Se indlæg
 Udskriv debat
Klaus Pagh
Webmaster

Fandt et lille videoklip frem med hovedpersonen i denne tråd.

I øvrigt så vil jeg lige genbruge og gentage nogle af de få ting man skal anerkende for at deltage på en anden side. De ting burde også være mulige at overholde herinde.

Man opfører sig ordentlig og anstændigt her på siden.

Alle former for had, hetz og fordømmelse er ikke velset.

Tak.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Frank
Bjarke85 skrev:

zapper skrev:

Bjarne85

Dit problem du forarges over andres lykke uanset alder. I stedet burde du være glad på andres vegne. Det formår du slet ikke - hvor er du dog ynkelig.Headbanger

Det viser bare, at du er kraftig underfrankeret.

Så gisper jeg videre hvorfor du viser sådan en interesse omkring pædofiliBig eyes

Du er jo helt blæst Zapper. Først siger du jeg er efter folk i forhold med stor aldersforskel. Nu forages jeg over folks lyke uanset alder? Forstår ikke hvad du egentlig siger ? Og jeg forages ikke over folks lykke. JEg kender massere af lykkelige mennesker, og det er dejligt Smile

Jeg syntes bare det er fucking vammelt at en 78 årig er sammen med en på 33, og siden hun var 28. Det er min egen alder. Bare tanken giver mig kvalme. Så kan i mene jeg skal have hjælp for den holdning, eller at jeg skal klappe hesten og jeg ved ikke hvad i har skrevet.

Men det er nu engang min holdning, ligesom det er mange mange andres holdning.

Og så vil jeg sådanset skide på hvor meget det irritere jer at jeg har den holdning, lev med det, eller lad være Wink

Jeg har ikke noget i mod din holdning til unge/gammel forhold.

Det er din pædofile holdning, som jeg tror flere ikke sympatiserer med.

Amagerdreng
Ja ja Frank... HOF - Hent omgående flere.. siger det mere om dig eller hur !!! Pfft
@bjarke jeg tror nu frank henviser til mit indlæg ang Claus og mine møder med ham men jeg har aldrig hentydet at jeg mener han er pædofil men blot at jeg IKKE kunne lide hans personlighed og fremtydning over for div mennesker han ikke kunne slikke i R....feks EB for en god artikel...eller reklame for sig selv... Men jeg lader det ligge her for dette er som så meget andet her på DTW for langt ude...Sluit herfra. Må freden sænke sig på DTW.......
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Anonym Bruger
Lad da manden (Klaus Pagh) være.....

i sidste ende afspejler han vel den danske befolkning meget godt.

Og når han engang stiller lakskoene bliver lille Nancy en meget rig kvinde (rigere end de fleste af os) og så kan hun tage tilbage til Thailand og slå sig ned. Den der ler' sidst ler bedst.

Og fordi Klaus Pagh kan gøre det, er det ikke ens betydning med at alle andre ligegyldige individer kan lave samme nummer...Pagh har altså tegnedrengen i orden og derfor tror jeg at begge parter er ganske glade i det forhold, så fred være med alt andet fnidder.

Thumbs up for Klaus Pagh.

Bjarke85
JS skrev:

Lad da manden (Klaus Pagh) være.....

i sidste ende afspejler han vel den danske befolkning meget godt.

Og når han engang stiller lakskoene bliver lille Nancy en meget rig kvinde (rigere end de fleste af os) og så kan hun tage tilbage til Thailand og slå sig ned. Den der ler' sidst ler bedst.

Og fordi Klaus Pagh kan gøre det, er det ikke ens betydning med at alle andre ligegyldige individer kan lave samme nummer...Pagh har altså tegnedrengen i orden og derfor tror jeg at begge parter er ganske glade i det forhold, så fred være med alt andet fnidder.

Thumbs up for Klaus Pagh.

Nu var det en opfølger på et andet indlæg. Vidst nok bragt af Webmaster. Omkring klaus Pagh har en 45 år yngre thai kone, og han kalder hende en støvsuger.

Der blev han skældt en del ud, og andre mente han var en charmerende og flink mand.

Jeg bringer så en opfølger, hvor det viser sig at han har en ekskone 39 år yngre end ham selv. Som i øvrigt mener han har udført incest.

Jeg kommer så med min holdning omkring det billede der tegner sig af manden. Og det skulle jeg da aldrig have gjort, er du gal en flok gamle sure mænd man lige fik efter sig LOL LOL

Kan konstatere jeg både er umoden og pædofil, at jeg er et svin og jeg skal klappe hesten.

Jeg kan ikke rigtig se hvor jeg sviner nogen på samme måde til personligt. Men jeg er jo den umodne her LOL LOL

I øvrigt finder jeg det ret komisk at jeg lige skulle blive kaldt pædofil, mig som har en ældre kone, bliver kaldt dette af en gammel mand med en ung thai kone. Det kan næsten ikke blive mere paradoksalt Grin

Jeg afslutter tråden for mit vedkomne Smile fortsat god Onsdag folkens.

Solnedgang og godt med varme over fyn Sun baby

Anjin
[quote]JS skrev:

.

Og når han engang stiller lakskoene bliver lille Nancy en meget rig kvinde (rigere end de fleste af os) og så kan hun tage tilbage til Thailand og slå sig ned.

@JS :

Hvis det forholder sig sådan, så synes jeg ikke hun skulle tage tilbage til Thailand til den tid, så synes jeg hun skal flytte ind hos migGrin

natty
Man kan jo mene hvad man vil om yngre kvinder og ældre mænd, om Pagh er charmerende eller ækel og en gammel klam stodder.

Helt fint med mig, men jeg finder det direkte ulækkert og klamt, at blive ved med at "gisne" og dermed dømme folk i "den offentlige mening"

Der er afsagt en kendelse eller dom, som vist kalder beskyldningerne for pædofili eller var det incest?, for åbenlyst grundløse.

Hvis anklagemyndigheden mener der er grund til at gå videre til en højere retsinstans, er det vel deres forbandede pligt at gøre det.

For mig er det ganske simpelt, man er uskyldig indtil det modsatte er bevist, og så kan alle småborgerne "gisne" så meget de vil, og du er en smålig småborger i denne sammenhæng Bjarke, som render med sladder.

Gisn du bare, og tag alle andre sladdertanter i hånden og sig mantraet "der går sjælden røg af en brand uden der er ild i den"

Med dine gisninger udråber du sig selv til "den offentlige menings" dømmende magt.

Lad mig tillade mig at citere Poul Henningsen:

"Der blev hvisket i et selskab.
De har hørt det på en trappe.
De var sikkert selv til stede,
da historien blev fortalt dem,
og de leder sand'lig ikke af forbening.
De har længe anet Deres,
men De hader alt om sladder,
De har været loyal og tiet,
men nu går den ikke længere,
under hensyn til den offentlige mening.....

...Tag og rend mig i den offentlige mening."

http://www.danskf...mening.htm

http://www.youtub...oq12heXpog

PS igen vil jeg lige understrege, at da jeg læste Bjarkes indlæg i morges, var det ikke hans holdninger til aldersforskel, som gjorde at jeg var ved at få ostebollen galt i halsen, de er jo velkendte.
Nej det var hans "gisningerne" som gjorde, at jeg var ved at blive kvalt.
Redigeret af natty d. 17/07-2013 21:05
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Frank
I øvrigt finder jeg det ret komisk at jeg lige skulle blive kaldt pædofil, mig som har en ældre kone, bliver kaldt dette af en gammel mand med en ung thai kone. Det kan næsten ikke blive mere paradoksalt

Jo det kan det. Nogle vil gerne stemple andre for pædofili ved at gisne om det, som du gør. Også selv om de ikke har skyggen af bevis. Folk som ikke kender forskel på 14 og 23.

Longway
Undskyld, men der vist ikke noget at sige til, at mange thai, synes at farang er TINGTONG........

Traaden her er et glimrende eksempel paa hvad jeg til tide moeder.

Hvis i brugte ligesaa meget energi som i bruger paa at gaette, til at laere thai, saa ville i kunne sproget baade forfra og bagfra..

SKAM JER !

Sun baby
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
Bjarke85
Frank skrev:

Bjarke85 skrev:

zapper skrev:

Bjarne85

Dit problem du forarges over andres lykke uanset alder. I stedet burde du være glad på andres vegne. Det formår du slet ikke - hvor er du dog ynkelig.Headbanger

Det viser bare, at du er kraftig underfrankeret.

Så gisper jeg videre hvorfor du viser sådan en interesse omkring pædofiliBig eyes

Du er jo helt blæst Zapper. Først siger du jeg er efter folk i forhold med stor aldersforskel. Nu forages jeg over folks lyke uanset alder? Forstår ikke hvad du egentlig siger ? Og jeg forages ikke over folks lykke. JEg kender massere af lykkelige mennesker, og det er dejligt Smile

Jeg syntes bare det er fucking vammelt at en 78 årig er sammen med en på 33, og siden hun var 28. Det er min egen alder. Bare tanken giver mig kvalme. Så kan i mene jeg skal have hjælp for den holdning, eller at jeg skal klappe hesten og jeg ved ikke hvad i har skrevet.

Men det er nu engang min holdning, ligesom det er mange mange andres holdning.

