Se indlæg|
Pas på "løse" kontakter !!!
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2004 09:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja i kan bare kome så er der mad, HEHE det er slet ikke noget problem, for min kone har jo lavet mad i thailand før til hele familien,og i kan jo ikke være mere sultne end sådan en thai familie madbamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2004 09:49
|
|
Davser Jeg glemte helt hvis i kommer d.14 december så er der føsdagsfest og i er alle velkommen til mad og drikke i chaiyaphum, der er jo ikke så langt fra danmark kun en lille flyvetur væk. keine promblem som de siger i thailand hyggebamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2004 11:29
|
|
øv bamsefarr kunne du ikke holde føsdag den 31/12 så kunne jeg godt komme, men så skulle det gerne være i pattaya for det er jo en hel dagsrejse at tage op i den landsby.![]() ![]()
Redigeret af d. 12/10-2004 11:30 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2004 11:47
|
|
Davser JSH Jamen d.31-12 er jeg her i dk og holder nytår og vil hygge mig med min kone Så er turen til thailand finish,for denne gang vi ville gerne ha været der i nytåret,men kunne ikke få en billet hjem i begyndelsen af januar men sådan er livet,så får vi føsdag og jul i thailand for 1 gang julebamsen |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 12/10-2004 17:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Tak Henrik R Jeg bliver jo helt rørt om hjertet – men du er bestemt heller ikke snydt med Booa. Når du skriver at det ikke har kostet dig noget, passer det ikke helt – jeg har da gjort et voldsomt indhug i din rødvinsreol. ![]() ![]() ![]() Rasmus |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 12/10-2004 17:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hov hov bamse 3 indlæg efter hinanden prøver du på noget ?? men hvis du flytter fødselsdagen til nov. så skal jeg nok dukke op |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 12/10-2004 17:42
|
|
godt gået henrikr og rasmus det er sådan man gør![]() ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 12/10-2004 17:43
|
|
den sidste her er bare for at drille dig bamse![]() |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 12/10-2004 18:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
hej rasmus nu var det jo ikke mig der bragte dit alkohol forbrug op men som du ved så er min rødvinshylde åben for dig det er jo heller ikke min favorit drik alligevel ![]() det er værre når du begynder på min ølkælder ![]() ![]() har du forresten fundet ud af noget med beems fødselsdag så vi kan komme over og se på dit alkohol lager jeg skal jo i træning inden vi rejser den 31 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2004 19:32
|
|
Davser Ja det er godt at dem jeg kender ikke drikker SÅ var alt mit gode sprut måske røget,også de ca 15 ½ flasker thai sprut ja man skulle tro jeg havde samler mani,men jeg og konen drikker ikke, så det løber op ædrueligbamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 12/10-2004 19:38
|
|
15,5 flasker thai-sprut hvornår skal vi komme bamsefar jeg håber ikke de er særlig gamle for de kan ikke holde så længe jeg gemte engang en flaske i ca 6 mrd og det meste af smagen var væk det var en flaske mekong![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| km |
Lagt på d. 14/10-2004 08:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hej Brandt. Ser også frem til at tage til Ban mai, og snakker gerne med alle der kan hjælpe med at løse den gåde - om hvor balladen og de mystiske e-mail kom fra? Forsat godt liv. Kala |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 14/10-2004 10:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Loese kontakter... Det lader til at der er mange hentydninger...![]() Alle taler om thailandske Farmerpiger/Barpiger. Ikke et ondt ord om barpigerne. Vi ved at de fleste har taget arbejdet for at tjene lidt penge saa de kan hjaelpe familien Al aere og respekt.![]() Men der er ofte en JOKER med i spillet. En tidligere boyfriend eller hosbond! ![]() Jeg har endnu ikke set nogle skrive om de thailandske maend (ikke katoys)... ![]() Mange thailandske unge maend er vaerdiloese. De gider ikke at arbejde men elsker at foere sig frem. Gift eller ej betyder intet bare konen/kaersten kan tjene nogle penge til ham er han tilfreds. Er der noget at sige til, at konen/kaersten forsoeger at smide ham ud og siger 'Aldrig mere en thai man'. Ofte tager hun chancen og rejser til Pattaya eller et andet sted for at finde en god mand som kan respekterer hende (hun ser ogsaa fjernsyn og droemmer om en tilvaerelse hvor hendes mand kan respektere hende). Det er der vel ikke noget galt i! ![]() |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 14/10-2004 14:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
kalamark skrev: Hej Brandt. Ser også frem til at tage til Ban mai, og snakker gerne med alle der kan hjælpe med at løse den gåde - om hvor balladen og de mystiske e-mail kom fra? Forsat godt liv. Kala Hej Kala's ! Er da rart at høre at i ser frem til Thailand's ferie......hvem gør ikke det!..... ![]() Vedr.: "snakker/hjælper" ELLERS TAK!!!!!!...............har haft rigeligt med "hjælp" og vi har hverken brug for/ lyst til mere "hjælp" fra din/jeres side... ![]() Det hele "kører" som det skal, og har aldrig været så godt som nu, hvor der er NO "interference" fra KBH...og derved skulle det gerne forblive ...Jo mere man "rager i en lort" jo mere "stinker det" ![]() Hav selv et fortsat godt liv... Venligst Brandt & รัชนก ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| km |
Lagt på d. 14/10-2004 16:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hej Brandt. Det var hellere ikke din hjælp jeg hentydede til... For vi har vist nok få nok af hinanden.... Og nu er der endeligt fred fra den front, og må den forsætte længe. Men jeg tænker stadig på hvem der er årsag til så meget lort ( bl.a. al den pengesnak). Og fint I har det godt. Hilsen. Kal. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 14/10-2004 17:34
|
|
misterm selvfølgelig er der masser af thaipigerne som er blet taget i r.. af thaimænd og ønsker et bedre liv fred være med det men behøver man at tage andre i r... bare forde det er sket for en selv?? |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 14/10-2004 17:45
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
kalamark skrev: Hej Brandt. Det var hellere ikke din hjælp jeg hentydede til... For vi har vist nok få nok af hinanden.... Og nu er der endeligt fred fra den front, og må den forsætte længe. Men jeg tænker stadig på hvem der er årsag til så meget lort ( bl.a. al den pengesnak). Og fint I har det godt. Hilsen. Kal. HELLO KALAMARK!!!....Og C/O FAT DET DOG!!!. ...Det er IKKE hjælp fra mig/os!!!(utopisk)....Det er DIN/NING'S "hjælp" vi ber os fritaget for!!!!!!...ja nu er der fred på den front!!!....så lad være med dine små forkvaklede hentydninger, som Du alligevel INTET har at have i!!!.....båt'nakke!!!...![]() En par HELSURE! ![]() Brandt & รัชนก ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 14/10-2004 18:04
|
|
ja hvem har brug for den form for hjælp |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 14/10-2004 18:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Heige og Kalamark, Nu tro jeg at I skal holde op med at krydse klingerne her i forumet. Brug"PM" i stedet for "Post Reply". I siger begge at I er færdig med hinanden og vil have fred i fremtiden men I bliver med at stikke til hinanden og at andre her i forumet hælder olie på bålet gør det ikke bedre. Det som startede som " Som tam" er ved at blive til "Pa La"(skidte/rådne fisk). Så vær så venlige og stoppe NU. Det begynder at være pinligt! M.v.h.,M.Rasmussen ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 14/10-2004 18:22
|
|
falang yao mig bekendt er dette et debat forum og det er vel det de gør så din komentar må du selv stå for |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Al aere og respekt.