Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk-thai på forsiden af urban
christian-s
Bliv endeligt ved med at skrive MisterM - det er interessant at følge med i. Jeg tror bare jsh blev forpustet da vi nu er oppe på side 5 Shock i denne tråd. Skriv endeligt videre ...

Rettelse; Nu side 5 Grin
Redigeret af christian-s d. 18/10-2005 17:16
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
Bjarne
Yes, MisterM
- du lovede at skrive, så det gør du! Vi regner med dig - du er jo ikke danske myndigheder.

vh / Bjarne GrinGrinGrin
 
MisterM
Hej alleSmile

Jeg fulgte kun tråden for at fortælle at der andre som ikke snyder men som kommunerne/staten forsøger at snyde for deres folkepension.Sad

Jeg synes også at tråden er blevet ret langSmile

Jeg har nu haft travlt mandag og tirsdag og har talt med kommunen og ATP og kan nok snart skrive lidt mereSmile

Jeg skal nok skrive når jeg har alle oplysningerneSmile

Kan kun sige at jeg er skuffet over den behandling man får i Danmark men også at man er bedre stillet som dansk pensionist i Thailand end i Danmark når man kender reglerneGrin
Redigeret af MisterM d. 19/10-2005 01:26
 
Webmaster
Hejsa,

Ja, jeg ved godt at dette er en gamle tråd men faldt lige over en artikel på en norsk avis som måske kunne interesse nogle.

Linket er:
http://www.vg.no/...tid=147712

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: