Se indlæg|
Sydthailand.
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 12/06-2007 04:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Herlige billeder efter nogens mening. Jeg mener det er sørgeligt, at nogen kan mene det er OK. Hvad hedder den sygdom som efterhånden er ret udbredt ? http://www.thaiph... |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/06-2007 06:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg mener efter at havde læst alle indlæg her , er den eneste mulighed for fred her i verden er at afskaffe al religion uanset hvilken , for så længe den findes vil de bekrige hinanden fordi de alle har hver deres mening om hvad der er rigtig og forkert. ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/06-2007 06:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeppe skrev: jeg mener efter at havde læst alle indlæg her , er den eneste mulighed for fred her i verden er at afskaffe al religion uanset hvilken , for så længe den findes vil de bekrige hinanden fordi de alle har hver deres mening om hvad der er rigtig og forkert. ![]() Jeg mener kun, at der skal afskaffes et par stykker....... [small] Men det er jo kun oensketaenkning [/small][small] Og nej, jeg gaar ikke ind for racisme, men retfaerdighed! [/small]Mvh. Suk.................... ![]() [small] Maaske en stor koedhakkemaskine til de mest fanatiske muslimer kunne vaere en losening..... [/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/06-2007 06:23 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 12/06-2007 16:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
gud lavet denne jord saa lavet han manden og lige sigen har manden proevet paa at afskaffe gud jeg kan godt forstaa af fanden fester af glade Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Kun |
Lagt på d. 12/06-2007 18:36
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Jeg forbavses....................... Så er bundes vist nået |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 12/06-2007 18:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
undskyld, jeg kan ikke lade være. I bagklogskabets lyse skær. Hvad sage jeg. Nu er denne tråd endt i intern ******** Og ingen af os er blevet klogere på hvad der egentlig sker og hvorfor i de sydlige provincer i thailand. Mr Tirak Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/06-2007 19:17
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg er bestemt ikke enig Mr. Tirak Dette er et debat forum, hvis vi alle var enige var der jo ingen grund til et sådant forum. Der er efter min mening uenighed, men der er stadig ingen mudderkastning. Vigtigere så er tråden jo ikke slut. Thjaa har jo lovet at vende tilbage med et indlæg når han hører fra sin muslimske Thai ven. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 12/06-2007 19:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Ok John. Jeg var nok lige hurtig nok på aftrækkeren og læste kun de sidste indlæg. Men stadig, jeg opfatter bare ikke indlæg som: gud lavet denne jord saa lavet han manden og lige sigen har manden proevet paa at afskaffe gud Som særligt givende eller oplysende i en debat om problemerne i syd Thailand. Men ellers har du ret i at der faktisk har været oplysende indlæg, og jeg ser faktisk frem til at læse et indlæg skrevet af en muslim der selv er indvolveret i problmatikken. Mr Tirak Eller. Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 13/06-2007 06:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Glistrup havde ret, Hvor der muhamadanerer er der problemer..
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/06-2007 15:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
mr tirak skrev: Men ellers har du ret i at der faktisk har været oplysende indlæg, og jeg ser faktisk frem til at læse et indlæg skrevet af en muslim der selv er indvolveret i problmatikken. Ja, de har jo som regel et befriende klarsyn og er ikke underlagt religiøse kongstanker Er sikker at dette indlæg - om det nogen sinde kommer - vil kaste lys over forholdene..... |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 13/06-2007 15:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
John ja det har jeg lovet at komme tilbage naar jeg har modtage en mail fra dem som har lovet mig at snede den OG jeg venter stati selom at jeg nu syns at de brute goere det ledt hurtier faktis goere det mig ledt sure at de ikke har sent mig naade inu mr tirak mit inslad ver for at kaste led krut paa ilen da fler skrav at man skulle afskafe religion hvor jeg ikke kunne fatte at man vil afskaffe gud som har lavet denne livet saa vi all kunne leve Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 13/06-2007 16:28
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Om gud har lavet livet, tja det kommer jo an på om man tror på det. Hvis man ikke tror på det så kan man jo godt foreslå at afskaffe religion. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 13/06-2007 16:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Thjaa Skriver :hvor jeg ikke kunne fatte at man vil afskaffe gud som har lavet denne livet saa vi all kunne leve . SLut Kan du venligt ikke respekterer at ikke alle mener det der er sådan det startede/hænger sammen. Hvis Jeg skal blive ved at holde mit livssyn : Som siger jeg respekterer alle trosretninger. Bare de ikke prøver at pådutte mig dem. Så kræver jeg ligeledes at alle har respekt at der findes andre meninger/trosretninger end den 'vise vej' man selv har valgt. (det kniber for mange fundamentalistiske trosretninger. ingen nævnt ingen glemt) Det er vist her skoen den KLEMMER !!!!!! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/06-2007 16:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Enhver er salig i sin tro. Men evolutionsteorien har jo ligesom manet allehånde middelalderopfattelsers tro på at nogensomhelst gud har skabt mennesket eller nogensomhelst anden nulevende skabning på denne klode noget så eftertrykkeligt i jorden. Vi stammer alle fra den samme ursuppe ![]() Hvis man tror på noget andet, er det fordi man VIL tro blindt, og som de siger: Mod dumhed kæmper selv guder forgæves ![]() |
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 17/06-2007 17:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Vi hører (desværre) tit om uro og ballade i Sydthailand, i de sydlige provinser - Sådan rent konkret; hvor langt ned i Sydthailand skal man før end der er decideret mulighed for terrorisme m.m. Jeg mener, at f.eks. bådet Phuket og Krabi til og ofte omtales som hørende til Sydthailand - samtidig med, at jeg ikke mener på noget tidspunkt at have hørt om ballade på disse to populære turistområder, eller er jeg forkert på den ?. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 17/06-2007 19:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Det kan jo være at der skal tjenes penge til at føre 'frihedskamp' i syd og at herrene med turban freder deres forretningen på feriestederne. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/06-2007 20:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Skoge, Når vi sidder og diskutere det sydlige Thailand i den her forbindelse, så er det provinserne Songkhla, Narathiwat, Yala og Pattani som du skal være yderst påpasselig med. Eller for at sige det ligeud de provinser som du skal holde dig væk fra. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/06-2007 00:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Webmaster. Du ved så meget, kender du også websites hvor jeg kan læse om den egentlige indlemmelse af provinserne i Thailand ? |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/07-2007 18:03
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Thjaa nu er der gået over en måned siden dine venner lovede, at skrive deres sandhed om det der forgår i de sydlige provinser. Har du hørt fra dem, hvis ikke kan du så ikke prøve at rykke dem? Det ville være yderst interesant at få sagen belyst fra begge sider! john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 20/07-2007 05:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ABEKATTEN skrev: Webmaster. Du ved så meget, kender du også websites hvor jeg kan læse om den egentlige indlemmelse af provinserne i Thailand ? det ville jeg også gerne vide mere om |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 




















