Se indlæg|
"Ole's" Børnehjem
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/09-2007 09:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Anders Jensen skrev: For at faar et lille smil...... hvordan oploader man, noget folk kan grine lidt af ? Jamen Anders dog, du bestiller da ikke andet. 555555555
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 17/09-2007 10:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Mon ikke M. Rasmussen, Kastrup ([url]www.thailandchildrenshome.dk[/url]) er vores gamle ven falangyao?
Peter
|
|
|
|
| Anders Jensen |
Lagt på d. 17/09-2007 10:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Jeg overlever skam. I will fight for what i believe in, and die for people trust and i believe in |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 17/09-2007 10:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Anders Jensen skrev: Er reglerne saadan paa dansk Thai at dem webmaster ligger i med har ytringsfrihed for resten er det bare kaeft trit og retning ? Nogen skal jo styre en BØRNEHAVE |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 17/09-2007 10:12
|
|
Anders Jensen skrev: Jeg overlever skam. I will fight for what i believe in, and die for people trust and i believe in Er bedre til engelsk end dansk |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/09-2007 10:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
paulsenp skrev: Mon ikke M. Rasmussen, Kastrup ([url]www.thailandchildrenshome.dk[/url]) er vores gamle ven falangyao? Selvfølgelig er det FY som er webmaster på den flotte webside. Flot gået Redigeret af d. 17/09-2007 10:33 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/09-2007 10:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
til anders man forstår efterhånden godt hvorfor din GH børnehave har svært ved at klare sig,når du hænger på denne tråd i døgndrift,der må da være meget at lave uden penge. lindy |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/09-2007 11:47
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Anders Jensen skrev: Hvorfor er det lige mig der bliver bedt om at tage en pjaek dag og ikke de andre debattoerer ? Og saa fra THE BOSS him self................. altsaa webmasteren Hejsa Anders, Jeg mindes ikke at have bedt dig om at tage en pjækkedag. Så please ikke lægge ord i munden på mig. Noget helt andet og dette er ikke kun til Anders. Mon ikke snart denne tråd er kommet ret langt væk fra det oprindelige indlæg i tråden ? Lad os venligst lige få tråden på ret køl igen, ellers ser jeg ingen grund til at lade den fortsætte. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 17/09-2007 12:01
|
|
Webmaster skrev: Anders Jensen skrev: Hvorfor er det lige mig der bliver bedt om at tage en pjaek dag og ikke de andre debattoerer ? Og saa fra THE BOSS him self................. altsaa webmasteren Hejsa Anders, Jeg mindes ikke at have bedt dig om at tage en pjækkedag. Så please ikke lægge ord i munden på mig. Noget helt andet og dette er ikke kun til Anders. Mon ikke snart denne tråd er kommet ret langt væk fra det oprindelige indlæg i tråden ? Lad os venligst lige få tråden på ret køl igen, ellers ser jeg ingen grund til at lade den fortsætte. Tak - Admin - Hej Kim Der kommer ikke flere fornuftige svar, kun mudderkastning i denne tråd Redigeret af d. 17/09-2007 13:07 |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 17/09-2007 18:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
det kan da også være lige meget, lad endelig anders boldre sig. hvem har ikke lyst til at lægge penge i hans lommer sådan som han her føre sig frem, det viser jo hvor klog han egentlig er og hvorfor hans børnehjem ikke kan rejse flere midler. tænk at de stadig skriver tigger breve ud uden at have leveret den første vare. tror de selv at folk er lige så snot hammerne dumme som dem selv. prasat |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/09-2007 18:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Anders har nu efterhaanden oedelagt 2 traade, jeg skrev i den nu lukkede traad, at jeg ville besoege GH, men efter alt det fnidder fnadder, ja saa finder jeg et andet barn at stoette og som jeg kan foelge. Tak................... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 17/09-2007 18:54
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Anders Jensen skrev: Jeg overlever skam. I will fight for what i believe in, and die for people trust and i believe in Hr. anders jensen, hvis du ikke har noget mere konstruktiv at få tiden til at gå med, så tag dog og knyt sylten.... noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

555555555