indtægt af minimum DKK 8.000,00

Forlængelse

Forlængelse af ovennævnte visa er muligt ved henvendelse til:
The Immigration Bureau,
Soi Suanplu, South Sathorn Rd. Bangkok, 10120
Tel. 02 287-3114, 02-287-3101-10,
(lufthavnskontor Tel. 02 535-2263, 02 535-1076)
eller nærmeste Immigration Bureau.
der læste jeg om de 55år

håber i ka se fra hvide sande

baksida
det er fra konsulat fra hvide sande

hugoboerge
taxidriver990 skrev:

@ Conrad

Jeg er oprettet paa Thaivisa og bruger den en del.

Jeg blev mest nysgerrig da du naevnte at man maatte arbejde paa et marriage visa, intresant da man ikke maa paa et retirement ( ligger jo i ordet ) og jeg er ved at blive 50
Og saa er det jo altid rart at ikke skulle have penge staaende laast fast, naar det er bedre de kan arbejde

Der skulle vaere en skabelon over visa saa man let kunne se hvilket som passede ens aktuelle situation

Sunflower God weekend og tak for hjaelpen

Man maa ikke arbejde med baggrund i et marriage visa. Hvis man skal arbejde skal man opfylde de krav der stilles.

baksida
halllooo. jeg tog en kopi af hjemmesiden fra hvidesande... spørg bare, er der sket noget nyt vedr. visum ??
55år.. de thai kan vel bøjes som min øldåse ka trykkes sammen

Longway
Det er da muligt at du har taget et copy, jeg har lige sust rundt paa Google, et hvert copy fortaeller alt andet end sandheden.

Kom venligst med et aktivt link som er up to date....
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Conrad
@ baksida

Du skal starte med et turistvisum.

I god tid inden det udloeber kan du saa i Thailand soege om et retirement extension og det kan faaes naar man er 50 aar og gaelder for 1 aar fra du kom ind i Thaialnd, saa foerste gang er det lidt mindre end 1 aar.
At konsulen i Hvide Sande skriver 55 aar for et O-A visa er maaske fordi det gaelder for et saadant.

Se denne traad http://www.thaila...ost_201624

@ hugoboerge

Se # 32 angaaende at arbejde paa en married extension. Der skriver jeg at man skal have en arbejdstilladelse. Den kan faaes hvis man opfylder betingelserne.

Paa retirement extension kan man ikke faa arbejdstilladelse.

Conrad

baksida
det var blot 1 venligt ? hvorfor skriver de det på hjemmesiden men jeg overvejer om det ikke er bedre på phfillippinerne, fordi, jeg tror Thailand er ved at drukne i succes, deraf de høje priser. men det er nu sjovt at læse om andres problemer, specielt med de korupte myndigheder

hugoboerge
Conrad skrev:

@ baksida

Du skal starte med et turistvisum.

I god tid inden det udloeber kan du saa i Thailand soege om et retirement extension og det kan faaes naar man er 50 aar og gaelder for 1 aar fra du kom ind i Thaialnd, saa foerste gang er det lidt mindre end 1 aar.
At konsulen i Hvide Sande skriver 55 aar for et O-A visa er maaske fordi det gaelder for et saadant.

Se denne traad http://www.thaila...ost_201624

@ hugoboerge

Se # 32 angaaende at arbejde paa en married extension. Der skriver jeg at man skal have en arbejdstilladelse. Den kan faaes hvis man opfylder betingelserne.

Paa retirement extension kan man ikke faa arbejdstilladelse.

Conrad

Dette er fra Immigrationens egen website - 40,000 per maaned og/eller 400,000 i banken.

http://www.immigr...p606EN.pdf

Godt nok dateret 2006 men skulle vel stadigvaek gaelde ? Eller ogsaa glemmer de at opdatereSmile

Spring til debat: