Se indlæg|
Boernens ven !
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 02/11-2010 18:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
FEEDBACK: Hej Folks, Jeg har for 1½ times tid haft en behalig samtale med vores allesammen(på godt od ondt ) HUGO.Opsummering : Først ville jeg rette for en "forkert oplysning": benet var IKKE brækket men derimod 4 ribbene. Der var tilgængæld gået betændelse ibenet p.g.a. blod forgiftning, og kunne have risikere at få den "sat af". - Hugo er nu blevet uskrevet fra hospitalet og er kommet hjem til familien men skal i en kort tid tage ind på hospitalet for at få renset såret i benen og udskiftet forbindninger. - Han er meget afkræftet efter opholdet på hospitalet og følgende vægttab, men er på det trods ved god mod, han er sgu ikke Jyde for ingenting. ![]() - Regningen er nu kravlet op i nærheden af 1 M. ![]() - Hugo bad mig om at takke ALLE som har været bekymret for hans tilstand og også om at stoppe ALLE de unødvendige diskutioner vedr. betaling af hans indlæggelse og hospitals ophold. - HAM selv og konens familie klarer den side af sagen, og derfor ønsker han at få stoppet evt. gisninger/rygtedannelse desangående, for m.h.t. den "manglende" hjælp fra Fru Nang side, hvor mange af "vores" koner ville være i stand til at give os en korrekt og fyldtgørende oversættelse af en forsikrings police, ikke min. Robert fra BKK kigger p.t. på den side af sagen. - Endnu en gang var han dybt berørt for den omsorg vedr. hans person og den spontanitet den blev viste fra DTW medlemmer. - Idet han er stadigt lidt groggy efter denne omgang, så ville det vare lidt inden han kommer til tangenterne, men vi er et par stykker som holder forbindelse ved lige og ville informere jer fortløbende. Hugos "uheld" har også sine lyse sider: Han har set "skriften på væggen"(mange mennesker er afhængige af ham:hans nærmeste familie og Doi Law skolen), og derfor har besluttet sig at droppe(om ikke at nedsætte) øl og spiritus forbruget, selv om det ikke var årsagen til hans tilstand. Smøgerne bliver også kvittet. Jeg ville opfordre evt. bidragyder om at kanaliser deres donationer tl Doi Laws konto, idet når Hugo ville være rask nok til det, ville han undersøge om skolen har nogle forsikringer for børnene(han tvivler på om de har nogle). . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/11-2010 18:50
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Ja, korrekt, jeg prøver pt at få et overblik, da jeg ikke kan forstå, at man kan få sådan en stor og uforudset regning. Hilsen, Robert |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 03/11-2010 08:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Jeg fik her til morgen en email fra Hugo, som han spurgte om jeg ville poste for ham, og det gør jeg selvfølgelig gerne Hej
Endelig kom jeg hjem. Jeg vil starte med at sige TAK til alle som har skrevet til mig, og også telefoneret til mig. Det var en stor overraskelse, men den største overraskelse var den dag da 2 sygeplejesker kom og hentede mig for at kører mig ud i forgangen for hvem stod der og tog imod mig. 181 børn + 3 lærere fra Doi Law, da var een stk. køkkenrulle ikke nok. TUSINDE TAK TIL ALLE. At der har været noget blæst omkring hjælp til mig håber jeg der stille og rolig falder på plads igen. Det eneste hjælp vi har fået er fra Nang"s familie. og derefter af nogle snævre stier til målet så vi kunne betale. Så snart jeg bliver lidt bedre rent travende vil Nang og jeg køre ud på skolen, jeg fik et par ideer på hospitalet, men det skriver jeg mere om senere, nu skal jeg lige til kræfter igen og DET KOMMER JEG. Hilsen Og TAK Hugo |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

samtale med vores allesammen(på godt od ondt
) HUGO.