Se indlæg
 Udskriv debat
Køb en grillbar
prasat
er der nogle der har kunnet finde nogle færdige husprojekter, jeg har kun kunnet finde nogle projekter der skulle være undervejs. men ser kun nogle tegninger af hvordan det kommer til at se ud. det kunne være spændene at se hvordan det skrider fremad, jeg ser en rigtig god hjemmeside men ikke nogle ting om forrige projekter eller igangværende. og det syntes jeg virker foruroligende, prisen på husene kan også diskuteres men det kan den jo altid

prasat

Halløjsa Kristian og velkommen til DTWGrin

Puha det var en ordentligt mundfuld varm luft du kom med her, men det ændre ikke min opfattelse af dine projekter. Det er rene luftkasteller, bygget på usandheder og kun med det formål at lokke godtroende skandinaviske medborges surt tjente spare penge ned i dine lommer. Dine honorarer for din/jeres service er ualmindelig grådige, og disse forskellige servicer som du tilbyder, kan købes flere steder til langt billiger pris end den pris du/I forlanger.

At du bringer din ven store Carsten på banen gør sagen endnu mere interessant, og jeg er da overbevist om, at det er endnu En af dine meget utilfredse kunder. Men du har jo hans Email adresse, så send ham lige en invitation til debatten.

dsd

jesperfrb
Hej Kristian!!!

Taler som jeg har forstand til???????

Tjaa, måske, men har mødt mange friske og velmende fupper i de 31 år jeg er kommet i Thailand.. Dermed ikke sagt at du er fupper,svindler eller det der er værre!WinkWink

Jeg kender dig ikke, men set ud fra dine sider på nettet, har du rigtig mange jern i ilden, og held og lykke med det, men dine priser ligger måske lidt over hvad jeg ville give for hus eller virksomhed i ThailandShockShock

Nu kommentere jeg at jeg syntes en omsætning på 12millioner bath og 60% i afkast lyder af meget, og du mener så at jeg snakker som jeg har forstand til. Kender en del i Thailand med både returanter og resorts/ hoteller, og realistisk set har de et afkast på max 20%, og det er squ da flot, så ja jeg tillader mig at sætte spørgsmåltegn ved de taler du opgiver. Mne hvis det at være skeptisk i dine øjne er det samme som at være uden forstand, så må du da godt sige detCoolCool

Men må sige at du har haft travlt iaften, sådan at kommetere hvert indlæg her i debatten seperat, men du kommer jo også med person angreb, og det er da skidt markedsføring og giver absolut ingen goodwillGrin
Redigeret af jesperfrb d. 06/07-2007 01:17
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

helosan
Vil ikke blande mig i alle de personlige kommentarer men blot fortælle at jeg for 4 år siden havde en helt anderledes ide til salg af danske pølser m.v. i Thailand.
Tog kontakt med Danish Crown og deres svar var:
God og virkelig strålende ide som vi gerne vil støtte, men du må regne med at hver afskibning skal være på mindst 20 tons pølser (skriver tyve tons) - dertil kom så køb af sennep, ketchup, og brød m.v. - Der røg den ide.
Tænk hvilke investeringer der skulle foretages i køle- og frysehuse for at opbevare de mængder. Og tænk hvilken mængde 20 tons pølser er. Mere end 3 års salg. Tænk behandlingstiden fra de thailandske import- og sundhedsmyndigheder før containeren blev frigivet.
Så bon appetit for en lækker knæk det ville blive efter så lang tid.
Jeg ville i hvert ikke selv sætte tænderne i produktet.

ubon lynge
I dag kan man sende små frost bokse(kasser) med fly, og det holder sig godt i dem, Kan huske fra da vi fik vare hjem fra thailand som var frost,var de stadigvæk frossen efter en lang transport med fly og bil. Men jeg kan ikke forstå det kan betale sig,de vil blive lidt dyre de kære Pølser. Knæk og BrækWink
Ubon.

Pibe

Riverkwai
janteloven længe leve.hold kæft hvor har folk bare ondt i røven.lad dog manden være så han kan passe sin pølsevogn.janteloven længe leve.

