Se indlæg|
Nordjyder Søges Til TV-programmer
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2016 07:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
@Hollor: Hr. Bjarne kommer kun ud af sin politisk korrekte hule, når "alle selvforherligende ignoranter" har ytret sig, sådan har det altid været her, og især når hans egen stand - mediefolket - er i fokus på en eller anden måde. Stor ståhej for ingenting.. Hvis trådstarter vil i kontakt med ganske almindelige danske familier der er flyttet til Thailand, så vil jeg da anbefale - som tidligere nævnt - udvandrerne.dk - istedet for dette forum, som jo kun består af fordrukne ignoranter der holder mindreårige thai tøser som hushjælp og sexslaver m.v. Redigeret af JohnBKK d. 13/12-2016 07:44 |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 13/12-2016 09:58
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
OleH skrev: hugoboerge skrev: Men en nordjysk familie kan da godt bestaa af en dansk mand og en thai kvinde som nu har valgt at slaa sig ned i Thailand. JA, det er da indlysende ! Men trådstarter har bare ikke skrevet et ord om thailandske kvinder, og derfor er du jo helt forkert på den i dit indlæg (#25), hvor du skriver: "" Men for lige at komme tilbage til det traaden drejer sig om og som nogen medlemmer skriver "hvorfor skal der koges mere suppe" paa emnet omkring dansk/thai aegteskaber/forhold/aeldre danske maend som soeger lykken osv ? Der har da vaeret rigeligt med udsendelser allerede saa hvorfor starte med en ny ?"" @OleH - du laeser vist ikke hvad traadstarter skriver: Vi er ude på, at høre lidt om hvordan det er at leve som nordjyde i Thailand, følge de medvirkende en ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv Laeg maerke til en "ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv" og det kan indebaere mange ting: 1. Leve et ganske normalt familieliv med en thai kvinde og boern 2. Haenge paa et dansker vaertshus i Pattaya 3. Sidde paa en go-go bar hver eneste aften 4. Sidde hjemme og laese Anders And Saa OleH - jeg har laest teksten men du har ikke forstaaet den. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 13/12-2016 10:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Nej, du og mange andre i denne tråd har ikke forstået teksten. End ikke efter at andre har påpeget misforståelserne. I er i stedet farvet af jeres forudindtagethed mod journalister, og I giver danskere i Thailand et dårligt ry, når I farer frem på den måde. Man kan vel sige, at I beviser, at de udsendelser, I ikke kan lide, egentlig rammer meget godt (som jeg kan forstå af andres beskrivelser, jeg har ikke selv set udsendelserne). |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 13/12-2016 11:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
Kim Ludvigsen skrev: Nej, du og mange andre i denne tråd har ikke forstået teksten. End ikke efter at andre har påpeget misforståelserne. I er i stedet farvet af jeres forudindtagethed mod journalister, og I giver danskere i Thailand et dårligt ry, når I farer frem på den måde. Man kan vel sige, at I beviser, at de udsendelser, I ikke kan lide, egentlig rammemeget godt (som jeg kan forstå af andres beskrivelser, jeg har ikke selv set udsendelserne). Kim Ludvigsen..... igen igen beviser du din manglende indsigt/forståelse. I bund og grund har jeg ufatteligt svært ved at forstå hvorfor du fra 4. sal på Amager synes du kan berige en tråd omhandlede nordjyder med noget som helst. Trådopretteren har ikke været online de sidste 5 dage = han har opgivet at finde hjælp til sit projekt her på sitet. Alligevel tonser du rundt i din uvidenhed og forsøger at forherlige en nordjysk tumpe der kun var ude på et par ugers betalt ferie i Thailand. Kim Ludvigsen.... hvad er det egentligt du vil med alt dit uvidende pladder? |
|
|
|
| OleH |
Lagt på d. 13/12-2016 11:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 458 |
