Se indlæg
 Udskriv debat
Sydthailand.
oleskyum
Herlige billeder efter nogens mening.

Jeg mener det er sørgeligt, at nogen kan mene det er OK.

Hvad hedder den sygdom som efterhånden er ret udbredt ?


http://www.thaiph...
 
jeg mener efter at havde læst alle indlæg her , er den eneste mulighed for fred her i verden er at afskaffe al religion uanset hvilken , for så længe den findes vil de bekrige hinanden fordi de alle har hver deres mening om hvad der er rigtig og forkert. Grin
 
Suk Rak Ning
Jeppe skrev:
jeg mener efter at havde læst alle indlæg her , er den eneste mulighed for fred her i verden er at afskaffe al religion uanset hvilken , for så længe den findes vil de bekrige hinanden fordi de alle har hver deres mening om hvad der er rigtig og forkert. Grin


Jeg mener kun, at der skal afskaffes et par stykker.......


[small]
Men det er jo kun oensketaenkning
[/small]

[small]
Og nej, jeg gaar ikke ind for racisme, men retfaerdighed!
[/small]


Mvh. Suk....................Cool

[small]
Maaske en stor koedhakkemaskine til de mest fanatiske muslimer kunne vaere en losening.....
[/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/06-2007 06:23
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Thjaa
gud lavet denne jord
saa lavet han manden
og lige sigen har manden proevet paa at afskaffe gud

jeg kan godt forstaa af fanden fester af glade
Livet er forkort til store problemmer
 
Kun
Jeg forbavses.......................

Så er bundes vist nået
 
mr tirak

undskyld, jeg kan ikke lade være.

I bagklogskabets lyse skær. Hvad sage jeg.

Nu er denne tråd endt i intern ********

Og ingen af os er blevet klogere på hvad der egentlig sker og hvorfor i de sydlige provincer i thailand.

Mr Tirak
Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak
 
WWW.thebeachhouse.asia
John
Jeg er bestemt ikke enig Mr. Tirak

Dette er et debat forum, hvis vi alle var enige var der jo ingen grund til et sådant forum.

Der er efter min mening uenighed, men der er stadig ingen mudderkastning.

Vigtigere så er tråden jo ikke slut.
Thjaa har jo lovet at vende tilbage med et indlæg når han hører fra sin muslimske Thai ven.
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
mr tirak
Ok John.

Jeg var nok lige hurtig nok på aftrækkeren og læste kun de sidste indlæg.
Men stadig, jeg opfatter bare ikke indlæg som:
gud lavet denne jord
saa lavet han manden
og lige sigen har manden proevet paa at afskaffe gud

Som særligt givende eller oplysende i en debat om problemerne i syd Thailand.

Men ellers har du ret i at der faktisk har været oplysende indlæg, og jeg ser faktisk frem til at læse et indlæg skrevet af en muslim der selv er indvolveret i problmatikken.

Mr Tirak

Eller.

Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak
 
WWW.thebeachhouse.asia
Saendaeng
Glistrup havde ret, Hvor der muhamadanerer er der problemer..
Michael B Kristensen
 
http://www.globalwindservice.com
rinpoche
mr tirak skrev:

Men ellers har du ret i at der faktisk har været oplysende indlæg, og jeg ser faktisk frem til at læse et indlæg skrevet af en muslim der selv er indvolveret i problmatikken.


Ja, de har jo som regel et befriende klarsyn og er ikke underlagt religiøse kongstanker Grin Er sikker at dette indlæg - om det nogen sinde kommer - vil kaste lys over forholdene.....
 
Thjaa
John ja det har jeg lovet at komme tilbage naar jeg har modtage en mail fra dem som har lovet mig at snede den OG jeg venter stati selom at jeg nu syns at de brute goere det ledt hurtier
faktis goere det mig ledt sure at de ikke har sent mig naade inu

mr tirak mit inslad ver for at kaste led krut paa ilen da fler skrav at man skulle afskafe religion hvor jeg ikke kunne fatte at man vil afskaffe gud som har lavet denne livet saa vi all kunne leve
Livet er forkort til store problemmer
 
John
Om gud har lavet livet, tja det kommer jo an på om man tror på det.

Hvis man ikke tror på det så kan man jo godt foreslå at afskaffe religion.

john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
laodenmark
Thjaa Skriver :hvor jeg ikke kunne fatte at man vil afskaffe gud som har lavet denne livet saa vi all kunne leve . SLut

Kan du venligt ikke respekterer at ikke alle mener det der er sådan det startede/hænger sammen.

Hvis Jeg skal blive ved at holde mit livssyn : Som siger jeg respekterer
alle trosretninger. Bare de ikke prøver at pådutte mig dem. Så kræver jeg ligeledes at alle har respekt at der findes andre meninger/trosretninger end den 'vise vej' man selv har valgt. (det kniber for mange fundamentalistiske trosretninger. ingen nævnt ingen glemt)
Det er vist her skoen den KLEMMER !!!!!!
 
rinpoche
Enhver er salig i sin tro.
Men evolutionsteorien har jo ligesom manet allehånde middelalderopfattelsers tro på at nogensomhelst gud har skabt mennesket eller nogensomhelst anden nulevende skabning på denne klode noget så eftertrykkeligt i jorden.
Vi stammer alle fra den samme ursuppe Grin
Hvis man tror på noget andet, er det fordi man VIL tro blindt, og som de siger: Mod dumhed kæmper selv guder forgæves Grin

 
skoge
Vi hører (desværre) tit om uro og ballade i Sydthailand, i de sydlige provinser - Sådan rent konkret; hvor langt ned i Sydthailand skal man før end der er decideret mulighed for terrorisme m.m.
Jeg mener, at f.eks. bådet Phuket og Krabi til og ofte omtales som hørende til Sydthailand - samtidig med, at jeg ikke mener på noget tidspunkt at have hørt om ballade på disse to populære turistområder, eller er jeg forkert på den ?.
 
http://www.skoge.dk
laodenmark
Det kan jo være at der skal tjenes penge til at føre 'frihedskamp' i syd og at herrene med turban freder deres forretningen på feriestederne.
 
Webmaster
Hejsa Skoge,

Når vi sidder og diskutere det sydlige Thailand i den her forbindelse, så er det provinserne Songkhla, Narathiwat, Yala og Pattani som du skal være yderst påpasselig med. Eller for at sige det ligeud de provinser som du skal holde dig væk fra.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster. Du ved så meget, kender du også websites hvor jeg kan læse om den egentlige indlemmelse af provinserne i Thailand ?
 
John
Thjaa nu er der gået over en måned siden dine venner lovede, at skrive deres sandhed om det der forgår i de sydlige provinser.
Har du hørt fra dem, hvis ikke kan du så ikke prøve at rykke dem?

Det ville være yderst interesant at få sagen belyst fra begge sider!
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
ABEKATTEN skrev:
Webmaster. Du ved så meget, kender du også websites hvor jeg kan læse om den egentlige indlemmelse af provinserne i Thailand ?


det ville jeg også gerne vide mere om
 
Spring til debat: