Se indlæg|
KVINDER TA'R PÅ SEX FERIE!
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 16/04-2009 15:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Desuden er der virkelig mange af kvinderne der ikke ved nok om Hiv/AIDS. Arbejdede for nogle år siden på en kampagne for Aids fondet, og det er skræmmende, så lidt den danske befolkning ved om Hiv smitte, men den thailandske er helt chokerende!!! Freja, mente faktisk der var langt flere HIV smittede i Thailand?! |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/04-2009 16:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja det er rystende så lidt viden mange har på det område. Mange tror faktisk stadig idag, at man kun kan få aids hvis man er homoseksuel. Men overførelsen af hiv smitte er faldet, man har haft stor succes med at give bla. både mor og barn antiretrorival medicin, og det forhindre jo at mange spædbørn smittes med hiv. Men jeg forundres over at der stadig findes mænd der vil spille russisk roulette med livet, ved at dyrke sex uden kondom, også endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. |
|
|
|
| Heine |
Lagt på d. 16/04-2009 16:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 100 |
freja skrev: Men jeg forundres over at der stadig findes mænd der vil spille russisk roulette med livet, ved at dyrke sex uden kondom, også endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. Det er i det hele taget en gåde hvorfor folk af alle køn vil købe sex. Men vi kender jo godt svaret: - begæret er større end intelligensen og især større end empatien overfor dem man køber den af. Redigeret af Heine d. 16/04-2009 16:43 |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/04-2009 16:49
|
|
freja skrev: Ja det er rystende så lidt viden mange har på det område. Mange tror faktisk stadig idag, at man kun kan få aids hvis man er homoseksuel. Men overførelsen af hiv smitte er faldet, man har haft stor succes med at give bla. både mor og barn antiretrorival medicin, og det forhindre jo at mange spædbørn smittes med hiv. Men jeg forundres over at der stadig findes mænd der vil spille russisk roulette med livet, ved at dyrke sex uden kondom, også endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. Ups en slå fejl har sneget sig ind, der skulle naturligvis stå antiretroviral. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 16/04-2009 17:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
freja skrev: VIP skrev: Sarah skrev: Mænd eller Kvinder... det er underordnet. Man skal ikke udnytte at andre lande er fattige. Betalt dog i det mindste hvad en prostitueret ville koste i DK. så, så, ikke træde på Freja! Husk, at den dag der er valuta involveret, ville blive Freja's sidste K.... ![]() Hej VIP Herlig kommentar, se den var sjov uden at være plat. ![]() Ha'Ha' I've got the message! Nå, ja, min nye bagrude streamer i bilen: >>>>>>>>I LOVE FREJA<<<<<<<< ![]() ![]()
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/04-2009 17:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at alle vesterlændinge, herunder danskere, udemærket godt kender risikoen for HIV smitte. Nogle mennesker er bare ligeglade mens andre tager en kalkuleret risiko. Denne risiko er mange gange 'kalkuleret' i en ordentlig koger. Prøv at tænk over hvem den typiske sexturist egentligt er...??? Det er nok ikke ham eller hende med den store succes i følelseslivet. Tværtimod er det nok de som er bare lidt træt af livet, og dermed kan vel udledes at risikoen for HIV, og tidlig død, ikke er så farligt som for andre mennesker med et lykkeligt liv. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/04-2009 17:42
|
|
Men tænk så bare på at de få minutter turisten oplever " i sin lykkerus" kan være med til at give den næste partner en permanent bolig i himmerriget. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/04-2009 17:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Apropos at tænke. Hmm... |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 16/04-2009 20:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
lindyras skrev: Indpotens har jeg oplevet flere gange især om morgenen når man kikker på hvad det er man har slæbt med hjem det var ikke guds gave til manden der lå der. ![]() ![]() ![]() lindy Hæ hæ, ang. at slæbe en med hjem. Jeg har aldrig nogensinde slæbt en Grim pige/kvinde med hjem, men jeg er tilgengæld vågnet op ved siden af en hel del
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/04-2009 20:55
|
|
Nej Larsen og man bliver ikke klogere men hvad gør man ikke for at hjælpe damerne![]() lindy |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/04-2009 21:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Det er endog meget muligt at damerne har haft den selvsamme oplevelse. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 06:20
|
|
Men jeg forundres over at der stadig findes mænd der vil spille russisk roulette med livet, ved at dyrke sex uden kondom, også endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. ja det er meget underligt, men det er jeg nu holdt op med at forundres, tænk engang der er også folk der ryger,(og det koster) trods det at risikoen for at dø af det, er væsentlig større. jeg kender flere der er død af lungesydomme på grund af røg, end jeg kender folk der er død af aids. og folk bliver alligevel ved. sådan er der så meget nu er jeg gift og jeg ryger ikke, så jeg er uden for risiko gruppen der, men så laver jeg så meget andet, men jeg forundres bestemt ikke lung Redigeret af d. 17/04-2009 06:23 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 17/04-2009 07:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg var for et par år siden i selskab med en dansk HIV-læge, som lige var kommet fra konference i Chiang Mai. Han fortalte, at det største problem med HIV i Thailand ikke er i prostitutionsmiljøet i turistområderne. Derimod er det helt almindeligt, at thaier ikke bruger kondom, når de har sex indbydes. Med hensyn til om nogen sidder og drømmer om at blive prostitueret, når de er børn: Nej det tror jeg nu heller ikke der er nogen børn der har prostitueret øverst på ønskelisten. Ligesom der utallige af andre jobs, som ikke figurerer på den liste. Fx. et job på skofabrikken, fiskefabrikken, gadefejer, kloakarbejder, regøringsassistent, sidde ved kassen i Tesco, skraldemand, flaskesamler, billetudsteder i busterminalen etc. Men jeg kan nu sagtens forstå, hvorfor nogle foretrækker prostitution frem for at være fx. kassedame i Aldi. Det ville jeg selv, hvis der altså var et marked for det. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 08:03
|
|
også endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. jame freja dog, arbejder du i brancen med den viden ![]() lung |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 08:10
|
|
lung skrev: Men jeg forundres over at der stadig findes mænd der vil spille russisk roulette med livet, ved at dyrke sex uden kondom, også endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. ja det er meget underligt, men det er jeg nu holdt op med at forundres, tænk engang der er også folk der ryger,(og det koster) trods det at risikoen for at dø af det, er væsentlig større. jeg kender flere der er død af lungesydomme på grund af røg, end jeg kender folk der er død af aids. og folk bliver alligevel ved. sådan er der så meget nu er jeg gift og jeg ryger ikke, så jeg er uden for risiko gruppen der, men så laver jeg så meget andet, men jeg forundres bestemt ikke lung Nej da der er mange der stopper med rygning hæ hæ sorry kunne ikke lade være |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 17/04-2009 08:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Freja ... også endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. Du udstiller tilstadighed din uvidenhed. Det er utroligt du bliver ved. Du kan til enhver tid be en af glædens piger om at se en attest fra en læge om at de ikke har nogen sygdomme. For sådan en test tar enhver barpige med respekt for sig selv. Det er klart at junkierne , der går langs stranden iom natten og lign, dem skal man nok gå udenom. ps. betaler ALDRIG ekstra for det. Redigeret af Django d. 17/04-2009 08:41 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 08:44
|
|
Den attest er ikke en pind værd, de kunne have fået den attest om morgnen men have haft flere kunder efter den test. Har da set nogle sidde og vise sådan en test frem, men så ser man datoen, den var flere uger gammel. |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 17/04-2009 08:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Django skrev: Freja ... ved at dyrke sex uden kondom, og så endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. Du udstiller tilstadighed din uvidenhed. Det er utroligt du bliver ved. Du kan til enhver tid be en af glædens piger om at se en attest fra en læge om at de ikke har nogen sygdomme. For sådan en test tar enhver barpige med respekt for sig selv. Det er klart at junkierne , der går langs stranden iom natten og lign, dem skal man nok gå udenom. ps. betaler ALDRIG ekstra for det. tjaa jhs Vi ved jo heller ikke om vi bliver dræbt i trafikken inden aftnen vel
Redigeret af Django d. 17/04-2009 08:48 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 08:48
|
|
Kære Django En attest i Thailand er ikke mere værd end det stykke papir det er skrevet på. Når de kan lave kopier af alt andet, tror du så ikke, de også er istand til at lave en falsk attest? Kan helt tilslutte mig jsh 71 kommentar. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 08:54
|
|
Django skrev: Django skrev: Freja ... ved at dyrke sex uden kondom, og så endda betale ekstra for det, det er mig altså en gåde. Du udstiller tilstadighed din uvidenhed. Det er utroligt du bliver ved. Du kan til enhver tid be en af glædens piger om at se en attest fra en læge om at de ikke har nogen sygdomme. For sådan en test tar enhver barpige med respekt for sig selv. Det er klart at junkierne , der går langs stranden iom natten og lign, dem skal man nok gå udenom. ps. betaler ALDRIG ekstra for det. tjaa jhs Vi ved jo heller ikke om vi bliver dræbt i trafikken inden aftnen vel ![]() Ja man kan jo også falde ned af trappen og blive slået i hjel, nu var det jo om den attest du skrev om og ikke alt muligt andet du dør også af at ryge du dør af alting |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hæ hæ, ang. at slæbe en med hjem. Jeg har aldrig nogensinde slæbt en Grim pige/kvinde med hjem, men jeg er tilgengæld vågnet op ved siden af en hel del 
men hvad gør man ikke for at hjælpe damerne