Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det er godt nok små bud, mener at Ferdinand består af 2 eller 3 barer.
Phantom er da også et ok sted, og har kostet en del at etablere, sidstnævnte Diablo kender jeg ikke.
Små bud, tja..meget kan ske.....men så kommer huslejen, el, vand, bestikkelse og lønninger....samt en hård konkurrence. Går ikke ud fra at de ville sælge hvis det var en kanon forretning.
Uha der er sket meget på det område. Politiet har været rundt og sagt det er slut med bestikkelse til mafiaen, og kommer de og opkræver penge, så er barejerne udstyret med et hotline telefon nummer de kan ringe til. Så de trængte danske barejere er glade for at spare de par tusinde baht hver måned.
Det samme gælder også alle motorbiketaxierne, min svoger har hver måned måtte betale 3000 Baht, og også det har politiet sat en stopper for. Nu skal han i stedet betale 20000baht pr år for vesten til det staten. Hvilket må sige at være bedre.
Copenhagen blev aldrig en del af gruppen. Det kiksede en uge før overtagelse. Ferdinand bestod rigtig nok af 3 barer på et tidspunkt, men det er nogle år siden. Idag kun den ud mod Soi Diana. Diablo er helt ny og svær at vide noget om, men ved der er postet mange penge i den.
Vi er enige om små bud nu, men mon ikke de ryger lidt op inden den 30.09.2014, der tror jeg på.....
Ingen af de tre barer har nogensinde betalt bestikkelse til mafiaen, men det er da nogle som gør i Pattaya.
Hvor 'zapper' har sine oplysninger fra ved jeg ikke, men har ikke hørt om noget hotline nummer.
Mon ikke der er en mening med galskaben.
Selvfølgelig går de nævnte steder ikke til den pris der nu er budt. Det er bare et start bud.
Og nej. Der bliver ikke betalt nogle penge til hverken mafia eller politi.