Se indlæg|
Thai på besøg i Danmark
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 15/02-2014 22:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
@Zapper 1 jeg ville skrive at jeg har mødt pigen i hendes hjemland og hun har været så sød at vise mig det. Jeg vil nu gerne vise hende Danmark og derfor inviterer jeg hende. Det havde desværre ikke ændret på en afvisning 2. Jeg ved ikke om det er nødvendig eller hvad der står i loven, men jeg tror på at det vil gavne sagen at kunne fremvise bevis på at jeg har mødt hende i IRL og mine passtempler understøtter mig. Dels så kan man mange ting i Photoshop, så det tror jeg, der kan snydes med, så derfor er jeg ikke sikker på den med Tyskland holder i behandlingen. Dels så kommer pigebarnet også fra Thailand, som er et af de lande, der er i en strengere kategori for ansøgere. Billeder ville desværre ikke ændret på en afvisning. Snarere tvært imod |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 15/02-2014 22:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 819 |
sudsakhon skrev: For at tage nr. 2 først, blev det oplyst Parret havde været meget omhyggelige med at tage fotos og dokumentere, at de havde boet sammen som det anses normalt for kærester. De mente nu at kunne dokumentere samlet tilknytning Det var mandens frygt, at det ville blive lagt til grund, at de ikke havde etableret et reelt kæresteforhold, altså ikke havde mødt hende i virkeligheden, altså i Thailand eller Tyskland. Derfor ville han dokumentere deres forhold Jeg kan oplyse, at havde de fulgt dit råd, var ansøgningen blevet afvist! Også hvis han havde rejst til Thailand og mødt hende. Det havde ikke ændret sagen. Sag 1. Parret HAVDE kontaktet ambassaden. De oplyser, at de ikke jf. forvaltningslovens regler hverken kan eller skal rådgive i private civilretlige sager i andre lande. Man henviser til lokal rådgivning. Men hvilken retsstilling har ansøgeren i forhold til besøgsvisum? Hvad skal de konkret gøre? Men grunden til der ikke er brug for dig eller Robert eller andre visum agenter, er at ALT klienter kan spørge om, kan de få svar på hos ambassaden, du kan sågar blot ringe som om du er en anden hvis du er bange for dine spørgsmål vil påvirke din sag. Men så er ansøgningen vel sendt, ikke? Hvad skal man gøre inden? Udover, som jeg har skrevet mange gange nu, handler mange sager jo ikke om at fylde et par rubrikker op.. De fleste problemstillinger opstår når der er et eller andet galt. I en ideel verden fik alle jo visum. Det gør alle så bare ikke. Hvad er det du snakker om ? Det giver ingen mening det du skriver. Selvfølgelig ændre det på, at han har besøgt hende i virkeligheden, og selvfølgelig hjælper billeder af dem sammen, ikke noget tvært imod ? Det er helt væk det du skriver. De råder SELV til at man viser et billede sammen, det er ikke et desideret krav, men en opfordring, så de kan se man har mødt hinanden i virkeligheden. Hvis de ikke kan eller vil rådgive om noget i andre lande, så berør det ikke hendes visum til Danmark. Hvis det er noget der kan have effekt på hendes visum til Danmark, så SKAL de rådgive herom. De har oplysningspligt, så længe det er noget der handler om visum. Hvis det ikke handler om visum, så berør det ikke hendes sag. Og er derfor irrelevant. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 15/02-2014 22:45
|
|
Det har ingen effekt, at hun er tidligere gift, og hendes mand er død, på om hun kan få visum til Danmark Hvor fanden sku ambassaden vide fra de var gået fra hinanden uofficielt og manden så dør. Kan kvinder der har døde ægtemænd så aldrig besøge Schengen ? Det er helt væk det der du skriver.. Og det andet, giver bare ingen mening overhovedet.. Du snakker russisk |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 15/02-2014 22:53
|
|