Asian Farmer skrev: Kim Ludvigsen..... igen igen beviser du din manglende indsigt/forståelse. I bund og grund har jeg ufatteligt svært ved at forstå hvorfor du fra 4. sal på Amager synes du kan berige en tråd omhandlede nordjyder med noget som helst. Trådopretteren har ikke været online de sidste 5 dage = han har opgivet at finde hjælp til sit projekt her på sitet. Alligevel tonser du rundt i din uvidenhed og forsøger at forherlige en nordjysk tumpe der kun var ude på et par ugers betalt ferie i Thailand. Kim Ludvigsen.... hvad er det egentligt du vil med alt dit uvidende pladder? Trådstarteren har da skrevet to indlæg for to dage siden (# 21 og # 30), så du må have udskiftet kuglerammen ![]() (og tråden blev oprettet for fire dage siden) ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 13/12-2016 11:54
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Kim Ludvigsen skrev: Nej, du og mange andre i denne tråd har ikke forstået teksten. End ikke efter at andre har påpeget misforståelserne. I er i stedet farvet af jeres forudindtagethed mod journalister, og I giver danskere i Thailand et dårligt ry, når I farer frem på den måde. Man kan vel sige, at I beviser, at de udsendelser, I ikke kan lide, egentlig rammer meget godt (som jeg kan forstå af andres beskrivelser, jeg har ikke selv set udsendelserne). @Kim Ludvigsen - proev lige at laes igen - Vi er ude på, at høre lidt om hvordan det er at leve som nordjyde i Thailand, følge de medvirkende en ganske almindelig hverdag i deres "nye" liv Det er da til at forstaa - en ganske almindelig hverdag - saa hvad brokker du dig over ? Hvis du ikke har set udsendelserne saa kan du jo heller ikke snakke med ? Der er blevet paapeget at der er lavet snesevis af den slags udsendelser og jeg mener ikke at jeg personligt paa nogen maade giver Danmark et daarligt ry som du beskylder medlemmer her i forum for. At man ikke kan lide udsendelserne betyder heller ikke at de "rammer meget godt" men proev at find dem selv og doem derefter. |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 13/12-2016 12:30
|
|
OleH skrev: Asian Farmer skrev: Kim Ludvigsen..... igen igen beviser du din manglende indsigt/forståelse. I bund og grund har jeg ufatteligt svært ved at forstå hvorfor du fra 4. sal på Amager synes du kan berige en tråd omhandlede nordjyder med noget som helst. Trådopretteren har ikke været online de sidste 5 dage = han har opgivet at finde hjælp til sit projekt her på sitet. Alligevel tonser du rundt i din uvidenhed og forsøger at forherlige en nordjysk tumpe der kun var ude på et par ugers betalt ferie i Thailand. Kim Ludvigsen.... hvad er det egentligt du vil med alt dit uvidende pladder? Trådstarteren har da skrevet to indlæg for to dage siden (# 21 og # 30), så du må have udskiftet kuglerammen ![]() (og tråden blev oprettet for fire dage siden) ![]() Ja ok... 12/12 er seneste aktivitet nu....... sidst jeg tjekkede var det 8/12..... og saa hvad ? |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 13/12-2016 12:46
|
|
Asian Farmer skrev: Kim Ludvigsen..... igen igen beviser du din manglende indsigt/forståelse. I bund og grund har jeg ufatteligt svært ved at forstå hvorfor du fra 4. sal på Amager synes du kan berige en tråd omhandlede nordjyder med noget som helst. Jeg bor ikke på Amager. Jeg har lidt erfaring som journalist, så jeg tror, jeg har lidt mere styr på vinkling af en historie, end du har. Også selvom jeg ikke er nordjyde. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2016 12:48
|
|
@Kim Ludvigsen: Du kan kontakte Researcher for at høre om de evtl. vil lave et program med en bleg tyndbenet dansker, der rejser til LOS i 6 mdr. og lever på low budget i Patong m.v. Ryger ikke, drikker ikke, horer ikke, hverken med mænd (hmmmm...? ) eller kvinder. Kort sagt, en rigtig kedelig turist! Mon der vil være et publikum til det? Jeg tvivler.. der skal mere kød på, mere "taber-dansker" - det er tidens tendens og det er hvad jeg vil advare folk mod at deltage i. KL: "Jeg bor ikke på Amager. Jeg har lidt erfaring som journalist, så jeg tror, jeg har lidt mere styr på vinkling af en historie, end du har. Også selvom jeg ikke er nordjyde." Aha, så forstår jeg din vinkling på denne tråd..
