Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Bliv endeligt ved med at skrive MisterM - det er interessant at følge med i. Jeg tror bare jsh blev forpustet da vi nu er oppe på side 5 i denne tråd. Skriv endeligt videre ...
Rettelse; Nu side 5 Redigeret af christian-s d. 18/10-2005 17:16
Jeg fulgte kun tråden for at fortælle at der andre som ikke snyder men som kommunerne/staten forsøger at snyde for deres folkepension.
Jeg synes også at tråden er blevet ret lang
Jeg har nu haft travlt mandag og tirsdag og har talt med kommunen og ATP og kan nok snart skrive lidt mere
Jeg skal nok skrive når jeg har alle oplysningerne
Kan kun sige at jeg er skuffet over den behandling man får i Danmark men også at man er bedre stillet som dansk pensionist i Thailand end i Danmark når man kender reglerneRedigeret af MisterM d. 19/10-2005 01:26
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.