Se indlæg
 Udskriv debat
Mange Russiske piger i Pattaya
rinpoche
rastloes skrev:
Personligt har jeg faktisk aldrig mødt en russer i Thailand, ikke engang en russisk turist. De må åbenbart holde sig til andre steder end jeg gør.

Det var da utroligt.
Russiske turister er allevegne, hvilket jeg i parentes bemærket ikke har nogle problemer med. De holder sig meget for sig selv og har iøvrigt også dårlige sprogkundskaber helt generelt.
Husker for et par år siden, da vi var på et lille resort på Koh Kood i Trat. Her var et ungt russisk par, der tilbragte hele ugen med ikke at tale et ord med nogle andre. Mens alle de andre tilstedeværende fik venskabelige relationer til de gæster.
De var nu venlige og smilende, men blot ikke interesseret i kontakt med andre.

mvh

Big-Viking
Uden at have læst tråden. Sgu for lang... hvad ser jeg i thailand andet end endnu en farangkone som ikke interessere mig.. kan da kun være div. skævøjer der er interesseret i disse Sibiriske bondekoner. Jeg personligt vil ikke engang kigge på dem...

Hopla
Det var da utroligt.
Russiske turister er allevegne, hvilket jeg i parentes bemærket ikke har nogle problemer med. De holder sig meget for sig selv og har iøvrigt også dårlige sprogkundskaber helt generelt.
Husker for et par år siden, da vi var på et lille resort på Koh Kood i Trat. Her var et ungt russisk par, der tilbragte hele ugen med ikke at tale et ord med nogle andre. Mens alle de andre tilstedeværende fik venskabelige relationer til de gæster.
De var nu venlige og smilende, men blot ikke interesseret i kontakt med andre.

Der er jeg absolut ikke enig med dig. De såkaldte nyrige russiske turister er en pestilens, ikke kun i Thailand, men på alle sydlige feriesteder.
De er arrogante, evigt brokkende og ikke mindst render de rundt med "bæfjæs" på, stort set hele tiden. Specielt hotellerne hader dem, da de som skrevet ovenover er evig brokkende.
Redigeret af Hopla d. 24/07-2010 22:51

Rasmus
Jeg har naturligvis som Administrator på DTW, bemærket denne tråd omkring Russiske pigers tilstedeværelse i Pattaya, og fulgt lidt med fra sidelinjen.

Men jeg må indrømme et jeg er lidt uforstående over for at nogen finder den særlig interessant, netop i et forum som omhandler Thailand, eller for den sag skyld Thailandske piger….

Men Okay – hvis nogen finder det særligt interessant at debattere emnet på et ellers sobert plan, er de naturligvis velkommen!

Vi alle har naturligvis vores smag hvad angår piger, ikke mindst de dejlige Thaipiger. Men hvordan Russiske Ursus traktorpiger kan have denne store interesse her - har jeg ikke helt fattet til dato. Men det kan være det kommer en dag Grin

[img]http://www.altimaskiner.dk/pictures/61926/225161.jpg[/img] is not a valid Image.

Hilsen Rasmus

MM
Ja jeg var 8 år da jeg kørte traktor, mine forældre havde et hotel, og en bondegaard med hereford kvæg. og vi plantede korn. det var faktisk en Massey Ferguson Smile

http://mhhm.dk/sveg
PL
Rasmus skrev:
Jeg har naturligvis som Administrator på DTW, bemærket denne tråd omkring Russiske pigers tilstedeværelse i Pattaya, og fulgt lidt med fra sidelinjen.

Men jeg må indrømme et jeg er lidt uforstående over for at nogen finder den særlig interessant, netop i et forum som omhandler Thailand, eller for den sag skyld Thailandske piger….

Men Okay – hvis nogen finder det særligt interessant at debattere emnet på et ellers sobert plan, er de naturligvis velkommen!

Vi alle har naturligvis vores smag hvad angår piger, ikke mindst de dejlige Thaipiger. Men hvordan Russiske Ursus traktorpiger kan have denne store interesse her - har jeg ikke helt fattet til dato. Men det kan være det kommer en dag Grin

[img]http://www.altimaskiner.dk/pictures/61926/225161.jpg[/img] is not a valid Image.

Hilsen Rasmus

Der må være et ubevidst ønske om at se, og opleve noget andet end de sædvanlige skjønne thai damer, som mange her har levet sammen med i 5-10-20-40 år!

Hvordan ellers forklare den overvældende interesse for en tråd om noget så uendeligt kedeligt som russiske ludere i Pattaya?

Hvor mange tør indrømme at de sidder i l*rt til halsen, er kørt træt og ikke gider deres løgnagtige, smilende små damer længere?

PL
Redigeret af PL d. 25/07-2010 01:12

dutling68
jeg vil da godt indrømme at jeg er kørt træt og ikke gider deres løgne, og de smilende små damer..og det er derfor jeg er singel paa 6 måned.....og ja jeg nyder det Smile men sidder da ikke i lort til halsen men har et fint liv med min datter Sunflower....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Robert Kronberg
PL skrev:
Rasmus skrev:

Hilsen Rasmus

Der må være et ubevidst ønske om at se, og opleve noget andet end de sædvanlige skjønne thai damer, som mange her har levet sammen med i 5-10-20-40 år!

Hvordan ellers forklare den overvældende interesse for en tråd om noget så uendeligt kedeligt som russiske ludere i Pattaya?

Hvor mange tør indrømme at de sidder i l*rt til halsen, er kørt træt og ikke gider deres løgnagtige, smilende små damer længere?

PL

Hej PL,

Naturligvis er der mange, som sidder med problemer, og jeg har da selv prøvet det flere gange (og set det hos andre), og de værste (og klogeste) af pigerne er vanvitttige gode til at skjule det, som de vil skjule, så man sidder blot med en fornemmelse af, at der er noget galt, men ved ikke, hvad det er.

Det er kun fantasien, der kan sætte grænser for, hvad de skjuler, hvis de skjuler noget, men fornemmer man, at de skjuler noget, så har man typisk ret i sin formodning - problemet er så, om man kan acceptere det, som de skjuler, og det kan tage lang tid at finde ud af, hvad det er...

Ejeren af en lejlighedsbygning sagde engang til mig, at jeg burde smide min daværende kæreste ud. Jeg svarede, at hun nok havde ret, men at man jo ikke bare kan smide et menneske ud, som man holder af.

Det er nemt at sige, at man bare skal droppe sin kæreste/kone, men det er det jo ikke i virkeligheden - desværre kan det medføre, at man kommer i større og større uføre.

Det vigtigste er, at man ikke griber til pungen, fordi man tror, at løsningen er der - det er den ikke. Det er blot at tisse i bukserne for at holde varmen...

Der er nogen, som har magtet at flytte deres problem-kæreste/kone til Danmark og stoppe problemerne, men det kommer jo an på, hvad problemet var i Thailand, om det kan fjernes.

Jeg vil mene, at vi burde være mere åbne på DTW omkring den slags problemer frem for at latterliggøre dem, som sidder med et potentielt problem, eller at føre sig selv frem som verdensmester i Thai-kvinder (dette er ikke møntet på dig).

Nå, det var en russisk tråd, men de kan vist også være fremme i skoene...

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
TG950
har fornyligt opholdt mig i pattaya i nogle dage, men mødete ikke en eneste russer, kørte godt nok ned gennem en soi til Pattaya Park der var mange øst europæiske restaruanter, men i Pattaya Park var der fyldt med Arabiske hel fede mænd og deres snot unger samt deres koner, nogle havde dog også tilsyneladen en Thai kæreste/kone, men hvad fanden der hvor der er penge er der vel også Thai koner/kærester Hmmmmmm

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

bareMig
TG950 skrev:
har fornyligt opholdt mig i pattaya i nogle dage, men mødete ikke en eneste russer, kørte godt nok ned gennem en soi til Pattaya Park der var mange øst europæiske restaruanter, men i Pattaya Park var der fyldt med Arabiske hel fede mænd og deres snot unger samt deres koner, nogle havde dog også tilsyneladen en Thai kæreste/kone, men hvad fanden der hvor der er penge er der vel også Thai koner/kærester Hmmmmmm

Det vrimler med dem på Mounatin Beach og Walking street Smile

vandango
bareMig skrev:
Jeg har fået brev fra en Russisk pige.

http://www.europe...sp?pid=159

Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow

Og hun var sku den lækkerste af dem alle derinde. Gud må elske mig..... Pfft

LOL Til hest

Hun er dejlig fræk - synd det aldrig bliver til andet end billeder.

bareMig
vandango skrev:
bareMig skrev:

Hun vil gerne komme til København og være sammen med mig en weekend. Jahoooooo wow wow wow

LOL Til hest

Det er jo lige der du tager fejl min ven. FOR HUN HAR NEMLIG SELV BEDT MIG SENDE HENDE PENGE TIL BILLETTEN. HA HA tag den hva Hammer

rinpoche
Rasmus skrev:

Det må have undgået din opmærksomhed at selvsamme russiske damer befinder sig i Thailand, hvilket gør tråden relevant i dtw regi.
Jeg finder den interessant i den forstand, at jeg ikke forstår hvorledes de kan begå sig i konkurrencen med de lokale trunter.
Men det kan vel koges ned til, at forandring fryder.

MakMak
bareMig skrev:
Jeg har fået brev fra en Russisk pige

FOR HUN HAR NEMLIG SELV BEDT MIG SENDE HENDE PENGE TIL BILLETTEN. HA HA tag den hva Hammer

Ja så er hun her jo NÆSTEN Rolll

Fido
bareMig skrev:
vandango skrev:
bareMig skrev:

LOL Til hest

Det er jo lige der du tager fejl min ven. FOR HUN HAR NEMLIG SELV BEDT MIG SENDE HENDE PENGE TIL BILLETTEN. HA HA tag den hva Hammer

Hvis hun mod forventning ikke dukker op, så er der mange andre der er klar til at rejse med kort varsel ....

Rolll

http://www.intern...corts.com/

One man's ceiling is another man's floor

bareMig
Fido skrev:
bareMig skrev:
vandango skrev:
bareMig skrev:

LOL Til hest

Hvis hun mod forventning ikke dukker op, så er der mange andre der er klar til at rejse med kort varsel ....

Rolll

http://www.intern...corts.com/

Hvem? Surprise

MakMak
Ej ved du nu hvad Fido. Her har 'bare mig' fundet kærlighed ved første klik og så linker du til en excortpigeside

Spring til debat: