Se indlæg|
Det rigtige visum.
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/06-2015 13:54
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Kim Ludvigsen skrev: @hugoboerge Nu hedder det paskontrol og ikke "pasbetjentene". Men det er pasbetjente, der sidder i paskontrollen :-) @Hymmer De danske regler for ophold i udlandet er faktisk ret nemme at gå. Den debat gik vist mest på, at nogle ikke ville læse, hvad der står på borger.dk, eller at de blandede forskellige punkter på hjemmesiden sammen. JohnBKK linkede for et godt stykke tid siden til en afgørelse, der sagde at det var i orden at være væk i op til seks måneder i træk, hvis ellers nogle andre ting var opfyldt. Borger.dk rettede senere sin hjemmeside, og den var rettet, da vi havde den seneste debat herom. Visareglerne til Thailand er det ikke helt så nemt med, for som du skriver, har den, der behandler ansøgningen, ret meget at skulle have sagt. Det står faktisk også i artiklen, hvor jeg skriver, at man kan risikere, at de forlanger mere end nævnt i kravene, eller at de kan vælge at se stort på kravene. Og jeg advarer mod at indgå i en større diskussion med dem. Så jeg har faktisk gjort, hvad du foreslår. Det er politiet der sidder i paskontrollen, at de "betjener" en kontrol funktion er en anden sag. Som sagt link til de to hjemmesider. Dit raad omkring "advarsel om at indgaa i en stoerre diskussion" er maaske relevant nok. Men som tidligere naevnt saa de eksperter der er paa omraadet sidder paa den thailandske ambassade og det maa vi erkende. Det nytter ikke noget at en person henvender sig til ambassaden og siger "Jamen paa Kim Ludvigsens hjemmeside fortaeller han hvordan det skal vaere". |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 29/06-2015 14:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Der er og har hele tiden været et link til den relevante hjemmeside. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/06-2015 14:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Det er godt og glem saa alle de andre kommentarer. Jeg har tidligere naevnt at jeg saetter stor pris paa dit initiativ med din hjemmeside, men hvad angaar visa og alt det officielle henfoer til de relevante hjemmesider kort og godt. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.