Se indlæg|
guld i thailand
|
|
| lung |
Lagt på d. 01/11-2013 06:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
kunne da godt tænke mig at vide hvad det er man skal kikke efter med de der, hundedyre amuletter, eller phra, nu der er samlere på banen.. ser jo tit blade om emnet hos den lokale barber, men dem kan jeg jo ikke læse... lung |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 01/11-2013 08:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Tja lung Tror det er et meget vanskeligt marked at begå sig i, det er meget nemt at blive snydt og som du ser kan det være temmelig mange penge det handler om, jeg har stået med guld for et pænt stykke over en million i hånden for min " Somdej nang phaya" men konen ville ikke sælge, for som hun sagde: den kan måske indbringe mere en dag hvor familien har rigtig brug for det! Desuden skal hendes søn have den, den dag jeg takker af, håber dog aldrig vi skulle få brug for at sælge den, for pantsat vil den aldrig, så længe jeg lever, blive! Tør simpelthen ikke stole på sådan en pantforretning! Lyseblå himmel over Vestegnen
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 01/11-2013 08:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
flyer skrev: Tja lung Tror det er et meget vanskeligt marked at begå sig i, det er meget nemt at blive snydt og som du ser kan det være temmelig mange penge det handler om, jeg har stået med guld for et pænt stykke over en million i hånden for min " Somdej nang phaya" men konen ville ikke sælge, for som hun sagde: den kan måske indbringe mere en dag hvor familien har rigtig brug for det! Desuden skal hendes søn have den, den dag jeg takker af, håber dog aldrig vi skulle få brug for at sælge den, for pantsat vil den aldrig, så længe jeg lever, blive! Tør simpelthen ikke stole på sådan en pantforretning! Lyseblå himmel over Vestegnen ![]() kunne vi ikke faa lov til at se den
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 01/11-2013 09:13
|
|
Jo, men jeg kan ikke finde ud af at indsætte billeder :-( Har prøvet lidt forskelligt, men det funker ikke... Den ser såmen ikke ud af noget særligt, derfor tror jeg det er nemt at blive snydt. Leverpostegvejr over Vestegnen
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 01/11-2013 11:49
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
flyer skrev: Jo, men jeg kan ikke finde ud af at indsætte billeder :-( Har prøvet lidt forskelligt, men det funker ikke... Den ser såmen ikke ud af noget særligt, derfor tror jeg det er nemt at blive snydt. Leverpostegvejr over Vestegnen ![]() Send billedet til Webmaster saa soerger han for resten (regner jeg da med). |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/11-2013 13:27
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Fotofreak skrev: Robert Kronberg skrev: Husk at Bangkok og Thailands officielle midtpunkt er en penis, som er placeret i en vagina. Det sted kunne jeg godt tænke mig at besøge - Hvor ligger det ? M.v.h. Fotofreak Den hedder Lak Mueang og ligger ved kongepaladset, fordi kongepaladset ikke kan ligge under om (da det ville være umoralsk). Jeg plejer altid vise kongepaladset, Lak Mueang og Wat Po til folk, som jeg kender. Du har muligvis allerede besøgt den, men bare ikke vidst, at det var en fallos. Når du går ud af paladset, drejer du til højre. Når du kommer frem til gadekrydset, så ligger det på det modsatte gadehjørne. Der er normalt en masse mennesker. Hilsen, Robert Hilsen, Robert. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 01/11-2013 13:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Robert Kronberg skrev: Fotofreak skrev: Robert Kronberg skrev: Husk at Bangkok og Thailands officielle midtpunkt er en penis, som er placeret i en vagina. Det sted kunne jeg godt tænke mig at besøge - Hvor ligger det ? M.v.h. Fotofreak Den hedder Lak Mueang og ligger ved kongepaladset, fordi kongepaladset ikke kan ligge under om (da det ville være umoralsk). Jeg plejer altid vise kongepaladset, Lak Mueang og Wat Po til folk, som jeg kender. Du har muligvis allerede besøgt den, men bare ikke vidst, at det var en fallos. Når du går ud af paladset, drejer du til højre. Når du kommer frem til gadekrydset, så ligger det på det modsatte gadehjørne. Der er normalt en masse mennesker. Hilsen, Robert Hilsen, Robert. Mange tak for info Robert - Det vil jeg helt bestemt besøge igen - Har været der adskillige gange, men aldrig skæket en tanke om hverken penis eller vagina. M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 01/11-2013 13:45 |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 02/11-2013 06:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Tja lung Tror det er et meget vanskeligt marked at begå sig i, det er meget nemt at blive snydt og som du ser kan det være temmelig mange penge det handler om, jeg har stået med guld for et pænt stykke over en million i hånden for min " Somdej nang phaya" men konen ville ikke sælge, for som hun sagde: den kan måske indbringe mere en dag hvor familien har rigtig brug for det! Desuden skal hendes søn have den, den dag jeg takker af, håber dog aldrig vi skulle få brug for at sælge den, for pantsat vil den aldrig, så længe jeg lever, blive! Tør simpelthen ikke stole på sådan en pantforretning! mange tak.. men når der nu er en rigtig samler herinde, havde jeg håbet på et par gode stald tips, men det er måske som så meget andet fra samme kant, en fis i en hornlygte lung |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 02/11-2013 06:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Hvilken bil er mest vaerd, den nye Toyota, eller veteranbilen som kun er lavet i faa eksemplare ? Hvilket maleri er mest vaerd, det fru hansen har malet, eller det picasso har malet ? Hvilket hus er mest vaerd, det hvor Elvis presley har boet, eller det hvor en helt alm. familie har boet ? Hvis du kan saette flueben rigtigt i disse 3 spoergsmaal, ja saa er du godt paa vej ! Men tvivl du bare ! Beklager at jeg ikke bor sammen med en luder og bliver boeffet for penge, samt er under flip floppen, saa din fis i hornlygten kan du stikke skraat op for min skyld , intet interessere mig mindre ! Redigeret af Longway d. 02/11-2013 07:11 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/11-2013 08:50
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Longway skrev: Beklager at jeg ikke bor sammen med en luder og bliver boeffet for penge, samt er under flip floppen, saa din fis i hornlygten kan du stikke skraat op for min skyld , intet interessere mig mindre ! Jeg har noget svært ved at se hvad som beretter til den måde at debattere på herinde. Lad os lige holde tonen og formen. Tak. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 02/11-2013 08:57
|
lung skrev: Tja lung Tror det er et meget vanskeligt marked at begå sig i, det er meget nemt at blive snydt og som du ser kan det være temmelig mange penge det handler om, jeg har stået med guld for et pænt stykke over en million i hånden for min " Somdej nang phaya" men konen ville ikke sælge, for som hun sagde: den kan måske indbringe mere en dag hvor familien har rigtig brug for det! Desuden skal hendes søn have den, den dag jeg takker af, håber dog aldrig vi skulle få brug for at sælge den, for pantsat vil den aldrig, så længe jeg lever, blive! Tør simpelthen ikke stole på sådan en pantforretning! mange tak.. men når der nu er en rigtig samler herinde, havde jeg håbet på et par gode stald tips, men det er måske som så meget andet fra samme kant, en fis i en hornlygte lung Jeg mener ikke at der paa noget tidspunkt er nogen der har tilkendegivet at vaere ekspert paa omraadet, men paa den anden side, hvis man er en "rigtig" samler burde man nok have en ide omkring prisniveauerne. Med hensyn til de faa amuletter jeg har, har jeg ingen kendskab til hvor meget de er vaerd og det bekymrer mig ikke eftersom for mig har de kun en affektions vaerdi. Min afdoede eks-svigerfar gik meget op i amuletter og der findes aviser som kun drejer sig om amuletter. Han ogsaa et Buddha vaerelse fyldt op med diverse Buddha figurer. Men som jeg laeser ovennaevnte indlaeg fra Lung lader det til at han er "ude med riven" mod et medlem her i dette forum. Med hensyn til skarpskytten Jakkrit som for nylig blev slagtet i sin Porsche mente politiet paa et tidspunkt at det drejede sig om en amulethandel som var gaaet galt, saa blev det til noget med narkotika og nu er det konens familie som er i soegelyset. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/11-2013 09:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
flyer skrev: Jo, men jeg kan ikke finde ud af at indsætte billeder :-( Har prøvet lidt forskelligt, men det funker ikke... Den ser såmen ikke ud af noget særligt, derfor tror jeg det er nemt at blive snydt. Leverpostegvejr over Vestegnen ![]() Her er billedet som du sendte mig pr. email: ![]() Klik for at se det stort. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/11-2013 09:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ligesom mønt og frimærkekataloger, er der også for disse buddha vedhæng. Kan ikke huske hvem der har vist mig det. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 02/11-2013 09:49
|
|
Webmaster skrev: flyer skrev: Jo, men jeg kan ikke finde ud af at indsætte billeder :-( Har prøvet lidt forskelligt, men det funker ikke... Den ser såmen ikke ud af noget særligt, derfor tror jeg det er nemt at blive snydt. Leverpostegvejr over Vestegnen ![]() Her er billedet som du sendte mig pr. email: ![]() Klik for at se det stort. Tak til Webmoster ![]() Ja det er så min phra, desværre passer kassen ikke 100% den gamle kasse gik desværre til under et overfald her i Albertslund for tre år siden, men "heldigvis" er denne revnet, så nu er der en undskyldning for at få den udskiftet til en som kommer til at passe 100%, det skylder man jo næsten sin buddha ![]() Dagsregn over Vestegnen ![]() Godt man er på job 555 Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 02/11-2013 09:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
vandango skrev: Ligesom mønt og frimærkekataloger, er der også for disse buddha vedhæng. Kan ikke huske hvem der har vist mig det. Praecis, ulempen er saa for mange farang at disse kataloger for det meste er paa thai, jeg laener mig op ad min svoger, han er storsamler.... Webmaster. Jeg beklager, undskyld. Jeg glemte lige at taelle til 2000. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 02/11-2013 09:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Ja ja de fleste tror på de historier konen fortæller. Flyer din mega dyre buddha koster den svimlende sum af 80 USD. http://www.ebay.c...1c32ec65bd |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 02/11-2013 10:08
|
|
@ Lek Tro du bare på det.... 555 Skynd dig at købe den
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 02/11-2013 10:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Nej tak jeg samler ikke på den slags. Men du kan da få den billigere hvis du vil. http://antiquesfr...-nang.html |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 02/11-2013 10:47
|
|
Så skulle jeg nok alligevel havde solgt den, dengang jeg stod med guldet i hånden... 555 Men man kan jo lige præcis på dit eksempel se hvor nemt det er at blive snydt!!!! ![]() Har skam selv været på den
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 02/11-2013 10:51
|
flyer skrev: Så skulle jeg nok alligevel havde solgt den, dengang jeg stod med guldet i hånden... 555 Men man kan jo lige præcis på dit eksempel se hvor nemt det er at blive snydt!!!! ![]() Har skam selv været på den ![]() Hvem siger du er blevet snydt ? Du kan da faa den vurderet naeste gang du kommer til Thailand. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.