Suk Rak Ning
Ja, man skal soerme bevare jordforbindelsen, men ogsaa selv om man goer det, saa trives janteloven fint her i Thailand, nok mest blandt FarangFrown, har ikke oplevet den blandt Thai'er her i Thailand, men blandt Thai'er i Danmark.......Smile

Jantelov mig her og jantelov mig der, jeg lever mit liv, som det passer mig, saa kan folk taenke deres.......HVA' RAGER DET MIG!!!

Men det var jo egentlig den der poelsesnak det drejede sig om, jeg tager sommetider ind paa " Little mermaid " i Kata, de har fantastiske hot dog.............med roed poelse fra Danmark..80 THB....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 06/07-2007 10:09
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Suk Rak Ning
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/roed.gif[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.pablogenoves.info/images/HotDog2000.jpg[/img] is not a valid Image.

Redigeret af Suk Rak Ning d. 06/07-2007 10:26
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

ben
Saa, saa. "svindler/plattenslager" Etc. er fjollede ord at bruge om baade Ideaman og Kim baseret paa blot forretningsideen.

(Tuktuks oplevelse lyder dog ikke rar - hvorfor betalte Kim pengene retur hvis han havde "ret" til at beholde depositum? Nok fordi han ikke havde ret?). Retten har nok blot sagt at Kim skulle settle med 80% og at det var et business-dispute. D.v.s. ingen snak om plat/svindel. Derfor ingen deporteringer og hvad ved jeg.

Loc har dog et godt point; man bliver IKKE eneforhandler af Steff Holberg eller noget som helst andet - saa det boer slettes fra salgs-pitch.

Det er ikke specielt svaert at importere danske foedevarer i mindre maengder via en Dansk speditoer der ved hvad det drejer sig om - saa hvis jeg skulle kigge paa saadan en forretning ville jeg kigge NOEJE paa hvilken pris jeg skal betale for varerne i forhold til hvad det ville koste ved eget indkoeb. Madindkoeb er den store omkostning (sammen med husleje+staff) saa at have priserne i haenderne paa en anden lyder som noget af en risiko.

Ideaman; jeg syntes du har svaret fornuftigt paa de fleste spm (og kommentarer Wink ) men forstaar ikke helt dit argument om at man ikke kan aabne en grill bar for 500k "maaske i Soi nowhere". - Men husleje omkostninger/key money Etc. kommer jo OVENI de 800k saa det har intet med hinanden at goere?

Jeg vil tro at en saadan grill bar vil gaa vel i Pattaya walking street og Bangla road(som Kim jo har bevist-en potentiel branche koeber faar selvfoelgelig lov til at see regnskaber/skattebetalinger Etc.) men husleje (og key money) de steder er DYRE (og Bangla taget... med mindre man blot aabner Boerges Grill bar istedet selvfoelgelig Wink ).

De steder har et rimeligt turist-flow selv off-season.

Priserne hos Kim er "dyre" sammenlignet med anden mad i Thailand (taler ikke kun sammenlignet med Thai mad, men ogsaa anden udenlandsk mad fish+chips, burgers Etc.). Tror det er ca. 150 Baht for en hotdog og et par hundrede for en frikadelle/boef sandwich. Det er naturligt nok da meget jo bliver importeret - meeeeen, det kraever saa at man har et godt flow af turister og fastboende der ikke taeller hver eneste Baht - eller har et problem med at betale danske priser++ for dansk mad i Thailand.

Jeg vil da sikkert spise hos Kim igen naar jeg er i Phuket - hans ny-renoverede restaurant skulle blive ganske flot og jeg elsker grill mad!

Skaal!

Riverkwai skrev:
janteloven længe leve.hold kæft hvor har folk bare ondt i røven.lad dog manden være så han kan passe sin pølsevogn.janteloven længe leve.

.
Der er ingen her, der går efter pølsemanden kim og hans forretning i patong.
Der er derimod kommet en del indlæg som alle går på de opgejlet salgs tal som Kristian opstiller på sin webside. At Kristian Olesen forsvare sig som han gør i sine tidligere indlæg, viser bare at manden er en opblæst svindler, som straks benytter sin af platte person angreb og undgår at svare på vitale spørgsmål, om hvorledes man erhverver sig retten til et produkt, som har ikke har retten til at sælge (Steff Houlberg)

dsd

ben
Deepseadiver; en fornuftig potential branche koeber vil selvfoelgelig faa vist regnskaber og skattebetalinger og vil faa egen revisor/advokat til at checke tallene. At checke skattebetalinger er et af de bedste check, da ingen betaler MERE i skat end de boer! Wink

Jeg tror nu godt at Bangla-branchen kan tjene godt - og jeg ser kunder hver gang jeg er der - samtidigt med at omkostninger til staff/lokal madindkoeb er lave - og husleje rimelig(lokation taget i betragtning).