Hvad er det du snakker om ? Det giver ingen mening det du skriver. Selvfølgelig ændre det på, at han har besøgt hende i virkeligheden, og selvfølgelig hjælper billeder af dem sammen, ikke noget tvært imod ? Det er helt væk det du skriver. Nej, Bjarke. Men siden der ikke er brug for juridiske rådgivere, kunne du måske forklare problemstillingen. (PS. Jeg er ikke en af de du benævner "visumagent" ![]() De råder SELV til at man viser et billede sammen, det er ikke et desideret krav, men en opfordring, så de kan se man har mødt hinanden i virkeligheden. Hvor? Kommer an på hvilken sag du henviser til. Billeder har ingen interesse i disse to sager OVERHOVEDET! De har oplysningspligt, så længe det er noget der handler om visum. Ganske korrekt. Men hvor går grænsen jf. forvaltningsloven? Hvor går grænsen for ambassadens oplysningspligt i konkrete civilretlig rådgivning. Det har ingen effekt, at hun er tidligere gift, og hendes mand er død, på om hun kan få visum til Danmark Du har lige sørget for, at din "klient" har fået nægtet visum Jeg er klar over, at du ikke forstår sammenhængen. Det er måske derfor at der alligevel er brug for folk, der har sat sig lidt mere ind i sagerne. Redigeret af sudsakhon d. 15/02-2014 23:13 |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 15/02-2014 22:58
|
|
sudsakhon skrev: Hvad er det du snakker om ? Det giver ingen mening det du skriver. Selvfølgelig ændre det på, at han har besøgt hende i virkeligheden, og selvfølgelig hjælper billeder af dem sammen, ikke noget tvært imod ? Det er helt væk det du skriver. Nej, Bjarke. Men siden der ikke er brug for juridiske rådgivere, kunne du måske forklare problemstillingen. (PS. Jeg er ikke en af de du benævner "visumagent" ![]() De råder SELV til at man viser et billede sammen, det er ikke et desideret krav, men en opfordring, så de kan se man har mødt hinanden i virkeligheden. Hvor? Kommer an på hvilken sag du henviser til. Billeder har ingen interesse i disse to sager OVERHOVEDET! De har oplysningspligt, så længe det er noget der handler om visum. Ganske korrekt. Men hvor går grænsen jf. forvaltningsloven? Hvor går grænsen for ambassadens oplysningspligt i konkrete civilretlig rådgivning. Altså, for det første har de ikke fået det svar, at det vil og kan de ikke hjælpe med. De kan muligvis have fået svaret, det berør ikke jeres visum ansøgning, og derfor er det ikke noget vi kan blande os i. Eller de kan sige, jo det berør jeres visum ansøgning, og så forklaret hvorfor. Så i og med de ikke kan/vil svare på det, berør det ikke deres visum, og de kan bare søge visum som ganske normalt. Jeg fatter stadig ikke det andet eksempel du skriver.. kan du prøve at forklare det igen, det er helt sort når jeg læser det og modsiger sig selv osv. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 15/02-2014 23:01
|
|
Du skriver : Det var mandens frygt, at det ville blive lagt til grund, at de ikke havde etableret et reelt kæresteforhold, altså ikke havde mødt hende i virkeligheden, altså i Thailand eller Tyskland. Derfor ville han dokumentere deres forhold Jamen hvis de ikke har mødt hinanden i Thailand eller Tyskland, og self. ikke i Danmark, der har hun ikke været endnu. Så har de ikke mødt hinanden i virkeligheden, og de er derfor IKKE kærester for faen.. det er helt sort det du skriver |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 15/02-2014 23:07
|
|
Problemet var, at de ikke havde mødt hinanden i virkeligheden. DVS kun internetkontakt. Hun kom så til Tyskland, inviteret af søsteren. Men det ændrede ikke, at de ikke officielt havde etableret et forhold. Det var det, som de ville bevise. Hun havde boet hos ham her i Danmark i de perioder, hun havde visum. Grunden til invitationen fra søsteren var, at ellers kunne hun ikke komme til Danmark. Netop pga.at de kun havde haft internetkontakt I øvrigt fra den anden sag, du kommenterede: Altså, for det første har de ikke fået det svar, at det vil og kan de ikke hjælpe med Hvor ved du det fra? Kender du klienterne eller sagen? Redigeret af sudsakhon d. 15/02-2014 23:17 |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 15/02-2014 23:17
|
|
Okay, så forstår jeg. Men du svarede ikke på det andet ![]() Men for at svare på den her. Så er jeg må jeg indrømme, usikker på, om det gælder at de har været kærester hvor hun har været på visum via sin søster. Det kan jeg egentlig ikke forstille mig at det gør, det er vel tilladt at selvom man besøger et familiemedlem kan man møde en mand fra det land man besøger, og blive kærester med. Men jeg ville nok ringe til ambassaden og høre ad, her ville jeg overveje at opgive et andet navn når jeg ringer og spørger om det, hvis nu svaret skulle være negativt. Hvis svaret er, at de ikke kan på baggrund af de har mødt hinanden i virkeligheden, mens hun har været på besøg hos sin søster, så ville jeg tage til Thailand og besøge hende, og vupti så har de mødt hinanden i virkeligheden |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 15/02-2014 23:20
|
|
Det ved jeg, fordi de svare ikke sådan. De svare som minimum, at det har ikke noget at sige i deres visum ansøgning eller at det har noget at sige. Har det noget at sige, så forklare de hvorfor og hvordan og hvorledes. Har det ikke noget at sige, så er det irrelevant og de søger bare som almindeligt. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 15/02-2014 23:22
|
|
Min pointe er Sudsakhon, at ALT du kan rådgive med eller andre, der omhandler chancen for at få visum. Det kan og SKAL ambassaden også oplyse om. Der er INTET du kan eller andre kan, oplyse om, som ambassaden ikke kan hjælpe dig med, hvis det omhandler visum til Danmark. Det ligger bare helt fast færdig bum |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 15/02-2014 23:41
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Bjarke85 skrev: Okay, så forstår jeg. Men du svarede ikke på det andet ![]() Men for at svare på den her. Så er jeg må jeg indrømme, usikker på, om det gælder at de har været kærester hvor hun har været på visum via sin søster. Det kan jeg egentlig ikke forstille mig at det gør, det er vel tilladt at selvom man besøger et familiemedlem kan man møde en mand fra det land man besøger, og blive kærester med. Men jeg ville nok ringe til ambassaden og høre ad, her ville jeg overveje at opgive et andet navn når jeg ringer og spørger om det, hvis nu svaret skulle være negativt. Hvis svaret er, at de ikke kan på baggrund af de har mødt hinanden i virkeligheden, mens hun har været på besøg hos sin søster, så ville jeg tage til Thailand og besøge hende, og vupti så har de mødt hinanden i virkeligheden Et møde i Danmark tæller ligesom et møde i Thailand. Et møde i Danmark er ligeså meget virkeligt, som et møde i Thailand. Men jo, de skal have mødt hinanden IRL, men ift. visum til Norge er 14 dage ikke nok. Danmark synes derimod ikke at tælle dage for kæresteforholdet. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 15/02-2014 23:49
|
|
Men du svarede ikke på det andet Det gør jeg gerne ;-) Er bare i tvivl om hvilket... Men.. Hvis svaret er, at de ikke kan på baggrund af de har mødt hinanden i virkeligheden, mens hun har været på besøg hos sin søster, så ville jeg tage til Thailand og besøge hende, og vupti så har de mødt hinanden i virkeligheden Det havde været et problem. Men kun hvis parret havde været ivrige efter at bevise deres forhold, herunder med billeder fra Danmark Der er i loven en formodningsregel for omgåelse af visumrestriktionerne. Der ville være meddelt afslag. Det hele ville have været nemmere fra start, hvis han havde besøgt hende. det havde han ikke, derfor havde de arrangeret at søsteren i Tyskland inviterede. Løsningen er, at såfremt han stadig ikke havde mulighed at tage til Thailand, ville det være meget nemt med den sidste invitation fra søsteren. For så et blive gift i DK, som planlagt. Var han rejst til Thailand ville det være dyrere, og de skulle endelig ikke nævne at de havde boet sammen i DK. Den første sag er anderledes, men ligner den som lige har været oppe at vende her på DTW. Den hvor manden var tilbageholdende med at kalde deres forhold for "kærester". Her blev ansøgningen afvist fordi at det formodede forlængede ophold ikke var omfattet af undtagelserne i Udlændingeloven. Her ville det faktum at de havde fælles barn og alt andet klart ligeledes indikeret et "forlænget ophold". Afslag ville blive givet af den grund. De ville ikke kunne omfattes af undtagelserne i Udlændingeloven, idet et ægteskab efter thailandsk lov ikke automatisk anses for opløst når der er tvist om bodelingen, herunder børnene. I DK har vi lignende regler. Det faktum at manden er død ændrer ikke noget ved status for sagen, udover at ændre en tidsgrænse for hendes mulighed for at gå til retten efter 2 år. Mod de normale 5. Det er en formsag, idet sagens genstand, børnene, nu er i hendes legale varetægt. Så uanset hvad der har været af tvister før, kan afsluttes, idet der ved exmandens død ikke er nogen modpart. Det kræver en lokal advokat og en formiddag. Så er det forløsende stempel givet. Og en civilstandsattest kan udstedes i hendes hjem"kommune". (Ampur). Visum er derefter en smal sag, specielt pga. barnet Bjarke Min pointe er Sudsakhon, at ALT du kan rådgive med eller andre, der omhandler chancen for at få visum. Det kan og SKAL ambassaden også oplyse om. Der er INTET du kan eller andre kan, oplyse om, som ambassaden ikke kan hjælpe dig med, hvis det omhandler visum til Danmark. Det ligger bare helt fast færdig bum Nej, Bjarke..Bum Og havde man lyttet til dig...Uanset hvad jeg "så kun kan"...så...Nul visum..Bum Jeg tror i øvrigt, at her på DTW er der en del medlemmer, som ikke ville være enige med dig. Det er de, som jf. absolut samme regler, forsøger at drive svar ud af myndighederne angående deres pensioner. Der SKAL også svares...Bum... Tror du, at de får samme fyldestgørende svar, som du mener at ambassaden skal give?.. Og jeg havde allerede spurgt dig, om du kender omfanget af oplysningspligten.. (Jeg regner med at du er skarp i din forvaltningsret, når du udtaler dig så skråsikkert) Problemet er ikke at du gerne vil hjælpe. Det har jeg stor respekt for. Men du bevæger dig på kanten af hvad du faktisk ved noget om. Fordi du ikke kan gennemskue problemstillingerne og lovgivningen, mener du ikke at der er brug for rådgivning overhovedet. Det er her det egentlige problem er Det er der heller ikke i de fleste sager. Det er jo også først når det går galt, at man opdager at man burde have søgt rådgivning. Igen, hvis jeg skulle asfaltere min indkørsel. Hvorfor skulle jeg lytte til råd fra folk, der har forstand på det? det er bare at hælde og stampe..Ikke? Du ville nok tage til til hovedet, hvis du så mig fjolle rundt med asfalt..Uden den fornødne erfaring eller med yderst sparsom, og ikke videre dybdegående viden på området Hvad får dig til at tro, at det er anderledes med juridisk rådgivning? Redigeret af sudsakhon d. 16/02-2014 00:11 |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 16/02-2014 00:05
|
|
Man skal ikke bruge en civilstands attest for at søge visum til Danmark ? Så forstår ikke din lange fine forklaring. Vi snakker om Visum, jeg er ganske klar over, at hvis hun har nogle gamle tvister i Thailand, skal hun selvfølgelig have dem ordnet først før de kan familiesammenføre, via en eventuel advokat eller anden rådgiver og så få styr på de ting. Men det har intet som helst med visum at gøre. Det andet med, at det ikke gælder at de har mødt hinanden i virkeligheden på et ophold hos en anden end ham, vil jeg gerne se noget dokumentation på ? Fordi med det siger du, at man ikke på sin ferie, kan møde en dansk mand, og så tæller det som at have mødtes i virkeligheden. Ambassaden ved jo ikke, at det er planlagt, så de kunne mødes. Det kan jo være at søsteren er venner med den danske mand, og de så mødte hinanden der, eller alle mulige andre scenarier man kunne stille op. Det lyder mystisk, og det vil jeg gerne se noget dokumentation på tak. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 16/02-2014 00:13
|
|
Bjarke. I stedet for et langt svar. Du har ikke forstået sammenhængen... Det er der nok en grund til Samme som at jeg ikke går i lag med asfalt i min indkørsel |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 16/02-2014 00:22
|
|
Hehe igen glider "ekseperten" af, når der bliver spurgt om noget konkret eller dokumentation. Dine eksempler er godt nok dårlige og giver ingen mening. Det med ham der og med tyskland, der vil jeg gerne se noget dokumentation på det du hævder. Det burde du kunne finde, hvis du er så skråsikker på at der ville blive afvist visum. Den anden sag, der forstår jeg slet ikke hvad du mener, du begynder at snakke om civilstands attest osv. Det skal man overhovedet ikke bruge ved visum ansøgning, det er kun en man får lavet, når man planlægger at ville gifte sig. Vi fik først vores lavet anden gang hun var i Danmark, og den skulle vi bruge på kommunen for at vi kunne blive gift, fordi det ikke er tilladt at være gift med 2 personer i Danmark. Men det har intet med visum at gøre. Sudsakhon, du siger der er mange der ville være enige med dig her på DTW. Men kan fortælle dig, at jeg har fået adskille privat beskeder, med opbakning. |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 16/02-2014 00:24
|
|
Her 2 forskellige privat beskeder (2 forskellige sager) Men begge omtale jer eksperter som tager jer betalt ![]() Har slettet afsenderes navne for ikke at skabe ballade. Hej Bjarke Din guide er eminent, og det er superflot, at du hele tiden følger op med ny information og ikke er bange for at erkende, at du også kan blive klogere. Jeg forstår udmærket, at "eksperterne", "konsulenterne" og "rådgiverne" ikke bryder sig om det. Du fortæller jo netop folk, at det slet ikke er så kompliceret, bare de slår koldt vand i blodet og har nogle få papirer i orden. Så kan "konsulenter" og "rådgivere" jo ikke tage sig betalt for det. Surt for dem, men fint for de mange. Så - keep up the good Work. Du er guld for mange mennesker, og din måde at håndtere tingene på er - med mine briller - den rigtige. Jeg kunne naturligvis aldrig drømme om at bruge betegnelser som "plattenslagere".... Men en kendsgerning er, at de kloge konsulenter og rådgivere glider af hver gang, man beder om lidt konkret indsigt i, hvor de har deres "ekspertise" fra. Det gælder i øvrigt begge de to, du er i dialog med. Den ene evner så at pakke sig ind i utrolig mange og kringlede ord. Tankevækkende. Ha' en rigtig god fredag og efterfølgende weekend. Jeg nyder at følge din gode og enkle rådgivning fra sidelinjen. Selv har vi ikke behov for hverken gratis eller dyr konsulent-bistand - fruen har heldigvis haft permanent ophold i adskillige år. Gode hilsener -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Spar på krudtet, for "Oraklet/geniet" fra BKK ved ALT og mere. Jeg undlader at svare på hans indlæg undtagen hvis det råber til himmelen. Han er udenfor pædagogisk rækkevide og er på DTW fra tideners morgen KUN for at tjene penge på folk som enten ikke kan eller vil finde ud af m.h.t. reglerne/lovene om ægteskab/bosættelse i TH. m.m. 90% af hans "viden" har han hentet/kopieret fra DTW. Han blev smidt ud af Integrations skolen i BKK da de fandt ud at han var en nasser. Jeg vil ikke være forbavset hvis jeg hørte at han har tilbud "sin hjælp" til trådstarteren. Det var mit syn om manden. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 16/02-2014 00:27
|
|
Eksempler ingen mening for dig, da du jo ikke aner hvad du skal stille op med informationen. Om andre her på DTW er enige i hvad jeg skriver er sagen underordnet. Spørgsmålet ar om de ville være enige med DIG i din udlægning af myndighedernes opfattelse af forvaltningsloven. sjovt citat Men en kendsgerning er, at de kloge konsulenter og rådgivere glider af hver gang, man beder om lidt konkret indsigt i, hvor de har deres "ekspertise" Syddansk universitet og Københavns universitet .. Samt 20 års erfaring på området.. Hvad mangler? Det ER skam en god liste du har lavet. Det har jeg udtrykt min påskønnelse af.. Men hvad nu, når sagen fører til afskal på visum, fordi man nævenyttigt frasiger sig at lytte? Du efterspørger dokumentation. PÅ hvad? Mener du dermed, at man som jurist ikke kan forudsige en afgørelse? Redigeret af sudsakhon d. 16/02-2014 00:51 |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 16/02-2014 00:35
|
|
Du snakker uden om, og når der bliver gået til dig, så glider du af, ligesom en hvis anden ekspert ![]() Faktum er bare, at når det kommer til Visum, så kan ambassaden hjælpe dig med alt du skal vide. Alle tænkelige og utænkelige problemstillinger med tidligere forhold, børn, hvor man har mødt hinanden osv. Kan ambassaden finde svar på til dig. (hvis det altså har nogen betydning for dit visum, hvis ikke, ja så hjælper de dig selvfølgelig ikke, da det så ikke omhandler dem, og du søger så bare normalt) Og er det simple spørgsmål om noget er udfyldt rigtigt eller andet, ja så er der forums at spørge til råds, eller igen ambassaden. Der er INGEN grund til at betale for en visum agent for at lave visum til Danmark. Der er og vil aldrig blive brug for det. Og den danske stat anerkender ikke, og advare desideret imod brugen af visum agenter. De vil hellere have at man får sin rådgivning af ambassaden, da de er de eneste der bestrider de rigtige kompetencer på området og så er de sikre på der ikke sker fejl (og gør der, er det deres fejl) Et godt råd er, skriv hellere med ambassadens visum afdeling, frem for at ringe, så har du altid deres skrevne ord at holde dem op på. Hvis din agent giver dig et forkert råd, eller har regnet forkert eller noget andet, og du overtræder regler eller får afvist visum. Ja så er det bare synd for dig. Men har du fået noget at vide af ambassaden og det viser sig at være forkert, så risikere du ikke karensperiode eller anden straf, da du kan vise mailen. Redigeret af Bjarke85 d. 16/02-2014 00:42 |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 16/02-2014 00:37
|
|
sudsakhon skrev: Eksempler ingen mening for dig, da du jo ikke aner hvad du skal stille op med informationen. Om andre her på DTW er enige i hvad jeg skriver er sagen underordnet. Spørgsmålet ar om de ville være enige med DIG i din udlægning af myndighedernes opfattelse af forvaltningsloven. sjovt citat Men en kendsgerning er, at de kloge konsulenter og rådgivere glider af hver gang, man beder om lidt konkret indsigt i, hvor de har deres "ekspertise" Syddansk universitet og Københavns universitet .. Samt 20 års erfaring på området.. Hvad mangler? ekspertise i visum, mener han nok skal du se Det er visum vi snakker om, ikke hvor mange uddannelser i alt muligt andet du har. Der er ingen uddannelse i visum ![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 16/02-2014 00:45
|
|
ekspertise i visum, mener han nok skal du se Smile Det er visum vi snakker om, ikke hvor mange uddannelser i alt muligt andet du har. Der er ingen uddannelse i visum De vil hellere have at man får sin rådgivning af ambassaden, da de er de eneste der bestrider de rigtige kompetencer på området og så er de sikre på der ikke sker fejl (og gør der, er det deres fejl) OK..??? Moses havde 3 stentavler? Og visumpraksis stod på den sidste? HINT: Hvor reguleres visumreglerne? Men hvad hvis DU giver forkert råd...Som du allerede har Hvad mon man beskæftiger sig med på jurastudiet? Hvad tror du ellers der foregår sådan et sted? Og..jeg er ikke visumagent Redigeret af sudsakhon d. 16/02-2014 00:51 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.