Se indlæg|
muslimer
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 02/02-2006 23:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Tak Locturian respekt til dig, det du skriver her er det bedste jeg har læst her på DTW i lang tid Good for Falang ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 02/02-2006 23:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
efter at have set bilederne fra den hjemmeside jeg ikke har kunnet komme ind på da den vist også er meget besøgt må jeg sige at der er bileder der som jeb syntes er mere afskyelige en dem jl har vist |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/02-2006 03:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Fogh på tv: Krise skal løses i fællesskab Krisen om Muhammed-tegningerne skal løses i fællesskab, og Danmark vil gøre sit bedste, sagde statsministeren i interview til arabisk tv. Linkes http://ekstrablad...eID=333339 Godt at statsminister Anders Fogh Rasmussen at du forklare at man i Danmark har vi ytringsfriheden og uafhaengige og fri presse og at opfordrer til fredeligt samarbejde. Redigeret af d. 03/02-2006 11:45 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/02-2006 03:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Ang opholdstilladelse Det se ud til at de De Konservative stotter forslaget om at se paa imamernes sammen med V og DF saa der skulle nu vaere et fleretal. Saa er der bare at vente og hvad der ske og lad saa haabe at det kan ske saa hurtig som mulig for disse personer udvist af Danmark. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/02-2006 03:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hejsa Healer Vi begaar alle sammen fejl naar vi er unge men jo aeldre vi bliver jo mere kloger blive vi mener vi selv men bliver vi saa det ? Kan saa se tilbage paa alle de fejl vi en gang har lave med et
Redigeret af thaikurt1 d. 03/02-2006 04:33 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/02-2006 08:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Dansk ambassade smadret af militante Militante muslimer gik i protest mod JP-tegningerne fredag amok i et hærværksorgie i den danske ambassade-bygning i Indonesien Linkse http://ekstrablad...eID=333379 Kan man saa forventer at den slag ske i flere muslimeres land og hvad for dem til at tage det skridt og overfalde Dansk ambassade saa selv og Dansk ambassade ligge paa 25 sal er det jo ikke sikke naeste gang af de saa arbejde paa ambassade er saa heldig. Redigeret af thaikurt1 d. 03/02-2006 08:09 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 03/02-2006 09:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Lad dem smadre alle de ambasader de vil - De skader sig selv og deres eget omdømme. Det de får ud af det er en endnu længere afstand for en sammenslutning med resten af verden. De kommer til at leve isolerede, ulærte og fattige. Jeg har intet til overs for den slags "mennesker". Det eneste positive Danmark har af dette, er at vi endelig får øjnene op for hvilke slags mennesker vi har med at gøre - Og at det måske ikke er en så god idé at sende 100 millioner kr. til Palæstina som vi plejer....
|
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 03/02-2006 13:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
En del af de udtalelser, der er fremkommet i denne debat, tror jeg, ville blive fanget i censuren, hvis de var rettet mod andre medlemmer af DTW. Det vil være en god idé, hvis vi omtaler andre ordentligt, uanset om de er medlemmer af "klubben" eller ej. Og locturian, når du tilsyneladende har svært ved at forstå de (alt for) voldsomme reaktioner fra folk i mange muslimske lande, så tænk på hvad deres baggrund er. De har jo aldrig haft de samme muligheder som os for at få uddannelse, få nyheder fra frie medier osv. De er vokset op med religiøs og politisk indoktrinering, som de ikke har haft mulighed for at fravælge. Hvis du, eller jeg selv for den sags skyld, var vokset op under samme betingelser, tror jeg såmænd resultatet ville have været det samme. Peter
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 03/02-2006 13:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Uanset baggrund kan vold og dødstrusler aldrig nogensinde accepteres. Der er ingen undskyldning for deres opførsel og vi kan vælge at tage et standpunkt og holde ved det, eller bukke under for deres pres - Jeg vælger nu at stå fast...