Oven i det er der lykkedes Kim og saelge til forholdsvis hoeje priser (forklarer de 60% profit margin!) men det kan man jo ikke klandre ham saa laenge at kunderne kommer alligevel! Smile

Problemet er at man "koeber" jo ikke Bangla-branchen (hvorfor saelge hoenen der laeger guldaeg?), men blot en filial andetsteds, saa Bangla tallene er nok mest "til orientering".

Skaal!

ben
Argh Suk! Det billede af den hotdog har gjort mig SAA Dansk-mad-sulten!

ideaman
tuktuk skrev:
Jeg tror lige du skal tjekke lidt bedre op før du angriber sådan...... alle herinde ved hvad jeg hedder og hvor jeg kommer fra...

Jeg har kender dig ikke og har aldrig skrevet til dig, så du må ud og kigge igen, dog har Kim og jeg noget kørerende ja, men resten står sku for sin egen regning !!!

Store Karsten..... den var god !!! hehe

Bedre held næste gang

MVH

MARTIN KAISER......

Hej tuktuk,

Jeg undskylder hvis det ikke er dig der er Store Karsten.

Jeg fik en email fra een der kaldte sig Gunter Stat via [mail][/mail]

Han skrev en masse forfærdelige ting om Kim og kaldte min kone en luder fordi jeg havde Kims grill bar på min side.
Han brugte mange af dine udtryk og formuleringer....så jeg var temmelig overbevist om, at det var dig.
Jeg undskylder og beklager...har netop gennemlæst hans emails igen, og her fortæller han mig også, at Kim solgte en franchise til en fyr i Karon, som også "følte sig snydt"....så det ser desværre ud til, at jeg har fejlvurderet Kim. Han har åbenbart snydt mindst 2 personer....og hvis der er andre så håber jeg de giver sig til kende her.

Jeg kan ikke gøre andet end at bede Kim deltage i denne diskussion, og samtidigt meddele ham, at jeg fjerner hans grill bar fra min side.
Det ser jo helt klart ud til at mange sætte lighedstegn mellem mig og Kim, og det bryder jeg mig ikke om !!
Ligeledes vil jeg ikke samarbejde med een der er uærlig!

ideaman
Locturian skrev:
Det med at love guld og grønne skove til folk, lade dem betale depositum, og derefter ikke levere de aftalte vare af diverse årsager, og så bare spille dum og undlade at besvare folks henvendelser kategoriseres altså som svindel i min ordbog.

Det er klart at du intet kan udsætte på ham, hvis du står i ledtog med ham, eller har/gør forretninger med ham - Så er du ligesom diskvalificeret fra at være objektiv i spørgsmålet om, om han er en svindler.

Selve dit koncept/hans koncept er også for mig totalt plat og ulet, og det indrømmer du jo selv ved at sige at han ikke har ret til at bruge logoet, selvom der annonceres med at man bliver brandet som officiel forhandler af varene fra Steff Holberg? Hvordan fanden hænger DET så sammen? Han må ikke bruge det, men alligevel tilbyder han en eneret på noget han ikke ejer...

Du råber højt op hr. IdeaMan, men dine indlæg er indholdsløse og ligegyldige da de bygger på nogle forventede salg. Kom tilbage når du har noget konstruktivt og objektivt.

Jeg er enig i din definition på en svindler....og jeg fjerner Kims grill fra min website!

Jeg tror altid på at en "anklaget" er uskyldig indtil der er beviser på bordet...og jeg lader tvivlen komme folk til gode....men hvis det gør mig til svindler, ja, så er jeg nok en svindler!
Du har ret i, at det ikke er let at være objektiv, når man samtigigt "samarbejder" med den "anklagede".
Det jeg forsøgte var at "forsvare" både Kim og mig selv, ud fra den beskedne viden jeg har om Kim.

