Se indlæg
 Udskriv debat
Fuuuuuuuuuuckkkkk
GAMBIT
hugoboerge skrev:

Fuuuuuuuuuuckkkkk

Naar man laeser overskriften er det lidt svaert at forholde sig til valuta, men nu er der forskel paa

"what the fuck" og "what a fuck"

Saa "what the fuck" kan saa henfoeres til valuta daarligdommene og "what a fuck" kan saa henfoeres til koedets lyster. Begge dele er blevet behandlet af medlemmerne.

Maaske overskriften skulle have vaeret "What the Fuuuuuuuuuuckkkkk".

Haha Kanon HBGrin

GAMBIT
natty skrev:

Og for ligesom at afslutte mine kommentarer i dette emne: jo mere man er sjov,funny, handsome, måske endda lækker, jo mindre betaler man. Fornuftigt? Ja for mig, men jeg behandler heller ikke mine partnere som et stykke flæsk. Jeg behandler dem nemlig som ligeværdige mennesker, og har nemt ved at se hvis det ikke er gensidigt.

Nemlig rigtigt Natty - Det er nemt som en leg når man er høflig og velopdraget, soigneret og trænet. Man kan betale for drinks, mad og andet når man er ude i stedet.

Sikke nogle spændene valutakurser vi har i dag Tuttelu Tralla

Mc laren
ja hold da kæft hvor er det dyrt 500 bath for en lækker ung pige nede på beach road, under 1000 bath for 2 på hilton i pat hvor du kan spise alt hvad du vil hele aften eller halv pris til frokost måske den mægtige farang skulle søge et arbejdeViolin

GAMBIT
Mc laren skrev:

ja hold da kæft hvor er det dyrt 500 bath for en lækker ung pige nede på beach road, under 1000 bath for 2 på hilton i pat hvor du kan spise alt hvad du vil hele aften eller halv pris til frokost måske den mægtige farang skulle søge et arbejdeViolin

Mc Larren, Er der rettet mod mig ?

Mc laren
nej egentlig ikke prøver bare med lidt humørGrin syntes faktisk thailand er paradis også med den nuværende kurs Smile

bareMig
Spørgsmål til webmaster.

Hvorfor har du flyttet denne tråd til "Scams, snyd og bedrag"?

Mener du hermed at det er et scam at kursen er så høj?

Jeg må indrømme at jeg er en smule uforstående. Hmmmmmm
Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist

Webmaster
bareMig skrev:

Spørgsmål til webmaster.

Fordi jeg syntes tråden var drejet så langt væk fra udgangspunktet, valutakursen, og over i en anden retning på baggrund af et indlæg som omhandler påstået scam. Overvejede at spiltte tråden op, men droppede tanken igen.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
bareMig
Webmaster skrev:

bareMig skrev:

Spørgsmål til webmaster.

Fordi jeg syntes tråden var drejet så langt væk fra udgangspunktet, valutakursen, og over i en anden retning på baggrund af et indlæg som omhandler påstået scam. Overvejede at spiltte tråden op, men droppede tanken igen.

Det må da så være den ultimative tråd kidnapning, og så ovenikøbet udført at webmaster selv. Er det ikke en smule ironisk? Er det ikke OP'ens valg hvad hans tråd skal handle om og hvor den skal placeres?

Webmaster
bareMig skrev:
Det må da så være den ultimative tråd kidnapning, og så ovenikøbet udført at webmaster selv. Er det ikke en smule ironisk? Er det ikke OP'ens valg hvad hans tråd skal handle om og hvor den skal placeres?

Det kan man så syntes, alternativet var som sagt opsplitning af tråden eller sletning af indlæg (efterhånden hovedparten af trådens indlæg).
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

JohnBKK
Hvem er OP? Ove Pedersen?

Hold nu - bare mig - lidt i ørerne, ellers må vi finde noget scam, snyd og humbuck til denne udmærkede tråd.

Hvad med good ol´Andrew Drummond, han har forladt LOS og pronto er hans site blevet blokeret af Lung Prayuth:

http://www.andrew...mmond.com/

U´ gotta luv that general!

Tuttelu Tralla

bareMig
JohnBKK skrev:

Hvem er OP? Ove Pedersen?

Hold nu - bare mig - lidt i ørerne, ellers må vi finde noget scam, snyd og humbuck til denne udmærkede tråd.

Hvad med good ol´Andrew Drummond, han har forladt LOS og pronto er hans site blevet blokeret af Lung Prayuth:

http://www.andrew...mmond.com/

U´ gotta luv that general!

Tuttelu Tralla

Du ved godt hvad "OP" betyder ikk? Smile
Prøver du at sige noget med det indlæg???? I så fald, hvad er din pointe?

JohnBKK
Havde engang købt en laber lille thai dulle, og efter alt det sex og sjov ville jeg gerne gå lidt dybere i forholdet, f.eks. en god snak om buddhisme, filosofi, film, litteratur etc. - og hvad blev det til?

U´ think too mut, darling...

Har du aldrig oplevet det, bareMig?

bareMig
Webmaster skrev:

bareMig skrev:

Det kan man så syntes, alternativet var som sagt opsplitning af tråden eller sletning af indlæg (efterhånden hovedparten af trådens indlæg).

Okay så forstå jeg lige pludselig det hele. Webmasters rolle er at straffe medlemmer hvis tråde er blevet kidnappet af andre medlemmer, hvor denne ultimative straf er at slette deres tråd. Det er virkelig et stykke mester arbejde.

Men jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor du, da du opgave at dele tråden op, ikke flyttede den tilbage til det oprindelige emne? Det undre mig en hel del.
Redigeret af bareMig d. 21/04-2015 22:48

bareMig
JohnBKK skrev:

Havde engang købt en laber lille thai dulle, og efter alt det sex og sjov ville jeg gerne gå lidt dybere i forholdet, f.eks. en god snak om buddhisme, filosofi, film, litteratur etc. - og hvad blev det til?

U´ think too mut, darling...

Har du aldrig oplevet det, bareMig?

Jo det har jeg, men, men men men, man kan også tænke for lidt.....

Webmaster
bareMig skrev:
Men jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor du, da du opgave at dele tråden op, ikke flyttede den tilbage til det oprindelige emne? Det undre mig en hel del.

Prøv at læs nogle af indlæggende i tråden. Så burde du også forstå hvorfor jeg har flyttet tråden fra emnet "Valuta, kreditkort og valutaveksling". Tråden hører simpelthen ikke til under det emne længere da der også er ikke-hardcore luder-kunder som læser med herinde, og de personer skal simpelthen ikke åbne en tråd i forventning om at den omhandler valutakurser og så omhandler den i stedet prisen på hvad fjams osv koster.

Du kan være enig eller uenig i beslutningen. Beslutninger kan sjældent tages uden nogle føler sig trådt over tærene. Og der er sikkert også dem som helst så at tråden blev fjernet fuldstændigt. Det er en balanceagt hvor jeg ikke kan tilfredsstille alle. Beslutningen er taget og det forventer jeg du respektere uanset hvad din holdning så ellers er til beslutningen.

Tak for din forståelse.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

bareMig
Webmaster skrev:

bareMig skrev:

Prøv at læs nogle af indlæggende i tråden. Så burde du også forstå hvorfor jeg har flyttet tråden fra emnet "Valuta, kreditkort og valutaveksling". Tråden hører simpelthen ikke til under det emne længere da der også er ikke-hardcore luder-kunder som læser med herinde, og de personer skal simpelthen ikke åbne en tråd i forventning om at den omhandler valutakurser og så omhandler den i stedet prisen på hvad fjams osv koster.

Du kan være enig eller uenig i beslutningen. Beslutninger kan sjældent tages uden nogle føler sig trådt over tærene. Og der er sikkert også dem som helst så at tråden blev fjernet fuldstændigt. Det er en balanceagt hvor jeg ikke kan tilfredsstille alle. Beslutningen er taget og det forventer jeg du respektere uanset hvad din holdning så ellers er til beslutningen.

Tak for din forståelse.

- Admin -

En ikke "hardcore luder-kunde" kan vel også åbne en tråd der omhandler "Scam snyd og bedrag" i håb om at beskytte sig selv mod samme? eller blot af nysgerrighed.

Måske skulle du oprette en ny sektion der hedder "Hardcore ludder ting og priser herpå"

Webmaster
Tråden er hermed låst.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Spring til debat: