Se indlæg|
Tilsvining pr Mail
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 10:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ezal skrev: BJ skrev: Riverkwai skrev: bj.køb nogle fuglefrø eller ring til din mor.det bare min mening.vi høre og læser det hver dag- ![]() Hvordan syntes du delv du har det? jamen hvor har han skrevet det? og hvordan fandt du ud af hvem det var? Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden. Da det kan misbruges. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 10:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
IDIOTEN har gjort det igen, jeg har lige fået en mail mere, og personen har sin daglige gang her på DTW for han har bla gengivet Riwerkwai's indlæg. men sender jeg ham et mailsvar acceptere Hotymail automatisk afsenderen som afsender der er tillid til og det skal den ikke Forpulede stoder!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 08/10-2009 10:28 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 08/10-2009 10:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Jo mere du hidser dig op, jo flere mail vil du sikkert faa. Ignorere fjolset........... |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 10:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende. Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/10-2009 10:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det kan være du har skrevet noget som han ikke er enig med dig i og derfor bruge han den måde til at svine dig til. Jeg vil hele ikke finde mig i at blevet svine til at nogen man ikke kender Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 08/10-2009 10:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Til BJ! Jo mere du skriver om episoden(erne), jo mere interessant, føler personen sig. Luk ned og glem det hele... >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2009 10:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej BJ Hvis skribenten er så fej og kujon agtig, hvorfor sætter du så ikke hans navn på siden, måske vi andre brugere på den måde kan være med til at "give ham/hende" et par gode råd om opførsel. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 10:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jahh.....jeg skal nok prøve! Manden må jo være psykisk-syg MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2009 10:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bloker hans mail, eller find hans ip adresse igennem en af de links der blev lagt ud tidligere.. Efterfølgende find ud hvor han kommer fra baseret på ip adressen, og kontakt webmaster med denne oplysning, og prøv at find frem til ham på denne måde. Men uanset hvad bloker ham og glem idioter der ikke er værd at spilde tid på. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 10:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jamen jeg ved ikke hvordan jeg blokere på hotmail for der er kun en gruppe der heder uøsket mails men selvom flytter ham derover kan det være der kommer flere aligevel det har jeg prøvet før med noget reklame der blev ved med at dukke op! Så jeg er sgu på herens mark hvad det angår. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2009 11:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Prøv ad. Kan jo ikke tabe noget.. Evt bloker ham som spam eller lign.. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 08/10-2009 11:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
BJ skrev: ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende. Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet MVH.BJ Har du tænkt lidt over hvad du kalder personen.....??? Ord som: svinet psykisk-syg IDIOTEN Mon ikke du selv skulle se lidt i bakspejlet istedet for bare at ynke dig..... |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 08/10-2009 13:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Nu var det mig der skrev det indlæg du taler om, og dine initialer passede med h.b. med afsenderen i den mail, der er genstand i denne debat. Jeg undskyldte i selv samme mail, skulle der være tale om en forkert person da jeg ikke har nogen forudsætninger for at vide hvem eller hvordan eller hvorledes, men gør det da glædeligt igen. ![]() Jeg beklager mange gange, og jeg håber du i dit blødende hjerte kan finde plads til et lille smil.. ![]() Du er tilgivet ![]() |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 08/10-2009 14:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
BJ skrev: Jamen jeg ved ikke hvordan jeg blokere på hotmail for der er kun en gruppe der heder uøsket mails men selvom flytter ham derover kan det være der kommer flere aligevel det har jeg prøvet før med noget reklame der blev ved med at dukke op! Så jeg er sgu på herens mark hvad det angår. MVH.BJ Hvis jeg var dig ville jeg ignorerer hans mail ![]() Så længe du skriver om det her vil han sikkert synes det er "sjovt" at drille dig ![]() ![]() |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 08/10-2009 14:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
BJ skrev: Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden. Da det kan misbruges. MVH.BJ Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden. Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her. Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på. Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 08/10-2009 16:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Ærlig talt: Er der ikke vigtigere ting at bruge tiden på, end at beskæftige sig med en tåbelig mail, som kan slettes med ét museklik? Den latterlige mail indeholder ingen trusler, ingen personlige elementer eller andet alvorligt. Dem er simpelthen bare en idiots måde at spilde tid på under børnehavestadiet. Dette er indlæg NUMMER 75 om ingenting. Fantastisk. Ikke så underligt, at gnisterne fyger alt for ofte herinde. Tryk "slet" og kom videre. Bjarne |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 18:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
goldwing skrev: BJ skrev: ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende. Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet MVH.BJ Har du tænkt lidt over hvad du kalder personen.....??? Ord som: svinet psykisk-syg IDIOTEN Mon ikke du selv skulle se lidt i bakspejlet istedet for bare at ynke dig..... YNK!!!.......Klap lige hesten tante blikfugl, hvad havd du forventet???... og det var mig bekendt hulemanden der startede hele svinerriet...... MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 08/10-2009 18:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
så kom dog videre......livet er for kort til den slags bagateller.......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 08/10-2009 19:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
FedeFinn skrev: BJ skrev: Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden. Da det kan misbruges. MVH.BJ Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden. Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her. Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på. hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet.. at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/10-2009 01:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvis jeg havde været dig, JB, havde jeg lagt alle hans personoplysninger her på tråden, og så ellers glemt sagen. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