Nu viser det sig så, at der ihvertfald er 2 fyre der er blevet snydt.....og det kan jo ikke være en tilfældighed, vel? Så derfor er jeg hermed færdig med Kim som "samarbejdspartner"....men jeg vil stadig komme og spise hans pølser, helt sikkert!
Jeg har ikke nogen kendskab til, at han har snydt de 2 fyre, og faktisk har jeg IKKE set nogle konkrette beviser, kun andenhåndsudsagn, som ikke ville få en "anklaget" sat fast, hvis der var tale om en retssag!
Men nu er det lidt svært at tro på, at Kim er "uskyldig", hva så end grunden er til at han har snydt 2 fyre...det kan der jo være mange årsager til.....det vil jeg ikke komme ind på her!

Du har selvfølgelig ret til at have din vurdering af vores "projekt"...at det er plat....
Men jeg har på intet tidspunkt på min hjemmeside skrevet eller lovet folk at de ville blive eneforhandlere af Steff Houlberg eller andre brand names....jeg har kun skrevet "røde pølser"....ogs¨før jeg talte med Danish Crown....herefter retoucherede jeg blot Houlbergs logo som blev vist på et af fotoene af grill baren.
Samtidigt gjorde jeg Kim opmærksom på problemet, og han sagde, at det IKKE var Steff Houlberg vi skulle markedsføre men hans grill bar.

Tror du virkelig selv på, at jeg kun kommer her på dette forum for at forvente et salg af Kims grill??? Med denne negative omtale??? Så må du tro om igen! Såååååå naiv er jeg heller ikke Grin

ideaman
Webmaster skrev:
ideaman skrev:
og det ville knolden der startede denne tråd være klar over hvis han

Vi har ingen KNOLDE her på siden ifølge relgementet:
http://www.dansk-...regler.php

ideaman skrev:
Hej igen, Store Karsten.

I følge reglementet §4 så bedes man undgår at lægge ord i munden på andre, og Martin (Tuktuk) havde lige gjort opmærksom på at han ikke hedder Store Karsten.

- ADMIN -

Bortset fra ovenstående to småting, så er det rart at se dig give svar på tiltale og ikke lade de forskellige påstande stå umodsagt. Og så kan de forskellige så selv bedømme om de er interesseret i pølsebaren.

OK, ingen knolde Grin Beklager!

MHT at lægge ord i munden på folk, så undskylder jeg også...jeg tog hele rækken af posts på een og samme dag, og imellemtiden havde tuktuk så svaret på een af dem, hvor jeg troede han var Store Karsten. Den sag skulle vist være OK nu, ikke?

Jeg har ikke noget imod at blive kaldt en plattenslager og svindler, hvis folk kan komme med noget konkret!
Jeg står fuldt og helt ved det ting jeg beskæftiger mig med i Thailand, og man kan jo ikke gardere sig mod at folk får ondt et vist sted! Grin
Jeg kom ikke på dette forum for at sælge Kims grill bar, men blot for at deltage i diskussionen...og det har været udbytterigt! I har et godt forum her, som jeg helt misunder!! Grin

ideaman
oleskyum skrev:
Ja jeg fik da det ud af tråden, at en ved navn Karsten også følte sig snydt så sammen med Martin er det 2.

Så mangler vi bare at høre om alle dem der ikke er snydt, hvilket sikkert bliver vanskelig.

Jeps, så er vi mindst 2 om dette! Jeg vil prøve at invitere "Gunter Stat" med på denne diskussion, han var helt vild for at svine Kim og min kone til...og mig med , så det skal nok blive interessant, måske kan han fortælle om flere af Kims ofre?

ideaman
prasat skrev:
er der nogle der har kunnet finde nogle færdige husprojekter, jeg har kun kunnet finde nogle projekter der skulle være undervejs. men ser kun nogle tegninger af hvordan det kommer til at se ud. det kunne være spændene at se hvordan det skrider fremad, jeg ser en rigtig god hjemmeside men ikke nogle ting om forrige projekter eller igangværende. og det syntes jeg virker foruroligende, prisen på husene kan også diskuteres men det kan den jo altid

prasat

God observation!
Vi har ingen færdigbyggede projekter, fordi vi først fandt Sichon Beach i slutningen af 2006. Og herfra og så til at arkitekten får lavet skitser og grafik og søgt om bybbetilladelse osv. der er lang vej....dette er jo Thailand og tingene tager tid.
Vi starter byggeriet på vores første projekt her omkrig 1. August 2007.
Firmaet er helt nyt, men vores samarbejdspartnere, som bygger husene har stor erfaring.
Jeg takker for ideen til at tilføje nogle "tidligere projekter" på siden. Personligt har vi ingen af dem, men vi vil tage fotos af nogle tidligere byggerier fra vores samarbejdspartnere....

Prisen på husene??? Er de for billige efter din smag? Eller for dyre??
9 millioner THB for en villa på stranden med privat pool....hvor i Thailand kan du få noget der er billigere? Jeg ville gerne vide det, for jeg har søgt med lys og lygte de sidste mange måneder, men der er INTET!! Med mindre du foretrækker at bo i et typisk Thai hus??

ideaman
deepseadivers skrev:
Halløjsa Kristian og velkommen til DTWGrin

Puha det var en ordentligt mundfuld varm luft du kom med her, men det ændre ikke min opfattelse af dine projekter. Det er rene luftkasteller, bygget på usandheder og kun med det formål at lokke godtroende skandinaviske medborges surt tjente spare penge ned i dine lommer. Dine honorarer for din/jeres service er ualmindelig grådige, og disse forskellige servicer som du tilbyder, kan købes flere steder til langt billiger pris end den pris du/I forlanger.

At du bringer din ven store Carsten på banen gør sagen endnu mere interessant, og jeg er da overbevist om, at det er endnu En af dine meget utilfredse kunder. Men du har jo hans Email adresse, så send ham lige en invitation til debatten.

dsd

Tak for velkomsten, og tak for din invitation til at "forsvare mig selv". Det er temmeligt interessant, jeg elsker en godt diskussion! Grin

Men hva er der galt med dig??
Du sviner mig bare til uden at svare på mine indlæg, hvordan har du så tænkt dig at jeg skulle "forsvare mig" ??

Så svar mig venligst på disse spørgsmål:

* Hva er det som er luftkasteller?

* Hva er det som er løgn?

* Hvor kan du få den samme service som jeg tilbyder? Og billigere?? Mig bekendt er der INGEN der tilbyder Ide Konsultation i Thailand, så hvor vil du hen med det?

* Grådig? Giv mig et eneste eksempel, tak! Men det er jo sælgers marked, så jeg kan selv sætte min pris, for jeg har INGEN konkurrence. Jeg ved da godt at jeg aldrig får typer som dig, som klienter, men så er der så mange andre som er begejstrede for at handle med mig. For de får en rigtig god service, og de er sikre på at mine ideer ikke har nogen konkurrence i Thailand, når de skal føre dem ud i livet...og dermed sikrer de sig jo også økonomisk. Hvis mine priser i dine øjne er for høje, det er OK med mig. Men du får hva du betaler for, når du vil åbne en forretning i Thailand uden konkurrence. HVORDAN sætter man en pris på det?? Som tiltaler alle? Det kan man bare ikke!

* Hvorfor kalder du Store Karsten for een af mine venner?? Har du ikke læst mine indlæg? Er det bare for at genere mig sådan i ren almidelighed? Jeg kender sgu ikke fyren, og hvis han virkelig var een af mine gamle klienter, tror du så jeg ville riskere at nævne ham her i forummet?????? Men ja, du har ret jeg vil invitere ham, iøvrigt er hans email addresse [mail][/mail]

ideaman
jesperfrb skrev:
Hej Kristian!!!

Taler som jeg har forstand til???????

Tjaa, måske, men har mødt mange friske og velmende fupper i de 31 år jeg er kommet i Thailand.. Dermed ikke sagt at du er fupper,svindler eller det der er værre!WinkWink

Jeg kender dig ikke, men set ud fra dine sider på nettet, har du rigtig mange jern i ilden, og held og lykke med det, men dine priser ligger måske lidt over hvad jeg ville give for hus eller virksomhed i ThailandShockShock

Nu kommentere jeg at jeg syntes en omsætning på 12millioner bath og 60% i afkast lyder af meget, og du mener så at jeg snakker som jeg har forstand til. Kender en del i Thailand med både returanter og resorts/ hoteller, og realistisk set har de et afkast på max 20%, og det er squ da flot, så ja jeg tillader mig at sætte spørgsmåltegn ved de taler du opgiver. Mne hvis det at være skeptisk i dine øjne er det samme som at være uden forstand, så må du da godt sige detCoolCool

Men må sige at du har haft travlt iaften, sådan at kommetere hvert indlæg her i debatten seperat, men du kommer jo også med person angreb, og det er da skidt markedsføring og giver absolut ingen goodwillGrin

Hej Jesper,

Håber ikke du blev fornærmet? Wink Jeg var lidt overkørt da jeg skrev alle de indlæg!Grin

Jeg har selv mødt en del fuppere i mine 9 år her, så jeg forstår hva du mener!

