Se indlæg|
Billeder fra thailand
|
|
| Frank |
Lagt på d. 08/07-2008 20:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Maj 2007:![]() December 2007: ![]() December 2007: ![]() December 2007: ![]() Maj 2008: ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 08/07-2008 20:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
jsh71 skrev: roald skrev: ![]() ![]() værsgo at smage ,tror jeg nok hun sagde Det guf siger jeg dig bare, og det mad dsd har lagt ud af maden der bliver man sgu også sulten Ja, de er gode friteret, og kakkelakkerne også, men der er alt for mange ben, og alt for lidt köd! De små levende rejer er også gode, men skide sväre at fange få gafler, så det bliver altid noget mera MAD efter ![]() Ingolf |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 08/07-2008 20:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja nu længtes man sørme igen og jeg har lige bladret hele arkivet igennem igen nå men om 3 md. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 20:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ebeth skrev: Begravelse? Yes! De spillede i 3 dage ![]() dsd |
|
|
|
| holmholm |
Lagt på d. 08/07-2008 23:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
Fik lige lyst til at sende er par billeder fra udsigten på vores terrasse i Phimai. Bemærk bygningsarbejderne ! Hvem har nummeret til 3F ![]() ![]() ![]() ![]() Det bliver spændende at se det færdige tempel i oktober. ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 23:22
|
|
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 23:27
|
|
![]() |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 08/07-2008 23:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Hej DSD. Spøgelserne i hulen. Hvor er det fra ? |
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 09/07-2008 07:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Der findes stadig enkelte store træer:![]() Kalasi |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 09/07-2008 10:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
deepseadivers skrev: ![]() Jeg naive person troede da at de gik til tandlægen for at få skiftet elastikkerne på deres sk... bøjler. Mærkeligt mode fænomen, for der render da en hej del rundt med tandbøjler der ikke ser ud til at behøve det. DSD: Vil det sige du slet ikke spillede med selv... Eller var det "the high rollers" Hos os plejer der at være flere duge, så vi små spillende også kan få flået husholdningspengene op fra gemmerne. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 09/07-2008 15:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Her stod jeg og kiggede opad et vandfald ved Songla. På næste foto har jeg vendt mig om, og kigger ud over landskabet, hvor vandfaldet har et fald på 120m. ![]() ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 09/07-2008 15:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Fotos fra parken i Phang Nga Town.![]() ![]() Her fotos fra en sejltur i longtail båd med udgangspunkt ved Phang Nga Town. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/07-2008 15:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
ingolf skrev: Ja, de er gode friteret, og kakkelakkerne også, men der er alt for mange ben, og alt for lidt köd! De små levende rejer er også gode, men skide sväre at fange få gafler, så det bliver altid noget mera MAD efter ![]() Ingolf Thailændere spiser ikke kakerlakker, der med rette anses for beskidte insekter. Hvad folk tror er en kakerlak er en Maeng Dta, et akvatisk insekt der minder mere om en vandkalv. Kendt som giant rice water bug på engelsk. Insekterne på billedet er Jing Riit, fårekyllinger. De små levende ferskvandsrejer der serveres i retten Gung Dten, dansende rejer, er godt nok ikke sådan at få dirigeret den rigtige vej ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/07-2008 15:53
|
|
nicefarang skrev: Hej DSD. Spøgelserne i hulen. Hvor er det fra ? Fotoet er taget i Petchaburi efterår 2007. resten er fra forår 2008. Prøv at kopier fotoet og forstør det, vis det derefter til lillemor. Så vil hun kigge på dig med et stort smil og udbryde. Se selv der findes da spøgelser. Da fotoet blev vist til de nonner og munke som sad i hulen, var de straks overbevist om det var spøgelser og familien var rundt på gulvet, nu havde de endelig beviset på spøgelser findes. Har ikke ville tage glæden fra dem endnu og fortælle sandheden om digitale cams manglende dybde med flashen. dsd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Redigeret af d. 09/07-2008 16:07 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/07-2008 15:56
|
|
Ajarn, Nice, big time ![]() Vandfaldet i Songkla, er det Narm Dtok Ngaa Chaang? Elefant-stødtands-vandfaldet. Vi var der godt nok for over 10 år siden, men jeg synes det minder herom. mvh rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/07-2008 16:16
|
|
deepseadivers skrev: ![]() Kan vi ikke få de samme bøder herhjemme oz bare i kroner? ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/07-2008 16:23
|
|
DSD, Har ikke ville tage glæden fra dem endnu og fortælle sandheden om digitale cams manglende dybde med flashen. ![]() ![]() ![]() ![]() Du har stor empati DSD ![]() |
|
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 09/07-2008 17:28
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Opera Hotel Bangkok![]() |
|
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 09/07-2008 17:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Opera Hotel Bangkok Pratunam.![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/07-2008 18:23
|
|
Kalasi, Taak skal du ellers have for et fantastisk træ, hvor er billedet fra? Slår det her med adskellige længder fra Krabi: [img] [/img] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.