Se indlæg|
Dansk tv den 15.10.2006
|
|
| bastian |
Lagt på d. 18/10-2006 20:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
SLETTET, upassende sprog. - Admin - når jeg bliver 73 håber jeg sgu selv at min kone ikke er ove 35.....lol Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:33 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 18/10-2006 21:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jamen så må man jo håbe at du kan få den op at stå til den tid. Men nu går debatten på om det er rimeligt at sætte børn i verden i den alder, så du falder lidt uden for emnet, med mindre du selv vil have børn når du bliver 70+. ![]() Jeg er helt på højde/enig med at mennesker skal gå i seng/ have sex med hvem de vil, så længe det er frivilligt og lovligt. Men set på barnets tarv, mener jeg ikke man skal få børn i så sent en alder. Jeg er helt enig i at når man sætter børn i verden skal man gøre det i en alder hvor man har mulighed for at hjælpe dem under hele deres opvækst, og være i stand til lege med dem og det der hører til. ![]() Jeg har læst debatten, så jeg kender agumentet om arbejdsulykker og for tidelig sygdom, og hvad der ellers kunne komme. Det kan man jo aldrig sikker sig imod. Men når man er i 70erne, må man være klar over at der kommer skavanker/sygdom inden for en overskuelig fremtid. ![]() Havde ellers tænkt mig at blande mig uden om denne debat, men blev provokeret af Bastian til at få debatten på sporet igen
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 19/10-2006 03:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
En ting er vi virkelig gode til her og det er at fordømme alt og alle, det der mest bliver skrevet igen og igen er UD MED HENDE, er det mest konstruktive vi kan mane os op til. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2006 05:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 19/10-2006 06:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
bastian skrev: jeg mener bare at folk har lov til at stikke pikken i dem de vil bare det er lovligt når jeg bliver 73 håber jeg sgu selv at min kone ikke er ove 35.....lol Sikke konstruktivt det var sagt - Du formår at holde dig til sagens emne - Når ældre mænd bliver fædre - Well done!
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/10-2006 07:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Bastian. Du lyder som et gammelt svin................... håber at de unge piger takker nej, når den tid kommer !!!! Mvh. Suk.................
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 19/10-2006 07:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
jsh71 skrev: Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva ![]() ![]() ![]() Ja det skulle have været et sted, at hente oplysninger m.m. om Thailand, det havde da været skønt med lidt positive tilkendegivelser også om ældre herrer, de behøver ikke være nogle gamle svin, men det er som det meste herinde, negativt svar på næsten alle debatemner. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 19/10-2006 08:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
oleskyum skrev: jsh71 skrev: Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva ![]() ![]() ![]() Ja det skulle have været et sted, at hente oplysninger m.m. om Thailand, det havde da været skønt med lidt positive tilkendegivelser også om ældre herrer, de behøver ikke være nogle gamle svin, men det er som det meste herinde, negativt svar på næsten alle debatemner. Det er ikke nemt at være positiv, når en gammel mand sætter børn i verden Og hvis vi er negative omkring så meget, ja, så er det vel fordi der er så meget lort i verden efterhånden
|
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 19/10-2006 11:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Locturian skrev: oleskyum skrev: jsh71 skrev: Hmmm Ole det vist et forkert forum du er kommet i hva ![]() ![]() ![]() Ja det skulle have været et sted, at hente oplysninger m.m. om Thailand, det havde da været skønt med lidt positive tilkendegivelser også om ældre herrer, de behøver ikke være nogle gamle svin, men det er som det meste herinde, negativt svar på næsten alle debatemner. Det er ikke nemt at være positiv, når en gammel mand sætter børn i verden Og hvis vi er negative omkring så meget, ja, så er det vel fordi der er så meget lort i verden efterhånden ![]() Hej Loc Nu er det jo mest Thailand og Danmark vi debatterer her og som du siger der er meget lort begge steder, men Thailænder og deres tankegang i forbindelse med f.eks. ældre mænd har altid forundret mig og gør det stadig. Derfor forbavser det mig lidt, at du i så ung en alder, allerede har lært deres måde, at tænke på, jeg tror ikke jeg helt forstår dem endnu. Bare se på problemet med kortspil, hvem af os forstår det til fulde. |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 19/10-2006 12:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
nu må jeg så komme med mit indlæg her som sikkert vil bringe sindene op igen. jeg er 38 og min kæreste er 18 vi har været sammen 1½ år nu og skal giftes 10 november i thailand. det vil sige hun var meget ung da jeg lærte hende at kende og jeg sikkert meget gammel i nogles øjne. hun vil meget gerne have et barn, hvorfor tror i hun vil det, er det fordi hun er bange for at jeg vil rende fra hende igen? eller er det mon fordi kvinderne også har et behov for at få børn. tag nu lige og se hvordan 80% af børnene vokser op i thailand, der har de værken mor eller far, nej der bliver de passet af bedsteforældrene og mange af vores kærester/koner er vokset op på samme måde, dette gør dem ikke til dårlige mennesker men det er nu engang den måde som man gør i thailand. hvis ham på 70 der nu engang har fået et barn, er det da sikkert fordi konen ønskede et barn og hvorfor skulle han så ikke give hende det. vi ser det da også i danmark hvor lesbiske kvinder ønsker at få børn. der går kvinderne i byen og finder en doner som barnet aldrig kommer til at se/vokse op med. nu ligger det altså bare i naturens orden at vi mennesker ønsker at få børn, ikke fordi jeg lige står og ønsker mig børn da jeg allerede har, men jeg vil da med glæde give min kommende kone et barn når hun nu ønsker sig en lillepeter så højt jeg syntes desværre kun i fokusere på ham det gamle svin, men i tænker ikke på hende den 32 årige mor som måske følere at dette er sidste chance for at få et barn i en ung alder. prasat |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 19/10-2006 15:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
