Se indlæg|
Hvorfor gifte sig med en thailandsk pige?
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 03/06-2010 07:03
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
5555 skrev: Har lige et par spørgsmål. Hvorfor skal det være en Thai pige ? Har du været i Thailand, ellers er det en god ide lige at få et indblik i kulturen og se det hele selv. At skulle gifte sig drejer vel mest om kærlighed og ikke nationalitet ![]() ![]() Grunden til jeg blev interesseret i en evt. thailandsk kone er den simple grund jeg har en kollega der er gift med en fra Thailand. Efter han blev gift for et par år siden er hans morgensure blik blevet ændret til smil og godt humør. ![]() Jeg er glad for alle svarrene og er i fuld gang med at skabe kontakter ![]() Det største problem er nu at begynde at sorterer i de piger. Jeg tror det er svært at besøge 20 piger på 2 uger når de rent geografisk bor 1000 km fra hinanden ![]() PS Jeg er klar over jeg ikke skal tro på alt hvad de skriver / siger........ Redigeret af Peder1968 d. 03/06-2010 07:04 |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 03/06-2010 07:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Grunden til jeg blev interesseret i en evt. thailandsk kone er den simple grund jeg har en kollega der er gift med en fra Thailand. Efter han blev gift for et par år siden er hans morgensure blik blevet ændret til smil og godt humør. ![]() Det største problem er nu at begynde at sorterer i de piger. Jeg tror det er svært at besøge 20 piger på 2 uger når de rent geografisk bor 1000 km fra hinanden ![]() PS Jeg er klar over jeg ikke skal tro på alt hvad de skriver / siger........ [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000204AE.gif[/img] is not a valid Image. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 03/06-2010 07:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Peder Hvilken hjemmeside bruger du? // Jesper |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 03/06-2010 07:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Vi tager den lige en gang mere, saa er der ikke flere spoergsmaal...vel ? Redigeret af Suk d. 03/06-2010 07:34 |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/06-2010 07:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Suk. Nice billeder du har strikket sammen fra festen i sidste uge. rimelig forskel på de indbudte gæster må man sige... det er tydeligt at se hvem der blev stive til festen hva......godt nok nogle gys i mellem som gør jeg ikke vil kunne sove den næste uges tid uden at ende i en våd sø. æv. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 03/06-2010 09:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Peder1968 skrev: 5555 skrev: Har lige et par spørgsmål. Hvorfor skal det være en Thai pige ? Har du været i Thailand, ellers er det en god ide lige at få et indblik i kulturen og se det hele selv. At skulle gifte sig drejer vel mest om kærlighed og ikke nationalitet ![]() ![]() Grunden til jeg blev interesseret i en evt. thailandsk kone er den simple grund jeg har en kollega der er gift med en fra Thailand. Efter han blev gift for et par år siden er hans morgensure blik blevet ændret til smil og godt humør. ![]() Jeg er glad for alle svarrene og er i fuld gang med at skabe kontakter ![]() Det største problem er nu at begynde at sorterer i de piger. Jeg tror det er svært at besøge 20 piger på 2 uger når de rent geografisk bor 1000 km fra hinanden ![]() PS Jeg er klar over jeg ikke skal tro på alt hvad de skriver / siger........ Faa dem alle samlet paa det samme hotel og lev en konkorangse og tage vinder med hjem start med at spark dem ud der bliver sure over de skal medvirke i en konkorangse Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 03/06-2010 17:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Suk skrev: ha ha god
Vi tager den lige en gang mere, saa er der ikke flere spoergsmaal...vel ? DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 03/06-2010 18:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
thjaa skrev: Peder1968 skrev: 5555 skrev: Har lige et par spørgsmål. Hvorfor skal det være en Thai pige ? Har du været i Thailand, ellers er det en god ide lige at få et indblik i kulturen og se det hele selv. At skulle gifte sig drejer vel mest om kærlighed og ikke nationalitet ![]() ![]() Grunden til jeg blev interesseret i en evt. thailandsk kone er den simple grund jeg har en kollega der er gift med en fra Thailand. Efter han blev gift for et par år siden er hans morgensure blik blevet ændret til smil og godt humør. ![]() Jeg er glad for alle svarrene og er i fuld gang med at skabe kontakter ![]() Det største problem er nu at begynde at sorterer i de piger. Jeg tror det er svært at besøge 20 piger på 2 uger når de rent geografisk bor 1000 km fra hinanden ![]() PS Jeg er klar over jeg ikke skal tro på alt hvad de skriver / siger........ Faa dem alle samlet paa det samme hotel og lev en konkorangse og tage vinder med hjem start med at spark dem ud der bliver sure over de skal medvirke i en konkorangse Det lyder som en god ide i fantasien. Jeg kan hurtig komme i tanke om nogle udfordringer til dem (og jeg) ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/06-2010 08:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
DERFOR! BLA. [img]http://lh5.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TBcdmmpbvNI/AAAAAAAAC10/Sc2xnnhYPb0/DSC01201.JPG[/img] is not a valid Image. [img]http://lh6.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TBcd8-TvN-I/AAAAAAAAC2E/5Lc7lljNwqw/DSC01200.JPG[/img] is not a valid Image. [img]http://lh5.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/TBceB9Fe6UI/AAAAAAAAC2I/vMvGUeZBhCs/DSC01203.JPG[/img] is not a valid Image. ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 15/06-2010 08:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Faa dem alle samlet paa det samme hotel og lev en konkorangse og tage vinder med hjem Lyder som noget man har hoert om. Hjem er saa bare udskiftet med et vaerelse oven paa...gerne med et stort badekar og en masse saebe ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.