Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 02/09-2010 13:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Vend nu at se hvad der sker den er jo næsten lige starte der kan ske en masse i løbet af efteråret. FCK har en til videre vist at de er et bedre hold end de andre Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 02/09-2010 16:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja se her det er sgu en rigtig fans, ikke ligesom dig hr Jensen der bare sidder i sofaen og glor på er dødsygt hold ![]() http://ekstrablad...402007.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 02/09-2010 16:49
|
|
Her er jo tale om baseball, og hvem gider at se en baseball kamp hvis man da ikke er fra USA.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 02/09-2010 20:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 03/09-2010 05:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Sony, nu kan du snart spille på F.C.Doi Law ![]() ![]() ![]() Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 03/09-2010 08:00
|
Jeg er stoppet med at spille.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 03/09-2010 10:29
|
Se hvordan jeg plejer at lave mål, Roberto har bare lært det fra mig af![]() Redigeret af sony d. 03/09-2010 10:31 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/09-2010 10:35
|
|
Frem har bruge for spiller så hold du op med at spille fodbold. Det er der aldrig nogen frem spiller der kan gøre det, det kræver at man er god fodboldspiller og dem finde der ikke nogen af i frem Redigeret af thaikurt1 d. 03/09-2010 10:39 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/09-2010 19:05
|
|
ja sony, det mål glemmer man ikke bare med det samme.. kan huske jeg så kampen og jeg troede det var løgn..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 03/09-2010 22:19
|
Ja dem sker der jo nok ikke noget selvom de har en kæmpe gæld. http://www.sporte...ek-til-fck Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/09-2010 22:45
|
|
hehe jeg tror du vælger at læse de indlæg som passer dig bedst.. FCK skylder intet.. PS&E skylder mange penge og ikke andre.
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/09-2010 22:54
|
|
En målmands mareridt Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/09-2010 17:59
|
|
[img] [/img]Er det Sony der stå og brokke sig over prisen til en FCK kamp
Redigeret af thaikurt1 d. 04/09-2010 18:03 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/09-2010 18:25
|
Kurt det sgu da jensen du ser sgu da aldrig mig i sådan en trøje, så langt ville jeg ikke falde
|
|
|
|
Lagt på d. 05/09-2010 05:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Sony, det er synd, men alle de firmaer arbejderbevægelsen styrede, Bryggeriet Stjernen, Aktuelt, Mejeriet Eningheden, Boldklubben Frem o.a. er gået ned med flaget trods massiv støtte. Dagbladet Børsen udregnede at arbejderbevægelsen ville have haft afgørende indflydelse på et meget stort antal selskaber på fondsbørsen, hvis man i stedet for at spilde penge på firmaer man alligevel ikke kunne drive, havde købt aktier på Børsen, Frem er gået konkurs to gange, det er sgu ærgerligt, Per Henriksen var mit forbillede som knægt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2010 14:51
|
|
hvad tror i at kampen går iaften, jeg siger 3-0 til danmark !! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/09-2010 15:24
|
Jeg siger 2 - 1 til danmark island score i overtid
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2010 22:13
|
|
vi skal da værre rigtig glade for at der var lidt overtid på kampen iaften |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/09-2010 04:38
|
|
Igen vise det bare at med Morten Olsen som trænene for landsholdet at han ikke formå at sætte et hold op. Danske landshold er ikke hvad det var før at man kun kan vinde over et Island med 1-0 at man først fik mål i overtidens. Danske fodbolfans gider ikke at se landsholdet spille i parken kun 18.809 så landskampen i parken. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/09-2010 08:38
|
Ja Kurt du har sgu nok ret, det var en kedelig kamp og Ham Morten Olsen kunne de godt smide ad h til for min skyld. En lille joke Kurt.... ved du hvorfor der ikke var så mange tilskure? Folk vil ikke sidde på de sæder hvor fck røvhullerne sidder
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.