Se indlæg|
DANSK BAGERI I PATTAYA
|
|
| joensen |
Lagt på d. 06/11-2009 05:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
Det er da fedt at der er åbnet et dansk bageri i Pataya, men helt ærligt, det lyder som om de ikke har kendt til brød her i Thailand før, der er da adskillige steder hvor du kan få almulig slags brød, sandwich, smørebrød, kager o.s.v. Stort set alle steder hvor der en stor koncentration af udlændinge, er der butikker der stiller diverse behov, så jeg kan ikke se den helt store revulotion idet at et dansk bageri åbner i Pataya. De danskere der sidder der i kulden, må sku da have andet på end et dansk bageri når de tænker Thailand, ja undskyld, kom lige ned på jorden igen. ;Jeg selv elsker Thai mad også efter flere år her ude, men jeg kærer også gerne langt efter en god pizza eller noget godt brød, men jeg gær det sjældent, for ellers bliver det jo hverdags kost og så er det ikke noget særligt. Du kan få alt i Thailand, det er bare din bopæl der begrænser dig i at få det. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/11-2009 06:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Har så være danske bager da den jo lige er åben hvad der ikke så stor udvalg med købet rugbrød og nogen rundstykker. Se frem til at der kommer nogen flere vare hen af vejen Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 06/11-2009 08:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Der er nok BIG PARTY I Pattaya idag......Hva' ?....Husk at sende et postkort til Fam. i DK..Evt med et billede af et RUNDSTYKKE 555555 Er enig med Joensen, man kan faa naesten alt de fleste steder.........Man behoever absolut ikke at tage til Pattaya for at faa et rundstykke.......
Redigeret af Dream d. 06/11-2009 08:26 |
|
|
|
| helgegedser |
Lagt på d. 06/11-2009 11:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Til Dream og joensen. Hvad er der galt i at informere hinanden om Danske tiltag i Thailand. Det må da have en vis interesse eftersom der lige nu har været 2933 besøg på tråden - incl. i to. Jeg vil være opmærksom på hvis i selv informerer om et eller andet - og kommentere det negativt. Det skal man åbenbart her i DTW. MVH |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/11-2009 11:17
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
helgegedser skrev: Nej, vi er her naturligvis for at hjælpe, rådgive og udveksle meninger med hinanden.
Til Dream og joensen. Hvad er der galt i at informere hinanden om Danske tiltag i Thailand. Det må da have en vis interesse eftersom der lige nu har været 2933 besøg på tråden - incl. i to. Jeg vil være opmærksom på hvis i selv informerer om et eller andet - og kommentere det negativt. Det skal man åbenbart her i DTW. MVH Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/11-2009 13:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Er lige kommet tilbage fra bryggeriet, hvor Peter viste mig et rundstykke. Det er fuldstændig som du får det, når det er god kvalitet i DK. 15 baht. koster det. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 06/11-2009 17:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
vandango skal havde rundstykke. med dansk ost til morgenmad. Købet så jeg har nogen liggen i fnyser til jeg få lyst til rundstykker. Den kan godt være man kan købe det her men et dansk rundstykke er og bliver et dansk rundstykke og der er der ingen der kan lave bedre. Har et par gang prøvet det de kalder dansk wienerbrød med det er ikke det samme som et rigtig stykke dansk wienerbrød. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 06/11-2009 20:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
15 baht..... det er halv pris af hvad det koster her i Danevang... lung |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 07/11-2009 02:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
lung skrev: 15 baht..... det er halv pris af hvad det koster her i Danevang... lung Kunne være der var en mulighed for export til dk ?
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 07/11-2009 07:48
|
vandango skrev: Er lige kommet tilbage fra bryggeriet, hvor Peter viste mig et rundstykke. Det er fuldstændig som du får det, når det er god kvalitet i DK. 15 baht. koster det. Undskyld men jeg kan altsaa ikke lade vaere med at smile lidt, det lyder som om du har vaeret i en meget fin juvelerforretning og den nydelige ejer kommer og viser dig en af de mest sjaeldne diamanter i verden... ![]() ![]() Er det ikke et fantastisk billede...........WOW. Redigeret af Dream d. 07/11-2009 07:55 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 07/11-2009 08:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Normale traditionelle danske rundstykker er og bliver et stykke luftigt papbrød, har ikke spist det i 15 år, efter der kom så mange andre brødtyper til Danmark. Det er nok det dårligste brød som kan købes. Selv fra Van Hauen. Er det andet en et almindeligt franskbrød omdannet til en bolle.? Franskbrød er da også noget af det værste og billigste man kan købe i en bagerbutik. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 07/11-2009 10:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
....gad vide om man kan bar-fine de unge bageri-piger, det er jo Pattaya???? Bare en tanke her ved morgenbordet!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 07/11-2009 13:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
Til Helgegedser. Herregud mand, jeg skev bare et indlæg med min mening om postyret/hysteriet der er her på siden angående det bageri, det kan jeg ikke se noget negativt i. Jeg skal ærligt indrømme , at jeg vil skam besøge det bageri hvis jeg kommer til Pataya. |
|
|
|
| helgegedser |
Lagt på d. 08/11-2009 00:27
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
joensen skrev: Til Helgegedser. Herregud mand, jeg skev bare et indlæg med min mening om postyret/hysteriet der er her på siden angående det bageri, det kan jeg ikke se noget negativt i. Jeg skal ærligt indrømme , at jeg vil skam besøge det bageri hvis jeg kommer til Pataya. Det er ok, joensen. Jeg mener bare ikke der er noget hysteri. Der ville være samme snak hvis det var en dansk slagter. Og jeg ser i en anden tråd at der er een som søger et byggefirma. Hvis nu der var et dansk byggefirma, hvordan ville du så kommentere det? God weekend Helge |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2009 00:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det bliver lækkert at komme til Pattaya, Danske rundstykker og bagefter de grønlanske..MMmmmmmm ![]() lung |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/11-2009 11:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Thaikurt1 skrev: vandango skal havde rundstykke. med dansk ost til morgenmad. Købet så jeg har nogen liggen i fnyser til jeg få lyst til rundstykker. Den kan godt være man kan købe det her men et dansk rundstykke er og bliver et dansk rundstykke og der er der ingen der kan lave bedre. Har et par gang prøvet det de kalder dansk wienerbrød med det er ikke det samme som et rigtig stykke dansk wienerbrød. Har købt ind i går, har også kaffe og et par kilo ost med. Men vores maver er lidt smadrede idag. Skulle lige have en godnatdrink ved hotellet, ligepludselig var der bigparty på thaibaren, med seven elevenpriser. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 08/11-2009 14:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Du skal da' noget Van Oosten eller Fernet Branca til at holde systemet kørende og bakteriefrit, så du ikke får "Bangkok Quick Step" lige pludselig, og skal sidde på potten i flere dage!![]() JD |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 12/11-2009 10:46
|
Hvis man har haender som bagkloer paa en muldvarpe, saa er der lidt hjaelp at hente her ( Udon ) http://www.chernc...index.html |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

;