:Nej sindene kan da ikke komme i kog pga.din mening,der skal jo to til at lave børn,det med storken er vel løgn,men at bøsser og lesbiske kan få børn er da galt,de har sgu selv besluttet at leve på deres perverse måde,det burde få sindene op og ikke en alderne mand der heldigvis kan endnu og konen så ud til at være lykkelig,så er vores meninger vel ligegyldige?![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 19/10-2006 16:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Prasat - Personligt synes jeg måske at du har været lidt for hurtigt ude med snørren - At finde en pige på 17 - måske 16 - i en alder af midt 30 - Det er måske liiige at køre den på kanten... Anyways, der er en grund til at gamle ikke bør få børn, og fra naturens side siger kvindes biologiske ur også stop når hun når de 50-60. - Det er vores sundere levevej og medicin der gør at vi lever længere, og er i stand til mere - Vi skal ikke mange hundrede år tilbage før at det at blive 70 hørte til det sjældne - I stenalderen var de ca. 38år da de døde af alderdom. Det med bøsser og lesbiske - Det er i strid med naturens orden, og burde være ulovligt i alle henseende - Det er udelukkende egoisme der får dem til at få børn, eller adoptere - Tænk at skulle vokse op med alle de spørgsmål om, hvorfor man har 2 mødre ![]() Ja, kan godt være jeg er ung, men derfor har jeg stadig meninger og holdninger, og kan skelne ret fra uret.... - Både i Danmark og i Thailand... |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 19/10-2006 16:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
måske ser vi det som forkert at lesbiske for et barn. meeen tror i selv de ser det sådan. og de mener sikkert også at de selv er i stand til at opdrage dette barn. denne kvinde på 32 ved også godt at hendes mand ikke har mange år til at tage sig af barnet, hvis han overhovedet er i stand til det nu. hun har inden dette er sket helt klart selv taget stilling til at hun skal passe barnet alene, men er det ikke bedre end alle de forældre der lader bedsteforældrene tage sig af barnet?? prasat |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 19/10-2006 16:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Locturian skrev: Ja, kan godt være jeg er ung, men derfor har jeg stadig meninger og holdninger, og kan skelne ret fra uret.... - Både i Danmark og i Thailand... At kunne skelne ret fra uret, er da helt iorden, men du må vel indrømme, at det kunne være andre havde ret, selv om de har en anden mening end dig. Det er da muligt du på den korte tid har lært så meget om Thailand og Thaier, at vores årelange erfaringer er værdiløse. Men det er altid så nemt, at tugte andre, og spille moralens vogter. |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 19/10-2006 18:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
[quote]prasat skrev: . jeg er 38 og min kæreste er 18 vi har været sammen 1½ år nu og skal giftes 10 november i thailand. har du husket at skrive i hendes meddelelsesbog til skolen at hun skal ha fri for at komme til thailand |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 19/10-2006 19:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
suk.loc og jesper SLETTET, upassende sprogbrug. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:17 |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 19/10-2006 20:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
HEJ roald! Vi to hernede fra sdr jylland ønsker jer i alt fald held og lykke gid det må vare evigt. ![]() ![]() Jeg synes denne tråd her er hved at udvikle sig til Negative,forstår det ikke vi kender mange her hvor alderen ikke tæller for dem ,De kommer godt ud af det med hinanden,og har været gift i mange år. Så pøj pøj roald ,bare man værdsætter hinandan så er der sku ikke problemer. Mvh Sirorat og Henning (falang) ![]()
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| Moldam |
Lagt på d. 19/10-2006 21:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
Hej Henning Jeg synes ikke det er ved at udvikle sig til det negative, for det har sku været negativt fra starten. Hilsen Moldam |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 20/10-2006 05:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
bastian skrev: suk.loc og jesper xxxxxx Takker pænt nej tak... Med venlig hilsen Suk............... ![]() [small] Håber snart at du ryger i skammekrogen ! [/small]THE END
Redigeret af Rasmus d. 20/10-2006 16:05 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 20/10-2006 07:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
oleskyum skrev: Locturian skrev: Ja, kan godt være jeg er ung, men derfor har jeg stadig meninger og holdninger, og kan skelne ret fra uret.... - Både i Danmark og i Thailand... At kunne skelne ret fra uret, er da helt iorden, men du må vel indrømme, at det kunne være andre havde ret, selv om de har en anden mening end dig. Det er da muligt du på den korte tid har lært så meget om Thailand og Thaier, at vores årelange erfaringer er værdiløse. Men det er altid så nemt, at tugte andre, og spille moralens vogter. Jeg ved endnu meget lidt om Thailand, i forhold til mange af jer andre, men om det er i Danmark, Thailand, på Grønland eller i USA - Så bør man ikke blive far i en alder af 70+ ! Længere er den bare ikke...
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 




