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/02-2006 17:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Vi skal ikke accepteres at der bruger dødstrusler og vold fra muslimskerne. . Redigeret af thaikurt1 d. 03/02-2006 19:24 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/02-2006 19:58
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Okay, Her er et billede af nogle mennesker med mindre god baggrund, og derfor skal vi være tolerante, for de ved ikke bedre: [img]http://www.kronberg.dk/store/pic/muslimdannebrog.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 03/02-2006 20:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Lige et spørgsmål: Uanset om man mener det ene eller andet om denne sag, så skal jeg lige forstå, hvad I mener med, at vi ikke accepterer dødstrusler og vold? mvh Frank Redigeret af Frank d. 03/02-2006 21:13 |
|
|
|
| high-tower |
Lagt på d. 03/02-2006 21:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 214 |
Jeg syntes det er tankevækkende at nu er deres helligdom i muslimernes øjne blevet latterliggjort. Det er så sket 1 gang i 1 JP - det ligger 4 måneder tilbage at de famøse tegninger blev offentliggjort. Der er beklaget, der er blevet undskyldt og hældt vand ud af ørene for at formilde muslimerne. Men ikke bare en gang - men op til flere gange er Dannebrog blevet skændet, afbrændt og Danske statsborgere og Danske repræsentationer i udlandet bliver løbende bombarderet med trusler. Uskyldige virksomheder og danske statsborgere er ufrivilligt blevet del i en konflikt de på ingen måde hverken har startet eller er endsige er en del af. Hvorfor fanden er der ikke krav den anden vej om at vi ikke vil finde os i afbrændinger af vores flag og trusler mod vores statsborgere??? Hvor længe skal vi bare vende den anden kind til og sige "herre gud, de ved jo ikke bedre - det er bare deres måde at reagere på". De forskellige muslimske regeringer har tilsyneladende umuligt ved at forstå at vores regering ikke kan styre pressen, og censurere efter forgodt befindende. Men jeg har endnu ikke set billeder af nogen muslimske regeringer stoppe tåbelige demonstranter i at brænde Dannebrog af. Det er dobbeltmoral så det basker! man kræver at vesten skal optræde ansvarligt og respektere deres forbandede religion - men respekten går tilsyneladende ikke den anden vej. Der opfordres rask væk til blodsudgydelser mod vesten af deres religiøse ledere. Deres regeringer griber ikke ind overfor boykot af Danske varer osv. Nej, jeg syntes efterhånden det er den arabiske verden der skylder vesten en uforbeholden undskyldning. Mage til hyklere skal man sku lede længe efter. Der er jo simpelthen ikke noget der kan stille dem tilfreds - det er vel først hvis de ser tv billeder af JP´s redaktør der bliver stenet ihjel - det er jo åbenbart kun den form for retorik de forstår. Tænk hvis vesten og USA ikke var afhængig af deres forbandede olie -så skulle i se hvor stor tolerancen var overfor mellemøsten. Så kunne det være de for længst havde fået et par "kinder æg" leveret med fly!
Redigeret af high-tower d. 04/02-2006 00:33 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 03/02-2006 21:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hej high-tower Jeg synes du har fat i et godt spørgsmål her: Vi skal undskylde, men de skal ikke. Og selv hvis konflikten bliver afsluttet med krybende undskyldninger fra fx. statsministeren, så tror jeg ikke det modsatte vil blive tilfældet (det er naturligvis kun gætteri). Hmmm... Men hvad villle vi gøre ved det? mvh Frank |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 03/02-2006 21:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
hmmmm de har bare været heldige at finde nogle andre at hakke på lige nu end amerikanerne som de plejer,,,vores støtte i milioner er de da glade for mon de sender dem retur ?????![]()
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 04/02-2006 02:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Med alt det lort de laver her i danmark, det kommer de ikke og siger undskyld for, nej stop de penge vi sender der ned og så send nogle af dem der er her i landet hjem,der er jo ikke ret mange af dem der gider lave noget (arbejde) men dumme er de ikke de ved jo godt hvor godt de har det her i landet, de får jo penge ind af døren uden at gøre noget, os andre der har arbejdet i over 20 år kan ikke bare gå ned og få til det ene eller andet uden at skal betale tilbage, for som de siger du vil jo arbejde så betal du bare tilbage ven.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/02-2006 04:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hejsa ubon lynge. Jeg kan godt forstaa du er sur over at se hvordan man har giver dem de samme retligheder for at modtage penge og alle de fordel ved at bo i Danmark og saa den maade de nu behandel danskerne paa. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 04/02-2006 09:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hvis man skal sige at der kommer noget godt ud af det her så er det at folk får øjnene op selv dem der fare i krithuset hver gang en muslim skal beskyttes efter deres egen mening, må vel efterhånden tænke hvad er det egentligt jeg forsvare hvis bare de danske nasister kan holde sig i skinnet skal det vel nok gå |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/02-2006 11:23
