Se indlæg|
Rystende oplevelse.
|
|
| Isan |
Lagt på d. 15/10-2007 11:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Muddi skrev: Det er simpelthen for klamt og lavt at tage til Thailand for at komme på sexferie. Er det virkelig ikke muligt for dig at få fat i en fræk kvinde, uden at du skal købe og voldtage hende? De fleste af kvinderne dernede er sexslaver, hvilket betyder at de dybeste set ikke gør det af egen fri vilje. Hvor er forskellen på at have sex med en sådan kvinde og voldtægt? Du overfalder hende selvfølgelig ikke, men du gør hende alligevel fortræd. Jeg kan ikke forstå, at nogen normale mænd vil gøre det i dag, hvor der netop har været stor fokus på kvindehandel. Hvis det skyldes uvidenhed, kunne jeg til dels forstå det. Men det vil undre mig, hvis det er tilfældet i dag. Du er sq ikke helt normal muddi siden du kan få dig til at skrive sådan noget ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/10-2007 12:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
TIL MUDDI nu når du vil frelse alle piger/damer på denne jord,kan du begynde med katolikkerne.når man går på horekasse i disse lande betaler man et beløb for hvilke ydelser man har behov for.derefter går pigen til kirken og betaler 30-50% til præsten så de kan holde gang i deres pædofile netværk,det ses tydeligt i bla. usa,portogal,sydamarika,o.s.v. det er verdens største sexindustri og så er det legalt. lindy |
|
|
|
| Muddi |
Lagt på d. 15/10-2007 15:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 61 |
Må man ikke sige sin mening om den slags uden at blive tilsvinet...du er ikke normal, du er ikke rigtig klog og bla, bla....jeg har sgu ondt af de små søde piger, de har fortjent bedrer... havde i ingen penge i jeres tegnebøger så ville de ganske enkelt skide jer et stykke, de ville aldrig stikke deres tunger ind i kæften på nogen af jer hvis ikke det var for pengenes skyld...prøv lige at lave lidt tankespind på den, hvis i vel og mærket er så heldige at have noget at tænke med.
Redigeret af Muddi d. 15/10-2007 15:41 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/10-2007 15:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Muddi. Du maa da gerne ha' din mening, men at kalde os maend for voldtaegtsforbrydere, bare fordi vi nu har fundet kaerligheden i et andet land, som efter dit eget udsagn er fyldt med fattige ludere, det er sq da helt ude i hampen, du havde vel ikke regnet med at dine sjofle indlaeg blev taget imod med kyshaand, i saa fald er du naiv. At du stadig bliver ved med at svine os til, ja det er sq da ubegribeligt, men alt er aabenbart blevet lovligt her paa DTW.. Havde jeg vaeret webmaster her, havde du faaet 5 taer i din lyseroede roev,
Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/10-2007 16:10 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/10-2007 16:11
|
|
Suk skrev: Muddi. Du maa da gerne ha' din mening, men at kalde os maend for voldtaegtsforbrydere, bare fordi vi nu har fundet kaerligheden i et andet land, som efter dit eget udsagn er fyldt med fattige ludere, det er sq da helt ude i hampen, du havde vel ikke regnet med at dine sjofle indlaeg blev taget imod med kyshaand, i saa fald er du naiv. At du stadig bliver ved med at svine os til, ja det er sq da ubegribeligt, men alt er aabenbart blevet lovligt her paa DTW.. Nå, det var da ærgerligt, at du lige nåede at redigere dit indlæg, inden jeg svarede (tog du lige et par stesoer skyllet ned med Chang for at få nerverne i ro?), men jeg kan godt huske, hvad du skrev, og hva´skal man sige: Farvel! |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/10-2007 16:14
|
|
Ja, det er sq da ligefoer man baade bliver alkoholiker og stesomisbruger ( de blaa 10 mg. ) altsaa mere end man er i forvejen, med de indlaeg der florere lige for tiden......
Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/10-2007 16:24 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/10-2007 16:30
|
|
ja suk lad os bære over med hende,hun aner ikke hvordan verden er sat sammen,hendes uvedenhed lyser ud af hende lindy |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 15/10-2007 16:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Åhhh den stakkels `muddi` er vel bare en stakkels kvinde som har, eller har haft en mand som tog på sexferie i Th..... Eller en stakkels mand som ikke må tage afsted alene..... Ja jeg gætter kun, og heldigvis har jeg ikke disse skrækkelige tanker om mænd og kvinder der får lidt sex. Men det er godt `muddi` tror han/hun kan redde hele verdens forskelligheder. Godt jeg ikke er gift med vedkommende, altså hvis `muddi`er en kvinde. Mit råd til `muddi` få dog noget sex, for jeg tror du træææænger til. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/10-2007 17:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Muddi skrev: Må man ikke sige sin mening om den slags uden at blive tilsvinet...du er ikke normal, du er ikke rigtig klog og bla, bla....jeg har sgu ondt af de små søde piger, de har fortjent bedrer... havde i ingen penge i jeres tegnebøger så ville de ganske enkelt skide jer et stykke, de ville aldrig stikke deres tunger ind i kæften på nogen af jer hvis ikke det var for pengenes skyld...prøv lige at lave lidt tankespind på den, hvis i vel og mærket er så heldige at have noget at tænke med. Muddi, ligeså vel som du har lov til at have din mening så har alle andre medlemmer altså også lov til at have deres mening. Jeg må lige henvise til reglementet: §4 - Læg ikke ord i munden på folk, og stemple dem ikke for deres meninger. Du kender dine egne meninger, men ikke andres. Er du sikker på at den som poster er sådan en type, og helt sikker mener dette ? Det kan du ikke vide noget om. Udtal dig ikke om hvad andre personer mener. Spørg og lad dem selv fortælle det. §6 - Undgå billig retorik. Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden. §7 - Hold dig til temaet i tråden. Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd. §11 - Ingen personangreb. Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren. §12 - Følg normale normer for god opførelse. Selv om debatterne ikke foregår ansigt til ansigt, så husk venligst på at det er mennesker af kød og blod du diskutere med. Hvis du overvejer om indlægget er over grænsen for det acceptable, så spørg dig selv: Ville folk blive sure, skuffet eller kede af at jeg sagde dette ansigt til ansigt ? Hvis svaret er ja, så lad være med at poste det, eller skriv noget andet i stedet. Ovenstående fra reglementet gælder naturligvis alle her på siden. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 15/10-2007 18:03
|
|
HAHAHA giver dig sq ret goldwing !!![]()
|
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 15/10-2007 18:05
|
|
Nu er overskriften ved at passe RYSTENDE OPLEVELSE haha ![]()
|
|
|
|
| Muddi |
Lagt på d. 15/10-2007 18:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 61 |
Jeg forlader tråden og skifter emne, det her er jo håbløst!!! |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/10-2007 19:04
|
|
Læs privat besked Fra Muddi Dato 15/10-2007 klokken 15:54:26 Emne Snot-dum Du er dum som snot!!! Luk Tak for pb'en Muddi............................... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/10-2007 19:08
|
|
Jeg melder mig hermed ud af DTW............Jeg syntes at det er for galt at Web ikke har blokeret Muddi for laengst....... Der er dog graenser for hvad jeg vil finde mig i, saa hygee til alle her paa DTW................Tak for alle de gode sange, der er trods alt er blevet sunget her paa sitet........ Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/10-2007 19:13 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/10-2007 20:23
|
|
klap nu hesten suk ,det kan da ikke være rigtigt et forsmået kvindfolk kan få dig til at melde ud DTW,så har du ikke nogen nosser.ta hende som en oplevelse,det gør vi andre,for det kan ikke være nogen mand med den skrumpehjerne. lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/10-2007 21:10
|
|
Muddi skrev: Jeg forlader tråden og skifter emne, det her er jo håbløst!!! Hehe Muddi ![]() Nu har du sq tændt mig ![]() Du har jo endnu ikke været og ved selvsyn set hvad der forgår her i thailand, så på hvilken baggrund udtaler du dig ? dsd ps. hvis du undlader at svare, ville jeg genoptage mit spørsmål hvergang du poster et indlæg ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 15/10-2007 22:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Suk skrev: Jeg melder mig hermed ud af DTW............Jeg syntes at det er for galt at Web ikke har blokeret Muddi for laengst....... Der er dog graenser for hvad jeg vil finde mig i, saa hygee til alle her paa DTW................Tak for alle de gode sange, der er trods alt er blevet sunget her paa sitet........ Hallo suk, du er vel en mand som kan klare lidt af hvert og dermed også en stakkels kvinde som `muddi`, bær over med kvinder der er i sexunderskud. jeg vil sgu savne dine indlæg her på sitet, så jeg beder dig blive. ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/10-2007 22:16
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Suk skrev: Læs privat besked Fra Muddi Dato 15/10-2007 klokken 15:54:26 Emne Snot-dum Du er dum som snot!!! Luk Tak for pb'en Muddi............................... På baggrund af den PB afsendt fra Muddi til Suk siger vi hermed farvel til Muddi for overtrædelse af følgende i reglementet. Private Beskeder (PB'er):
Du har som medlem på Dansk Thai Website mulighed for at sende private beskeder, også kaldet PB'er, direkte til andre medlemmer uden at andre end modtageren kan læse beskeden. Alle medlemmer er mere end velkommen til at benytte denne mulighed efter forgodtbefindende men det accepteres ikke at medlemmer kommer med frække tilbud til andre medlemmer (hverken til dem af det ene eller andet køn) og medlemmer som ikke forstår dette vil uden advarsler blive udelukket og få spærret deres IP. Det accepteres hellere ikke at medlemmer på nogle måde chikanere eller spammer andre medlemmer ved brug af private beskeder. En Privat Besked er en privat besked, og den offentliggør man ikke uden samtykke fra afsender. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 15/10-2007 22:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Giver Goldwing ret for trist hvis du forlader siden Suk bare på grund af en jalux sexuelt under ernæret kvindes frustrationer Jeg vil til enhver tid fortrække en sød smilende Thai pige frem for en humor forladt sur dansk moppe ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/10-2007 22:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
En Privat Besked er en privat besked, og den offentliggør man ikke uden samtykke fra afsender. Som jeg tidligere har været inde på, så synes jeg det er en dårlig regel, hvilket man åbenbart også ser imellem fingre med her hvor Suk - synes jeg - fuldt berettiget - offentliggør samme her i denne tråd. Man skal da ikke tro man er garanteret automatisk syndsforladelse ligemeget hvilket crap man sender, bare fordi det er en pb. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.