Se indlæg|
Førtidspensionister mister penge i Thailand (Ekstra Bladet)
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/09-2015 10:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
hb: "3. Der er nok ingen som ser sig gale paa ambassadens udgifter som jeg tidligere har givvet udtryk for saa er den eneste ekstra udgift portoudgifter til de breve som blev sendt ud. Staben var der i forvejen saa ingen ekstra udgift der." Forkert.. de søgte en medarbejder specifikt til det job: http://www.thaila...d_id=12894 Redigeret af JohnBKK d. 08/09-2015 10:21 |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/09-2015 10:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Kanyarat skrev: Jamen er det ikke forkert at svindle med statens penge ? Eller pensionister i LOS har måske et frikort til snyd ? Og hvorfor blive gal på Ambassaden og deres udgifter ?? Den dag du er i nød i LOS , så er ambassaden pludselig god nok til at hjælpe dig. Hyklere ... Jeg har et forslag.. Sæt dig ned og se TV Charlie ...dér er så meget god musik fra din ungdom fra '50 rene .. Så bliver du glad igen . Dårlig dag? Konen sur? Eller prøver du bare at kopiere mig med at genere og sparke nedad på alt og alle? Lad nu mig om grovhederne, du er bare en dårlig kopi der skyder med spredehagl uden styr på fakta! Hjælper Ambassaden? Gu´gør de ej, de vil da skide på danskere der er kommet i klemme, det er ikke deres ansvar. |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 08/09-2015 11:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Kender en del der har dæk adresse i DK eller et andet EU land og som også har kærester eller er Thai gifte, førtids pensionister fra før 2003. Dem der har fået pension efter og flyttede der ud inden reglerne blev lavet om, snyder så med ikke at melde de er samboende. Ikke fordi jeg mener det er snyd, for de betaler for at have dem boende. Konen/kæresten bidrager ikke økonomisk. Hvis man vil det "snyd" til livs effektivt, og billigt så skal man nok give en dusør for at stikke dem. Uha der vil ske ting og sager i div dansker kolonier. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 08/09-2015 12:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: hb: "3. Der er nok ingen som ser sig gale paa ambassadens udgifter som jeg tidligere har givvet udtryk for saa er den eneste ekstra udgift portoudgifter til de breve som blev sendt ud. Staben var der i forvejen saa ingen ekstra udgift der." Forkert.. de søgte en medarbejder specifikt til det job: http://www.thaila...d_id=12894 Det er da muligt at de soegte men mig bekendt fandt de ikke nogen til jobbet saa det var den dansk talende thai dame som man korresponderede med. Helt aerligt at sende lidt over 400 standard breve ud ? ikke noget kaempearbejde og de svar de fik blev saa sendt videre til KBH. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.