Se indlæg
 Udskriv debat
Musik video
dutling68

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

dutling68

Redigeret af dutling68 d. 21/01-2011 04:25
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

TG950

MUMS Angel
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

dutling68
top lækker må man sige og god musik......så tar vi lige et nummer som rykker godt i skægget....

Rawirot
dutling68 skrev:
top lækker må man sige og god musik......så tar vi lige et nummer som rykker godt i skægget....

Godt hvis man skal have ørene blæst ud. Ellers...hmmmm. Men er nok alderen der gør det. Smile
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
dutling68
Godt hvis man skal have ørene blæst ud. Ellers...hmmmm. Men er nok alderen der gør det.

jeg kan høre det meste musik det er vel hvad humør jeg er i Sunflower og lige nu er det mest hende her jeg lytter til det er så afslappene at høre på ja det er bare kanon musik og sikke en stemme Smile

dutling68

Redigeret af dutling68 d. 25/01-2011 16:28

CHINGCHOK
Gammel og nyt mixet flot sammen - efter min mening Smile

Mvh Chingchok
จิ้งจก

dutling68

dutling68
R.I.P. HENRIKa279; HALL

dutling68

Webmaster

Den irske guitarist Gary Moore døde søndag morgen i en alder af 58 år. Det skriver BBC.

Gary Moore blev allerede i slutningen af 1960'erne et stort navn i musikverdenen, da han i 1969 blev medlem af først Skid Row og siden blev knyttet til det legendariske irske rockband Thin Lizzy med Phil Lynott i spidsen.

Gary Moore spillede i sin karriere sammen med navne som B.B. King, Albert King, Colosseum II og Greg Lake. Derudover havde han også en succesfuld solokarriere, der flere gange bragte ham til Danmark.

Blandt gary Moores mest kendte soloalbums er "Still Got the Blues" fra 1990, hvor titelnummeret "Still Got the Blues (For You)" blev et stort hit.

Kilde: Gary Moore er død

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
b_j3ns3n
w h a t !

det har jeg slet ikke hørt noget om..

det var dagens dårlige nyhed Dead Gary
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

dutling68

dutling68
japan bløder og det gør vores hjerter også og jeg føler med alle de familier som er ramt af denne kastastofe.......

TG950
åhh, Maria du er et kvaj Wink

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

dutling68

Redigeret af dutling68 d. 26/03-2011 16:45

Webmaster

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
dutling68

den vil ikke som jeg vil......

http://youtu.be/o...Bw8KE?hd=1
Redigeret af dutling68 d. 26/04-2011 18:00

dutling68

Spring til debat: