Se indlæg|
Mange Russiske piger i Pattaya
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/07-2010 21:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
rastloes skrev: Personligt har jeg faktisk aldrig mødt en russer i Thailand, ikke engang en russisk turist. De må åbenbart holde sig til andre steder end jeg gør. Det var da utroligt. Russiske turister er allevegne, hvilket jeg i parentes bemærket ikke har nogle problemer med. De holder sig meget for sig selv og har iøvrigt også dårlige sprogkundskaber helt generelt. Husker for et par år siden, da vi var på et lille resort på Koh Kood i Trat. Her var et ungt russisk par, der tilbragte hele ugen med ikke at tale et ord med nogle andre. Mens alle de andre tilstedeværende fik venskabelige relationer til de gæster. De var nu venlige og smilende, men blot ikke interesseret i kontakt med andre. mvh |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 24/07-2010 22:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Uden at have læst tråden. Sgu for lang... hvad ser jeg i thailand andet end endnu en farangkone som ikke interessere mig.. kan da kun være div. skævøjer der er interesseret i disse Sibiriske bondekoner. Jeg personligt vil ikke engang kigge på dem... |
|
|
|
| Hopla |
Lagt på d. 24/07-2010 22:47
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Det var da utroligt. Russiske turister er allevegne, hvilket jeg i parentes bemærket ikke har nogle problemer med. De holder sig meget for sig selv og har iøvrigt også dårlige sprogkundskaber helt generelt. Husker for et par år siden, da vi var på et lille resort på Koh Kood i Trat. Her var et ungt russisk par, der tilbragte hele ugen med ikke at tale et ord med nogle andre. Mens alle de andre tilstedeværende fik venskabelige relationer til de gæster. De var nu venlige og smilende, men blot ikke interesseret i kontakt med andre. Der er jeg absolut ikke enig med dig. De såkaldte nyrige russiske turister er en pestilens, ikke kun i Thailand, men på alle sydlige feriesteder. De er arrogante, evigt brokkende og ikke mindst render de rundt med "bæfjæs" på, stort set hele tiden. Specielt hotellerne hader dem, da de som skrevet ovenover er evig brokkende. Redigeret af Hopla d. 24/07-2010 22:51 |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 24/07-2010 23:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Jeg har naturligvis som Administrator på DTW, bemærket denne tråd omkring Russiske pigers tilstedeværelse i Pattaya, og fulgt lidt med fra sidelinjen. Men jeg må indrømme et jeg er lidt uforstående over for at nogen finder den særlig interessant, netop i et forum som omhandler Thailand, eller for den sag skyld Thailandske piger…. Men Okay – hvis nogen finder det særligt interessant at debattere emnet på et ellers sobert plan, er de naturligvis velkommen! Vi alle har naturligvis vores smag hvad angår piger, ikke mindst de dejlige Thaipiger. Men hvordan Russiske Ursus traktorpiger kan have denne store interesse her - har jeg ikke helt fattet til dato. Men det kan være det kommer en dag ![]() [img]http://www.altimaskiner.dk/pictures/61926/225161.jpg[/img] is not a valid Image. Hilsen Rasmus |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 25/07-2010 00:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Ja jeg var 8 år da jeg kørte traktor, mine forældre havde et hotel, og en bondegaard med hereford kvæg. og vi plantede korn. det var faktisk en Massey Ferguson
|
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 25/07-2010 01:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Rasmus skrev: Jeg har naturligvis som Administrator på DTW, bemærket denne tråd omkring Russiske pigers tilstedeværelse i Pattaya, og fulgt lidt med fra sidelinjen. Men jeg må indrømme et jeg er lidt uforstående over for at nogen finder den særlig interessant, netop i et forum som omhandler Thailand, eller for den sag skyld Thailandske piger…. Men Okay – hvis nogen finder det særligt interessant at debattere emnet på et ellers sobert plan, er de naturligvis velkommen! Vi alle har naturligvis vores smag hvad angår piger, ikke mindst de dejlige Thaipiger. Men hvordan Russiske Ursus traktorpiger kan have denne store interesse her - har jeg ikke helt fattet til dato. Men det kan være det kommer en dag ![]() [img]http://www.altimaskiner.dk/pictures/61926/225161.jpg[/img] is not a valid Image. Hilsen Rasmus Der må være et ubevidst ønske om at se, og opleve noget andet end de sædvanlige skjønne thai damer, som mange her har levet sammen med i 5-10-20-40 år! Hvordan ellers forklare den overvældende interesse for en tråd om noget så uendeligt kedeligt som russiske ludere i Pattaya? Hvor mange tør indrømme at de sidder i l*rt til halsen, er kørt træt og ikke gider deres løgnagtige, smilende små damer længere? PL Redigeret af PL d. 25/07-2010 01:12 |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 25/07-2010 04:14
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
jeg vil da godt indrømme at jeg er kørt træt og ikke gider deres løgne, og de smilende små damer..og det er derfor jeg er singel paa 6 måned.....og ja jeg nyder det men sidder da ikke i lort til halsen men har et fint liv med min datter ....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/07-2010 10:52
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
PL skrev: Rasmus skrev: Jeg har naturligvis som Administrator på DTW, bemærket denne tråd omkring Russiske pigers tilstedeværelse i Pattaya, og fulgt lidt med fra sidelinjen. Men jeg må indrømme et jeg er lidt uforstående over for at nogen finder den særlig interessant, netop i et forum som omhandler Thailand, eller for den sag skyld Thailandske piger…. Men Okay – hvis nogen finder det særligt interessant at debattere emnet på et ellers sobert plan, er de naturligvis velkommen! Vi alle har naturligvis vores smag hvad angår piger, ikke mindst de dejlige Thaipiger. Men hvordan Russiske Ursus traktorpiger kan have denne store interesse her - har jeg ikke helt fattet til dato. Men det kan være det kommer en dag ![]() [img]http://www.altimaskiner.dk/pictures/61926/225161.jpg[/img] is not a valid Image. Hilsen Rasmus Der må være et ubevidst ønske om at se, og opleve noget andet end de sædvanlige skjønne thai damer, som mange her har levet sammen med i 5-10-20-40 år! Hvordan ellers forklare den overvældende interesse for en tråd om noget så uendeligt kedeligt som russiske ludere i Pattaya? Hvor mange tør indrømme at de sidder i l*rt til halsen, er kørt træt og ikke gider deres løgnagtige, smilende små damer længere? PL Hej PL, Naturligvis er der mange, som sidder med problemer, og jeg har da selv prøvet det flere gange (og set det hos andre), og de værste (og klogeste) af pigerne er vanvitttige gode til at skjule det, som de vil skjule, så man sidder blot med en fornemmelse af, at der er noget galt, men ved ikke, hvad det er. Det er kun fantasien, der kan sætte grænser for, hvad de skjuler, hvis de skjuler noget, men fornemmer man, at de skjuler noget, så har man typisk ret i sin formodning - problemet er så, om man kan acceptere det, som de skjuler, og det kan tage lang tid at finde ud af, hvad det er... Ejeren af en lejlighedsbygning sagde engang til mig, at jeg burde smide min daværende kæreste ud. Jeg svarede, at hun nok havde ret, men at man jo ikke bare kan smide et menneske ud, som man holder af. Det er nemt at sige, at man bare skal droppe sin kæreste/kone, men det er det jo ikke i virkeligheden - desværre kan det medføre, at man kommer i større og større uføre. Det vigtigste er, at man ikke griber til pungen, fordi man tror, at løsningen er der - det er den ikke. Det er blot at tisse i bukserne for at holde varmen... Der er nogen, som har magtet at flytte deres problem-kæreste/kone til Danmark og stoppe problemerne, men det kommer jo an på, hvad problemet var i Thailand, om det kan fjernes. Jeg vil mene, at vi burde være mere åbne på DTW omkring den slags problemer frem for at latterliggøre dem, som sidder med et potentielt problem, eller at føre sig selv frem som verdensmester i Thai-kvinder (dette er ikke møntet på dig). Nå, det var en russisk tråd, men de kan vist også være fremme i skoene... Hilsen, Robert |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 25/07-2010 11:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
har fornyligt opholdt mig i pattaya i nogle dage, men mødete ikke en eneste russer, kørte godt nok ned gennem en soi til Pattaya Park der var mange øst europæiske restaruanter, men i Pattaya Park var der fyldt med Arabiske hel fede mænd og deres snot unger samt deres koner, nogle havde dog også tilsyneladen en Thai kæreste/kone, men hvad fanden der hvor der er penge er der vel også Thai koner/kærester
![]() Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| bareMig |
Lagt på d. 25/07-2010 17:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 151 |
TG950 skrev: har fornyligt opholdt mig i pattaya i nogle dage, men mødete ikke en eneste russer, kørte godt nok ned gennem en soi til Pattaya Park der var mange øst europæiske restaruanter, men i Pattaya Park var der fyldt med Arabiske hel fede mænd og deres snot unger samt deres koner, nogle havde dog også tilsyneladen en Thai kæreste/kone, men hvad fanden der hvor der er penge er der vel også Thai koner/kærester ![]() Det vrimler med dem på Mounatin Beach og Walking street ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/07-2010 17:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
bareMig skrev: Jeg har fået brev fra en Russisk pige. http://www.europe...sp?pid=159 Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow Og hun var sku den lækkerste af dem alle derinde. Gud må elske mig..... ![]() LOL Hun er dejlig fræk - synd det aldrig bliver til andet end billeder. |
|
|
|
| bareMig |
Lagt på d. 25/07-2010 17:30
|
vandango skrev: bareMig skrev: Jeg har fået brev fra en Russisk pige. http://www.europe...sp?pid=159 Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow Og hun var sku den lækkerste af dem alle derinde. Gud må elske mig..... ![]() LOL Hun er dejlig fræk - synd det aldrig bliver til andet end billeder. Det er jo lige der du tager fejl min ven. FOR HUN HAR NEMLIG SELV BEDT MIG SENDE HENDE PENGE TIL BILLETTEN. HA HA tag den hva ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/07-2010 18:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Rasmus skrev: Jeg har naturligvis som Administrator på DTW, bemærket denne tråd omkring Russiske pigers tilstedeværelse i Pattaya, og fulgt lidt med fra sidelinjen. Men jeg må indrømme et jeg er lidt uforstående over for at nogen finder den særlig interessant, netop i et forum som omhandler Thailand, eller for den sag skyld Thailandske piger…. Det må have undgået din opmærksomhed at selvsamme russiske damer befinder sig i Thailand, hvilket gør tråden relevant i dtw regi. Jeg finder den interessant i den forstand, at jeg ikke forstår hvorledes de kan begå sig i konkurrencen med de lokale trunter. Men det kan vel koges ned til, at forandring fryder. |
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 25/07-2010 18:30
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
bareMig skrev: Jeg har fået brev fra en Russisk pige Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow Og hun var sku den lækkerste af dem alle derinde. Gud må elske mig..... ![]() FOR HUN HAR NEMLIG SELV BEDT MIG SENDE HENDE PENGE TIL BILLETTEN. HA HA tag den hva ![]() Ja så er hun her jo NÆSTEN ![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 25/07-2010 18:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
bareMig skrev: vandango skrev: bareMig skrev: Jeg har fået brev fra en Russisk pige. http://www.europe...sp?pid=159 Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow Og hun var sku den lækkerste af dem alle derinde. Gud må elske mig..... ![]() LOL Hun er dejlig fræk - synd det aldrig bliver til andet end billeder. Det er jo lige der du tager fejl min ven. FOR HUN HAR NEMLIG SELV BEDT MIG SENDE HENDE PENGE TIL BILLETTEN. HA HA tag den hva ![]() Hvis hun mod forventning ikke dukker op, så er der mange andre der er klar til at rejse med kort varsel .... ![]() http://www.intern...corts.com/ One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| bareMig |
Lagt på d. 25/07-2010 19:57
|
Fido skrev: bareMig skrev: vandango skrev: bareMig skrev: Jeg har fået brev fra en Russisk pige. http://www.europe...sp?pid=159 Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow Og hun var sku den lækkerste af dem alle derinde. Gud må elske mig..... ![]() LOL Hun er dejlig fræk - synd det aldrig bliver til andet end billeder. Det er jo lige der du tager fejl min ven. FOR HUN HAR NEMLIG SELV BEDT MIG SENDE HENDE PENGE TIL BILLETTEN. HA HA tag den hva ![]() Hvis hun mod forventning ikke dukker op, så er der mange andre der er klar til at rejse med kort varsel .... ![]() http://www.intern...corts.com/ Hvem? ![]() |
|
|
|
| MakMak |
Lagt på d. 25/07-2010 20:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Ej ved du nu hvad Fido. Her har 'bare mig' fundet kærlighed ved første klik og så linker du til en excortpigeside |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

....