Se indlæg
 Udskriv debat
Gamle mænd & unge piger
Joe
risbaronen skrev:
vil det så sige joe at når du bliver 75 så vil du synes at 75 årige damer er nogen rigtige frækkerter og du vil på ingen måde kunne have lyst til at være sammen med en yngre dame

Der er vigtigere ting i livet end faste balder. Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men min nuværende kone har jeg ikke i sinde at forlade, nogensinde.

Man har vel altid lyst til at være sammen med den smukkeste i flokken, men hvis der ikke er tale om ægte kærlighed, ville jeg ikke kunne nyde samværet.

Thai72
For lige at tage udgangspunkt i filmsekvensen og det den udtrykker…

I mine øjne er det hævet over enhver tvivl at begge parter for noget ud af hinanden.
Den gamle mand får fesse og den unge pige for penge.

Det der er problemet er, at de gamle mænd bilder sig ind, at de unge piger godt kan lide at have gamle mænd liggende oven på sig og pruste og stønne.
Og selvfølgelig er de gamle mænd nødt til at bilde sig selv ind, at pigerne kan lide det og er vilde med dem.
Det er jo lidt ærgerligt, når nu den gamle mand har været på (kød-) marked og købt ind, og så se kendsgerningerne i øjnene. Så hellere hårdnakket påstå at det er helt naturligt og det er de andre der ikke forstår det, eller er misundelige.

Jeg er ikke så naiv, at jeg tror, jeg kan omvende gamle mænd i deres tro, men når de bliver tørret godt og grundigt i røven, skal de bare lade være med pibe.

Og nej, jeg er ikke mod prostitution. Og der er i øvrigt heller ingen der kan stoppet det!
Man kan diskutere baggrundene for hvorfor nogle kvinder (og mænd) går ind i faget.

Nu er der ingen regel uden undtagelse, og selvfølgelig er det muligt, at en ung pige elsker en meget gammel mand. Men jeg er ikke i tvivl om at det er en undtagelse.

God weekend gamle som unge - og dem lige midt i mellem! Grin

Joe
God weekend du.. Fint indlæg!

hanspeter
ABEKATTEN skrev:
Der er en væsentlig forskel på om aldersforskellen er mellem en pige i tyverne og en mand i fyrrene, eller som mit forhold, en kvinde omkring de fyrre og som jeg, folkepensionist, i år.

Den forstår jeg ikke, hvad mener du er mest "naturligt". Da jeg var i fyrrene havde jeg da flere "forhold" med både danske og thaier i den alderskategori, der kan jo både være forskel som 21-41, 29-41, 29-49 og alt der ind imellem. Men det er måske fordi jeg er så lækker Rolll

Jeg kan da ikke se at det skulle være "værre" end en smart, lækker og ungdommelig kæreste i fyrrene sammen med en eventuelt afdanket folkepensionist, med hængerøv og alt for meget ølmave.

Det jeg skriver har intet med, hvordan du holder dig ABEKAT, for det aner jeg jo ikke noget om. Men der er intet forhold som er ens.

Jeg kendte en nu desværre afdød mand, han holdt sig fantastisk hele sit liv og så altid mindst tyve år yngre ud end han var.
De var ret vilde med ham de danske damer, han havde ofte forhold til nogen som var 20-25 år yngre end ham. Da han var 59-60 år havde han da et forhold til en 29 årig. Der var sgu 30 års forskel, uhadadada. Men okay man behøver jo heller ikke at være gammel fordi man er 60.
Redigeret af hanspeter d. 12/02-2010 15:59

chris70
Mange tak til skeptikeren, et godt svar. Hvad skal vi gamle gøre? Der er jo ikke så mange gamle bar piger i Thailand og hvad så om han er gammel, han er kommet til Thailand for at nyde livet og bruge nogle penge og komme lidt væk fra alle de sure gamle rynkede over vægtige damer i Danmark. Lad ham da have det lidt godt de sidste år han har tilbage.

