Se indlæg|
Pas på "løse" kontakter !!!
|
|
| km |
Lagt på d. 18/10-2004 17:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hejså Brandt. Jeg skal nok lade være med at komme med antydninger, hvis du lader være med at komme med dine antydninger (f.eks. med at familien havde noget at snakke med os om). For det har vi også. Og du kunne starte med at bekræfte på at vi aldrig har spurgt om penge... . Det har din kæreste jo bekræftet overfor dig. Så vil vi kunne afslutte denne kedelig historie, og det hurtigst muligt. Men jeg bryder mig ikke om at der står noget forkert om mig. Og jeg hjælper andre piger, og er nu blevet forsigtigere med at rose dem.... for jeg kender dem kun meget overfladisk. Alt det jeg skriver har ikke med dig at gøre. Jeg hjælper gerne andre mennesker, bare jeg slipper for ballade, og vil altid gøre det gratis - ligesom for dig og Nok. Hilsen. Kala |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 18/10-2004 18:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Kalamark contra Brandt. Hvis nogen var ansat i en restaurant, var fyreseddelen lige om hjørnet, for nu kan der sku ikke koges mere suppe på den høne. oleskyum ellers forsat god fornøjelse.: ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 18/10-2004 19:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja det har været underholdene men kalamark stop med at provokere brandt og forsøge at redde dit ansigt det er for sent jeg tror vi er mange der har mistet vores tro på dig efter dit nummer |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 19/10-2004 19:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
kalamark skrev: Hejså Brandt. Jeg skal nok lade være med at komme med antydninger, hvis du lader være med at komme med dine antydninger (f.eks. med at familien havde noget at snakke med os om). For det har vi også. Og du kunne starte med at bekræfte på at vi aldrig har spurgt om penge... . Det har din kæreste jo bekræftet overfor dig. Så vil vi kunne afslutte denne kedelig historie, og det hurtigst muligt. Men jeg bryder mig ikke om at der står noget forkert om mig. Og jeg hjælper andre piger, og er nu blevet forsigtigere med at rose dem.... for jeg kender dem kun meget overfladisk. Alt det jeg skriver har ikke med dig at gøre. Jeg hjælper gerne andre mennesker, bare jeg slipper for ballade, og vil altid gøre det gratis - ligesom for dig og Nok. Hilsen. Kala Goddag Kalamark!!...... NOW YOU ASK FOR IT` !!! sådan en Skum-skalle (½-hjerne), Du er squ da mere end blot langsomtopfattende. ...Det er da utroligt, som du søger "anerkendelse"......bekræftelser!..og..ja. siden du nu insisterer så kraftigt derpå er der.visse ting jeg kan bekræfte/korrigere vedr. "pengesager".....m.m., så "klap lige hesten"![]() 1. Da det stod klart at Nok skulle til DK, var din kone MEGET interesseret i HVOR MANGE PENGE jeg sendte ned til Nok, før afrejse, da som Ning udtrykte det; Nok skal købe noget til mig i Thailand......og Ning håbede at jeg sendte "Rigeligt"......... 2. Det er rigtigt at det "hed sig" ingen penge for Nok, da det var familie......Meeeenn din kone ville da finde det helt på sin plads, at "påskønne" kontakten i form af en f.eks. "guld-gave" fra Thailand... 3. Og vedr. Sairung (Rung)!!!.....så havde både DU & NING gjort opmærksom på at KUN FAMILIE VAR GRATIS !!!! (Rung er IKKE i familie med Ning), men da i begge 2 mente at jeg havde været "uheldig" med Nok, tilbød i Rung i stedet, og Rung skulle derfor være "gratis" som en kompensation......... (Dvs. Du tager alligevel penge for kontakt hvis IKKE pigerne er i familie med Ning) Du/i er derfor ikke andet end et par skruppelløse LØGNHALSE ! ![]() 4. Og Nok's familie.....Ja! de vil MEGET GERNE tale med Dig og Ning!!...og det er såmend så sandt som skrevet!....det kan jeg jo ikke gøre særligt meget ved....og vil heller ikke!!!....i må selv "rage kastanierne udaf ilden"....og det er jer "velundt" ![]() 5. Og ja!!....stop for alt i verden det "kontakt-sjov"....du har tilsyneladende ikke styr på en skid, alligevel (kender tøserne!...og så alligevel ikke!...).... Du/i er ikke andet end en "kold fis i en hornlygte".... ![]() Så drop alt jeres forkvaklede ævl og udenomssnak!!!! I er begge 2 ganske enkelt: Umulige - Uduelige og Ubrugelige !!!!! Venligst Brandt & รัขนก PS. Undskyld i andre her på forummet!!! , (troede det var passè), men jeg skal åbenbart "provokeres"....og kunne desværre ikke lade være med at give "svar på tiltale".............................
Redigeret af Brandt d. 20/10-2004 14:08 ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 19/10-2004 21:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
jeg syntes det er hely fint at svare fjolset han tror han kan redde trådene ind men glem det vi kender alle hans og kones tybe |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 21/10-2004 23:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
det er vel på sin plads at give en lille "gave" for deres megen hjælp, det manglede da bare. se nu hvorheldig du er blevet, med kone og det hele, hvad betyder så et par tusinde fra eller til, i lever jo af kærligheden alligevel jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 22/10-2004 06:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
så så jager brandt er endnu ikke fanget han er ikke gift endnu : og hvem skulle have pengene dig??? |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/10-2004 11:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Surin Hej sgu da mig jeg har brug for pengene jeg skal jo til thailand og hygge mig Feriepengebamsen |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 22/10-2004 14:58
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
bamsefarr skrev: Davser Surin Hej sgu da mig jeg har brug for pengene jeg skal jo til thailand og hygge mig Feriepengebamsen Skulle det endelig være, at der skulle betales for min "import"....så jeg da hellere at "pengene" gik til dig og din kone, end til de "svindlere Kalamark & Frue".... ![]() ![]() ![]() ![]() Håber i får en god ferie i Thailand....... ![]() ![]() Bedste hilsner fra: Brandt & รัขนก ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/10-2004 16:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Brandt Tak skal du ha,men det er først om en måned vi rejser desværre men vi glæder os frygteligt meget. ÆVSER Surin rejser før os og ned og gøre pattaya på renden af borgerkrig med alt den energi han skal ud med ![]() ![]() Men bare han får dæmpet det lidt inden vi kommer bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 24/10-2004 20:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja bamse havde det ikke været forde jeg er gift så havde du sikkert mødt en masse trætte piger dernede når det bliver din tur![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 24/10-2004 23:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Til de herrer Mr. Brandt & Mr. Kalamark Indrømmet! - jeres historie har virkeligt været ganske interessent og lærerig læsning for denne Website bruger samt gæster. Det er ligeledes ganske klart for enhver, at i utvivlsomt har meget mere som skal vendes, inden tingene forhåbentligt falder til ro til begge udelte tilfredshed. Således at et ”tåleligt” familie forhold – om muligt – kan genoprettes. Men set tingene fra en udenforstående – hvis nogen overhoved skulle være det i dette forum – bør i efter min mening respekt holde inde med skarpskydningen. Husk på; det gavner ikke tingenes tilstand at grave grøfterne dybere end de er for nuværende. Og i bør også tænke på pigerne og deres familiære forhold på hjemmefronten, om end hvor indviklede de måtte være efter alt dette. Tænk på det, inden i delagtiggør hele den nordlige halvkugle i jeres genvordigheder. Hilsen Rasmus PS: et godt gammelt Engelsk ordsprog siger: Enough is enough!. |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 25/10-2004 06:53
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Rasmus skrev: Til de herrer Mr. Brandt & Mr. Kalamark Indrømmet! - jeres historie har virkeligt været ganske interessent og lærerig læsning for denne Website bruger samt gæster. Det er ligeledes ganske klart for enhver, at i utvivlsomt har meget mere som skal vendes, inden tingene forhåbentligt falder til ro til begge udelte tilfredshed. Således at et ”tåleligt” familie forhold – om muligt – kan genoprettes. Men set tingene fra en udenforstående – hvis nogen overhoved skulle være det i dette forum – bør i efter min mening respekt holde inde med skarpskydningen. Husk på; det gavner ikke tingenes tilstand at grave grøfterne dybere end de er for nuværende. Og i bør også tænke på pigerne og deres familiære forhold på hjemmefronten, om end hvor indviklede de måtte være efter alt dette. Tænk på det, inden i delagtiggør hele den nordlige halvkugle i jeres genvordigheder. Hilsen Rasmus PS: et godt gammelt Engelsk ordsprog siger: Enough is enough!. Hej Rasmus! & alle andre her på forummet! Som afsluttende bemærkning i tidligere indlæg...skal jeg herved atter engang beklage denne "skarpskydning", og troede da selv at emnet var "droppet" og våbenstilstanden genoprettet.Men "nonkombatanten" kunne åbenbart ikke dy sig.....derfor tog jeg til genmæle. Jeg kan også selv tilslutte mig: Enough is enough ![]() Atter engang skal jeg dybt beklage denne offentlige duel. Har også noget væsentligt vigtigere og sjovere at bruge mit "krudt" på. ![]() Venligst. Brandt ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/10-2004 07:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Brandt Ja pas nu på dit kruds så du ikke bliver helt udbrandt Det er godt at du har det godt med Nok,og jeg håber at i hygger jer og får en masse nokbrandte børn ![]() ![]() ![]() Så i har nogen som kan arbejde i rismarkerne for jer når i bliver gamle og skal sidde og fortælle historier,og dengang fruen kom til danmark Bamsen ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/10-2004 17:24
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Jeg syntes debatten har været lærerig at følge, og jeg støtter Brandt 100% for Kallamark er jo fuld af løgn. I et tidligere indlæg skrev Kallamark at "hans piger" fra landet ikke kunne engelsk og i et senere indlæg skriver Brandt at hans kæreste kan engelsk og er computer og Skypebruger. Det er utroligt hvad man kan lære i en rismark. Kallamark du ligger som du har redt, i mine øjne vil du altid være utroværdig. Til jer der syntes at debatten er for lang, hvorfor følger i den så????? John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/10-2004 18:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
helt enig john det er sku nok som alle dem der kun læser ugeblade hos frisøren![]() ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 25/10-2004 18:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
ja underholdende læsning har det været, og nogle har nok lært hvad de skal passe på, det er ikke kun thai barpiger der omgås sandheden lidt tilfældig. oleskyum |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/10-2004 20:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hej ole er du sikker på at kalamarks kone ikke kommer fra en bar |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/10-2004 20:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Surin Jo hun kommer sikkert fra en bar det er jo derfor kalajoke ikke kan li pattaya tænk på hvis han møder hans kones gamle kunder ![]() thaibamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 26/10-2004 07:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
tænkte godt der var en grund til kalamarks stærke foragt for pattaya og pcbamse husk din url ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 













!!! sådan en Skum-skalle (½-hjerne), Du er squ da mere end blot langsomtopfattende.
...Det er da utroligt, som du søger "anerkendelse"......bekræftelser!..og..ja. siden du nu insisterer så kraftigt derpå er der.visse ting jeg kan bekræfte/korrigere vedr. "pengesager".....m.m., så "klap lige hesten"
, (troede det var passè), men jeg skal åbenbart "provokeres"....og kunne desværre ikke lade være med at give "svar på tiltale".............................




