Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
sony
Ja den her siger vel alt

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

ja den var sjov, sad også og fik en god griner i går aftes, godt at se at Live fra Bremen er tilbage, det lyser da lidt op på en aften hvor de viser talentløst og vild med svans

Frank
sony skrev:
Ja den her siger vel alt

Ja jeg husker da jeg selv gik igennem denne uddannelse. Den var svær.

Og så i øvrigt tillykke til FCK med mesterskabet 2010/2011. De skal brække alle ben for at det ikke lykkes nu.Smile

b_j3ns3n
så så der er spillet 10 runder... lad os lige komme i gang efter vinter pausen, så ved vi bedre hvordan det går.. Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

fckguld
Thaikurt1 skrev:
bkk

Det er fuldstændig lige meget og man er politisk korrekt, det handel om fodbold og den måde nogen fans opføre sig på udebane.

Det er det at Bif måde at opføres ikke kun er i parken men også når deres fans er på udebane.

.Det er jo ikke kun på station man har problemer med fans det er også når de bruge DSB.

Og derfor skal man fra DBU som straf give BIF spille næste to kampe spille uden tilskuer så skal man fra DBU følge BIF kampe fremover for at se hvordan fans opføre sig når man fra brøndbys ledelse ikke selv kan finde ud af stoppe balladen, må DBU gøre det. .

som tidligere nævnt- ledelsen i den klub er lige så elendig som deres hold er lige nu - fan klubben lader subjekter ødelægge kampene, fordi fan- klubben også er for dårligt ledet- alt i alt er brøndby en flok tabere- der tiltrækker tabere. ærgeligt , de var engang gode modstandere til fck .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Frank
fckguld skrev:
Thaikurt1 skrev:
bkk

Det er fuldstændig lige meget og man er politisk korrekt, det handel om fodbold og den måde nogen fans opføre sig på udebane.

Det er det at Bif måde at opføres ikke kun er i parken men også når deres fans er på udebane.

.Det er jo ikke kun på station man har problemer med fans det er også når de bruge DSB.

Og derfor skal man fra DBU som straf give BIF spille næste to kampe spille uden tilskuer så skal man fra DBU følge BIF kampe fremover for at se hvordan fans opføre sig når man fra brøndbys ledelse ikke selv kan finde ud af stoppe balladen, må DBU gøre det. .

som tidligere nævnt- ledelsen i den klub er lige så elendig som deres hold er lige nu - fan klubben lader subjekter ødelægge kampene, fordi fan- klubben også er for dårligt ledet- alt i alt er brøndby en flok tabere- der tiltrækker tabere. ærgeligt , de var engang gode modstandere til fck .

Du har muligvis ret. Men dit indlæg er psykopatisk. Jeg kender mange FCK-supportere, men ingen som dig. Jeg tvivler på at FCK-supportere sætter pris på typer som dig.

sony
Stadig ubesejret og kb fik klø som sadvanlig var jeg ved at sigePfft

Jamen det jo lige før vi bare skal blive dernede, så vinder vi daBvdrrr

http://www.bkfrem...sp?id=1860

Redigeret af sony d. 26/09-2010 10:10

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

fck ville som nævnt i medierne ikke havde at Brøndby havde deres egen tifo med til kampen, hvilket betød at der var en del der smuglede nogle romerlys ind i protest, romerlys er størrelsesmæssigt større end øl flasker, men det kunne vagterne åbenbart ikke finde ud af at finde.

Men fck skulle naturligvis havde deres egen tifo.

i følge mine kilder skulle der havde stå: PRØV DET
men der stod RØV DE, taberen der optog videoen troede der stod bonderøve, men han havde sikkert gået i samme skole som ham der stod bag tifoen.
dette eksempel viser hvor amatøragtig fck tifo er, og på den bekostning kan jeg da godt forstå at de ikke vil havde at Brøndby tager deres egen tifo med. Da det fuldstændig ville udstille fck inkompetence.
Redigeret af d. 26/09-2010 10:36

b_j3ns3n
Jeg ved ikke hvad der skulle stå.. men der stod mere end Prøv det.. der var bare ikke nok tilskuere ovenpå da de startede tifoen.. vis de havde ventet lidt havde den nok været bedre...

men mon ikke du også kunne finde et eller flere dårlige røvby (hehe) tifoer Wink

[img]http://www.fck4life.dk/wp/wp-content/themes/BigTime-XL-dk/headers/header_3.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af b_j3ns3n d. 26/09-2010 10:46
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Ja jensen jeg har sådan set ikke noget imod din klub, bare i ikke kaldt jer for en københavner klub. Det er og bliver kun en forstadsklub fra gentofte og frederiksberg fat det nuPfft

thaikurt1
i994.photobucket.com/albums/af61/thaikurt1/Headline-1.jpg

På et selvmål i 2 halvleg

Næste kamp
3-10 Kl 19:30

Manchester City - Newcastle United

Redigeret af thaikurt1 d. 27/09-2010 05:03
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
sony
Det er sgu da totalt latterligt hvis de slipper med en bøde på 25.000 efter 3 gange, hvor fanden er vi henne? Kan godt forstå de ikke gør noget i bundby når man slipper så let.

Helt ærligt hvor svært kan det være? Giv dem dog en straf de kan mærke, ingen tilskuer eller degradering, så kunne det være de lære det.

[url]
http://www.sporte...ag-udskudt
[/url]
Redigeret af sony d. 02/10-2010 00:50

nu har dbu og parken nogle relationer der betyder at der forgår udbredt kammerateri, derfor løfter man aldrig en finger overfor parken. men et kig på om parken overhovedet er gearet til at huse kampe af den kaliber bør man da også kigge på.
Der er helt sikre visse personer som Brøndby ikke skal lukke ind til deres kampe, men det var i parken det forgik og det var fck der havde hjemmebane, men hjemmebane klubben svigtede groft i sikkerheden ved at lade folk smugle romerlys ind i store mængder

På denne her video kan man se hvordan Brøndby fans med børn flygter ud. Her manglede der virkelig nogle flere udgange.

sony
Bkk vi kan hurtigt blive enige om at dbu favorisere fck, og er i lommen på dem, men det undskylder sgu ikke bundby gang på gang slipper for let hvergang de laver ballade, nu er det 3 gang og det er på forskellige baner så helt skyld er parken ikke. Men ja jeg forstår heller ikke hvordan de kan få alle de romerlys ind, bare ikke nogle undskyldning for der ikke skal ske noget med bundby klubben. Må indrømme har tabt alt for den klub i forhold til fck selvom jeg aldrig har kunnet klare dem i forvejen. Om ikke andet må man da tage hatten af for fck de har da fået gjort noget ved deres fans, hvad har de gjort i brøndby, ikke en skid, for det jo klart når man kun får sådan en latterlig lille bøde gør de ikke noget.

man kan jo sige at dbu igennem tiderne har været meget skrappe overfor FREM som har prøvet turen ud af divisionen uden pga. små gældsproblemer, mens Parken bliver holdt kunstigt i live bla. af det statskontrollerede pensionsselskab LD.

Og jeg må give dig ret i et goaway card som fck har indført er vejen frem i de kampe der har været problemer med før, hvilket er op imod halvdele af de modstandere bif møder i superligaen, så det ville nok værre end god ide hvis dbu presser bif til at indfør begrænsninger når Brøndby spiller på udebane.

b_j3ns3n
det noget være ævl.. Sad
fordi FCK har hjemmebane skal vi ikke stå til ansvar for udebane fans..
FCK eller andre klubber kan ikke tage alle som kommer til en fodbold kamp med ind i et lukket lokale, så de kan smide tøjet og blive krops visiteret.. det er den eneste måde du kan få romerlys væk fra stadions..
det er alle fjolserne som skal lære at tage ansvar for egne handlinger..
jeg har haft min kæreste med i parken mange gange, og der skal da ikke stå en klam stodder, og rage på hende fra top til tå, for at finde gemte romerlys.. så tror jeg nok det var sidste gang jeg kom derind..

sony
Hva fanden hr jensen du kan da være ligeglad du sidder jo alligevel foran tossekassen og ser dit forstadsholdPfft

Jeg vil give dig ret i fck ikke skal stå til regnskab for udebaneholdet, det må og skal være brøndby der skal gøre noget for det.

Men det er sgu sørgeligt man skal undersøges bare for at komme ind til en dum fodboldskamp, men det er åbenbart den vej det går desværre.

Ja ok bkk de har været hårde overfor gudeholdet og ægte københavner holdet frem, men de har jo næsten selv været udenom det må man sige, med deres elendige ledelse af klubben.

b_j3ns3n
ja vis de ikke kan lave ballade til FCK´s kampe finder de bare nogle andre..

der er nogen individer som er udenfor pædagogisk rækkevide Sad

http://ekstrablad...423625.ece

fckguld
Brøndby er ledet af en flok amatører, støttet af en skare subjekter- synd de var en gang et værdigt hold der kunne spille bold, nu går det op i vold og elendighed.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

sony
Vi ligger nr 1 så fik rønne set hvordan fodbold skal spilles fløjt fløjt

http://www.bkfrem...sp?id=1864

Spring til debat: