Se indlæg|
Copenhagen Bar og Hotel i Pattaya
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/12-2010 18:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Nu venter man så bare på politianmeldelser mod de danske restauranter i Thailand, som serverede flæskesteg med bløde svære juleaften. ![]() |
|
|
|
| Trutidutten |
Lagt på d. 26/12-2010 18:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Frank skrev: Nu venter man så bare på politianmeldelser mod de danske restauranter i Thailand, som serverede flæskesteg med bløde svære juleaften. ![]() Kan kun anbefale, at man altid køber sin "egen steg" i Thailand.
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 26/12-2010 21:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
300kr...det er vel det man alligevel giver spillemanden på en glad aften....Nu er alle gederne vidst barberet helt ind til huden her og suppe kan der sgu ikke koges mere på!!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Geng-maak |
Lagt på d. 26/12-2010 22:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
pdrhan skrev: 300kr...det er vel det man alligevel giver spillemanden på en glad aften....Nu er alle gederne vidst barberet helt ind til huden her og suppe kan der sgu ikke koges mere på!! Ja helt ærlig, og jeg besøger selvfølgelig også fremover Copenhagen, og vil da også nyde noget mad der om et par dage.....patty kalder....og dejligt med en kølig på Copenhagens restaurent.... ![]() |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 27/12-2010 04:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Vi mangler stadig ejerne af Copenhagen's version...!!!
Redigeret af VIP d. 27/12-2010 04:17 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 27/12-2010 07:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Trutidutten skrev: Frank skrev: Nu venter man så bare på politianmeldelser mod de danske restauranter i Thailand, som serverede flæskesteg med bløde svære juleaften. ![]() Kan kun anbefale, at man altid køber sin "egen steg" i Thailand. ![]() Osse mig ... men jeg foretraekker dem med bloed svaer
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Gbdevils |
Lagt på d. 27/12-2010 14:08
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Her til aften har jeg haft en snak med søren fra copenhagen og han beklager hvad der er sket og flemmings handlemåde og gav mig en undskyldning. Søren fortalte mig at rengøringsdamen er fyret for tyveri og at de ting flemming sagde om et halvtårs opsigelse og advokaten var usandt. Vi gav efterfølgende hinanden hånden og jeg lovede at nævne her på nettet at der nu er handlet og at sagen er ude af verden. Som flere har været inde på så burde sagen aldrig have udviklet sig så meget som den har gjort og den havde nok hellere ikke udviklet sig sådan hvis søren havde været på arbejde da jeg henvendte mig om problemet. Håber jer hjemme i danmark kan holde varme og jer her i thailand ikke har det for varmt. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 27/12-2010 17:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Gbdevils skrev: Her til aften har jeg haft en snak med søren fra copenhagen og han beklager hvad der er sket og flemmings handlemåde og gav mig en undskyldning. Søren fortalte mig at rengøringsdamen er fyret for tyveri og at de ting flemming sagde om et halvtårs opsigelse og advokaten var usandt. Vi gav efterfølgende hinanden hånden og jeg lovede at nævne her på nettet at der nu er handlet og at sagen er ude af verden. Som flere har været inde på så burde sagen aldrig have udviklet sig så meget som den har gjort og den havde nok hellere ikke udviklet sig sådan hvis søren havde været på arbejde da jeg henvendte mig om problemet. Håber jer hjemme i danmark kan holde varme og jer her i thailand ikke har det for varmt. Godt at høre, og nu hvor der er kommet en løsning på denne kedelige sag. Vil jeg i dit sted bede Webmaster/Admin om at få slettet tråden. Godt Nytår til jer alle
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 27/12-2010 18:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Gbdevils skrev: Her til aften har jeg haft en snak med søren fra copenhagen og han beklager hvad der er sket og flemmings handlemåde og gav mig en undskyldning. Søren fortalte mig at rengøringsdamen er fyret for tyveri og at de ting flemming sagde om et halvtårs opsigelse og advokaten var usandt. Vi gav efterfølgende hinanden hånden og jeg lovede at nævne her på nettet at der nu er handlet og at sagen er ude af verden. Som flere har været inde på så burde sagen aldrig have udviklet sig så meget som den har gjort og den havde nok hellere ikke udviklet sig sådan hvis søren havde været på arbejde da jeg henvendte mig om problemet. Håber jer hjemme i danmark kan holde varme og jer her i thailand ikke har det for varmt. Det er jeg glad for at høre. Og respekt til dig, fordi du giver denne tilbagemelding på DTW. Korrekt, hvis stuepigen har krænket privatliv, som fx at tale i en personlig telefon, eller har stjålet, så kan hun opsiges med øjeblikkeligt varsel. Hilsen, Robert |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 28/12-2010 01:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Så er alt jo i orden så kan man lukke den tråden.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| randle |
