Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp til at finde kærligheden i Thailand
Hopla
jesper : det er såre simpelt - det kan kun være kedsomhed. det er det samme hver gang en ny bruger stiller spørgsmål : mistænksomhed og latterliggørelse.
når nye brugere stiller simple spørgsmål, er det fuldstændig umuligt at finde hoved og hale i hvad man skal tro og forholde sig til.
hvis man mener dba ikke har rent mel i posen, hvad skal man så kommentere det for ?? så lad være.

jesperfrb skrev:
Hvorfor skal alle tråde på DTW, bare kører helt af sporet?

Manden stillet et enklet spørgsmål!

Så svar da på det!

Hvordan spørgen finder sin kærlighed, kan da for jer andre
da ligegyldigt!

Nu går jeg selv udenfor tråden, og det undskylder jeg hermed for!

Til dba: kærligheden findes, der hvor du mindst søger den, men søg den!

Fandt min på et gadehjørne, hvor hun skule gå ud for at rygeFriends again

Hvis du mener der ikke må komme "gode råd" om net dating o.s.v. ja så er tråden løbet helt af sporet.

Men ikke mange indlæg handler om andet end den forretning som dating er.

Og jeg mener hele tiden, at det værste mama san misbrug af fattige thaier bør der advares imod.

Men beklager da hvis du mener den slags er et godt svar til trådstarteren. Tag en af min mama san piger, for så er du sikker for jeg stoler på min mama san for jeg lever sammen med hende.

Der manglede bare og vi lever godt af de fattige thaier, føj for helvede.

hugoboerge
dba skrev:
Nu vil jeg sige, at nogle af jer skal slappe lidt af.
Jeg er hverken undercover et eller andet eller børnelokker.
Jeg har stillet det samme spg i dette forrum: filippinerne.dk
jeg har virkelig kunnet bruge nogle af de svar nogle af jer kom med. men jeg synes sproget og den nedladende måde nogle skriver kommentarer på gjord, at jeg mistede interessen her. Tonefaldet i filippinerne.dk er helt noget andet.
Og jeg er 46 og er ikke efter thailandske børn. Faktisk på de dating-sider jeg besøger, søger jeg helst piger over 30. Jeg er far til to og kan ikke fordrage pædofile.
Så i det her forrum er det ikke blot sproget, der er problemet. men også nu beskyldningerne.
Tak til jer, der kom med brugbare oplysninger jeg kunne bruge. Det var i hver fald en del af medlemerne, der gjord det.

Som naevnt tidligere. Tag herud og kig, men du finder ikke nogen paa kort tid.

vandango
Sjov tråd - viser hvor skiden denne gruppes medlemmer i virkeligheden er.

Djan
Jeg må give "yan" 100% ret.

Jeg vil endda gå så vidt at kalde det for menneskehandel, der fungerer på samme måde - sæt pigen i enorm gæld, så hun er tvunget til at blive hos en mand, som måske gennemtæver hende hver dag, tvinger hende på klinik whatever.
Hun kan praktisk taget ikke sige nej - en årsløn for at komme i kontakt, 3 årslønninger ved giftemål.

Svineri.

Og til dba - tag nu bare derned, tag derned 10 gange eller hvad der er brug for.

SteenJ
Så røg tråden vidst nok af sporet igen............
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

TG950
vandango skrev:
Sjov tråd - viser hvor skiden denne gruppes medlemmer i virkeligheden er.

så,så, nu ikke kaste med sten når du selv bor i et glashus.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

AL 48
D´herrer debattører her i tråden bedes modtage en stor undskyldning. - UNDSKYLD.
- Jeg forsøgte blot at fortælle lidt om hvordan mange kvinder finder kærligheden,- og evt. advare lidt, så manden ikke blev alt for forskrækket hvis/når han opdagede at det ikke lige var hans hjertes udkårne han skrev med de første gange, men muligvis en "mama-san".
Jeg indser nu klart, at den slags må man ikke oplyse, selvom det er almindeligt,- så hellere lade ham få sine egne erfaringer.
Jeg beklager også over for trådstarter, at tråden åbenbart på grund af dette løb helt af sporet.
Det skal ikke gentage sig fra min side.
Hej

AndersM
dba det du skriver om at du ikke vil havde en pige/dame med børn fra tidliger forhold, det vil jeg mene bliver svært at finde, med mindre du ikke finder en meget ung pige eller en som fylder dig med løgn, uden at være sikker vil jeg tro at tæt på 90% af fraskildte kvinder har børn, og hvis de ikke har det så har de et stort ønske om at få børn, for en normal famillie hernede betyder børn sikkerhed i alderdommen.
Thailand og ander asiatiske lande er som Dk i gamle dage, hvor børn var en form for sikkerhed for alderdommen.

Mit råd til dig er prøv at tag en lang ferie i det land du nu falder for, og se hvad som sker, for jeg er helt sikker på at du nok skal blive kontaktet af nogle piger uanset hvor du vælger at tage til.

Her ude er der helt sikkert også en pige til dig også....... så held og lykke til
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG

Spring til debat: