Se indlæg|
Kan 3 ugers turist-visa bruges i 90 dage?
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 13/05-2009 13:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Nå - Kunne ikke få lov at redigere mit indlæg, men fandt en online stavekontrol: http://orangoo.co... Den kan også dansk. Der findes mange, dette er blot en af dem. Tager ikke længe lige at putte teksten ind der først, inden man indsender sit indlæg... |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 13/05-2009 13:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Locturian skrev: Tænkte nok at der ville være nogen der ville blive fornærmede Det var ikke skrevet for at gøre grin med nogen eller træde folk over tæerne... Tænker bare at folk nogengange er lidt for hurtige på tasterne. Dem der er ordblinde, tjae, de kan jo ikke gøre for det, men Word er nu en fantastisk ting, og det kan alle vel finde ud af at bruge?Jeg forbeholder mig retten til at være kritisk mht. de ting jeg finder interessant, det gælder også DTW. Er ikke klar over hvorfor det pertut skal opfattes som noget negatit og anfægtende mod ordblinde eller handicappede. Hvad angår svenskerne - hehe.. Der må jeg trække lidt på smilebåndet og vælger derefter at tie stille ... Spøg til side... Forstår nu bedre skriftligt Svensk end muntligt, da det til tider kan være utrolig svært at konversere (alt efter hvor i Sverige de kommer fra).Dem der har læst hvad jeg har skrevet igennem snart 4 år, burde også vide at jeg meget sjældent langer ud efter nogen, så det vil jeg nu ikke have på mig... Nå ja, nu vi er ved stavekontrollen. Er du sikker på at du ikke mener partout istedet for pertut ?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2009 13:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Fido skrev: [quote]Locturian skrev: Tænkte nok at der ville være nogen der ville blive fornærmede Det var ikke skrevet for at gøre grin med nogen eller træde folk over tæerne... Tænker bare at folk nogengange er lidt for hurtige på tasterne. Dem der er ordblinde, tjae, de kan jo ikke gøre for det, men Word er nu en fantastisk ting, og det kan alle vel finde ud af at bruge?Jeg forbeholder mig retten til at være kritisk mht. de ting jeg finder interessant, det gælder også DTW. Er ikke klar over hvorfor det pertut skal opfattes som noget negatit og anfægtende mod ordblinde eller handicappede. Hvad angår svenskerne - hehe.. Der må jeg trække lidt på smilebåndet og vælger derefter at tie stille ... Spøg til side... Forstår nu bedre skriftligt Svensk end muntligt, da det til tider kan være utrolig svært at konversere (alt efter hvor i Sverige de kommer fra).Dem der har læst hvad jeg har skrevet igennem snart 4 år, burde også vide at jeg meget sjældent langer ud efter nogen, så det vil jeg nu ikke have på mig... Hejsa loc Så synes jeg du skulle have lavet en ny tråd i stedet for at lave dit indlæg lige efter en der åbenlyst ikke staver så godt, det synes jeg er lidt synd for vedkommende og nedgør folk lidt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/05-2009 13:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg har sejlet med en kapt. der var total ordblind både dansk og engelsk,han klarede sig udmærket over hele verden så det kan nok også forstås her på DTW.![]() LINDY |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 13/05-2009 14:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Fido skrev: Locturian skrev: Tænkte nok at der ville være nogen der ville blive fornærmede Det var ikke skrevet for at gøre grin med nogen eller træde folk over tæerne... Tænker bare at folk nogengange er lidt for hurtige på tasterne. Dem der er ordblinde, tjae, de kan jo ikke gøre for det, men Word er nu en fantastisk ting, og det kan alle vel finde ud af at bruge?Jeg forbeholder mig retten til at være kritisk mht. de ting jeg finder interessant, det gælder også DTW. Er ikke klar over hvorfor det pertut skal opfattes som noget negatit og anfægtende mod ordblinde eller handicappede. Hvad angår svenskerne - hehe.. Der må jeg trække lidt på smilebåndet og vælger derefter at tie stille ... Spøg til side... Forstår nu bedre skriftligt Svensk end muntligt, da det til tider kan være utrolig svært at konversere (alt efter hvor i Sverige de kommer fra).Dem der har læst hvad jeg har skrevet igennem snart 4 år, burde også vide at jeg meget sjældent langer ud efter nogen, så det vil jeg nu ikke have på mig... Nå ja, nu vi er ved stavekontrollen. Er du sikker på at du ikke mener partout istedet for pertut ? ![]() Ha, den var go! Fanget i eget net
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

... Spøg til side... Forstår nu bedre skriftligt Svensk end muntligt, da det til tider kan være utrolig svært at konversere (alt efter hvor i Sverige de kommer fra).