Se indlæg|
den gule bog
|
|
| 888 |
Lagt på d. 28/07-2011 16:52
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Jeg har aldrig påstået, at det ikke kan betale sig at have sine papirer i orden...TVÆRTIMOD!
888
|
|
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 28/07-2011 17:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Det er da bare rart P.. så kan emnets belysning og rigtighed, måske komme på banen igen....Så fortsæt du bare med at have dine papirer i orden... |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 30/07-2011 19:03
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Robert Kronberg skrev: John skrev: 888 skrev: Ja Robert har langt hen af vejen ret i sine iagttagelser. Jeg mener ikke han opfordrer til noget forkert, eller råder til noget ulovligt. Han fortæller blot hvordan tingene foregår i dagligdagen her i Thailand. Os der har boet her i mange år, ved præcis hvad det er han taler om, hvorimod alle de som ikke har så stor erfaring i Thailand, nemt kan forsøge at nedskyde hans iagttagelser udfra en dansk idelogi og et regelsæt, der ikke kan bruges til noget som helst i Thailand. Det er lidt lige som når man er teenager, og tror at man er voksen og ved alt, men år senere når man virkeligt er blevet voksen, finder man ud af hvor barnagtig og dum man var dengang. Og hvor er det dog nemt, at sidde bag en anomym profil, som menig eller som administrator, og svine andre til uden fare for at blive gendkendt, eller at føle konsekvenserne af ens egen ubrugelige uvidenhed. For lige at starte nede fra i dit indlæg, så er din profil jo lige så anonym som min!! Og dog mit billed ligger mange steder i fotoalbummet her på siden. Hvis nogen ønsker at møde mig er jeg tilstede på skovturen i dyrehaven d. 13. august, så helt anonym er jeg ikke. Om jeg er administrator eller ej er i denne forbindelse ligegyldig, da jeg ikke skriver som administrator, læs venligst sidens reglement. At jeg skulle have svinet nogen til har jeg meget svært ved at se, jeg skriver blot min mening i et pænt og sobert sprog, at jeg ikke er enig med Robert er ikke det samme som at svine ham til. Hvordan kan du mene at Robert Kronberg ikke råder til noget ulovligt, når han direkte råder folk til at overtræde loven!! Og Robert lever bla. af at rådgive folk, hvordan man som professionel rådgiver, kan råde folk til ulovligheder er mig en gåde! Hej John, Du har vist stadig meget at lære i Thailand. Men det er da godt for dit "face", at du som administrator kan skabe en følelse af, at du ved en masse. Hilsen Robert Ja du har da ret, jeg lærer hver dag - og det vil jeg gøre hverdag resten af mit liv. Jeg er endnu ikke blevet så thaiofil at jeg bekymre mig om "face" Selvom jeg har 2 thai kørekort og en gul bog. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/07-2011 21:47
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
John skrev: Robert Kronberg skrev: John skrev: 888 skrev: Ja Robert har langt hen af vejen ret i sine iagttagelser. Jeg mener ikke han opfordrer til noget forkert, eller råder til noget ulovligt. Han fortæller blot hvordan tingene foregår i dagligdagen her i Thailand. Os der har boet her i mange år, ved præcis hvad det er han taler om, hvorimod alle de som ikke har så stor erfaring i Thailand, nemt kan forsøge at nedskyde hans iagttagelser udfra en dansk idelogi og et regelsæt, der ikke kan bruges til noget som helst i Thailand. Det er lidt lige som når man er teenager, og tror at man er voksen og ved alt, men år senere når man virkeligt er blevet voksen, finder man ud af hvor barnagtig og dum man var dengang. Og hvor er det dog nemt, at sidde bag en anomym profil, som menig eller som administrator, og svine andre til uden fare for at blive gendkendt, eller at føle konsekvenserne af ens egen ubrugelige uvidenhed. For lige at starte nede fra i dit indlæg, så er din profil jo lige så anonym som min!! Og dog mit billed ligger mange steder i fotoalbummet her på siden. Hvis nogen ønsker at møde mig er jeg tilstede på skovturen i dyrehaven d. 13. august, så helt anonym er jeg ikke. Om jeg er administrator eller ej er i denne forbindelse ligegyldig, da jeg ikke skriver som administrator, læs venligst sidens reglement. At jeg skulle have svinet nogen til har jeg meget svært ved at se, jeg skriver blot min mening i et pænt og sobert sprog, at jeg ikke er enig med Robert er ikke det samme som at svine ham til. Hvordan kan du mene at Robert Kronberg ikke råder til noget ulovligt, når han direkte råder folk til at overtræde loven!! Og Robert lever bla. af at rådgive folk, hvordan man som professionel rådgiver, kan råde folk til ulovligheder er mig en gåde! Hej John, Du har vist stadig meget at lære i Thailand. Men det er da godt for dit "face", at du som administrator kan skabe en følelse af, at du ved en masse. Hilsen Robert Ja du har da ret, jeg lærer hver dag - og det vil jeg gøre hverdag resten af mit liv. Jeg er endnu ikke blevet så thaiofil at jeg bekymre mig om "face" Selvom jeg har 2 thai kørekort og en gul bog. Så er vi på samme plan, for jeg lærer også hver dag, og det er en af grundene til, at jeg er med på DTW. I øvrigt er der vel ikke noget galt i at være thaiofil (eller hvad det hedder) - det betyder blot, at man er glad for Thailand. Frankofil er vist ikke negativt, så hvorfor nu Thaiofil. Jeg opfordrer bare til at slappe af, inden man render fra Herodes til Pilatus... At så nogen hævder, at jeg opfordrer til ulovligheder, fordi jeg referer til, hvad politiet har oplyst gentagne gange - ja, det må være op til folk selv og politiet for den sags skyld, og ikke mig. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.