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg må nok indrømme at jeg aldrig rigtigt har været tilhænger af hverken De Radikale Venstre eller hovedparten af deres synspunkter. Men jeg vil være den første til at tage hatten af for den radikale folketingspolitiker, Naser Khader, nok fordi det ikke har meget med radikal politik at gøre, og hans oprør i den seneste tid mod imanernes Islam. Det skulle også overraske mig hvis den version af Islam som blandt andet Abu Laban og slæng præderiker skulle kunne tiltrække og "tryllebinde" så stor en andel af verdens befolkning. Derfor en befrielse at se det Naser Khader har gang i pt., og min fulde opbakning til ham i de synspunkter han har valgt at deltage med i debatten om Islam. Jeg vil derfor henvise til følgende artikel i dagens Jyllandspost: Naser Khader: »Hvis imamerne ikke kan lide lugten i bageriet, kan de finde et andet sted at bo« Den radikale folketingspolitiker, Naser Khader, opfordrer imamer, der føler sig dårligt tilpas med at bo i Danmark, til at flytte til et andet land, der er mere i overensstemmelse med deres verdensopfattelse. De seneste dages eksempler på herboende imamer, som taler med to tunger, får nu den radikale politiker Naser Khader til at opfordre imamerne til at forlade Danmark. »Hvis imamerne synes, at der er så forfærdeligt at være i Danmark, hvorfor bliver de her så? Det er der jo ingen, der tvinger dem til. De kunne jo flytte til et af de lande i Mellemøsten, der er baseret på de muslimske værdier, som de insisterer på at leve efter. Noget tyder på, at de føler sig mere loyale over for lande som eksempelvis Saudi-Arabien, så jeg synes, at de skulle flytte derned.« Tale med to tunger Khaders opfordring til imamerne kommer på baggrund af, at flere imamer i de seneste dage har sagt ét til danske medier og noget andet til arabiske. Imam Abu Laban fra Det Islamiske Trossamfund sagde eksempelvis til TV2, at han ville opfordre den arabiske verden til at indstille boykotten mod Danmark. Men samme dag sagde han til den arabiske satellitkanal, Al-Jazeera, at man kunne »glæde sig over« boykotten. På samme måde sagde fængselsimamen Abu Bashar til Morgenavisen Jyllands-Posten, at sagen om Muhammed-tegningerne er en sag mellem muslimer og Jyllands-Posten og ikke mellem muslimer og den danske regering. Men i den saudiarabiske avis Al Watan kritiserede han den danske regering for ikke at have sagt undskyld. Endvidere har imam Mahmoud Fouad Al-Barazi under et møde med statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) sagt, at han ville arbejde for bedre integration. Men i den egyptiske avis Al Ahram har han kritiseret danske børnehaver for at »indoktrinere« muslimske børn til at acceptere dansk kultur. »De er nogle hyklere« Naser Khader siger: »Hvis imamerne ikke kan lide lugten i bageriet, kan de finde et andet sted at bo. Jeg er så træt af at høre dem beklage sig over forholdene i det land, der har givet dem beskyttelse, ytringsfrihed, religionsfrihed og masser af muligheder for deres børn. Hvis de ikke kan være loyale over for dette lands værdier, så rejs dog væk herfra, og I vil gøre flertallet af muslimer i Danmark en stor tjeneste. Imamerne skulle droppe kritikken af tegningerne og i stedet kritisere de terrorister, der skærer halsen over på uskyldige gidsler i Allahs navn og dermed misbruger islam. Men i de situationer hører vi aldrig en lyd fra dem. Derfor er de nogle hyklere,« siger den radikale folketingspolitiker, der ikke opfordrer til udvisning af imamer, men til en frivillig afrejse fra Danmark. Alternativt netværk Naser Khader er blevet en central figur i debatten om muslimers rolle i det danske samfund, fordi han i dag er en af initiativtagerne til et møde på Christiansborg. Mødet har til formål at danne et såkaldt "alternativt netværk" for at give indvandrere en anden stemme end imamernes i den offentlige debat. Imam Ahmed Akkari, der i disse dage er udpeget af imamerne til at repræsentere danske imamer, afviser at kommentere opfordringen fra Naser Khader. Artiklen kan læses på: http://www.jp.dk/...d=3537462/ Herfra hatten af for Naser Khader og hans mod til at stille op mod de grimme og uhyggelige kræfter som Islam desværre også indeholder. Redigeret af Webmaster d. 04/02-2006 11:25 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 04/02-2006 12:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
´der var du hurtigere end mig webmaster og alle de fornuftige muslimer som ser ud til at følge ham her i danmark og det ser da heldigvis ud til at være en del jeg tror dog også at naser kadar har måttet erkende over for sig selv at han har måtte vælge side da han ofte har prøvet at balansere på begge sider her mener jeg iforhold til imamerne jeg prsonligt har altid godt kunne lide manden hvad med ham den anden politiker af anden herkomst som er lidt for meget til den dårlige side efter min mening kan ikke huske hvad han heder har han mon fåety mondkurv på da jeg ikke syntes man høre noget til ham han plejer ellers hurtigt at være på banen |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















