Se indlæg|
Fucking svensker!
|
|
| Ratz |
Lagt på d. 03/01-2007 02:10
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Har lige læst tråden og kan ikke lade være med at blande mig ![]() Jeg har tidligere boet i Sverige og jeg forstår godt hvor skideirriterende svenskere kan være, især naboer. De er sq et slægt for sig. De fleste er da søde nok, men mange af dem er rigtigt dygtige på at klage. Og de kan brokke sig næsten over alt! Fx de brokkede sig over hvor grimt min mad stinker ud på trappeopgangen, at jeg talt Thai med mine venner (de krævede sq da at jeg skulle snakke svensk til mine venner!!!) , at jeg larmede alt for meget når jeg brugte mortel til at lave papaya pok pok etc. Brok-listen er uendelig lang og det er meget trættende at høre på dem og deres klagesang. Dog har ingen været truende over for mig. Men Locturian, jeg kan godt forstå hvor vred du blev, når ham svensken kom og truede dig og din hund som han gjorde. Da jeg er en meget fredelig person, der tror på peace, love, understanding og som tam, synes jeg at du skal ignorere ham der svensken. Det vil pisse ham rigtigt godt af, tror jeg ![]() eller kan du måske gøre som min far. Han bare viste naboer sin shotgun (dog uden at sigte på nogen, han bare sad og pudsede sin våben), så var der ikke nogen der sige noget mere til ham. Slut på brokket på en nem måde. Din hund er meget sød, forresten.
Redigeret af Ratz d. 03/01-2007 02:14 |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 03/01-2007 02:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
hej har vi ikke kogt nok suppe på denne tråd.......![]() spørge bare...... solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 03/01-2007 13:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Traaden er da slet ikke faerdig. Vi mangler bla stadig at hoere hvordan locturians "frygtelige" tilbagekomst forloeber sig ![]() Er du kommet tilbage loc??? |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 03/01-2007 15:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ja, jeg er kommet tilbage - Helt uskadt er jeg stadig ![]() Men jo, der er vist kokt suppe nok på denne tråd, min dejlige nabo har ikke sagt noget endnu, men det kommer nok en dag.... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, at jeg larmede alt for meget når jeg brugte mortel til at lave papaya pok pok etc. Brok-listen er uendelig lang og det er meget trættende at høre på dem og deres klagesang. Dog har ingen været truende over for mig. Men Locturian, jeg kan godt forstå hvor vred du blev, når ham svensken kom og truede dig og din hund som han gjorde.