Og så vil jeg sådanset skide på hvor meget det irritere jer at jeg har den holdning, lev med det, eller lad være Wink

Jeg har ikke noget i mod din holdning til unge/gammel forhold.

Det er din pædofile holdning, som jeg tror flere ikke sympatiserer med.

For lige at slå det fast. Jeg tror ikke Klaus Pagh er pædofil ! Jeg skrev man kun kunne gisne om hvad der er rigtigt eller forkert. Tanken vil da altid være der, tænk hvis han virkelig har gjort noget. Men han er jo den rige og magtfulde. Og så noget som incest er MEGET MEGET svært at bevise, medmindre det er fuldbyrdet voldtægt. Hvis barnet er for lille til at kunne udtale sig, og kun moren siger noget, er det ord mod ord..

Men nok om det !

natty
Bjarke85 skrev:

For lige at slå det fast. Jeg tror ikke Klaus Pagh er pædofil ! Jeg skrev man kun kunne gisne om hvad der er rigtigt eller forkert. Tanken vil da altid være der, tænk hvis han virkelig har gjort noget. Men han er jo den rige og magtfulde. Og så noget som incest er MEGET MEGET svært at bevise, medmindre det er fuldbyrdet voldtægt. Hvis barnet er for lille til at kunne udtale sig, og kun moren siger noget, er det ord mod ord..

Men nok om det !

Og hermed gør du dig skyldig i offentligt at dømme en anden person, og det kun på grund af gisninger, mavefornemmelser og den såkaldte "sunde fornuft".

Hvis du ikke kan se det, er der noget rivende galt med din dømmekraft og det er bare ikke nok at affærdige det med et...."nok om det"...da du har gjort dig skyldig i et karaktermord af værste karakter og for offentlig tæppe.
Beskydninger som bliver hængende i luften, og som det, selv for den bedste, er næsten helt umuligt at vaske af sig.

Det mest forstemmende er at du har viderebragt disse rygter, fordi du ikke bryder dig om hans livsstil og aldersforskellen i hans ægteskab. Ren heksejagt.

Bjarke85
natty skrev:

Bjarke85 skrev:

Men nok om det !

Og hermed gør du dig skyldig i offentligt at dømme en anden person, og det kun på grund af gisninger, mavefornemmelser og den såkaldte "sunde fornuft".

Hvis du ikke kan se det, er der noget rivende galt med din dømmekraft og det er bare ikke nok at affærdige det med et...."nok om det"...da du har gjort dig skyldig i et karaktermord af værste karakter og for offentlig tæppe.
Beskydninger som bliver hængende i luften, og som det, selv for den bedste, er næsten helt umuligt at vaske af sig.

Det mest forstemmende er at du har viderebragt disse rygter, fordi du ikke bryder dig om hans livsstil og aldersforskellen i hans ægteskab. Ren heksejagt.

Nu må du lige styre dig, jeg henviste til en artikel hvor disse ting står nævnt, dvs. det er noget der allerede er i offentligheden. Og jeg tror EB har flere læsere end dette forum. Så jeg tvivler på det gør den store forskel.

Og i øvrigt skal du ikke bestemme hvilke artikler jeg linker, det skal webmaster, og han har ikke fjernet den såh !

natty
Bjarke85 skrev:

Nu må du lige styre dig, jeg henviste til en artikel hvor disse ting står nævnt, dvs. det er noget der allerede er i offentligheden. Og jeg tror EB har flere læsere end dette forum. Så jeg tvivler på det gør den store forskel.

Og i øvrigt skal du ikke bestemme hvilke artikler jeg linker, det skal webmaster, og han har ikke fjernet den såh !

Jeg kan ikke se, at jeg skal styre mig, jeg og andre har absolut intet imod, at du linker til en artikel, som mange andre gør.

Det er dine kommentarer til artiklen, som er frastødene, og måske på kanten af det injurierende og æreskrænkende.

Desuden står der i artiklen, som du linker til:
"Hun er tidligere blevet dømt for injurier, fordi hun har beskyldt Klaus Pagh for netop incest mod sønnen"

En vigtig detalje, som du behændigt overser.
Redigeret af natty d. 17/07-2013 22:07

Kim Ludvigsen
Bjarke85 skrev:

Der er absolut ingen, der har brokket sig over, at du har linket til artiklen.

Og nej, i artiklen gisnes der ikke. Omkring den påståede incest står der: "Hun er tidligere blevet dømt for injurier, fordi hun har beskyldt Klaus Pagh for netop incest mod sønnen."

Så i stedet for at gisne om, at der måske nok er noget om det - sådan som du gør - så fortæller EB, at retten netop har udtalt, at der ikke er noget om det.

Det er altså utroligt, at du tilsyneladende vitterligt ikke kan se forskellen, og at du tilsyneladende ikke kan forstå, at du reelt siger, at Klaus Pagh har begået incest. Med 28 år på bagen, så burde du vide bedre.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Bjarke85
Der er sku nok mange der gisner om det, og jeg skrev "man" kan kun gisne om det. Jeg skrev intet om hvad jeg personligt tror. Så nej, jeg er ikke på kanten af det injurierende og æreskrænkende.

Hvis jeg havde skrevet, ja jeg tror sku også han har gjort det, så ville det være en anden sag. Men jeg hverken beskylder ham eller siger hvad jeg personligt tror på.

Jeg siger blot, da en nævner at retten har ret, at det er ikke altid tilfældet. Jeg kunne finde mange sager på nettet hvis jeg gad. Og lige præcis så noget som det emne her, er meget svært at bevise.

Men om han har gjort det eller ej, vil jeg ikke tage stilling til her Smile

natty
Helt ærligt Bjarke, du sætter en mand i gabestokken, pga af en artikel, hvori der faktisk står at han er frikendt for incestanklager.

Nu er det jo så ikke første gang, at en tidligere mandlig ægtefælle, er blevet beskyldt for incest, fordi ekskonen ikke ønsker at eksmanden skal have samkvemsret med deres fælles børn.

Historien er fyldt med den slags sager, som også er blevet afvist, men fordi du ikke bryder dig om manden, skal der selvfølgelig gisnes og måske er der alligevel noget om det, og retterne er selvfølgelig nogle idioter, som ikke vurderer bevismaterialerne.

At du også bruger ordet "man" i stedet for "jeg", gør det ikke mindre ynkeligt, det er sådan man omskriver sine egne fordomme og meninger, når man ikke selv tør stå ved dem.
Hvem er "man" i øvrigt? Jeg kender hverken "man", dem, det, den, ham eller hende.
Et ret diffust begreb, ikke?

Som du afslutter flere af dine indlæg med:
Føj
Redigeret af natty d. 17/07-2013 22:51

mobbe
Kære skribenter lad dog barnet more sig.

Kan se at ham Bjarke 85 ikke har andet at lave end sidde og komme med kommentarer her
på siden.

Lad ham prøve at komme ud at opleve lidt her i denne verden, men mange af dem der råber højst kan som regel ikke særlig meget.
Ud fra inlæg og billede ligner han en af dem der styrketræner og mange af dem har
mindreværksproblemer og vil gerne vise sig frem

Bjarke85
Natty, du kan da tro hvad du vil. Jeg tør stå ved hvad som helst jeg har sagt eller mener ! Det burde du vide, når jeg "tør" sige min mening herinde, hvor der næsten kun er mænd som klaus pagh, altså folk med en ung støvsuger. Øhm jeg mener thai kvinde.

Jeg er da fuldstændig ligeglad hvordan i tolker det, jeg ved hvad jeg selv tror, så er det op til folk selv om de tror på ekskonen eller ham. Det har jeg også flere gange sagt !

Jeg syntes egentlig ikke jeg har hentydet noget, jeg skrev blot man kunne gisne om, om han har gjort det eller ej. Ja historien er fyldt med kvinder der kommer med falske beskyldninger.

Men historien er også fyldt med gamle klamme lidt for langfingrede svin! Der er godt og vel nogle millioner der kommer forbi bla. Thailand hvert eneste år !

Frank
Bjarke85 skrev:

Natty, du kan da tro hvad du vil. Jeg tør stå ved hvad som helst jeg har sagt eller mener ! Det burde du vide, når jeg "tør" sige min mening herinde, hvor der næsten kun er mænd som klaus pagh, altså folk med en ung støvsuger. Øhm jeg mener thai kvinde.

Jeg er da fuldstændig ligeglad hvordan i tolker det, jeg ved hvad jeg selv tror, så er det op til folk selv om de tror på ekskonen eller ham. Det har jeg også flere gange sagt !

Jeg syntes egentlig ikke jeg har hentydet noget, jeg skrev blot man kunne gisne om, om han har gjort det eller ej. Ja historien er fyldt med kvinder der kommer med falske beskyldninger.

Men historien er også fyldt med gamle klamme lidt for langfingrede svin! Der er godt og vel nogle millioner der kommer forbi bla. Thailand hvert eneste år !

Jeg tror, at vi herefter kan kalde dig for pædofilBjarke85. Smile

Ikke fordi vi tror, at du er pædofil, men man ved jo aldrig - du ved.

Bjarke85
Hehe, det er helt i orden, du kalder mig bare hvad du har lyst Smile Jeg kunne ikke være mere ligeglad med en tilfældig gammel klam mand fra et forum.

Det der i virkeligheden betyder noget, er om du turde kalde mig det ansigt til ansigt!

Spring til debat: