Se indlæg
 Udskriv debat
er blivet forelsket i en thailandsk prostitueret!"
xxxx
hold da kæft hvor er i alle hellige nu... fakte er vel at over 90 % er gift med en tidligere / nuværende prostitueret.. så kom dog ned på jorden......
Om man kan vinde det spil.. ja nogle få gør.. de fleste andre taber eller spiller spillet og scorer kassen på at konen fortsætter som prostitueret.

Om manden ønsker at finde pigen igen er da hans helt personlige afgørelse, vi kan så alle have en mening om, hvor klogt det er og videre give vores egen erfarng på det område. Men begynde at kalde manden [UPASSENDE ORD]/tosse og andre usmagelige ting er da useriøst.

Om han har ødelagt hendes liv ved at forsøge at finde hende.. selvfølgelig har han ikke det, hun har selv valgt at leve det liv og stille ham et håb i udsigt, måske bare for at score kassen, det ved vi ikke.. Men jo chancen er meget stor.
Og til dig Mister Morten.. hvis du kender lidt tl Thai style, så ville du vide at når hun ikke reagerer, så er det fordi hun ikke vil have dig. Thaier har den uvane ikke at sige tingene lige ud og det går vi tit forkert at, for vi tror at et vævende svar betyder der er håb.

le-si

Suk Rak Ning
90% Det var mange, hvis det holder stik.....ja saa er endnu engang i mindretal, saa tillykke til mig selv med det.......Grin

Suk........Cool

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

golde
til le-si

jeg synes da bare ikke det var særligt smart at skrive hendes navn,arb,og ekstra erhverv. det var det eneste jeg var harm over.

men ja det er da op til manden selv om han vil brænde fingrene...

xxxx
Hej Golde.
ja det kan vi jo altid have forskellige meninger om, men havde hun ikke udleveret hendes adr i første omgang, var det jo ikke kommet her på siden....
Havde der nu ikke stået noget om hendes arbi... hvor mange havde så ikke stået på pinde for lige at hjælpe med at finde hende.. ??

Suk.
Ja men nogen skal være heldige, såden er verden jo, men du kender jo nok også den anden side af sagen ik.
Sandheden kommer først for dagen når vi begynder at forstå Thai..
Le-si

mgj
le-si skrev:
Hej Golde.
ja det kan vi jo altid have forskellige meninger om, men havde hun ikke udleveret hendes adr i første omgang, var det jo ikke kommet her på siden....
Havde der nu ikke stået noget om hendes arbi... hvor mange havde så ikke stået på pinde for lige at hjælpe med at finde hende.. ??

Suk.
Ja men nogen skal være heldige, såden er verden jo, men du kender jo nok også den anden side af sagen ik.
Sandheden kommer først for dagen når vi begynder at forstå Thai..
Le-si

Hej Le-si

Nu var det faktisk ikke engang hendes navn Morten opgav på sit indlæg, men en anden Thai der arbejder på samme bar i XXXXXer det ikke hendes rigtige navn, men bare det at hun arbejder i XXXXXi samme by som jeg bor, er nok til at jeg ved hvem hun er!! KAN IKKE FORESTILLE MIG AT HUN HAR LYST TIL AT BLIVE GENKENDT GENNEM DETTE FORUM, det har hun jo ikke bedt om. Yderligere er det smagsløst at udlevere nogens navne, arbejdspladser eller adresser i et offentligt forum, uden vedkommendes samtykke.Shock

Det med rødt er ændret af Admin så man ikke kan finde frem til personen.
- Admin -

Redigeret af d. 06/02-2007 17:39
Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand

claus31130
mgj skrev

men en anden Thai der arbejder på samme bar i XXXXX. Nu er det ikke hendes rigtige navn, men bare det at hun arbejder iXXXXX i samme by som jeg bor, er nok til at jeg ved hvem hun er!!

ØØØØHHHHHHH...Shock...hvem er det nu lige der udlevere hende igen???????

Claus.....

Det med rødt er ændret af Admin så man ikke kan finde frem til personen.
- Admin -

Redigeret af d. 06/02-2007 17:41

http://www.cs-web.in.th/
leif

jeg stå sku ved at kalle ham en afsporet tosse som tydligvis har brug for læge behandling. han har snakket med hende 10 min på en bar.
og nu vil han redde hende.
det han gjorde er dybt ulovligt, hun kunne kræve erstatning i en retssal,
jeg har skam boet længe i thailand, hvor en sådan opførsel kunne blive enden på hans liv

le-si skrev:
fakte er vel at over 90 % er gift med en tidligere / nuværende prostitueret.. så kom dog ned på jorden......
Om man kan vinde det spil.. ja nogle få gør.. de fleste andre taber eller spiller spillet og scorer kassen på at konen fortsætter som prostitueret.

le-si

det var da en fantastisk viden, er den baseret på research blandt grisene oppe på landet, eller er al den visdom noget du har erhvervet på barene i Pattaya eller Odense. Shock

mgj
claus31000 skrev:
[quote]mgj skrev

]

ØØØØHHHHHHH...Shock...hvem er det nu lige der udlevere hende igen???????

Claus.....

Claus du skal nok lige læse alle indlæg inden du farer i blækhuset!!
Morten og andre har skrevet hvor hun arbejder før jeg har skrevet noget. HVILKET FIK MIG TIL AT FARE I BLÆKHUSET!!!!!!!!

Og rent faktisk mener jeg at det ikke er passende at skrive så personlige ting i offentligt rum, hvilket jeg også skrev i mit indlæg. SÅ TAG LIGE OG LÆS HVAD MAN SKRIVER!Angry
Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand

roald
nu kan webmaster starte forfra med at sætte røde streger over arbejdsplads og by-navne

claus31130
mgj
og hvis DU så læser indlæggene igen kan du se at webmaster har været med den røde tusch....og så smider du det på igen ...fair nok???.....jeg havde læst hele indlægget inden jeg farede i blækhuset....da jeg læste indlæggende var det med røde xx ingen navne eller noget ...jeg er enig med jer ...det er ikke stedet at "udstille" den slags.....

Claus
Redigeret af claus31130 d. 06/02-2007 16:39

prasat
du ved godt le-si at du ikke må skrive at der er nogle der er gift med tidliger prostitueret det er en stor hemlighed. og der er helt sikkert ikke nogle af deres koner der engang imellem ryger tilbage i miljøet.
alle de piger der arbejder på de danske diskuteker og massage klinikker er piger der er heroppe på turist visum, spørgsmålet er bare hvordan de for dette besværlige visum udleveret.

prasat

prasat skrev:
du ved godt le-si at du ikke må skrive at der er nogle der er gift med tidliger prostitueret det er en stor hemlighed. og der er helt sikkert ikke nogle af deres koner der engang imellem ryger tilbage i miljøet.
alle de piger der arbejder på de danske diskuteker og massage klinikker er piger der er heroppe på turist visum, spørgsmålet er bare hvordan de for dette besværlige visum udleveret.

prasat

GrinGrinGrinGrinGrinGrin

claus31130
prasat skrev bla.
..........du ved godt le-si at du ikke må skrive at der er nogle der er gift med tidliger prostitueret det er en stor hemlighed...........

'
Der er et ordsprog der lyder....Alle kvinder er ludere det er bare et spørgsmål om prisen.....
Mon ikke det var de færreste kvinder uanset nationalitet der gad være gift med os mænd hvis vi ikke kunne bidrage økonomisk til dem en eller anden måde.....GrinGrinGrin

Claus

xxxx
hæ hæ jeg vidste godt det ville få et par kommentarer med på vejen. Om jeg har min erfaring fra grisene.. hmmm nej ikke lige.. har forresten aldrig hørt om en grise bordel Grin gad vide om det er noget man kan tjene penge på.
Og det er heller ikke hverken fra Pattaya eller Odense, selvom jeg da godt ved lidt om hvad der sker begge steder. Odense har jeg været mange gange og jeg har været i Pattaya 1 gang for en del år siden.
Prasat.. nå ja jeg skal prøve at huske det Wink.
Le-si

nåååå, leif du er alligevel ikke sådan lige at hidse op..

af en eller anden grund tænder det mit temprament når nogen sådan lige med et pennestrøg stempler 90 % af alle kvinder

JEG har personlig aldrig betalt for noget med en pige, men jeg gir hende ALTID rigeligt til en taxi hjem, dagen efter. Cool

Spring til debat: