Se indlæg|
turisme
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 28/10-2009 12:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
JD skrev: Utroligt en ballade her på gul stue, hvor er pædagogerne? ![]() JD de er inde på rød stue
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 28/10-2009 13:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Næh, de er sgu' i Pattaya allesammen og drikke hyren op! JD |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/10-2009 13:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
JD skrev: Sure rønnebær, måske?! ![]() Utroligt en ballade her på gul stue, hvor er pædagogerne? ![]() JD Her! - er ved at komme til mig selv. Skulle have holdt mine pølser fra tastaturet igår. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2009 14:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
JD: Det bliver nu ualmindelig svært at drikke hyren op i Patty med 50 bath stykket ...det bliver til rigtig-rigtig mange øl...det tjener alm. danskere for meget til...som Simon Spies engang udtalte:JAAAh jeg klager jo ikke over min indtægt..men jeg kan ikke at bruge dem alle sammen. - |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/10-2009 14:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har dog løbet fra en regning på næsten 1000 baht, hos Jens på Café Frem Soi Buakhaow Markedet, nåh ja så videre på Bryggeriet. Man kan sagtens spendere godt med penge, især hvis man begynder at trække lodder, hvor der er mange der deltager samt at man sidder i uheld. Har en rejse kammerat der gik ud en aften med 12.000 baht på lommen, og kom hjem med 0. Han kunne egentlig kun huske det med de 12.000 Baht. ![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 28/10-2009 14:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
He-he! Det er godt jeg har prøvet alt det snas der, gider ikke længere... Nu sidder jeg kun i hjemmebaren på 16. og kæfter op, mens konen - det kære væsen - bliver sat til at blande drinks. Tænk hvis man havde så dårlig karma at man var nødt til at være sammen med en dansk femi-nazi? ![]() JD |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/10-2009 15:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Hallooo JD du skal ikke sidde der og bælle ? du har vis ikke læst tråden om Chiang Mai ? ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 28/10-2009 17:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
rinpoche skrev: Jeg er ikke i tvivl om der er en betragtelig nedgang i antallet af turister i Thailand generelt. Men skandinaver VIL have deres ferie i Thailand, om der så er finanskrise, svine-, fugleinfluenza, bomber, besættelse af lufthavn etc. Der kommer ikke færre skandinaver til Thailand i år end sidste år, det tyder alle solemærker på. Det må være viking-arven. host, host.... http://www.standb...news/21056 Endnu inden Spies har sendt det første af vinterens mange charterfly af sted mod Phuket, er syv af 10 rejser solgt. Til både jul og nytår melder selskabet tæt på udsolgt, og fra lufthavnene i både Aalborg og Billund er der sat ekstrafly ind til danskernes foretrukne rejsemål i Det Fjerne Østen. ”Mens vi fra København mangler at sælge lidt mere end 20% af vores vinterrejser til Thailand, må vi melde udsolgt fra Aalborg. Fra Billund har vi kun nogle få pladser med afgang den 7. marts. I forhold til samme tidspunkt sidste år ligger Thailand-salget ca. 20% bedre”, siger Jan Vendelbo, direktør i Spies. Selv om flyrejsen til Thailand er omtrent dobbelt så lang som til De kanariske Øer, får Phuket og Krabi besøg af stadig flere børn. Ca. 12% af Spies gæster er under 12 år. Det matcher udmærket det nye initiativ med endnu et familieanlæg, Sunwing Resort, som åbner den 15. november i Kamala med 300 lejligheder. I forvejen har Spies et tilsvarende anlæg i Bangtao med 287 lejligheder. I 2008 holdt 149.942 danskere ferie i Thailand - 8.832 flere end i 2007. Det svarer til en fremgang på 6,3% og Spies venter en tilsvarende fremgang i denne vinter. I alt rejste 825.180 skandinaver på ferie i Thailand i fjor. Af dem var cirka halvdelen svenskere. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/10-2009 12:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Tourism situation improved: Thai PM Sat, Oct 31, 2009 The Nation/Asia News Network Prime Minister Abhisit Vejjajiva said Friday that the tourism industry situation has improved with more foreign tourists visiting Thailand. For example, in September the number of foreign tourists was about 200,000 higher than the same month last year, Abhisit said. He said the Tourism and Sports Ministry expected a total of 14 million foreign tourists would visit Thailand this year. "I affirm that the number of foreign tourists has increased a lot," the prime minister told reporters after the monthly meeting of permanent secretaries. http://news.asiao...77036.html |
|
|
|
| Charansanitwon |
Lagt på d. 03/12-2009 22:44
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Tja.. Mon så ikke den debat er nok... Tak Til alle. Charansanitwong. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

-