Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Thailand
 Udskriv debat
Ny Dansk Resaturant Khao Talo Pattaya
Conrad
Nu bor jeg ikke i naerheden af restauranter der serverer god dansk kost, saa jeg kan godt blive lidt misundelig, men saa kan jeg da heldigvis selv lave det, baade paa Phuket og i Kantharalak hvor vi er pt. Raavarerne er altid tilstede de fleste gange at "aanden" kommer over mig.

Gode retter som skipper labskovs, gullasch med kartoffelmos, braendende kaerlighed, stegt flaesk med persillesovs, stegte aal med persillesovs, hakkeboef med bloede loeg, moerdradboef med bloede loeg, ribbensteg, andesteg, grydestegt kylling, brunkaal osv. kommer ind imellem paa bordet, naar min hustru skal have en fridag i madlavningen. Frikadeller er blevet hendes opgave nu.

Familien i Thailand er altid glad for mine frembringelser, de spiser da med god appetit, skipper labskovs og brunkaal kiggede de godt nok noget skeptisk paa, men efter at der var smagt, saa gik det.

Tilbehoeret er nogle gange et problem, for roedbeder er ikke altid til at opdrive, saa naar vi engang faar solgt huset paa Phuket og flytter til Isaan, saa maa jeg proeve at dyrke dem i haven.

Der er dog en dansk bager i Kata og han forsyner mig med dejlige rugbroed og det er godt tilbehoer til mange danske retter.

Velbekomme

Conrad

Undskyld at indlaegget er lidt uden for traaden

Anonym Bruger
Conrad skrev:

Nu bor jeg ikke i naerheden af restauranter der serverer god dansk kost, saa jeg kan godt blive lidt misundelig, men saa kan jeg da heldigvis selv lave det, baade paa Phuket og i Kantharalak hvor vi er pt. Raavarerne er altid tilstede de fleste gange at "aanden" kommer over mig.

Gode retter som skipper labskovs, gullasch med kartoffelmos, braendende kaerlighed, stegt flaesk med persillesovs, stegte aal med persillesovs, hakkeboef med bloede loeg, moerdradboef med bloede loeg, ribbensteg, andesteg, grydestegt kylling, brunkaal osv. kommer ind imellem paa bordet, naar min hustru skal have en fridag i madlavningen. Frikadeller er blevet hendes opgave nu.

Familien i Thailand er altid glad for mine frembringelser, de spiser da med god appetit, skipper labskovs og brunkaal kiggede de godt nok noget skeptisk paa, men efter at der var smagt, saa gik det.

Tilbehoeret er nogle gange et problem, for roedbeder er ikke altid til at opdrive, saa naar vi engang faar solgt huset paa Phuket og flytter til Isaan, saa maa jeg proeve at dyrke dem i haven.

Der er dog en dansk bager i Kata og han forsyner mig med dejlige rugbroed og det er godt tilbehoer til mange danske retter.

Velbekomme

Conrad

det behøver du ikke, på de store grøntmarkeder her i khon kaen får man alle de rødbader man vil have, dog må man selv koge og skrlææe dem og lave sukker/eddike lagen selv, men de fås stort set året rundt.

thaibertel
Conrad skrev:

Velbekomme

Conrad

Dejligt med lidt god beskrivelse om livet i Thailand så det er absolut ikke ude for tråden så en god dag til dig

thaibertel
Skulle lige sige af på Onsdag står den På Karbonader al. Danevang+desert

thaibertel
thaibertel skrev:

Så er der Onsdags Menu klar Brunkål Flæsk og medisterpølse og Dessert

Som noget Nyt Smørrebrød Platter og Div Lune Retter Hele Ugen

vandango
thaibertel skrev:

thaibertel skrev:

Så er der Onsdags Menu klar Brunkål Flæsk og medisterpølse og Dessert

Som noget Nyt Smørrebrød Platter og Div Lune Retter Hele Ugen

Godt at jeg ikke skal gå i din slipstrøm resten af dagen. Grin

[img]http://hdw.datawallpaper.com/entertainment/family-guy-fire-fart-hd-wallpaper-333057.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af vandango d. 16/08-2014 12:20

thaibertel
ONSDAG S MENU
Svinekam Fyldt og Desserten er Æblekage pris 250 B
Velbekomme

thaibertel
thaibertel skrev:

ONSDAG S MENU
Svinekam Fyldt og Desserten er Æblekage pris 250 B
Velbekomme

ONSDAGS MENU

BBQ Revelsben som Desserten Dejlige Pandekager MUMS

thaibertel
Velkommen til Årets Mortens Aften Hos Danis Catering
Ved Nut s Resturant
Der vil blive serveret Ande Steg og Æblekage
Til en pris af 325.b pr stk.
I kan også købe det ud af huset og nyde den hjemme

VIP
thaibertel skrev:

Velkommen til Årets Mortens Aften Hos Danis Catering
Ved Nut s Resturant
Der vil blive serveret Ande Steg og Æblekage
Til en pris af 325.b pr stk.
I kan også købe det ud af huset og nyde den hjemme

Hvor ligger Nut's restaurant?
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

thaibertel
der er en god beskrivelse side 3 stk 43 og Velbekommen

VIP
thaibertel skrev:

der er en god beskrivelse side 3 stk 43 og Velbekommen

Har kigget på indlæg 43.

Det blev jeg ikke meget klogere af. Hvad skal jeg med de opgivne koordinater. Men, tak hvis man kan
få en køre vejledning.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

thaibertel
hej VIP du kan ringe til 080 645 9447 og du vil blive gejtet der ud men jeg kan sige hvis du kommer fra Jomtien op af teppersit road til sukhummvit road med Lotus po din hojre side drej til venstre og helt ud i hojre bane kor ca 15 m drej til hojre og lige ud af soi kao thalo ca 3 km oppr du ser en bank med blo fasade ved siden af der er det

laodenmark
Fra sukhummvit road ( i nærheden af outlet mall/tesco-lotus)op af soi kao thalo godt 1 km op på højre hånd. en beskrivelse af turen op ad Soi Khatalo. Ca halvvejs kommer du til Jernbanen, så kører man yderligere ca 500 meter. ca 200 meter ser man 'Dia cut' på venstre side, derefter en markedsplads. På Højre side kommer så indgangene til mobaan Eakmongkul 1 +3. fortsæt godt 100 meter.
så kommer stedet på højre side. Kan også se et skilt for 'Tony's gym'
da det ligger lige bagved. Altså parkere som om du skal i GYM. så kan det ikke gå helt galt Smile
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

Spring til debat: