Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk tv den 15.10.2006
bastian
SLETTET, upassende sprog.
- Admin -

når jeg bliver 73 håber jeg sgu selv at min kone ikke er ove 35.....lol
Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:33
 
jesperfrb
Jamen så må man jo håbe at du kan få den op at stå til den tid.

Men nu går debatten på om det er rimeligt at sætte børn i verden i den alder, så du falder lidt uden for emnet, med mindre du selv vil have børn når du bliver 70+.Angry

Jeg er helt på højde/enig med at mennesker skal gå i seng/ have sex med hvem de vil, så længe det er frivilligt og lovligt. Men set på barnets tarv, mener jeg ikke man skal få børn i så sent en alder. Jeg er helt enig i at når man sætter børn i verden skal man gøre det i en alder hvor man har mulighed for at hjælpe dem under hele deres opvækst, og være i stand til lege med dem og det der hører til.Wink

Jeg har læst debatten, så jeg kender agumentet om arbejdsulykker og for tidelig sygdom, og hvad der ellers kunne komme. Det kan man jo aldrig sikker sig imod. Men når man er i 70erne, må man være klar over at der kommer skavanker/sygdom inden for en overskuelig fremtid.Sad

Havde ellers tænkt mig at blande mig uden om denne debat, men blev provokeret af Bastian til at få debatten på sporet igenShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
oleskyum
En ting er vi virkelig gode til her og det er at fordømme alt og alle,

det der mest bliver skrevet igen og igen er

UD MED HENDE, er det mest konstruktive vi kan mane os op til.

 
Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva GrinGrinGrin
 
Locturian
bastian skrev:
jeg mener bare at folk har lov til at stikke pikken i dem de vil bare det er lovligt
når jeg bliver 73 håber jeg sgu selv at min kone ikke er ove 35.....lol


Sikke konstruktivt det var sagt - Du formår at holde dig til sagens emne - Når ældre mænd bliver fædre - Well done! Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
Suk Rak Ning
Bastian.

Du lyder som et gammelt svin................... håber at de unge piger takker nej, når den tid kommer !!!!

Mvh. Suk.................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
oleskyum
jsh71 skrev:
Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva GrinGrinGrin


Ja det skulle have været et sted, at hente oplysninger m.m. om Thailand, det havde da været skønt med lidt positive tilkendegivelser
også om ældre herrer, de behøver ikke være nogle gamle svin, men det er som det meste herinde, negativt svar på næsten alle debatemner.
 
Locturian
oleskyum skrev:
jsh71 skrev:
Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva GrinGrinGrin


Ja det skulle have været et sted, at hente oplysninger m.m. om Thailand, det havde da været skønt med lidt positive tilkendegivelser
også om ældre herrer, de behøver ikke være nogle gamle svin, men det er som det meste herinde, negativt svar på næsten alle debatemner.


Det er ikke nemt at være positiv, når en gammel mand sætter børn i verden Smile Og hvis vi er negative omkring så meget, ja, så er det vel fordi der er så meget lort i verden efterhånden Wink
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
oleskyum
Locturian skrev:
oleskyum skrev:
jsh71 skrev:
Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva GrinGrinGrin


Ja det skulle have været et sted, at hente oplysninger m.m. om Thailand, det havde da været skønt med lidt positive tilkendegivelser
også om ældre herrer, de behøver ikke være nogle gamle svin, men det er som det meste herinde, negativt svar på næsten alle debatemner.


Det er ikke nemt at være positiv, når en gammel mand sætter børn i verden Smile Og hvis vi er negative omkring så meget, ja, så er det vel fordi der er så meget lort i verden efterhånden Wink


Hej Loc

Nu er det jo mest Thailand og Danmark vi debatterer her og som du siger der er meget lort begge steder, men Thailænder og deres tankegang i forbindelse med f.eks. ældre mænd har altid forundret mig og gør det stadig.

Derfor forbavser det mig lidt, at du i så ung en alder, allerede har lært deres måde, at tænke på, jeg tror ikke jeg helt forstår dem endnu.

Bare se på problemet med kortspil, hvem af os forstår det til fulde.
 
prasat
nu må jeg så komme med mit indlæg her som sikkert vil bringe sindene op igen.

jeg er 38 og min kæreste er 18 vi har været sammen 1½ år nu og skal giftes 10 november i thailand. det vil sige hun var meget ung da jeg lærte hende at kende og jeg sikkert meget gammel i nogles øjne.

hun vil meget gerne have et barn, hvorfor tror i hun vil det, er det fordi hun er bange for at jeg vil rende fra hende igen? eller er det mon fordi kvinderne også har et behov for at få børn.

tag nu lige og se hvordan 80% af børnene vokser op i thailand, der har de værken mor eller far, nej der bliver de passet af bedsteforældrene og mange af vores kærester/koner er vokset op på samme måde, dette gør dem ikke til dårlige mennesker men det er nu engang den måde som man gør i thailand.

hvis ham på 70 der nu engang har fået et barn, er det da sikkert fordi konen ønskede et barn og hvorfor skulle han så ikke give hende det. vi ser det da også i danmark hvor lesbiske kvinder ønsker at få børn. der går kvinderne i byen og finder en doner som barnet aldrig kommer til at se/vokse op med.

nu ligger det altså bare i naturens orden at vi mennesker ønsker at få børn, ikke fordi jeg lige står og ønsker mig børn da jeg allerede har, men jeg vil da med glæde give min kommende kone et barn når hun nu ønsker sig en lillepeter så højt

jeg syntes desværre kun i fokusere på ham det gamle svin, men i tænker ikke på hende den 32 årige mor som måske følere at dette er sidste chance for at få et barn i en ung alder.

prasat
 
stoney
:Nej sindene kan da ikke komme i kog pga.din mening,der skal jo to til at lave børn,det med storken er vel løgn,men at bøsser og lesbiske kan få børn er da galt,de har sgu selv besluttet at leve på deres perverse måde,det burde få sindene op og ikke en alderne mand der heldigvis kan endnu og konen så ud til at være lykkelig,så er vores meninger vel ligegyldige?Grin
 
Locturian
Prasat - Personligt synes jeg måske at du har været lidt for hurtigt ude med snørren - At finde en pige på 17 - måske 16 - i en alder af midt 30 - Det er måske liiige at køre den på kanten...

Anyways, der er en grund til at gamle ikke bør få børn, og fra naturens side siger kvindes biologiske ur også stop når hun når de 50-60. - Det er vores sundere levevej og medicin der gør at vi lever længere, og er i stand til mere - Vi skal ikke mange hundrede år tilbage før at det at blive 70 hørte til det sjældne - I stenalderen var de ca. 38år da de døde af alderdom.

Det med bøsser og lesbiske - Det er i strid med naturens orden, og burde være ulovligt i alle henseende - Det er udelukkende egoisme der får dem til at få børn, eller adoptere - Tænk at skulle vokse op med alle de spørgsmål om, hvorfor man har 2 mødre Sad

Ja, kan godt være jeg er ung, men derfor har jeg stadig meninger og holdninger, og kan skelne ret fra uret.... - Både i Danmark og i Thailand...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
prasat
måske ser vi det som forkert at lesbiske for et barn. meeen tror i selv de ser det sådan. og de mener sikkert også at de selv er i stand til at opdrage dette barn. denne kvinde på 32 ved også godt at hendes mand ikke har mange år til at tage sig af barnet, hvis han overhovedet er i stand til det nu. hun har inden dette er sket helt klart selv taget stilling til at hun skal passe barnet alene, men er det ikke bedre end alle de forældre der lader bedsteforældrene tage sig af barnet??

prasat
 
oleskyum
Locturian skrev:

Ja, kan godt være jeg er ung, men derfor har jeg stadig meninger og holdninger, og kan skelne ret fra uret.... - Både i Danmark og i Thailand...


At kunne skelne ret fra uret, er da helt iorden, men du må vel indrømme, at det kunne være andre havde ret, selv om de har en anden mening end dig.

Det er da muligt du på den korte tid har lært så meget om Thailand og Thaier, at vores årelange erfaringer er værdiløse.

Men det er altid så nemt, at tugte andre, og spille moralens vogter.
 
roald
[quote]prasat skrev:
.

jeg er 38 og min kæreste er 18 vi har været sammen 1½ år nu og skal giftes 10 november i thailand.




har du husket at skrive i hendes meddelelsesbog til skolen at hun skal ha fri for at komme til thailand
 
bastian
suk.loc og jesper
SLETTET, upassende sprogbrug.

- Admin -

Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:17
 
swaddii
HEJ roald!
Vi to hernede fra sdr jylland ønsker jer i alt fald held og lykke gid det må vare evigt.WinkSmile
Jeg synes denne tråd her er hved at udvikle sig til Negative,forstår det ikke vi kender mange her hvor alderen ikke tæller for dem ,De kommer godt ud af det med hinanden,og har været gift i mange år.
Så pøj pøj roald ,bare man værdsætter hinandan så er der sku ikke
problemer.
Mvh Sirorat og Henning (falang)GrinCool
Cheersen gang Isaan altid Isaan
 
Moldam
Hej Henning

Jeg synes ikke det er ved at udvikle sig til det negative, for det har sku været negativt fra starten.

Hilsen Moldam
 
Suk Rak Ning
bastian skrev:
suk.loc og jesper
xxxxxx


Takker pænt nej tak...

Med venlig hilsen Suk...............Cool


[small]
Håber snart at du ryger i skammekrogen !
[/small]


THE END

Redigeret af Rasmus d. 20/10-2006 16:05
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Locturian
oleskyum skrev:
Locturian skrev:

Ja, kan godt være jeg er ung, men derfor har jeg stadig meninger og holdninger, og kan skelne ret fra uret.... - Både i Danmark og i Thailand...


At kunne skelne ret fra uret, er da helt iorden, men du må vel indrømme, at det kunne være andre havde ret, selv om de har en anden mening end dig.

Det er da muligt du på den korte tid har lært så meget om Thailand og Thaier, at vores årelange erfaringer er værdiløse.

Men det er altid så nemt, at tugte andre, og spille moralens vogter.


Jeg ved endnu meget lidt om Thailand, i forhold til mange af jer andre, men om det er i Danmark, Thailand, på Grønland eller i USA - Så bør man ikke blive far i en alder af 70+ ! Smile Længere er den bare ikke...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
Spring til debat: