Se indlæg|
Søger en Thai-pige
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 21/01-2010 17:44
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Cantona skrev: jeg tror ikke du skal tage det så personligt...tror bare folk undrer sig lidt over hvorfor det SKAL være en thai pige....hvad med Japan, Kina, Philippinerne, Laos, Malaysia, Vietnam, Indonesien osv osv osv, de ligner sgu hinanden alle sammen...tror folk har ret store og ofte velbegrundede foredomme om folk som søger "thaipige"...netop fordi folk som specifik søger en "thaipiger" ofte har foredomme/forventninger om hvordan en thaipige er, ligesom thaikvinder har foredomme/forventninger til hvor det er at have en falang mand.....efter kort tid brister denne vision og fører til: 1) skilsmisse. 2) man "lære" at holde at hinanden. 3) kærligheden/følelserne er ensidige. 4) folk lever i en symbiose, manden har sin lille unge thaipige og pigen har sin økonomiske gevindst. man får sine tanker når folk søger til de fattige egne for at finde en kæreste....hvad er de bange for?? modspil?? at man pludselig ikke har bukserne på pga. økonomien? hvad er der galt med en japaner som ligner en thaipige, bare fordi hun tjener det samme bliver hun uinteressant..hehe kernen er at når fx danskerne har foredomme mod os med thaikærester/koner lige pludselig selv specifik søger en thaikæreste...så undres man..jeg siger ikke du har foredomme, men dybt inde i dig, har du gjort nogle tanker, ellers ville du ikke søge "thaikvinde"... Men jeg forstår dig godt raprap, du søger netop en pige fra Danmark som måske har godt job, hvem ved, måske har hun ikke..du kan godt lide thailand og asiatiske kvinder, fair nok, det kan de fleste herinde (man får sin tvivl igang imellem). Og du spørger i et thaiforum om nogle kender en thaipige...logisk og ganske forståeligt i mine øjne. Jeg prøver bare at give et bud på hvorfor folk reagere som de gør...og du kan ligeså godt vende dig til reaktioner som disse hvis du en dag bliver thai gift, for der er mange foredomme indvolveret, stadigvæk. Get used to it...don't get surprised.. Johnson Tak for dit gode indlæg. Ja hun kunne lige så godt være fra et af de omkringliggende lande, men fakt er jo at der er flest thailandske piger i danmark end piger fra et af de andre lande du nævner. Japansk er da også fint, men så begynder madkultus og lign. at fjerne sig fra det jeg også godt kan lide ved Thailand. Har spist en del thaimad og er vild med det. Fordomme er jeg ligeglad med. Folk kan tænke hvad de vil. Har dem selv når jeg ser en ucharmerende fedladen mand midt i 30'erne med en smuk thaipige på 25 år. Jeg er ikke anderledes på det område. |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 21/01-2010 17:47
|
|
latour82 skrev: Hvem er det nu der er dum?? At finde en tidligere Dansk gift Thailandsk pige i Danmark er da en winwin situation. Lidt ligesom at købe en lettere brugt bil!!! Hvorfor bøvle med sikkerhedsstillelse, hvorfor bøvle med at intigrere pigen og få hende tilpasset i det Danske samfund, hvorfor bøvle med at finde en omgangskreds til hende osv, når der er et eller andet dumt rær som har taget alt bøvlet. Det er squ da os som har taget det bøvl i sin tid der er de dumme i situationen. Ps. har haft den samme kone siden 1999 og har selv haft bøvlet!!!!!!!!!!!! Men held og lykke med arrangementet, jeg er glad for at jeg selv havde initaitiv nok til selv at finde min Thaipige på en efterhånden så sjælden måde, som et sponant møde i Thailand . Hilsen Niels Se den ironiske og en smule bitre måde i siger den sætning på igen og igen, bekræfter mig da kun i at det er den rigtige måde at gøre det på. I lyder bare som en bunke gnavne gamle mænd der ærgrer sig over tabte penge. Af andres skade bliver man klog.... Så det har sgu ikke rigtigt nogen effekt det der.... |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 21/01-2010 18:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
yo-yo Rap rap !.... hvis du tror du kan finde en pige fra Thailand her på denne tråd ? skal du holde liv i den! hvis ikke lad den dø...sammen med din Thailandske drøm/mareridt..hved godt det ikke er min kone du søger men når du har et billede der ligner en" noget syg mand" er det så ikke iorden at hun nævner dette? hun har mange veninder som har set dit billede ,ingen tør møde dig( du ser ikke særlig sød/rar ud)...sorry...... |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2010 18:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Raprap skrev: Se den ironiske og en smule bitre måde i siger den sætning på igen og igen, bekræfter mig da kun i at det er den rigtige måde at gøre det på. I lyder bare som en bunke gnavne gamle mænd der ærgrer sig over tabte penge. Af andres skade bliver man klog.... Så det har sgu ikke rigtigt nogen effekt det der.... Pas nu på hvem du træder på hvis du skal have hjælp herfra. Det er okay med kritik, men alt med måde |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 21/01-2010 18:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Raprap jeg må nu give dem Ret dit foto gør ikke noget godt for dig, Jeg tror at de Piger der evt. skulle se dit desperate forsøg på at få kontakt til dem Løber skrigende væk lige så snart at de ser dit profil foto. ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2010 18:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvis jeg kan finde en pige, så kan raprap nok også ![]() raprap skriv evnt en pm til thyboen herinde |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 21/01-2010 19:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ang. foto tror det er noget med vinklen ! Minder sgu lidt om min gamle ven..... ![]()
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 21/01-2010 19:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
sabai sabai skrev: Ang. foto tror det er noget med vinklen ! Minder sgu lidt om min gamle ven..... ![]() ![]() Sorry... men den er sgu sjov... griner endnu... ![]()
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 21/01-2010 20:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Speedmaster skrev: yo-yo Rap rap !.... hvis du tror du kan finde en pige fra Thailand her på denne tråd ? skal du holde liv i den! hvis ikke lad den dø...sammen med din Thailandske drøm/mareridt..hved godt det ikke er min kone du søger men når du har et billede der ligner en" noget syg mand" er det så ikke iorden at hun nævner dette? hun har mange veninder som har set dit billede ,ingen tør møde dig( du ser ikke særlig sød/rar ud)...sorry...... Det er sgu da det værste vrøvl, der længe har været skrevet.... Kig lige 1 gang til på mandens billede.... Prøv at se hvor sløret det er og den dårlige vinkel det er skudt fra.... Hvis Du prøver at forestille dig hvordan RapRap ser ud i virkeligheden, så tror Jeg også Du kan se at der gemmer sig en pæn og nydelig soldat/politi/vagtmand eller lignende???? Puds brillerne!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/01-2010 20:11
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Dem der klager over billedet tør nok ikke selv og se sig selv i spejlet
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/01-2010 20:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Så Raprap nu indstiller du SGU den store skydning på medlemmer herinde, hvor fanden ved du fra at alle herinde er nogle sure gamle mænd, der tager du for alvor fejl ![]() jeg selv er 53 år ikke sur og gnaven, har mødt en dejlig pige i Thailand på 46 år, hun kommer nu til Dk i april, så jeg kan ikke få armene ned, tar Sgu til Thailand i marts for at bringe hende sikkert til DK, dyrt ja, men det er det vær, forøvrigt er jeg i meget god form, er Handsom Falang som Thaierene siger, men det ved du vel ikk hvad betyder???? Så som skrevet før, tag dog derud, lær noget Thai i DK, det har jeg gjort, det giver pote, men det er du måske ikke i stand til???? ved det ikke,?? Det var bare et godt råd til dig, du er velkommen til at sende mig en PM, jeg kender flere søde Thaier i Thailand der gerne vil møde en dejlig Falang fra DK, så det var måske alligevel noget for dig? MVH NID. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 21/01-2010 21:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
sabai sabai skrev: Ang. foto tror det er noget med vinklen ! Minder sgu lidt om min gamle ven..... ![]() ![]() ![]() Nu ved jeg hvem han er..!!
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 21/01-2010 21:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
sabai sabai skrev: Ang. foto tror det er noget med vinklen ! Minder sgu lidt om min gamle ven..... ![]() ![]() For mig at se sår er fotoet taget med en lang lukkertid og der med er det blevet rystede og uskabt Come As You Are
|
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 06:33
|
|
Speedmaster skrev: yo-yo Rap rap !.... hvis du tror du kan finde en pige fra Thailand her på denne tråd ? skal du holde liv i den! hvis ikke lad den dø...sammen med din Thailandske drøm/mareridt..hved godt det ikke er min kone du søger men når du har et billede der ligner en" noget syg mand" er det så ikke iorden at hun nævner dette? hun har mange veninder som har set dit billede ,ingen tør møde dig( du ser ikke særlig sød/rar ud)...sorry...... Jamen så er i alle gode til at fejlvurdere og folk der vuderer ud fra et billede kan jeg ikke bruge til noget. Billedet ser ud som det gør. Du har ikke engang noget billede på, så måske du skulle undlade at kommentere andres...Hmm.. |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 06:35
|
|
Ezal skrev: Raprap skrev: Se den ironiske og en smule bitre måde i siger den sætning på igen og igen, bekræfter mig da kun i at det er den rigtige måde at gøre det på. I lyder bare som en bunke gnavne gamle mænd der ærgrer sig over tabte penge. Af andres skade bliver man klog.... Så det har sgu ikke rigtigt nogen effekt det der.... Pas nu på hvem du træder på hvis du skal have hjælp herfra. Det er okay med kritik, men alt med måde Sorry, men med den behandling andre giver mig herinde, så skal jeg nok ikke lige træde varsomt. Det er jo ikke megen hjælp der er at hente under nogle omstændigheder. Så bare glem det... :-) |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 06:36
|
|
Nirvana skrev: sabai sabai skrev: Ang. foto tror det er noget med vinklen ! Minder sgu lidt om min gamle ven..... ![]() ![]() For mig at se sår er fotoet taget med en lang lukkertid og der med er det blevet rystede og uskabt Ja jeg ved ikke hvem der har taget billedet af hannibal lector, men mit er bare blevet kornet af at blive resized. |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 06:45
|
|
Nid skrev: Så Raprap nu indstiller du SGU den store skydning på medlemmer herinde, hvor fanden ved du fra at alle herinde er nogle sure gamle mænd, der tager du for alvor fejl ![]() jeg selv er 53 år ikke sur og gnaven, har mødt en dejlig pige i Thailand på 46 år, hun kommer nu til Dk i april, så jeg kan ikke få armene ned, tar Sgu til Thailand i marts for at bringe hende sikkert til DK, dyrt ja, men det er det vær, forøvrigt er jeg i meget god form, er Handsom Falang som Thaierene siger, men det ved du vel ikk hvad betyder???? Så som skrevet før, tag dog derud, lær noget Thai i DK, det har jeg gjort, det giver pote, men det er du måske ikke i stand til???? ved det ikke,?? Det var bare et godt råd til dig, du er velkommen til at sende mig en PM, jeg kender flere søde Thaier i Thailand der gerne vil møde en dejlig Falang fra DK, så det var måske alligevel noget for dig? MVH NID. Jeg siger ikke at alle lyder som gnavne gamle mænd...men mange af dem gør. Kan kun gentage mig selv for gud ved hvilken gang...JEG SKAL IKKE HENTE NOGEN TIL DANMARK...Her er masser af thaipiger i DK. Man skal bare finde dem. I kører konstant i samme spor...rejs ud..kom nu afsted... Undskyld sproget, men det da utroligt så mange gange jeg skal gøre opmærksom på det. Og jeg ved udmærket hvad handsome Falang betyder. Jeg vil meget gerne lære thai, men det ville være sjovere sammen med en thai og så samtidigt lære hende dansk, hvis hun ikke kan det i forvejen, efter som hun bor her. Jeg vil gerne til thailand, men igen..hellere sammen med en jeg har mødt i DK som vil hjem på ferie. Sådan er jeg..resperkter det :-) |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 06:47
|
|
keniko skrev: sabai sabai skrev: Ang. foto tror det er noget med vinklen ! Minder sgu lidt om min gamle ven..... ![]() ![]() ![]() Nu ved jeg hvem han er..!! ![]() Han er vel heller ikke den værste at blive sammenlignet med. Han er da intelligent, såh.... At han så har snydt for 1 milliard, det er noget helt andet. |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 06:49
|
|
Raprap skrev: keniko skrev: sabai sabai skrev: Ang. foto tror det er noget med vinklen ! Minder sgu lidt om min gamle ven..... ![]() ![]() ![]() Nu ved jeg hvem han er..!! ![]() Men det er da pudsigt at alle de små kyllinger der sidder der bag skærmene som kritiserer og laver grin med andres billeder, de har ikke noget billede på af dem selv. Er i virkelig så grimme at i ikke vil være det bekendt? Jamen så takker vi andre da for at i ikke har sat billede på. Han er vel heller ikke den værste at blive sammenlignet med. Han er da intelligent, såh.... At han så har snydt for 1 milliard, det er noget helt andet. |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 22/01-2010 08:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Raprap skrev: .[quote]latour82 skrev: Se den ironiske og en smule bitre måde i siger den sætning på igen og igen, bekræfter mig da kun i at det er den rigtige måde at gøre det på. I lyder bare som en bunke gnavne gamle mænd der ærgrer sig over tabte penge. Af andres skade bliver man klog.... Så det har sgu ikke rigtigt nogen effekt det der.... Gammel og bitter mand!!! Nej tværdigmod, måske lidt halvgammel men bitter Nej. Tværdimod ser jeg dig som en naiv ensporet person, som vælger at ignoere nogle af de gode råd som flere har givet dig. Det er ligesom at stikke hænderne i et bistadie når du vil finde din nødstedte prinsesse her i landet, men du vil jo gerne lege ridderen på den hvide hest, så værsågod, men lov mig ikke at være den der flæber her på siden, når eller hvis du trækker en dyr nitte. Du lader hånt om den som råder og vejleder dig ud fra dyrkøbte erfaringer. Jeg fandt min kone i Thailand lang tid før der var noget der hed sikkerhedsstillelse osv. så det har rent faktisk ikke kostet mig andet end en billet, efterfølgende har hun haft eget arbejde, så hun hænger ikke i min pengepung, det er squ nok nærmere det omvendte!! Var jeg dig, så ville jeg løsne mig selv fra den frelserrolle som du påtager dig, og måske lede lidt længere for at finde den ægte kærlighed, om du finder den i de kredse som du søger i er squ nok yderst tvivlsomt. Der findes der præcis lige så meget ægte kærlighed som du kan se i den Serie om fra Thailand til Thy, se den serie og lær. Hilsen Niels |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.