Se indlæg|
fodbold
|
|
|
Lagt på d. 01/06-2010 12:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
den er da rigtig god |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 01/06-2010 17:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Olsen udtaler sig efter kampen imod Australien Dårlig bold Morten Olsen kritiserer VM-bolden efter 0-1 nederlaget til Australien Hvorfor indrømmer du ikke Morten at de spille du har taget med til Sydafrika er er gode nok når landsholdet inden gang kan slå Australien i sted for at skyldes VM-bolden. Så og i har haft mere end 13 dage til at træne bliver det ikke bedre med de fodbold spille du har taget med. http://ekstrablad...355567.ece Redigeret af thaikurt1 d. 01/06-2010 17:11 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 01/06-2010 17:35
|
|
Du behøver ikke at se så meget tv til sommer. Populærvidenskabelig blad kan fortælle, hvor langt Danmark når - og hvem der bliver verdensmester Jeg tro ikke på det de skriver i denne artikel ![]() Det få vi at vide når WM starte og 10 dage og de har ret Hvad med jer andre tro i på det [url] http://ekstrablad...355154.ece [/url] |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/06-2010 17:42
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg tror ikke på serbien kommer i finalen, men jeg tror på brasilien, har satset 100 kr på dem
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 01/06-2010 21:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
sony skrev: Shyyyyyy Kurt tænk hvis Hr Jensen ser det? Men ja det var en trist dag i søndags, hvor københavns bedste hold hold fik dødsstøddet. Men bare rolig vi kommer stærkt igen, vi er ikke sådan at slå ud. jeg havde godt set det.. prøvede bare at skåne dig.. men vis du skal bringe op hvad er det med dig og nedrykkere..? gf og frem sørgeligt. lad venligst vær med at holde med FCK eller liverpool for så rykker de vel ned næste år
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/06-2010 21:43
|
b_j3ns3n skrev: sony skrev: Shyyyyyy Kurt tænk hvis Hr Jensen ser det? Men ja det var en trist dag i søndags, hvor københavns bedste hold hold fik dødsstøddet. Men bare rolig vi kommer stærkt igen, vi er ikke sådan at slå ud. jeg havde godt set det.. prøvede bare at skåne dig.. men vis du skal bringe op hvad er det med dig og nedrykkere..? gf og frem sørgeligt. lad venligst vær med at holde med FCK eller liverpool for så rykker de vel ned næste år ![]() Jamen fra nu af holder jeg med de 2 hold. Nej bare rolig hr Jensen så laaaaaaaaaangt vil jeg ikke falde, så behold du bare de 2 skodhold Man har vel smag ik
Redigeret af sony d. 03/06-2010 16:36 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 03/06-2010 16:42
|
Har lige et spørgsmål angående serbien og spanien Hvorfor tror mange på serbien og spanien? Ok spanien er em mester, men de har da aldrig haft ry for at være gode ved vm. Også er der lige serbien hvorfor er de så højt værdsat? Håber ikke det bliver nogle af de 2 hold vi skal se i finalen, så hellere brasilien imod danmark, selvom det er utænkelig dk kommer så langt. Jeg tror dk ryger ud i ottendelsfinalerne hvis de går videre fra gruppen. Men ellers en finale imellem basilien og argentina, det kunne blive sjovt. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/06-2010 17:57
|
|
Jeg har ikke meget tiltro til at Danmark komme videre da der jo stadig er spille som er skade og hvis de ikke bliver klar vil Olsen så stadig sende dem på banen til kampen imod HOLLAND. Man håber jo hver til WM at det er et lille land der vinder med det ende jo altid med det er en af de lande der har vundet for der vinder WM. Nu er der gudlov ikke så lang tid til at WM starte. Vi skal på lørdag spille et trænekamp imod basilien tro ikke at Danmark har store mulighed for at vinde men spørgmålet er hvor mange mål taber vi med |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 03/06-2010 18:23
|
Det er da sydafrika vi skal spille imod er det ikke, det er da i hvert fald det der står her på mit program. Ja det vil da være sjovt hvis de små lande kan gøre sig gældende, men må indrømme har altid haft mit hjerte med brasserne. Jamen thaikurt jeg er optimist, tror vi går videre men heller ikke længere end til 8. delsfinalerne. Jeg har heller ingen fidus til de spillere og træner for dens sags skyld. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 03/06-2010 18:40
|
|
Sonny du har ret det er Sydafrika med det bliver nok hele ikke til en sejre over dem. optimist det er jeg ikke da jeg ikke tro landsholdet og de hold i gruppe E |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 03/06-2010 19:02
|
Nu skal du ikke være så negativ thaikurt, vi må jo erkende vi er et af de små lande som du selv skrev så det at vi i det hele taget er med må jo siges at være flot. Men ja vm feberen er begyndt at ramme en har da heldigvis fri de første 12 dage og til finalen der forhåbenlig bliver med brasilien imod danmark hæ hæ. Hvem ville tro på os dengang vi blev mester i 92? Det gjorde vi jo ikke engang selv fra start af, men kommer man først til alle de der runder så kan alt ske Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/06-2010 02:44
|
|
Sonny Når man se på det hold der vandt 92 og så det hold 2010 er der meget forskel på de enkel spiller.og den måde de spille på den gang havde vi top spille det kan man dårlig sig og de spille vi har i dag der er et par udslidte spille som landtrænder skulle havde med selv og de ikke har vist noget på deres klubhold eller på landsholdet.. ![]() Jeg har ikke det problemen med at få fri til at se kampen
Redigeret af thaikurt1 d. 04/06-2010 03:26 |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 04/06-2010 19:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
vi tager lige nogle regler her til vm som skal holdes stramt ![]() af kvinder 15 Regler 1. Øllene skal serveres kolde. 2. Vi må prutte og bøvse som det passer os - og I kan INTET sige til det. 3. I må selvfølgelig fortsat hverken prutte eller bøvse. 4. Bland jer ikke når vi snakker om fodbold - tro det eller ej, men på dette ene emne behøver vi faktisk ikke høre jeres mening. 5. TV'et kan IKKE tunes ind på Desperate Housewifes på noget tidspunkt. 6. Stuen er VORES territorium - køkkenet er jeres. Benyt jer af det! 7. Din mor kan ikke besøge os i denne periode, men du er meget velkommen til at tage på ferie hjemme hos hende i hele denne periode. 8. Gør du brug af regel 7, husk da at fylde køleskabet op inden du rejser. 9. I skal aflevere jeres røde læbestifter - vi skal bruge dem til at male dannebrog på os selv. 10. Kommer I til at overhøre diverse kærlighedserklæringer til venner og spillere lige efter Danmark har scoret et mål, må dette IKKE bruges i senere sammenhænge, og I skal glemme alt hvad I har hørt. 11. Bliver der scoret mod Danmark, forsøg da ikke at trøste os eller komme med opmuntrende bemærkninger. For hver kommentar I ytrer, vil I skubbe jer selv længere og længere væk fra vores hjerter. 12. Sexlivet bliver skemalagt, og du bør stå til rådighed hver dag mellem kl. 22.00 og 12.00. 13. Forspil vil være udelukket i denne periode. 14. Når gutterne er på besøg til kampene, kald mig da ved mit navn, og hverken sukkergøj, pullergris eller noget helt tredje. 15. Opstår der et absolut nødstilfælde, hvor I absolut SKAL snakke til os, gør det da, mens Jan Mølby giver sin vurdering af kampene. 15 informationer (så I ikke behøver at spørge og dermed forstyrre os midt i kampene...) 1. Nej, vi synes ikke Cristiano Ronaldo er lækker. 2. Når vi snakker om Morten og Peter tænker vi ikke på Jensen og Palland, men Olsen og Bonde. 3. Jo, der er faktisk et land der hedder Elfenbenskysten. 4. Lad være at spørge: Offside-reglen er for indviklet til, at du kan forstå den. 5. Nej, vi har ikke lige tid til at skifte ble på den lille. 6. Jo, vi ville også være ret trætte af at hedde Schweinsteiger til efternavn. 7. Vi kan bedst lide American Grill, Sour Cream & Onion samt Barbeque chipsene. 8. Jo, alt hvad Troels Bech siger ER sjovt - og rigtigt! 9. Nej, vi skal ikke se filmen Shrek i aften, men England og Wayne Rooney. 10. Ja, Sydafrika ligger i den sydlige del af Afrika. 11. Ja, vi ved faktisk mere om fodbold end Jan Mølby. 12. Nej, vi synes ikke, det ville være en god idé med en flaske vand i stedet for endnu en øl. 13. Ja, Cesc Fabregas er meget svært at udtale, så lad være med at gøre forsøget. 14. Ja, der er et eller andet galt med Franck Riberys ansigt, vi ved det godt. 15. Nej, "Der Kaiser" er ikke endnu et nyt kælenavn til min penis - men det kunne det da egentligt godt blive..... Redigeret af dutling68 d. 04/06-2010 19:20 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/06-2010 21:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
dutling68 skrev: vi tager lige nogle regler her til vm som skal holdes stramt ![]() af kvinder 15 Regler også vil jeg gerne sætte en 50 på chile som en af finalisterne
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/06-2010 05:23
|
|
Det er sådan en kvinder skal sætter på plads når der er Wm. Kvinden må finde sig i at bliver nummer to så længe der er WM, ![]() |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 05/06-2010 06:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
hvor langt kom thailand i denne vm kvalifacition??![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 05/06-2010 06:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
dutling68 skrev: vi tager lige nogle regler her til vm som skal holdes stramt ![]() af kvinder 15 Regler 1. Øllene skal serveres kolde. 2. Vi må prutte og bøvse som det passer os - og I kan INTET sige til det. 3. I må selvfølgelig fortsat hverken prutte eller bøvse. 4. Bland jer ikke når vi snakker om fodbold - tro det eller ej, men på dette ene emne behøver vi faktisk ikke høre jeres mening. 5. TV'et kan IKKE tunes ind på Desperate Housewifes på noget tidspunkt. 6. Stuen er VORES territorium - køkkenet er jeres. Benyt jer af det! 7. Din mor kan ikke besøge os i denne periode, men du er meget velkommen til at tage på ferie hjemme hos hende i hele denne periode. 8. Gør du brug af regel 7, husk da at fylde køleskabet op inden du rejser. 9. I skal aflevere jeres røde læbestifter - vi skal bruge dem til at male dannebrog på os selv. 10. Kommer I til at overhøre diverse kærlighedserklæringer til venner og spillere lige efter Danmark har scoret et mål, må dette IKKE bruges i senere sammenhænge, og I skal glemme alt hvad I har hørt. 11. Bliver der scoret mod Danmark, forsøg da ikke at trøste os eller komme med opmuntrende bemærkninger. For hver kommentar I ytrer, vil I skubbe jer selv længere og længere væk fra vores hjerter. 12. Sexlivet bliver skemalagt, og du bør stå til rådighed hver dag mellem kl. 22.00 og 12.00. 13. Forspil vil være udelukket i denne periode. 14. Når gutterne er på besøg til kampene, kald mig da ved mit navn, og hverken sukkergøj, pullergris eller noget helt tredje. 15. Opstår der et absolut nødstilfælde, hvor I absolut SKAL snakke til os, gør det da, mens Jan Mølby giver sin vurdering af kampene. 15 informationer (så I ikke behøver at spørge og dermed forstyrre os midt i kampene...) 1. Nej, vi synes ikke Cristiano Ronaldo er lækker. 2. Når vi snakker om Morten og Peter tænker vi ikke på Jensen og Palland, men Olsen og Bonde. 3. Jo, der er faktisk et land der hedder Elfenbenskysten. 4. Lad være at spørge: Offside-reglen er for indviklet til, at du kan forstå den. 5. Nej, vi har ikke lige tid til at skifte ble på den lille. 6. Jo, vi ville også være ret trætte af at hedde Schweinsteiger til efternavn. 7. Vi kan bedst lide American Grill, Sour Cream & Onion samt Barbeque chipsene. 8. Jo, alt hvad Troels Bech siger ER sjovt - og rigtigt! 9. Nej, vi skal ikke se filmen Shrek i aften, men England og Wayne Rooney. 10. Ja, Sydafrika ligger i den sydlige del af Afrika. 11. Ja, vi ved faktisk mere om fodbold end Jan Mølby. 12. Nej, vi synes ikke, det ville være en god idé med en flaske vand i stedet for endnu en øl. 13. Ja, Cesc Fabregas er meget svært at udtale, så lad være med at gøre forsøget. 14. Ja, der er et eller andet galt med Franck Riberys ansigt, vi ved det godt. 15. Nej, "Der Kaiser" er ikke endnu et nyt kælenavn til min penis - men det kunne det da egentligt godt blive..... I arme stakler, dette er jo kun hvert 4 år..! Næ nej ovenstående regler er gældende for alt sport, og samtlige fodboldkampe året rundt. K. [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203CF.gif[/img] is not a valid Image. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 05/06-2010 06:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
Husk at gå ind på dr.dk VM manager og stille et VM hold. Derefter skal i tilmelde jer ligaen "Dansk Thai Website" kodeordet til ligaen er: Durian mvh |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/06-2010 08:13
|
b_j3ns3n skrev: dutling68 skrev: vi tager lige nogle regler her til vm som skal holdes stramt ![]() af kvinder 15 Regler også vil jeg gerne sætte en 50 på chile som en af finalisterne ![]() Jensen vil du ikke have mit kontonr.? Du kan ligeså godt give mig de penge, så er de også givet godt ud.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/06-2010 11:53
|
|
sony Hvad det ikke noget for FREM når i skal ned i 2 div så er der jo mulighed for at i kommer hurtig tilbage til 1 div ![]() Hvis ikke i har råd til det kan i godt låne dem af mig Et helt landshold til salg http://ekstrablad...357313.ece Redigeret af thaikurt1 d. 05/06-2010 11:56 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.