Lagt på d. 28/12-2010 03:58
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Thomas72 skrev: Gbdevils skrev: Her til aften har jeg haft en snak med søren fra copenhagen og han beklager hvad der er sket og flemmings handlemåde og gav mig en undskyldning. Søren fortalte mig at rengøringsdamen er fyret for tyveri og at de ting flemming sagde om et halvtårs opsigelse og advokaten var usandt. Vi gav efterfølgende hinanden hånden og jeg lovede at nævne her på nettet at der nu er handlet og at sagen er ude af verden. Som flere har været inde på så burde sagen aldrig have udviklet sig så meget som den har gjort og den havde nok hellere ikke udviklet sig sådan hvis søren havde været på arbejde da jeg henvendte mig om problemet. Håber jer hjemme i danmark kan holde varme og jer her i thailand ikke har det for varmt. Godt at høre, og nu hvor der er kommet en løsning på denne kedelige sag. Vil jeg i dit sted bede Webmaster/Admin om at få slettet tråden. Godt Nytår til jer alle ![]() Hvorfor skulle tråden slettes? Jeg mener at folk stadig skal kunne gå ind og se hvor LANGSOMME indehaverene af "Copenhagen Bar" har været til at løse problemet. Problemet er nok kun løst fordi Gbdevils har lagt historien ud på flere websites. Hvis ikke det var sket var det bare gået i glemmebogen. Det var og er nok det der skal til, så lad tråden blive, så andre kan lære lidt og ikke ignorere deres kunders klager. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/12-2010 06:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hvorfor skal der slettes tråde i et forum, der har kørt i dagevis? Det kan ske at nogen opretter en upassende tråd, og der måske er brug for censur i den forbindelse, men den snak om at slette tråde, er for mig helt hen i skoven. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 28/12-2010 08:02
|
|
Payanak Payanak Det var ikke det jeg mener. Jeg går ikke ind for censur med for åben debatte at man acceptere andre menig Redigeret af thaikurt1 d. 28/12-2010 08:03 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 28/12-2010 08:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Thomas72 skrev: Gbdevils skrev: Her til aften har jeg haft en snak med søren fra copenhagen og han beklager hvad der er sket og flemmings handlemåde og gav mig en undskyldning. Søren fortalte mig at rengøringsdamen er fyret for tyveri og at de ting flemming sagde om et halvtårs opsigelse og advokaten var usandt. Vi gav efterfølgende hinanden hånden og jeg lovede at nævne her på nettet at der nu er handlet og at sagen er ude af verden. Som flere har været inde på så burde sagen aldrig have udviklet sig så meget som den har gjort og den havde nok hellere ikke udviklet sig sådan hvis søren havde været på arbejde da jeg henvendte mig om problemet. Håber jer hjemme i danmark kan holde varme og jer her i thailand ikke har det for varmt. Godt at høre, og nu hvor der er kommet en løsning på denne kedelige sag. Vil jeg i dit sted bede Webmaster/Admin om at få slettet tråden. Godt Nytår til jer alle ![]() Fint det er kommet en fornuftig løsning på denne sag. Bedre sent end aldrig!! Men hvorfor dog slette tråden, den skal da bestå til evig tid. Til skræk og advarsel, for alle som ignorerer almindelig god kundebehandling. Dette bør være en lektion i, at man som ejer af hotel, restauration mv. måske burde komme lidt før ud af starthullerne før tingene udvikler sig...I sidste ende er det forbrugerne eller kunderne som betaler huslejen samt løn. Man kan så være enig eller uenig om denne sag overhovedet burde været kommet såvidt? Men internet mediet er kommet for at blive! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/12-2010 10:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Det jeg har hørt om den sag er at manden har fået en ordentlig og hurtig behandling ? efter forbrydelsens omfang ? og nu prøver at lave splid mellem ejerne ? Og at de ikke selv kommentere her kan være fordi at alle ikke har tid lyst og kunden til at rode med Computer ? |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 28/12-2010 12:06
|
|
sank Nu er det længe siden at jeg har være i den del af byen. Men det ville være godt hvis man fik sagen fra to sidder men da ejeren af "Copenhagen Bar ikke har tid eller lyst til at svare. Og hvorfor blive ved med at rode op i en sag som er afslutte i sted for at nyde Pattaya mange mulighed som har lyst til. Godt nytår til dig og kone Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 28/12-2010 12:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ja,hvorfo thaikurt????????![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/12-2010 12:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Så sandt Så sandt Kurt ? men nu tror jeg heller ikke at 20 baht frastjålet en førstegangs turist kan trække 98 indlæg ?? Så mon ikke det er ordet Pattaya ?? Men nu Et Rigtigt godt og Helsebringende Nytår til alle DTW er ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det jeg har hørt om den sag er at manden har fået en ordentlig og hurtig behandling ? efter forbrydelsens omfang ? og nu prøver at lave splid mellem ejerne ?