Ja, jeg er en flittig mand, men nu fokuserer jeg udelukkende på IdeaCon og Thai Sunshine Developments.
Hvis du ikke vil bo direkte ved stranden, ja, så er 9 millioner da mange penge for et hus, men priserne er faktisk 3 gange så billige som Koh Samui eller Phuket, og du slipper for alle de overbefolkede strande og hæje levepriser...og kan nyde det hele på din egen private strand!
Om mine priser på mine ideer er for høje kan jo diskuteres, men du kan jo ikke finde dem andre steder end hos mig....så hva vil du samenligne med?
Som business broker, så sælger jeg til den pris ejerne vil have og scorer min kommission på 5%. Det kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved, men jeg fortæller da mange personer, at deres forretning ikke er så meget værd. Så er det op til ejeren og køberen at diskutere prisen.
Generelt så ser man på den årlige net profit og ganger med 24 således at køberen får sine penge retur indenfor 2 år. Så har man en god forretning.

Jeg har stor respekt for folk der er skeptisk indstillet til forretning, for det mindsker risikoen for at man bliver taget i r.....

Jeg har set Kims regnskaber, men jeg har jo kun hans ord for at tallene er korrekte. Jeg kunne godt bede ham om at vise mig hans skatteopgørelse, men dette ville være spild af tid, fordi INGEN i Thailand betaler alt det de skal i skat! Det er ikke nogen hemmelighed! Man betaler det man skal for at kunne fortsætte med at drive sin forretning, men heller ikke mere!!

Disse forums betragter jeg ikke som "markedsføring"...med mindre folk gerne vil handle med en fyr som mig, som ikke stikker halen mellem benene og noget under stolen....hvis jeg kommer med nogle angreb, så er de i mine øjne berettiget. Og kan folk ikke lide det, så kan de ikke lide mig, og så vil de ikke handle med mig, det er helt iorden!

Andetstedes har jeg fortalt at IdeaCon KUN er ment som en hobby. Det er det stadigvæk til trods for den store success jeg har haft siden jeg startede op. Men det betyder også, at jeg ikke er bekymret for, o folk kan lide mig eller mit koncept, det er dem frit for, jeg ved bare hvad jeg står får, og jeg har ikke noget at skamme mig over, men når andre kalder mig en svindler og platugle, så må jeg altså svare igen!
Hvis det giver bagslag, tjah, så har jeg kun mig selv at takke for det, ikke? Pfft

ideaman
nooruan skrev:
Vil ikke blande mig i alle de personlige kommentarer men blot fortælle at jeg for 4 år siden havde en helt anderledes ide til salg af danske pølser m.v. i Thailand.
Tog kontakt med Danish Crown og deres svar var:
God og virkelig strålende ide som vi gerne vil støtte, men du må regne med at hver afskibning skal være på mindst 20 tons pølser (skriver tyve tons) - dertil kom så køb af sennep, ketchup, og brød m.v. - Der røg den ide.
Tænk hvilke investeringer der skulle foretages i køle- og frysehuse for at opbevare de mængder. Og tænk hvilken mængde 20 tons pølser er. Mere end 3 års salg. Tænk behandlingstiden fra de thailandske import- og sundhedsmyndigheder før containeren blev frigivet.
Så bon appetit for en lækker knæk det ville blive efter så lang tid.
Jeg ville i hvert ikke selv sætte tænderne i produktet.

Jeg var selv inde på det emne da jeg var i kontakt med Danish Crown, og de fortalte mig at de jævnligt havde kontakt med danskere. Men alle trak følehornene til sig, når de fik at vide hvor meget de måtte købe hver gang. Kim sagde dog at det "kun" var 2 tons....men det kan jeg ha misforstået Wink

Spring til debat: