Se indlæg|
Massageklinikker
|
|
| Dream |
Lagt på d. 18/09-2009 10:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Ja ja lille Ezal. Jeg er sikkert den eneste der har vaeret stiv i Pattaya. Privat er jeg saamaend ogsaa en en flink og rar fyr..... ![]() |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 18/09-2009 10:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Dream skrev: Privat er jeg saamaend ogsaa en en flink og rar fyr..... ![]() synes du ihvert fald selv hvorfor er du så så bøvet når du skriver herinde ? er det noget personlighedsspaltning ? |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 18/09-2009 10:48
|
Mr. Baron. Jeg mener ikke at jeg traeder paa nogen her inde, jeg har bare en mening om bar-piger som aabenbart ikke deles af mange...saa kan man jo spoerge sig selv..........................................Sig selv, hvorfor mon ? ps. det er da ikke meget soevn du faar............ Redigeret af Dream d. 18/09-2009 10:50 |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2009 10:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[img]http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs248.snc1/9528_174878850560_740475560_4025152_8140914_n.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 18/09-2009 10:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
du træder folk over tærene i stort set alle dine indlæg i denne tråd og i rigtig mange af dine andre indlæg... mærkeligt du ikke er klar over det.. men det kan vel ikke undre jeg har fået 6 timers søvn i nat, mere er ikke nødvendigt når man ikke skal sove brandert ud.. du skulle prøve det en dag ![]() ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 18/09-2009 11:03
|
Jeg er ikke personlig, men faar derimod MANGE personlige angreb paa mig.......men det kan nu ikke slaa mig ud... Naa, men nu vil jeg vende skuden........... ![]() Maaske..........
Redigeret af Dream d. 18/09-2009 11:07 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/09-2009 11:43
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa dream jeg er ikke i tvivl om du er en rar mand, men for fanden da hvor du skriver nedladende om andre mennesker. Tænk lige på hvor du selv har gået og bollet udenom mens du har Ning, det gør måske ikke noget og så er pigerne gode nok ikke. Jeg er godt klar over hvordan pigerne er og har det, hvordan tror du selv de har det, med det de laver? Selvfølgelig er der nogle tumper ind imellem men uanset hvad så skal man behandle folk med respekt og man kan alså godt tale pænt om alle folk lige meget hvad de laver eller har lavet. Hvordan kan du være så sikker på din ning ikke kommer fra barene, du aner intet om hvad hun har lavet før din tid. Det er ikke skrevet for at genere dig, men bare min mening men elles må du da undskylde hvis du synes jeg er for personlig. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/09-2009 11:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Uden at henvende mig til nogen speciel, vil jeg da gerne fremføre følgende personlige betragtning. Hvis man har benyttet sig af glædespigernes ydelser og efterfølgende nedgør dem, det er da en ynkelig dobbeltmoral og siger mere om "klienten" end pigerne. I det mindste har disse piger noget de kan sælge, hvorimod "klienten" har noget ingen vil have, medmindre han betaler for det. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 18/09-2009 12:02
|
Sony. Flot indlaeg........Tak for det ( jeg mener det ) Fintaenker lige en stund........ |
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 18/09-2009 16:12
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
kom nu dream.nu må du ha tænkt nok.vil godt lige have det sidste med inden jeg smutter i byen.![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/09-2009 16:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
sabai sabai skrev: Fra Jp idag. Omkring tre fjerdedele af de københavnske massageklinikker drives af udlændinge. Det viser en undersøgelse fra Kompetencecenter for Prostitution, der har opgjort antallet af massageklinikker i hovedstaden til mellem 150 og 170 massageklinikker. Blandt dem driver folk med thailandsk oprindelse 98 af klinikkerne, viser undersøgelsen, mens yderligere 25 er styret af andre grupper af udlændinge. "Der har hidtil været meget fokus på afrikanske kvinder, men noget tyder jo på, at vi fra kommunens side bør sadle om og i højere grad tage højde for, at menneskehandlen er altså også meget udbredt blandt folk fra Thailand," siger medlem af borgerrepræsentationen Lars Aslan Rasmussen (S). Hmm.. kun 98 de har vist glemt at tælle de såkaldte "pæne" klinikker med ! Hvis man så begynder at regne lidt på vor mange der er "ansat" disse steder , bliver det interessant .. 7-10 stykker er nok meget normalt det ganger vi lige sammen ! .. ![]() Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden ! ![]() Tilbage til trådens start ! Som Sædvanlig er der straks nogen der får kørt tråden af sporet , og starter person angreb ! Hvad Dream har lavet i sine "unge dage " har intet med denne tråd at gøre ! Er der slet ikke nogen der undre sig over det meget høje antal Thaipiger som er på alle disse klinikker ?? , og her er kun tale om København ! Når vi så tager resten af landet med ,bliver antallet jo ganske skræmmende højt !! Redigeret af sabai sabai d. 18/09-2009 17:27 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 18/09-2009 17:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
deepseadivers skrev: Hva så med de piger der står og venter på bussen omkring Lumpini park ved nattetid. Foran robinson på sukhumvit står de også og venter meget længe på bussen. Min kloge datter var da overbevist om, de ventede på den forkerte bus.hehe hvor fedt.. børn er sku dejlige
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 18/09-2009 18:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Webmaster skrev: Dream skrev: Jamen Webmaster dog......Tidshorisonten Hvorfor skal der laegges laag paa min nuvaerende mening om ludere ? I min tid med damesjov i bla. Pattaya siden '89 er jeg blevet frastjaalet 2 mobilos og 7000 THB, saa det er saamaend ikke der skoen trykker, jeg kunne jo bare lade vaere med at drikke mig saa stiv. Nae der hvor skoen trykker er at de fleste ludere har et minimum af inteligens... ps. Fint nok at i roder op i de gamle arkiver..5555555. sidder sq og smaa-smiler lidt for mig selv nu.... Ja det var måske lige under bæltestedet at hive det gamle indlæg frem. Men det beviser vel meget godt hvordan den enkelte kan skifte mening med tiden ;-) Omkring intelligens, så behøver man skam ikke opsøge en luder for at finde nogle hjernedøde elementer. Det er skam også let nok mellem ikke-ludere, også herhjemme. Så det er der ingen som har eneret på. I det mindste kan man da betale en luder til at holde sin kæft. Hehe, og det gælder selvfølgelig også for det modsatte køn ![]() (let nok at finde hjernedøde elementer-ude som hjemme) |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 18/09-2009 18:55
|
Dream skrev: Mr. Baron. Jeg mener ikke at jeg traeder paa nogen her inde, jeg har bare en mening om bar-piger som aabenbart ikke deles af mange...saa kan man jo spoerge sig selv..........................................Sig selv, hvorfor mon ? ps. det er da ikke meget soevn du faar............ Du træder på mig, med din egen selvfedme og selvophøjelse.. Og du træder på dem der er gift med forhenværende bar-piger... (det er ihvertfald ikke pænt at kalde folks koner for afskum, og hvad du ellers bruger af behageligeord....) |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/09-2009 18:57
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Sarah skrev: Hehe, og det gælder selvfølgelig også for det modsatte køn ![]() (let nok at finde hjernedøde elementer-ude som hjemme) Ja helt sikkert. Mit indlæg var absolut ikke ment mod et bestemt køn. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 18/09-2009 18:57
|
Dream skrev: Webmaster skrev: Dream skrev: De fleste ludere snyder og bedrager saa saeden loeber ud af dem..FAT DET DOG !!! Kære Dream, Du må have haft en meget grim oplevelse med en luder og det er fair nok. Brændt barn skyr ilden. Ikke ligesom gode gamle Suk som ikke var bange for nærkontakt med en luder i ny og næ (link). Skal vi ikke prøve at behandle og omtale alle mennesker uanset erhverv, skolegang og fortid med et minimum af respekt ? Tvivler på at hovedparten af jordens befolkning ville lave hvad de laver hvis de havde andre muligheder, uanset om de så er luder eller overlæge. Jeps, min private mening - ikke udtalt som admin. Jamen Webmaster dog......Tidshorisonten Hvorfor skal der laegges laag paa min nuvaerende mening om ludere ? I min tid med damesjov i bla. Pattaya siden '89 er jeg blevet frastjaalet 2 mobilos og 7000 THB, saa det er saamaend ikke der skoen trykker, jeg kunne jo bare lade vaere med at drikke mig saa stiv. Nae der hvor skoen trykker er at de fleste ludere har et minimum af inteligens... ps. Fint nok at i roder op i de gamle arkiver..5555555. sidder sq og smaa-smiler lidt for mig selv nu.... Uhh, jeg er gået glip af tidligere indlæg hvor du indrømmer at du er Sukrakning... ![]() |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 18/09-2009 18:58
|
Dream skrev: Ja ja lille Ezal. Jeg er sikkert den eneste der har vaeret stiv i Pattaya. Privat er jeg saamaend ogsaa en en flink og rar fyr..... ![]() Nææhhh jeg har også været stiv i Pattaya...men det var helt sikkert ikke med samme "formål" som dig... |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 18/09-2009 19:00
|
Webmaster skrev: Sarah skrev: Hehe, og det gælder selvfølgelig også for det modsatte køn ![]() (let nok at finde hjernedøde elementer-ude som hjemme) Ja helt sikkert. Mit indlæg var absolut ikke ment mod et bestemt køn. Det troede jeg heller ikke ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/09-2009 19:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Igen Igen bliver tråden kørt af sporet ! ! Lav et indlæg om en Bager Butik i Baan now where , eller et indlæg om prisen på en bajer i (10.-kr) i Pattaya !! Så er tasterturet rødglødende ! ! Er der ingen der fatter hvad der forgår lige foran ,vores store Falang Tud ??? Er der virkelig så mange enlige Thai piger i København ? NEJ det er der ikke ! for en stor del af dem er gifte, og arbejder der uden mandens viden !
Redigeret af sabai sabai d. 18/09-2009 19:54 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 18/09-2009 20:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Måske!!!!! Men mange arbejder der også med mandens viden! Og jeg er sikker på at tallet er sat alt for højt, kender til miljøet, og der er ikke så mange som tallet siger. Mange klinikker bliver drevet at en Thai, og så har hun et par veninder til at hjælpe! Der stå som regel ikke en bagmand bag! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.