Redigeret af JohnBKK d. 13/12-2016 12:54 |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 13/12-2016 14:36
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Asian Farmer skrev: Kim Ludvigsen..... igen igen beviser du din manglende indsigt/forståelse. I bund og grund har jeg ufatteligt svært ved at forstå hvorfor du fra 4. sal på Amager synes du kan berige en tråd omhandlede nordjyder med noget som helst. Jeg bor ikke på Amager. Jeg har lidt erfaring som journalist, så jeg tror, jeg har lidt mere styr på vinkling af en historie, end du har. Også selvom jeg ikke er nordjyde. Fuck hvor jeg elsker den vending du lige fyrede af der:...... LIDT ERFARING !!! Jamen det afspejler jo hele din tilknytning til Thailand og alt det gylle du har "beriget" os med gennem tiderne! Amager 110% !!!! |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2016 15:00
|
|
............. ![]() Nu ikke grov ved den fine "journalist" - han har en hjemmeside, han er noget, og i denne mærkværdige postfaktuelle tid vi lever i, "så er det rigtigt fordi jeg siger det og dermed italesætter verden" så den skabes af mig.. Redigeret af JohnBKK d. 13/12-2016 15:10 |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 13/12-2016 15:14
|
|
JohnBKK skrev: ............. ![]() Nu ikke grov ved den fine "journalist" - han har en hjemmeside, han er noget, og i denne mærkværdige postfaktuelle tid vi lever i, "så er det rigtigt fordi jeg siger det eller italesætter verden" så den dermed skabes af mig.. Præcist! Det handler ikke om at ha ret, men om at få ret! Hvis man bor på 4. sal på Amager. Har taget flyveren til Phuket 3 gange, så opretter man en hjemmeside og betragter selv som Thailand-ekspert........ |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 13/12-2016 16:29
|
|
Ja, det beviser du jo fint ved at ignorere fakta og fortsætte med jeres opdigtninger: Asian Farmer skrev:Hvis man bor på 4. sal på Amager.
|
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 13/12-2016 16:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Hallo alle, I udtaler jer alle som thailandeksperter, men hvor længe har I egentlig været på korte ferieperioder i Thailand. Har I været andre steder end turiststederne, Pattaya m.v., og så lige en enkelt uge hos svigerfamilien? Et hurtig opslag under alle såkaldte eksperters profil siger ikke ret meget- medlem her på DTW/TP fra 2007-2008-2011-2014-2015. Jeg ved godt, at jeg selv står til at være med herinde fra 2012, men det er ikke korrekt, da jeg har været med herinde i omkring 15 år(var udelukket i lang tid). Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2016 16:55
|
|
Der er nok en del garvede gutter der har været med i lang tid under andre profiler, og måske også derfor vi har denne interessante diskussion. Turister? I ved selv hvem I er, og desværre så forsøges der sat en dagsorden åbenbart, hvilket for det meste passer meget dårligt med fakta om danskere bosat i TH. Bevares, der er jo "typerne" - dem kender vi vel alle, men hovedparten lever da stille og roligt, og behøver ikke blive udstillet i et program der sandsynligvis skræddersyes til "Kessler/Mopper/Bryggen" segmentet.. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 13/12-2016 17:01
|
|
Girobank skrev: Hallo alle, I udtaler jer alle som thailandeksperter, men hvor længe har I egentlig været på korte ferieperioder i Thailand. Har I været andre steder end turiststederne, Pattaya m.v., og så lige en enkelt uge hos svigerfamilien? Et hurtig opslag under alle såkaldte eksperters profil siger ikke ret meget- medlem her på DTW/TP fra 2007-2008-2011-2014-2015. Det har ikke så meget med tiden at gøre men mere med ens indstilling, og hvilke input man får (som du også er inde på). Et åbent sind og en villighed til at lære er meget vigtigere, end om man har siddet på en bar i Pattaya eller i Nakhon Nowhere i 40 år uden at lære noget nyt. En undersøgende person kan sagtens lære mere om mange ting på en måned end dem med 40 år på bagen. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2016 17:36
|
|
Lære? Hvad skal man dog lære i LOS, oh Vismand? At du nævner barerne og "Nakhon Nowhere" afslører kun din arrogance og foragt for stort set de fleste der bor her, men du er speciel, du har et formål, du vil lære, åbenbart.. Hvad vil du lære? Som ung mand sagde jeg engang til en bekendt der var flyttet væk, ud på landet, off the grid: "Det var godtnok langt væk du.." "Langt væk fra hvad?" - svarede han. Det er ikke så vigtigt hvor man er, det er mere interessant om man formår at være tilstede fuldt og helt hvor man opholder sig, så kan "man lære" allevegne.. Go do that, Young Grasshopper. Redigeret af JohnBKK d. 13/12-2016 17:46 |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 13/12-2016 17:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
kiml skrev: emnet er gennem tæsket. I de 12 år jeg har haft min gang i Thailand er der lavet masser programmer om dette emne. kan Nævne i flæng et program på Tv Danmark med Ole Wedel tog eksperten som fremstod som en idiot. progammet om tvillingerne Torben og Anders tror jeg de hedder, og total tossen Bubber som farer rundt Pattaya og leger Fransk klovn. alle kun med det formål at latterlig gøre folk som bliver slået over en kam. Stop jer selv. masser af mennesker lever et helt almindeligt liv her ude, men tør ikke melde sig for de ved at det går op i hat og briller Du glemte Søren Ringhauge. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 13/12-2016 17:57
|
|
JohnBKK skrev: At du nævner barerne og "Nakhon Nowhere" afslører kun din arrogance og foragt for stort set de fleste der bor her, Men det er jo lige den arrogance og foragt, som de fleste i denne tråd har udvist. I er pr. automatik gået ud fra, at de pågældende udsendelser vil handle om barer og danske mænd og thailandske kvinder. Og det reagerer I så imod. Kraftigt. I har dermed til fulde levet op til de værste fordomme, som andre kan have af dem, der flytter til Thailand. Researcher har ikke givet indtryk af at ville lave en "latterliggørende udstilling af den flommefede, grimme, lav IQ, konebankende skod dansker vil blive gjort til skamme." for at bruge en vis persons ord. Han har efterlyst almindelige mennesker, og denne tråd har så bevist, at dem er der ikke mange af herinde. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2016 18:09
|
|
Tror du virkelig på deres annoncerede fromme hensigter, gør du det? Utroligt... Ingen gider da se på sådan noget, vågn dog op mand, troede sgu du var mere vaks. - og: "I er pr. automatik gået ud fra, at de pågældende udsendelser vil handle om barer og danske mænd og thailandske kvinder. Og det reagerer I så imod. Kraftigt. I har dermed til fulde levet op til de værste fordomme, som andre kan have af dem, der flytter til Thailand." Den "logik" fatter jeg sgu ikke, men tilhører så også en anden generation end du. Vi kalder ting ved navns nævnelse, pakker det ikke ind i vage, PC korrekte formuleringer. Jeg tilhører ikke det klientel, absolut ikke, du ved jo intet om os, kun idiotisk gætværk om hvordan du mener vi er skruet sammen, danskere i LOS. Foriøvrigt forstår jeg da ikke hvad du gider at lave i Patong, som du rejser til. Er der lidt af en klam voyuer i dig, gys og skræk ved at være tilskuer når svineriet går igang dernede? Du er en turist, den værste af dem, bedrevidende, fordi du tror du lærer, men du lærer ikke en skid.. Husker billedet af dig i tropekluns som en anden opdagelsesrejsende, siddende med snotten i sin bærbare, midt på stranden i Patong, godt skærmet af fra virkeligheden, du er da en fucking amatør! Redigeret af JohnBKK d. 13/12-2016 18:21 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.