Da jeg stak til søs da jeg var 16 så jeg meget af det i Japan, Singapore og Hong Kong og aldrig havde jeg troet at det kunne ramme mig, men det gjorde det altså og nu er det mig der render rundt med en på 20, men aldrig glemmer jeg at det er for pengenes skyld hun gør det og at mange gange presser familien på.

Ingen i familien spørger hende hvordan hun kan sende 30.000 hjem om mdr. med den lille landsbyskole uddannelse hun har?

Chris

Thongthai
Tænk hvis alle i verden havde lige mange penge så var der nok ikke så mange gamle mænd der kunne finde sig en ung kvinde.
Ja i må meget undskylde men de gange jeg har fundet en sild i KBH var enten fordi hun var blind eller hønefuld eller kostede en tusse eller 2.Men ok jeg var kun 20 årgammel men man kan vel stadig huske lidt.

Frank
Thai72 skrev:

I mine øjne er det hævet over enhver tvivl at begge parter for noget ud af hinanden.

Det der er problemet er, at de gamle mænd bilder sig ind, at de unge piger godt kan lide at have gamle mænd liggende oven på sig og pruste og stønne.
Og selvfølgelig er de gamle mænd nødt til at bilde sig selv ind, at pigerne kan lide det og er vilde med dem.
Det er jo lidt ærgerligt, når nu den gamle mand har været på (kød-) marked og købt ind, og så se kendsgerningerne i øjnene. Så hellere hårdnakket påstå at det er helt naturligt og det er de andre der ikke forstår det, eller er misundelige.

Jeg er ikke så naiv, at jeg tror, jeg kan omvende gamle mænd i deres tro, men når de bliver tørret godt og grundigt i røven, skal de bare lade være med pibe.

Og nej, jeg er ikke mod prostitution. Og der er i øvrigt heller ingen der kan stoppet det!
Man kan diskutere baggrundene for hvorfor nogle kvinder (og mænd) går ind i faget.

Nu er der ingen regel uden undtagelse, og selvfølgelig er det muligt, at en ung pige elsker en meget gammel mand. Men jeg er ikke i tvivl om at det er en undtagelse.

Enig langt henad vejen, men forstår ikke hvorfor det er et problem, hvis gamle mænd lever i den tro. Problem for hvem?Smile

Tumut
Joe skrev:
Madiba skrev:
Tumut skrev:

mener bare at folk er alt for dømmende

Den eneste der er dømmende er den skinhellige Joe, som står klar ved skærsilden til sortering af folk.

Sorterer gerne.. Men er ked af hvis jeg er for dømmendeSad Kan godt te mig mere som et svin, hvis jeg så passer bedre ind i dit forskruede verdensbillede?

nej nej, jeg mente ikke dig, jeg mente ikke nogen bestemt person. Jeg siger bare at hvis det var nu tilfældet at de kendte hinanden og det ikke var for sex, så tager 75 % nok fejl af deres første indtryk

hanspeter
Thongthai skrev:
Tænk hvis alle i verden havde lige mange penge så var der nok ikke så mange gamle mænd der kunne finde sig en ung kvinde.
Ja i må meget undskylde men de gange jeg har fundet en sild i KBH var enten fordi hun var blind eller hønefuld eller kostede en tusse eller 2.Men ok jeg var kun 20 årgammel men man kan vel stadig huske lidt.

Trist skæbne.
Har du kke kunne få noget elskov uden modparten var enten blind, høneful eller du betalte ved kasse 1, allerede fra du var 20 år? Eller læser jeg det forkert?

FCKdk
ABEKATTEN skrev:
Der er en væsentlig forskel på om aldersforskellen er mellem en pige i tyverne og en mand i fyrrene, eller som mit forhold, en kvinde omkring de fyrre og som jeg, folkepensionist, i år.

Hvad er forskellen???? Der er ca. 20 år+ imellem Jer!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Joe skrev:
Der er vigtigere ting i livet end faste balder. Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men min nuværende kone har jeg ikke i sinde at forlade, nogensinde.

Måske ikke men lur mig, om ikke din kone har lyst til at forlade dig. Tuttelu Tralla

Joe
Pilgrimmen skrev:
Joe skrev:

Måske ikke men lur mig, om ikke din kone har lyst til at forlade dig. Tuttelu Tralla

Er du typen der springer hovedløst ud i et ægteskab? Må du næsten være. Fik du for meget ilt under fødslen, eller tænder du på at svine tilfældige folk du ikke kender online?

Thai72
Frank skrev:
Thai72 skrev:

Enig langt henad vejen, men forstår ikke hvorfor det er et problem, hvis gamle mænd lever i den tro. Problem for hvem?Smile

Det er nok et spørgsmål om ens holdning til dette emne.
Jeg kan kun svare på egne vegne og betragter disse gamle mænds væremåde, for at være ret forskruet og frastødende.
Jeg gør mig som sagt ingen illusioner om at ændre andres holdninger til dette emne Grin

Thai72
Jeg syntes i øvrigt, at der i flere indlæg, foregår en urimelig hetz mod Joe, som ikke har noget med trådens indhold at gøre…

hanspeter
Pilgrimmen skrev:
Joe skrev:

Det er sgu da noget fis at fyre af, tror du at du er smart?. Jeg er ikke enig i hvad Joe skriver, men du aner intet om ham og du kommer med en total dum kommentar, som er personlig og intet har med emnet eller hvad han skriver at gøre.

Joe
hanspeter skrev:
Pilgrimmen skrev:
Joe skrev:

Det er sgu da noget fis at fyre af, tror du at du er smart?. Jeg er ikke enig i hvad Joe skriver, men du aner intet om ham og du kommer med en total dum kommentar, som er personlig og intet har med emnet eller hvad han skriver at gøre.

Tak. Jeg synes selv den var lidt kedelig.

Webmaster
Pilgrimmen skrev:

Et rødt bær givet for at være personlig i en ikke acceptabel grad.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
vandango
Joe skrev:
jesperfrb skrev:
Joe, nu skal du passe på du ikke misforstår mig, for mange af disse forhold ændre sig til stor hengivenhed og godt venskab partner imellem, altså lige som et dansk parforhold, når den første forelskelse har lagt sig, og det er vel tæt på ægte kærlighed!

Så jeg kan på ingen måder blive fortørnet over disse forhold, kender rigtig mange der har det rigtig godt, på trods af det du opfatter som et uligvægtigt forhold!

Det er ihvertfald den måde jeg læser dine indlæg!

Det er da heldigt når det udvikler sig i den retning. Er du da ikke selv skeptisk over de store aldersforskelle imellem mand og kvinde? Det ser vi da ihvertfald sjældent danskere imellem. Så det virker på mig som om, at ældre mænd fra fx. dk, udnytter yngre thaikvinder.

Mange rige og kendte i Danmark har ofte unge kvinder (temmelig mange), der er ingen der brokker sig herhjemme, de optræder ofte i de kulørte ugemagasiner. Og så kan du lægge alle dem der ikke lufter deres privatliv i bladene, til.

Joe - det er sgu rigtig mange herhjemme. - Hvorfor er du så skeptisk når det foregår i Thailand?, hvor det i oven i købet er kulturelt acceptabelt?.

Frank
Thai72 skrev:
Frank skrev:
Thai72 skrev:

Det er nok et spørgsmål om ens holdning til dette emne.
Jeg kan kun svare på egne vegne og betragter disse gamle mænds væremåde, for at være ret forskruet og frastødende.
Jeg gør mig som sagt ingen illusioner om at ændre andres holdninger til dette emne Grin

Ja det har helt sikkert et spørgsmål om ens holdning til emnet.

Så når du skriver at der er et problem, så mener du, at der er et problem for dig. De to involverede synes ikke at have problemer.Smile

vandango
rukka skrev:
Vandango. . . .

Du har fat i den røde tråd

Go Weekend

Og god weekend til dig også.

Spring til debat: