Se indlæg
 Udskriv debat
At køre med bathbus i Pattaya.
FedeFinn
Dream skrev:
Det var jo netop billig f*sse Mr. Fatman ikke kunne faa..Pfft

Jo jo Dream din kone kunne ikke lade mig være, så hende fik jeg endda gratis, men tror du jeg gad....
Redigeret af FedeFinn d. 16/10-2009 17:01
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

jesus christ.. ikke så tit jeg beder om hans hjælp..

FedeFinn
JD skrev:
FF

Godt for "Euro-trash" turister som dig selv, der kan få billig transport, sprut og f*sse, og samtidig brokke sig over det!

At de så prøver at snyde sig til en gevinst ved at charge dig mere, må du selv sætte en stopper for...

JD

Tror der er noget, der er smuttet for DIG, jeg brokker mig IKKE over priserne, men over at der er en eller andens skeptiker, der har så pisse ondt i røven over, at man ikke vil snyde til at betale mere end varen koster.

Hvis du JD for din pension vil lege BIG.SPENDER, så gør du bare det.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

kimkingo
Var det ikke en ide at holde sig til tråden, istedet for at fortælle hvem i vil kneppe, og hvad i vil betale. Så start da en ny tråd. God weekendWink

TG950
kimkingo skrev:
Var det ikke en ide at holde sig til tråden, istedet for at fortælle hvem i vil kneppe, og hvad i vil betale. Så start da en ny tråd. God weekendWink

det var sgu nok bedre at lukke tråden.

TG950 skrev:
kimkingo skrev:

det var sgu nok bedre at lukke tråden.

ja... bare trist at det skal gå så galt altid

kylling
FedeFinn skrev:
Dream skrev:
Det var jo netop billig f*sse Mr. Fatman ikke kunne faa..Pfft

Jo jo Dream din kone kunne ikke lade mig være, så hende fik jeg endda gratis, men tror du jeg gad....

Det er sku da ulækker at læse om alt det bræk du skriver,men jeg kunne jo bare lade være

Fede jeg vil ikke håbe for dig at du møder SUK alias DREAM

Spring til debat: