Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Air
Lung Yao
Linda skrev:
hvor kan jeg købe cd rom ordborg, på thai /Winkdansk hen..

Dit spørgsmål skulle have ligget enten under :
- Sproget Thai :
http://www.dansk-...forum_id=5

eller
- Markedspladsen:
http://www.dansk-...orum_id=19

Da det har ingen relevans med : Flyselskaber - Lufthavne - Billetter.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kiml
FedeFinn hvor kunne du finde på detPfft
[img][/img]

FedeFinn
kiml skrev:
FedeFinn hvor kunne du finde på detPfft

Ja Kim, det er ikke altid, ærlighed belønner sig Grin
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

kiml
Nej Finn men du må lægge hovedet i blød til et nyt profil navn hvis du får det sidste kirsbær, funnie boys måske Shock
[img][/img]

FedeFinn
Kim du er ikke uden humor Wink
Du er den eneste, der har fanget, hvorfra mit brugernavn stammer fra Smile
Så mens de andre tøffer rundt på havnen på deres små knallerter, så er du jo klart hurtigere.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

kiml
Ja men min hjerne vrider siger noget andet, ka du ikke snakke med ham hehe
[img][/img]

vandango
Jeg rejser til Thailand ca. 3 gange om året.

Gad vide om f.eks Thai Airways vil give en rabat hvis man forhåndsbetaler for 1 år ad gangen. Her tænker jeg på billetter af 1-max. 2 måneders varighed?

BJ
vandango skrev:
Jeg rejser til Thailand ca. 3 gange om året.

Gad vide om f.eks Thai Airways vil give en rabat hvis man forhåndsbetaler for 1 år ad gangen. Her tænker jeg på billetter af 1-max. 2 måneders varighed?

Ja det kunne da være rart at vide, da jeg selv skal bestille to billeter med Thai Fra CPH - BKK - CPH der skal gælde for 1.md fra september, for den ene, og den anden 4.md men begge to T/R. Men de kan vel ikke oplyse mig om prisen før efter Nytår???. men jeg har tænkt mig at betale dem når de er bestilt. Er der en der kan svare på det???
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 16/12-2009 13:30
THAILAND
A DREAM COME TRUE

vandango
Tænker på en lille smuttur til Thailand. ca. i perioden den 5 januar og måneden ud.
Har dobbeltvagt den 3 januar, og har ikke lagt nyt skema herefter.
Er lidt doven for tiden, og det blev ikke bedre efter at Copenhagen Flemming ringede igår (havde sendt en drillenisse på sms), med en hilsen fra Bryggeri Peter.

Er der nogle konkrete bud på en direkte flybillet? Thai Airways - SAS.
Hvor finder jeg det billigst, er pt. rundt og kigge, men billetterne er for dyre, har jo også lige været afsted, så budgettet er ikke helt i top.
Redigeret af vandango d. 30/12-2009 14:18

kanut
Her er rigtig slem en Shock med BudJet.dk
ud d.6.Jan(33timer)
og hjem den 28 jan(20timer)
Pris 5533kr. god pris , men puuuuuuuuuuuuuha en lang turSmile
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Big-Viking
33 timer....Shock En frygtlig masse fadbamser.. Må da håbe der må ryges i lufthavnen...

escabarte
har selv lige købtfra cph til phuket over bangkok med thai ud 1maj hjem 1juni til 4700

BJ
escabarte skrev:
har selv lige købtfra cph til phuket over bangkok med thai ud 1maj hjem 1juni til 4700

Ja det er sgu billigt med THAI, samme periode bare i 2008 gav jeg 6400dkr for CPH - BKK - CPH med THAI.
GO turWink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

kanut
Vi rejser ud 19/7-2010 og hjem 7/8-2010 med Thai pris pr billet 5400, det er også en ok pris når man tænker på at det er i skoleferien.Smile
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

ThomasHOL
kanut skrev:
Vi rejser ud 19/7-2010 og hjem 7/8-2010 med Thai pris pr billet 5400, det er også en ok pris når man tænker på at det er i skoleferien.Smile

det var godtnok billigt. Vi var afsted sidste sommer fra 9/7-1/8 altså næsten identiske uger og det kostede omkring 8000 kr pr voksen med Thai. Dog fik vi 1 barn med gratis pga et tilbud når man bestilte 2 overnatninger med også, så gennemsnit var ca 6500 pr person incl 2 overnatninger. Så det er ret billigt må man sige.

Dog er forårspriserne lidtdyrrere end sidste år hvor jeg fik billet til ca 3900 kr ud 28/5 og hjem 5/6 den koster lige under 4300 nu.

hanspeter
Det er meget lave priser, mon ikke det er fordi der er kommet for mange sæder ud af Scandinavian efter at de har startet Oslo-Bangkok direkte?

huratho
Hej
Jeg føler mig utrolig godt behandlet af Thai Air.
Da jeg i okt. 09 skulle til DK i hast p.g.a. min mors død, kunne de have forlangt THB 70000.00, for jeg skulle afsted, men det gjorde de ikke. CM, Bangkok, KBH og med tog til Skive og retur på en 30 dg. åben billet THB 36000.00
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Spring til debat: